Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helemaal mee eens

Dankjewel!

Thanks Jason ^^
Dankjewel, ben er uiteraard superblij mee!

Haha whiieee, proost!

Men kan mij niet vaak genoeg er mee feliciteren hoor..Ik had je al op FB gefeliciteerd, maar ik doe het hier nog een keertje: Super gefeliciteerd toppertjeeeeeeeeeeeee!![]()

Dankjewel Neet, ben er nog steeds helemaal springerig vangefeliciteerd Sanne!!
Zelf sushi maken is niet zo moeilijk trouwens, het koken en afkoelen van de rijst komt nauw, maar maki rol je zo. En alle afsnijsels mag je zelf in je mond stoppen![]()
.
. Wil het toch maar eens zelf proberen, in restaurants doen ze er toch echt ook saus en dergelijke in die er eigenlijk absoluut niet in horen. Sushi is gewoon gezond, maar niet als je het bij zo'n keten eet
.
.

. Als er hier mensen zijn die goede oefeningen hebben met een hip circle, laat u maar horen ^^. Wil er sowieso mee gaan squatten om te kijken hoe het dan lukt mijn knieën goed naar buiten te drukken.
snif....
Jup, zat lekker een handroll met zalm te eten toen ik ineens serieus een hap met bijna alleen maar soort mayonaise-achtige saus had.. Doodzonde.Saus op sushi?
Lekkere training, wat zal je ontspannen zijn...Ben benieuwd wat je met een hip circle kan.
.Jup, ik ben er tevreden mee!Die benches zijn toch meer dan netjes!!
Goed dat je met de pulldowns minder focus op gewicht bent gaan leggen![]()

Dat er iemand zin krijgt van trainen door mijn log is altijd fijn om te horen ^^.Krijg zo een zin om te gaan trainen van jouw log!
Maar zit err voorlopig niet in ...morgen eerst maar es half gaar terug vvliegen en opknappen voor ik donderrdag weer het vliegtuig in moet voor mijn werk...
Denk dat de eerste training pas na volgend weekend zal zijn....snif....
Maar ik blijf lezen bij je! Kasn ik daarna weer super enthousiast knallen!![]()
.True, alleen was ik eerst zo'n mup die volledig gefocust was op alles zo zwaar mogelijk willen doenPulldown is gewicht ook totaal onbelangrijk.
Belangrijkste is je armen als haken te zien en daar dus niet mee trekken.
Maar schouderbladen naar elkaar toe brengen als het ware.
Wat is een hip circle?
. Voel sinds ik lichter ben gegaan maar op andere manier sets ben gaan draaien veel duidelijker die spieren, dat zegt natuurlijk al genoeg.. Klinkt misschien vreemd, maar bijvoorbeeld met lat pulldowns denk ik niet meer in de trant van 'dat ding moet naar beneden', maar probeer ik meer zoals jij omschrijft alles vanuit mijn rug te trekken waardoor dat ding automatisch naar beneden gaat. Of is deze omschrijving weer te vaag voor worden? 
Dankjewel Janalieke ^^.Proficiat nog met het afstuderen! Nu genieten maar!

.

Hoe ver is Gouda voor jou met OV? Je had mij geloof ik gevraagd via Dort te rijden, maar zie dat dat echt een gruwelijke omweg isBonusvraag
Zijn er mensen omgeving Dordrecht die naar de Bodybuilding United meeting gaan op 25 juni en zin hebben deze verstekeling mee te laten liften naar de gym?![]()
En heb een ontzettende hekel aan lang auto rijden
Zo te zien is dat ook 1.5 uur voor mijHoe ver is Gouda voor jou met OV? Je had mij geloof ik gevraagd via Dort te rijden, maar zie dat dat echt een gruwelijke omweg isEn heb een ontzettende hekel aan lang auto rijden
Je training was wel weer nice zeg! Je deads gaan ook lekker de laatste tijd of niet!![]()
. Maar als ik je lief aankijk, zou je me dan op de weg heen van station Haarlem kunnen oppikken, dan hoef ik niet over te stappen en dat ligt denk ik wel op je route? 
.Echt een goede uitvinding, de warming up alleen al voel ik al flinkNice die hip circle. Als die schijf niet naar beneden pleurt doe je het goed met je knieen
Goeie been training verder!
Surinaamse schoonfamilie ook? In dat geval: succes met op gevoel eten![]()
.
.
.
.
Ik kan wel naar Haarlem toe komen hoor..ik kom uit Oudewater. Misschien even checken of er nog iets anders op de route ligt, zodat we wat we beide niet lang alleen hoeven te reizen. Ben benieuwd bij wie ik deze keer word ingedeeld!Zo te zien is dat ook 1.5 uur voor mij. Maar als ik je lief aankijk, zou je me dan op de weg heen van station Haarlem kunnen oppikken, dan hoef ik niet over te stappen en dat ligt denk ik wel op je route?
Mijn DL gaat absoluut top de laatste tijd! Heb erg lang op lager gewicht aan techniek gewerkt, die zit er nu eindelijk in. Dus vanaf hier lekker verder bouwen, hoop natuurlijk wel dit jaar nog 100 te kunnen liften.