XXL Nutrition

Sanne's log

Gefeliciteerd met het afstuderen :)

Gefeliciteerd! :klink:

Ik had je al op FB gefeliciteerd, maar ik doe het hier nog een keertje: Super gefeliciteerd toppertjeeeeeeeeeeeee! :thumbs:

:cheer: gefeliciteerd Sanne!! :cheer:

Zelf sushi maken is niet zo moeilijk trouwens, het koken en afkoelen van de rijst komt nauw, maar maki rol je zo. En alle afsnijsels mag je zelf in je mond stoppen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.966
Dankjewel! :D

Gefeliciteerd met het afstuderen :)
Thanks Jason ^^

Dankjewel, ben er uiteraard superblij mee! :D

Haha whiieee, proost! :p

Ik had je al op FB gefeliciteerd, maar ik doe het hier nog een keertje: Super gefeliciteerd toppertjeeeeeeeeeeeee! :thumbs:
Men kan mij niet vaak genoeg er mee feliciteren hoor.. :rolleyes:
Dankjewel!! :D

:cheer: gefeliciteerd Sanne!! :cheer:

Zelf sushi maken is niet zo moeilijk trouwens, het koken en afkoelen van de rijst komt nauw, maar maki rol je zo. En alle afsnijsels mag je zelf in je mond stoppen :D
Dankjewel Neet, ben er nog steeds helemaal springerig van :p.
Heb zelf altijd de regel dat degene die iets maakt, ook alle overblijfselen ervan mag opeten.. ;). Wil het toch maar eens zelf proberen, in restaurants doen ze er toch echt ook saus en dergelijke in die er eigenlijk absoluut niet in horen. Sushi is gewoon gezond, maar niet als je het bij zo'n keten eet :o.
Dus tsja, dan zelf maar eens aan de slag.. :rolleyes:

Training van vandaag: LB 1

BP

10 x 20
8 x 27.5
6 x 32.5
4 x 37.5
4 x 37.5
4 x 37.5
4 x 37.5
4 x 37.5
4 x 37.5
Kostte me, zoals ik al had verwacht, meer moeite dan wanneer ik 's ochtends train, maar oké.. Heb wel netjes mijn setjes kunnen draaien. Overigens volgens mij tevens de eerste keer dat ik meer volume op een dergelijk gewicht draait, dus dat is mooi meegenomen :).

BOR
15 x 20
12 x 30
10 x 34
8 x 38
9 x 38 dropset 8 x 30
Helemaal leeg, ging lekker :heart:

Lat pulldown, slow negatives
15 x 25
12 x 27.3
10 x 29.6
10 x 29.6 dropset 8 x 25 (snelle)
Geen idee waarom ik hier elke keer op wilde toppen. Geen zwaar gewicht nodig om lats te laten fikken, op deze manier lukt het des te beter :rolleyes:

Db shoulder press
12 x 9
10 x 9
11 x 9
10 x 9

SS machine side raises / plate front raises
10 x 5 / 7.5
10 x 5 / 7.5
10 x 5 / 7.5
12 x 5 / 7.5
Blijf deze oefeningen hatelijk vinden, trek die burn gewoon slecht :o

Bb curl
12 x 13
12 x 13
12 x 13
13 x 13
Enorm lang geleden deze gewoon met bb gedaan te hebben, ben er wat kracht betreft niet bepaald op vooruit gegaan, maar het brandde in ieder geval wel flink :rolleyes:

Tricep rope pushdown
16 x 18
15 x 18
13 x 18
13 x 18

En als afstudeercadeau heb ik van Tdwag een hip circle gekregen :D. Als er hier mensen zijn die goede oefeningen hebben met een hip circle, laat u maar horen ^^. Wil er sowieso mee gaan squatten om te kijken hoe het dan lukt mijn knieën goed naar buiten te drukken.
Denk dat een soort van 'side squats' of van die 'clam squats' er ook goed mee te doen zijn. Benieuwd of het me wat gaat opleveren!

Saus op sushi? :grumble:

Lekkere training, wat zal je ontspannen zijn... :) Ben benieuwd wat je met een hip circle kan.

Die benches zijn toch meer dan netjes!!:D:D

Goed dat je met de pulldowns minder focus op gewicht bent gaan leggen:fire:

Krijg zo een zin om te gaan trainen van jouw log!
Maar zit err voorlopig niet in ...morgen eerst maar es half gaar terug vvliegen en opknappen voor ik donderrdag weer het vliegtuig in moet voor mijn werk...
Denk dat de eerste training pas na volgend weekend zal zijn....:( snif....
Maar ik blijf lezen bij je! Kasn ik daarna weer super enthousiast knallen! :)

Pulldown is gewicht ook totaal onbelangrijk.

Belangrijkste is je armen als haken te zien en daar dus niet mee trekken.

Maar schouderbladen naar elkaar toe brengen als het ware.

Wat is een hip circle?

Proficiat nog met het afstuderen! Nu genieten maar!

• #3.972
Saus op sushi? :grumble:

Lekkere training, wat zal je ontspannen zijn... :) Ben benieuwd wat je met een hip circle kan.
Jup, zat lekker een handroll met zalm te eten toen ik ineens serieus een hap met bijna alleen maar soort mayonaise-achtige saus had.. Doodzonde.
Vandaag voor het eerst opgewarmd met de hip circle, voel dan ook duidelijk dat mijn adbductors aandacht nodig hebben, het opwarmen alleen al voel ik erg goed :rolleyes:.

Die benches zijn toch meer dan netjes!!:D:D

Goed dat je met de pulldowns minder focus op gewicht bent gaan leggen:fire:
Jup, ik ben er tevreden mee! :D
Vind het wat rugoefeningen betreft inmiddels sowieso veel lekkerder om reps langzaam en gecontroleerd uit te voelen, ten minste, heb het idee dat ik rugspieren dan flinker aanspreek dan 'gewoon maar wat reps' doen.

Krijg zo een zin om te gaan trainen van jouw log!
Maar zit err voorlopig niet in ...morgen eerst maar es half gaar terug vvliegen en opknappen voor ik donderrdag weer het vliegtuig in moet voor mijn werk...
Denk dat de eerste training pas na volgend weekend zal zijn....:( snif....
Maar ik blijf lezen bij je! Kasn ik daarna weer super enthousiast knallen! :)
Dat er iemand zin krijgt van trainen door mijn log is altijd fijn om te horen ^^.
Ben benieuwd hoe je jezelf nu voelt? Denk dat nu je ziek bent uiteindelijk natuurlijk het liefst lekker thuis bent.. En nu maar hopen dat je voor donderdag goed op bent geknapt.. De duimen draaien hoor, beterschap :kiss:.

Pulldown is gewicht ook totaal onbelangrijk.

Belangrijkste is je armen als haken te zien en daar dus niet mee trekken.

Maar schouderbladen naar elkaar toe brengen als het ware.

Wat is een hip circle?
True, alleen was ik eerst zo'n mup die volledig gefocust was op alles zo zwaar mogelijk willen doen :o. Voel sinds ik lichter ben gegaan maar op andere manier sets ben gaan draaien veel duidelijker die spieren, dat zegt natuurlijk al genoeg.. Klinkt misschien vreemd, maar bijvoorbeeld met lat pulldowns denk ik niet meer in de trant van 'dat ding moet naar beneden', maar probeer ik meer zoals jij omschrijft alles vanuit mijn rug te trekken waardoor dat ding automatisch naar beneden gaat. Of is deze omschrijving weer te vaag voor worden? :roflol:

En dit is een hip circle:
the-circle-web-2.jpg

Proficiat nog met het afstuderen! Nu genieten maar!
Dankjewel Janalieke ^^.

Training van vandaag: LB 2

Opwarmen met hip circle

DL, dynamic effort @ 80%

5 x 50
5 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 70
3 x 70
3 x 70
3 x 70
3 x 70 Speed begon er hier wel een beetje uit te gaan, maar dat vond ik wel logisch :)
3 x 70
3 x 70
3 x 70
3 x 70
3 x 70
Dik tevreden, ging top vandaag.
Vind het direct jammer nu weer golvend te gaan periodiseren en dus volgende week weer lichter te liften :o.

SQ
10 x 20 ATG
10 x 27.5 ATG
8 x 35
8 x 40
8 x 45
8 x 37.5 paused
9 x 37.5 paused
15 x 35 ATG
Ook tevreden over, voelde goed vandaag.

Leg extension
15 x 20
15 x 20
15 x 20
15 x 20
15 x 20 dropset 13 x 15
Setjes nu uitgebouwd naar deze steady sets, brandt flink de laatste reps, maar ben nog gestaag aan het voortbouwen. Wederom geen knieklachten, dus ik ga daar vooral mee door.

Seated leg curl
15 x 25
15 x 25
15 x 25
15 x 25
15 x 25 dropset 17 x 15
Inmiddels waggelend als een pasgeboren bambi, heerlijk :heart:

Glute hyperextension
15 x bw
15 x bw
15 x bw
15 x bw

Prima training, vloog er dan ook doorheen.
Begin zowaar inmiddels enige vorm in mijn benen te zien, hard work pays off, al lijkt het bij mij wat langer te duren dan bij anderen. Toch ook flink wat vel aan de binnenkant van mijn bovenbenen, maar met legging aan lijkt het allemaal nu wat meer gevormd en 'firmer' te worden.

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg
Week 18 (2400 kcal) 63 gelijk gebleven
Week 19 (2500 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 20 (2600 kcal) 64 + 1.25 kg
Week 21 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 22 (2600 kcal) 64 - 1 kg
Week 23 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 24 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 25 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 26 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 27 (2700 kcal) 65.5 + 0,5 kg
Weel 28 (2700 kcal) 66 + 0.5 kg
Week 29 (2700 kcal) 66 gelijk gebleven
Week 30 (2700 kcal) 66.5 + 0.5
Week 31 (cheatday + compensatie a 2300 kcal) 67 + 0.5
Week 32 (2300 kcal) 66.5 - 0.5 kg
Week 33 (gemiddeld 2117 kcal + 1 cheatmeal + 1 cheatday) 66.5 gelijk gebleven
Nice, netjes op gewicht gebleven.
Morgen Surinaams eten bij schoonfamilie-aangelegenheid en donderdag uit eten met collega's. Wil deze week dan ook weer op gevoel eten en achteraf daar het gemiddelde van berekenen. Deze week heeft me daar wat zekerder over gemaakt, gaat prima zo.

Bonusvraag
Zijn er mensen omgeving Dordrecht die naar de Bodybuilding United meeting gaan op 25 juni en zin hebben deze verstekeling mee te laten liften naar de gym? :rolleyes:

Bonusvraag
Zijn er mensen omgeving Dordrecht die naar de Bodybuilding United meeting gaan op 25 juni en zin hebben deze verstekeling mee te laten liften naar de gym? :rolleyes:
Hoe ver is Gouda voor jou met OV? Je had mij geloof ik gevraagd via Dort te rijden, maar zie dat dat echt een gruwelijke omweg is:eek!: En heb een ontzettende hekel aan lang auto rijden:o

Je training was wel weer nice zeg! Je deads gaan ook lekker de laatste tijd of niet!:thumb:

Nice die hip circle. Als die schijf niet naar beneden pleurt doe je het goed met je knieen :)
Goeie been training verder!
Surinaamse schoonfamilie ook? In dat geval: succes met op gevoel eten :D

• #3.975
Hoe ver is Gouda voor jou met OV? Je had mij geloof ik gevraagd via Dort te rijden, maar zie dat dat echt een gruwelijke omweg is:eek!: En heb een ontzettende hekel aan lang auto rijden:o

Je training was wel weer nice zeg! Je deads gaan ook lekker de laatste tijd of niet!:thumb:
Zo te zien is dat ook 1.5 uur voor mij :o. Maar als ik je lief aankijk, zou je me dan op de weg heen van station Haarlem kunnen oppikken, dan hoef ik niet over te stappen en dat ligt denk ik wel op je route? :rolleyes:

Mijn DL gaat absoluut top de laatste tijd! Heb erg lang op lager gewicht aan techniek gewerkt, die zit er nu eindelijk in. Dus vanaf hier lekker verder bouwen, hoop natuurlijk wel dit jaar nog 100 te kunnen liften :D.

Nice die hip circle. Als die schijf niet naar beneden pleurt doe je het goed met je knieen :)
Goeie been training verder!
Surinaamse schoonfamilie ook? In dat geval: succes met op gevoel eten :D
Echt een goede uitvinding, de warming up alleen al voel ik al flink :o.
Geen Surinaamse schoonfamilie, maar wel schoonfamilie die gewoon ontzettend van eten houdt :p.

Training van vandaag: UB 2

BP

10 x 20
8 x 27.5
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
7 x 35
Ondanks een kop koffie en extra shot caffeïne (supplement) was ik vandaag nog best slaperig, bench dus niet al te sterk voor mijn gevoel, blij dat ik vandaag geen maximum effort op het programma had staan :o.

Incline BP
8 x 25
6 x 30
6 x 30
6 x 30
6 x 30
7 x 30
Maanden geleden dat ik met dit gewicht incline heb gedaan. Vind het toch weer typerend: ik ga wat terug in mijn aantal kcal en mijn lifts beginnen langzaam aan weer sterker te worden :rolleyes:.

Lat pulldown, smalle grip
10 x 32
8 x 39
8 x 39
8 x 39
8 x 39
11 x 32
Zalig volle rug :heart:

One arm db row
10 x 12
10 x 12
10 x 12
10 x 12

Db shoulder press
10 x 9
8 x 10
8 x 10
6 x 10
7 x 9

One arm tricep extension
10 x 10
10 x 10
10 x 10
12 x 7.5
14 x 7.5

Cable curl
14 x 14
12 x 14
11 x 14
11 x 14
10 x 14

Bench en schouders vond ik vandaag wat tegenvallen, rug en biceps gingen daarentegen heerlijk. Tevreden over training, dinsdag weer tijd voor legs!

Mooie trainingen weer Sanne!!!:)

Hoe voelt het nu om studieloos te zijn?:)

Zo, dat waren heul veul bench presses. Keek niemand je boos/ongeduldig/verdrietig aan?

Je incline is wel lekker hoor :) goede training!

Zo te zien is dat ook 1.5 uur voor mij :o. Maar als ik je lief aankijk, zou je me dan op de weg heen van station Haarlem kunnen oppikken, dan hoef ik niet over te stappen en dat ligt denk ik wel op je route? :rolleyes:

Mijn DL gaat absoluut top de laatste tijd! Heb erg lang op lager gewicht aan techniek gewerkt, die zit er nu eindelijk in. Dus vanaf hier lekker verder bouwen, hoop natuurlijk wel dit jaar nog 100 te kunnen liften :D.
Ik kan wel naar Haarlem toe komen hoor..ik kom uit Oudewater. Misschien even checken of er nog iets anders op de route ligt, zodat we wat we beide niet lang alleen hoeven te reizen. Ben benieuwd bij wie ik deze keer word ingedeeld!:D

Heb je een rechtstreekse trein naar Haarlem?
Ik kan wel even langs Haarlem rijden. Is maar 15-20 min om voor mij :)

Eventueel heb je ook station Halfweg nog.. maar denk dat je dan over moet stappen?

Terug
Naar boven