joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel meid!Mooie trainingen weer Sanne!!!
Hoe voelt het nu om studieloos te zijn?![]()

Nope, incline doe ik op een ander bankje dan de platte bench, en we hebben ook nog eens 2 incline benches en 2 andere platte bankjes, dus is meestal gelukkig geen probleemZo, dat waren heul veul bench presses. Keek niemand je boos/ongeduldig/verdrietig aan?
.Thanks Tara! Vind incline bench nog altijd apart aanvoelen. Denk altijd dat ik borstspieren er niet goed mee pak, maar toch standaard spierpijn de volgende dag, dus blijkbaar zijn die spieren dan toch goed aan het werk..

Kan verschillende treinen nemen, kan ook uitstappen bij Rotterdam, Leiden en Amsterdam Sloterdijk, weet niet of één van deze drie op je route ligt? Altijd fijner om met iemand samen te reizen dan alleen, ben niet bepaald een held in en fan van het OVIk kan wel naar Haarlem toe komen hoor..ik kom uit Oudewater. Misschien even checken of er nog iets anders op de route ligt, zodat we wat we beide niet lang alleen hoeven te reizen. Ben benieuwd bij wie ik deze keer word ingedeeld!![]()
.
Kan veel verschillende lijnen nemen, ik wacht even af of er iets op de route van Marvin ligt omdat hij toch ook een einde moet reizen. Voor jou is het denk ik niet erg ver? Super dat je voor mij eventueel langs Haarlem wilt rijden, ik houd je op de hoogte!Heb je een rechtstreekse trein naar Haarlem?
Ik kan wel even langs Haarlem rijden. Is maar 15-20 min om voor mij
Eventueel heb je ook station Halfweg nog.. maar denk dat je dan over moet stappen?
Thanks Joost!

Ze moeten groeiennnnn!Leg gaiinss!!
Ik hoop voor je dat je met die hip circle je squat eindelijk kunt perfectioneren. Je knieen hebben de neiging naar binnen te vallen toch?
. Zondagavond 3 'zeer royaal gevulde' borden Surinaams eten, donderdag uit eten bij Post in Dordrecht (ziet er goed en lekker uit!) en vrijdag een etentje met wederom schoonmoeder (daar weet ik het fijne echter nog niet van). De dagen er omheen beetje aan het Marvinnen waarbij ik er voor zorg niet onder de 2000 a 2100 te komen.Leiden kan ik ook wel langs rijden. Hoeff je niet zo lang in de trein te zitten..in plaats daarvan kun je naast licht autistische Marvin zittenKan verschillende treinen nemen, kan ook uitstappen bij Rotterdam, Leiden en Amsterdam Sloterdijk, weet niet of één van deze drie op je route ligt? Altijd fijner om met iemand samen te reizen dan alleen, ben niet bepaald een held in en fan van het OV.
Zie net dat er opnieuw 2 groepjes bekend zijn gemaakt, maar zie er nog niemand bekend tussen staan.. Nog even geduld hebben dus
Niet echt een bijzondere training, ging gewoon goed, niet uitzonderlijk.
Besef me net dat ik in één week 3 etentjes heb, dus ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Zondagavond 3 'zeer royaal gevulde' borden Surinaams eten, donderdag uit eten bij Post in Dordrecht (ziet er goed en lekker uit!) en vrijdag een etentje met wederom schoonmoeder (daar weet ik het fijne echter nog niet van). De dagen er omheen beetje aan het Marvinnen waarbij ik er voor zorg niet onder de 2000 a 2100 te komen.

Daar is niks mis mee natuurlijk!

Iets met een ezel en stoten aan een steen..Goed dat je ook op de juiste techniek blijft focussen.
Hoe bevalt die hip circle?
. Ben niet meer zo eigenwijs elke keer maar zo zwaar mogelijk te liften, inmiddels er ook achter dat het me heel wat pijntjes bespaart. Plus dat ik mijn perfectionistische trekjes goed kwijt kan in het trainen op techniek
... De goede leef

Haha, dan ben ik gelukkig blijkbaar toch niet zo vreemd als ik dachtIk heb precies hetzelfde met incline
Doe je hem meer gefocust op schouder (bankje relatief meer rechtop) of borst (bankje relatief vlakker)? Ik schouder, dus dat zou ook wel veel kunnen verklaren. Vind het wel een leuke oefening om te doen
.
Ah, dat zou werkelijk echt top zijn! Leiden is voor mij met de trein erg goed te doen. Als ik het je heel lief vraag, zou je me dan daar ook weer af willen gooien wanneer de meet erop zit?Leiden kan ik ook wel langs rijden. Hoeff je niet zo lang in de trein te zitten..in plaats daarvan kun je naast licht autistische Marvin zitten
Ojee...een weekje Marvinnen..Daar is niks mis mee natuurlijk!
Meer dan prima training weer toch! Goed dat je ervoor kiest om aan techniek te werken!
Ben overigens ook benieuwd wat ik met wie ga trainen met BB United!![]()

.Moneygains!

Zo te lezen ben je gelukkig gewoon doorgegaan met het oefenen op de squat. Blijven doen hoor, ik snap de frustratie, maar vroeg of laat lijkt het kwartje ineens te vallen en lukt het je om een goede vorm te behouden. De aanhouder wintFijn dat je squat vooruit gaat en je blijft focussen op de techniek. Moet ik ook maar eens wat meer doen..
.Haha, ook maar toevallig hoor Rambo, al kan ik aan een gemiddelde van eens per week wel wennenBlijkbaar, ze gaat nu meer x per week dan ik per jaar![]()
.Absoluut, zorgen voor een stevige basis en daar op verder bouwen!Techniek gaat voor alles he en dat is goed dat je dat zo doet.
Het mag geen bijzondere training zijn maar hij ziet er wel lekker uit!
enne.. qua meerijden.. kijk maar he![]()

Precies zoals je zegt Neet, denk dat ik de volgende keer nog even moet checken of mijn knieën als het ware in een mooi lijn staan met mijn voeten.Ik ben geen fan van sumo DL, maar vlgs mij moet je echt flink je heupen open draaien en knieen, enkels en voeten goed oplijnen om geen rare wrikbewegingen te krijgen (in de knieen).
Jullie gaan naar die meet in de Haarlemmermeer natuurlijk. Have fun! Post een fotootje als je kan![]()
.Komt goed! We berichten vrijdag nog wel even hoe of wat! Ik begin ook wel benieuwd te worden..op basis van die training ga ik namelijk bepalen of ik zaterdagochtend ook nog stug ga trainenAh, dat zou werkelijk echt top zijn! Leiden is voor mij met de trein erg goed te doen. Als ik het je heel lief vraag, zou je me dan daar ook weer af willen gooien wanneer de meet erop zit?
Wordt een gezellig ritje aangezien ik een mede licht-autistische ben, haha.
Hoop dat er vandaag weer wat meer bekend wordt over de meet.. Ben te nieuwsgierig aan het worden.
.

Haha, omfg, deze autist hier had dus precies hetzelfde in haar hoofd: willen weten wat er getraind wordt zodat ik 's ochtends in ieder geval gewoon legs kan trainenKomt goed! We berichten vrijdag nog wel even hoe of wat! Ik begin ook wel benieuwd te worden..op basis van die training ga ik namelijk bepalen of ik zaterdagochtend ook nog stug ga trainen
Ach we hebben in ieder geval minimaal twee gezamelijke hobby's...dus moet goed komen.![]()

Haha, deze week is het ook wel erg extreem hoor..damn al die etentjes, ik ben jaloers! Ik ga zelf hooguit 1 x per 2 maanden uit eten ofzo![]()

.

Ha ha, heb zelf vorig jaar ook lang zitten twijfelen of ik naar die meet in Brunsum zou gaan, maar uiteindelijk niet gedaanBen wel flink gespannen voor de meet hoor Neet, aard van het beestje blijf onzeker en introvert.