Neko.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik ook Bas, heb er al zin in!Daar kan je volgens mij heerlijk eten Sanne! In ieder geval iets om naar uit te kijken tijdens de training van morgen![]()

Zojuist mail gekregen dat ik in de ochtend aan de beurt ben in plaats van de middag, dus dat is super, ben een enorme zenuwpeesSpannend hoor Sanne! Nog even de laatste loodjes woensdag, maar meestal als je scriptie in orde is komt dat ook wel goed!
Goed te lezen dat het wat beter gaat! Rust nog even uit en loop morgen nou niet direct te hard van stapel..
Ben benieuwd naar het nieuwe schema dat je gaat doen! Gains have to be made!
. Enne.. In het studiegebouw zit sinds een jaar of 2 een Starbucks. Heb mezelf toen plechtig beloofd een Frappucino te nemen wanneer ik al mijn studiepunten had gehaald, dus de kans is groot dat het woensdag eindelijk tijd is voor mijn Frappu 
De laatste loodjes Neet!!Hopelijk kom je ook door die laatste horde heen. Succes. En dan nog vakantieplannen?
. Echter in september nog wel een week naar Rome, dat is soort van onze vakantie
. Maar.. Kan niet wachten tot we eindelijk wat van de wereld kunnen gaan zien, daarom vind ik het des te fijner als ik eindelijk afgestudeerd ben!Nog even de schouders eronder, zenuwen de baas blijven en dat ben ik er hopelijk eindelijk!Nog eventjes doorzetten dus!
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij woensdag een heel fijn dansje gaat maken! En ik lees dat een weekje later dan wel!
Nu eerst goed uitzieken en dan weer lekker de draad oppakken. Ziekig trainen levert vaak alleen maar frustratie op. Dus lekker uitrusten en laat jezelf maar goed verwennen! Je verdiend het!![]()

Dat klotewerk zit er nu gelukkig op, vond het echt totaal niet leuk om ermee bezig te zijnErg lekker van je scriptie! Vandaag nog even lekker uitrusten en morgen weer (rustig) aan de gang gaan en genieten van het lekkere eten, komt goed![]()

Thanks Neko! Gelukkig stukken opgeknapt, nog even genieten van het weekend en dan maandag er weer vol tegenaan!Beterschap nog! Leuk om te lezen dat je deadlift nu leuker Gaat vinden. En geniet van het eten!
.
.Dankjewel Neet! Ben nog altijd ontzettend blij dat ik door de juiste manier van trainen uiteindelijk toch nog kan squatten en dergelijke.. Had gerekend op de 'worst case scenario', maar blijkbaar kan je er dus inderdaad zodanig omheen trainen dat het flinke tijd later alsnog lukt!Mooie been treen hoor. En dat voor iemand die knieklachten heeft gehad, en een paar dagen ziekjes is geweest![]()
.

. Vooraf carpaccio, hoofd rode biefstuk met pepersaus en na chocoladetaart. Het was ontzettend lekker, helaas wel falende bediening. Maar ach, het was heerlijk genieten met dit weer langs het water. Heb zowaar 2 bacootjes op, de laatste keer dat ik dat dronk was volgens mij een jaar of 5 geleden
. Drink eigenlijk helemaal geen alcohol meer, maar dit smaakte me toch prima eigenlijk.. 
.Hmm, vandaag was het echter wel frustrerend, SQ sloeg nergens op en tot overmaat van ramp kreeg ik het advies om alle compounds te gaan resetten, aangezien ik (wederom) al langer aan het kloten ben. De aanhouder wint, ooit, toch?!Kracht komt vanzelf wel terug na ziekte.
Geef het paar weken.
Met dit weer zal je ook wel vocht verliezen, maar als je heel veel drinkt ga je het niet zien op de weegschaal.
Eindelijk het werkende leven?
Je wordt volwassen![]()
. Door omstandigheden pas 3 jaar geleden met HBO-opleiding kunnen starten, mijn bankrekening is net een dood plantje dat eindelijk eens wat water krijgt 
Kreeg vanochtend al een lief sms'je van mijn senior van het werk, dat ik vandaag van mijn laatste dag als student moet genieten omdat ik vanaf morgen een professional ben, het vertrouwen van anderen is er dus in ieder gevalGaat woensdag echt goed komen!!
Lekker t werkende leven in
Training komt goed! Even herstellen en knallen!
Ik ga elke dag uit eten hahahaben alleen wel ziek...
Maar zal ook wel loslopen he!
Hou je taai deze week.![]()
.
Thanks Marvin! Alles is meestal wel te verklaren, maar dat maakt het er niet minder frustrerend op..Ik vind het naar omstandigheden een prima training hoor Sanne!Gelukkig geef je zelf ook al aan dat je weet hoe het komt dat sommige zaken minder gingen!
Dat eten in Amsterdam klinkt weer heerlijk!![]()

Absoluut, het plezier moet erin blijven, als je bijna tegen je zin in gaat trainen, dan zit er iets niet helemaal goed..Super dat je weer terug bezig bent, en zolang het goed voelt en je het naar je zin hebt, gewoon doen!
We duimen mee voor je studie, maar heb zo een gevoel dat dat dik in orde komt! Geniet van je eerste volledige werkweekje!
.Dankjewel Freak ^^.Goede training ondanks de omstandigheden. Goed bezig![]()
Jup, als ik morgen het heb gehaald, heb ik al mijn studiepunten binnenBen je daarna helemaal klaar met je studie? Dat zal vast wel veel rust geven dan
Ik trek die benauwde warmte heel slecht als ik ga trainen. Alsof ik cardio doe ipv krachttraining![]()
. Als het morgen allemaal lukt heb ik mijn studie zonder herkansingen doorlopen, vind ik toch wel een avondje sushi waard, toch?! 

.
.True, maar ik geef mezelf er graag van langs met de zweep als in "geen smoesjes, gewoon knallen" :')Het zijn ook niet de omstandigheden voor een super dag in the gym: benauwd weer, nasleep van ziekig, jitters voor morgen....
Succes morgen en hopelijk (vast wel) vlag uit en sushi party![]()

Ja maar.. Ja maar.. Geen excuses, 'moet' gewoon lekker knallenWat neet ook zegt. Omstandigheden zijn ook niet ideaal. Mijn lifts voelden ook veel zwaarder.
.Yieehaaa, is helemaal goed gekomen!Gefeliciteerd alvast! You can & will do it:cheers:
SUSHI![]()

Hnnnng, dat is absoluut gelukt

Oeh, jij hebt het nog in het vooruitzicht.. Al mag ik ook niet klagen, heb voorlopig al weer 3 etentjes in het vooruitzichtNomnommmm sushiii ga ik zaterdag ook eten. Gefeliciteerd! Trainingen zien der prima uit
.Dankjewel meid, je vertrouwen was gelukkig niet misplaatst!Heel veel succes morgen!
Niet te zenuwachtig zijn. T komt helemaal goed!
Ik heb t volste vertrouwen in je!![]()

Thanks meid, het is helemaal geluktSuc6 vandaag meid!!
Als het niet zo f@$/%&* duur zou zijn dan zou ik elke dag sushi willen eten![]()

.