AndroidHealthClinic

Sanne's log

Bezoekers in dit topic

Je pakt het goed aan!
Je moet ook genieten van het leven he meid!
Beterschap en op naar morgen! een kitten! :D
 
Beterschap! Freestyletrainingen vind ik ook niet verkeerd, sowieso altijd beter dan stoppen. Je mag al super trots op jezelf zijn wat je al allemaal hebt bereikt!
 
Hè gadver Sanne! Beterschap en veel plezier morgen..:thumbs:
 
Heel veel succes met je nieuwe plan Sanne! Heel goed van je dat je niet zomaar opgeeft, maar ik had niet anders verwacht! Even lekker uitzieken en dan weer lekker knallen! :D
 
Dankjewel!!

Beterschap Sanne!!

Herkenbaar verhaal trouwens van die lunges. Gisteren flink doorgebuffeld en 5 setjes van 10 gedaan. :P
Thanks Bas!
Lunges haat ik intens op het moment dat ik ze aan het doen ben.. Maar als het er op zit geeft het toch altijd weer voldoening :o.

Je pakt het goed aan!
Je moet ook genieten van het leven he meid!
Beterschap en op naar morgen! een kitten! :D
Dankjewel meid!
Enne.. Het zijn er 2 geworden :D.

Beterschap! Freestyletrainingen vind ik ook niet verkeerd, sowieso altijd beter dan stoppen. Je mag al super trots op jezelf zijn wat je al allemaal hebt bereikt!
Dankjewel Pat!
Er is weer wat roet in het eten gegooid, maar het is de bedoeling om aankomende week weer te beginnen ^^.

Hè gadver Sanne! Beterschap en veel plezier morgen..:thumbs:
Thanks Marvin! ^^

Heel veel succes met je nieuwe plan Sanne! Heel goed van je dat je niet zomaar opgeeft, maar ik had niet anders verwacht! Even lekker uitzieken en dan weer lekker knallen! :D
Dankjewel Freak! We gaan het weer oppakken.. Met vallen en opstaan, maar komt vast goed ;).

Tussentijdse update

Goed, dat was nogal een heftig weekje.
Vorig weekend super afgesloten met een bezoek aan een cattery waar we verliefd zijn geworden op 2 heel mooie maar vooral ontzettend lieve kittens. De poezels kunnen zo goed met elkaar overweg dat we het niet over ons hart kunnen verkrijgen ze uit elkaar te halen.. En dus nemen we ze dan maar allebei :'). We kijken er enorm naar uit, na de vakantie in mei (Berlijn!) mogen we ze ophalen. Spannend!

Uiteindelijk dus ook flink ziek geworden. Afgelopen donderdag een dagje gaan werken maar hondsmoe naar huis om alsnog vrijdag nog bij te moeten komen van donderdag. Inmiddels begin ik op te knappen, maar heb afgelopen week niet bepaald netjes gedaan met voeding, met als resultaat dat ik inmiddels weer hetzelfde weeg op de rampzalige, schandalige 1 januari: 74 kg :o.

Heb de laatste tijd veel excuses: druk met werk, druk privé (er zijn enkele moeilijke omstandigheden wat erg veel energie vraagt op het moment), maar het mag geen excuus zijn om dan maar weer alles te eten wat los en vast zit, de bulk hoorde sinds december namelijk al te stoppen :p.

Ik pak dit weekend om geheel te herstellen, en dan begin ik aankomende week gewoon weer met frisse moed. Voeding weer op orde en 3x tot 4x per week trainen. Kijken hoe ver ik kan komen totdat we naar Berlijn gaan :).
 
He get, jij ook al ziek geweest. De na-griep is best hevig dit jaar als ik dat zo hoor....

Even jezelf gedragen kwa eten en trainen, dan komt ook dat wel weer goed :)
 
Balen van je ziek zijn.... :( Maar hopelijk gaat het nu beter!

Dat je de touwen even hebt laten vieren met alle moeilijke omstandigheden is op zich ook niet gek. Het is wel een rollercoaster geweest de afgelopen tijd....
Maar je plannen klinken goed! Je weet dat je het kan dus nog even lekker bijkomen en dan weer knallen
You go girl! :heart:
 
KOmt wel weer goed Sanne! Je kunt per slot van rekening niet altijd de touwtjes strakhouden..

Ziek even rustig uit en vol goede moed maandag weer aan de slag!:D
 
Zoals al is gezegd nog even lekker bijkomen en rustig aan doen :) Je hebt in ieder geval vet leuke dingen om naar uit te kijken met Berlijn en de jonge katjes!
 
Joehoe, hoe gaat het hier dan?
 
Te druk met haar nieuwe huisdiertjes en vakantie vieren denk ik zo! :D
 
Is het inmiddels niet tijd voor Sanne 3.0?
 
Joeeeee, ik ben er nog! :wave:
Ten minste, soort van.. :o

Berlijn zit er inmiddels al bijna 2 maanden op, en wat de poezels betreft.. Die liggen nu heerlijk met zijn tweetjes al knuffelend een beetje schattig te zijn ^^.

Sinds Berlijn enorm druk gehad, en wat sporten en gezond eten betreft.. Een enorme dip.
Ik was/ben het constante tellen en krampachtig bezig zijn met voeding en trainen zo ontzettend beu, ik werd er niet bepaald gelukkig van. En nu ik dat niet meer doe.. Ben ik eigenlijk nog steeds niet echt gelukkig met hoe ik nu letterlijk in mijn vel zit.
PL brengt mij te weinig resultaat, een BB vind ik alleen tof als ik daar ook echt 100% voor kan gaan.. En misschien ben ik een mietje, idk, maar er 100% voor gaan lukt mij niet meer naast een full-time baan en het hebben van een leven :). Vrees dat ik een 'alles-of-niets' beestje ben, wat best wel lastig is met betrekking tot deze sport..

Goed, na enkele schandalige maanden nu vooral bezig met evenwicht vinden en een manier zien te vinden om van het leven te genieten waarbij ik ook nog eens gezond blijf :).
Zou het liefst een kilootje of 10 kwijt willen, daar voel ik me het prettigst bij.
Maar, geloof het of niet, de weg van 120+ kg naar 60 kg was voor mij vele malen gemakkelijker dan nu deze 10 kg kwijtraken. De struggles die ik nu ervaar rondom voeding en training zijn vele malen groter dan toen ik die 60 kg verloor.

In een goede week train ik netjes 3x, niet volgens een schema, maar gewoon wat op dat moment lekker voelt (uiteraard wel in mijn achterhoofd welke spiergroepen ik wil trainen). Voornamelijk KT, enige cardio die ik krijg is het heen -en weer fietsen van en naar mijn werk.

Voeding houd ik niet meer bij. Ik probeer doordeweeks gewoon bij de basics te blijven (prep nog altijd netjes), maar elke avond het geijkte rijst-kip-groenten wordt nu meer afgewisseld met een biefstukje of een kipschnitzel hier en daar.
In het weekend gewoon wat lekkers, wat af en toe nog net wat een schaamteloze grens overgaat, maar vreemd genoeg blijf ik alsnog rond die 74 kg hangen.

En nu? Geen idee.
Denk dat ik voor nu ga trainen wanneer mijn hoofd ernaar staat en ik hoop een evenwicht te kunnen vinden in het één en ander.
Mijn allergrootste wens is dat ik weer dat enorme enthousiasme en die passie als voorheen te pakken krijg, mis dat werkelijk echt heel erg.. Maar het is er gewoon niet meer.

Wellicht sluimert het beestje nog ergens, en moet het alleen weer even wakker gemaakt worden :).
 
He meid,

Toch wel goed om even wat van je te horen. Het alles of niets verhaal.. zo herkenbaar... Maar gelukkig zijn en niet krampachtig hoeven en moeten leven is wel prio nummer 1. Je leven moet fijn zijn en je moet van je leven kunnen genieten. Met of zonder trainen of met trainen gewoon zoals het komt.
Go with the flow is het nu meer zoals ik het van je begrijp met trainen. Misschien is dat voor nu juist even genoeg. Ook al snap en voel ik ook wel dat je er het liefst weer de passie in terug vind om er weer met alle enthousiasme in te vliegen.

Misschien is het voor nu juist even nodig die balans weer terug te vinden met je werk, je poezels, je mannetje en alles eromheen. Eten en trainen moeten vooral leuk blijven en geen krampachtig vasthouden zijn. De lol moet erin terug komen en met de tijd denk ik echt w el dat je dat weer vind.
Neem je tijd om vooral tot jezelf te komen en een stukje jezelf te accepteren. Accepteren van veel dingen is vaak de sleutel tot het weer terugvinden van de passie voor alles wat je in het leven graag wilt.

Ik hoop dat je vooral de lol weer terugvind! Je verdiend het gewoon dubbel en dwars en meer dan wie dan ook!
geniet samen (van je mannetje, poezels en alles eromheen)
JIj komt er wel en dan zijn wij hier vast ook nog wel.

Hou je taai! :kiss:

maar ben wel blij even wat van je te horen. :o
 
Leuk dat je even weer wat laat horen al zag ik natuurlijk ook wel het eea leuks elders voorbijkomen:)

Wbt het trainen. Als je wilt is het zeker te combineren of dat voor jou nu 5 dagen per week is of 2 dagen. Misschien kun je dat later weer beter bepalen als je wat langer in t vaarwater zit.
Daarnaast wbt progressie (pl maar ook bb) ligt het imo puur aan de schema's die je volgde en het vele wisselen daarin en deels ook icm je voeding.

74kg is trouwens helemaal geen slecht gewicht om ffies op te blijven hangen.

Dat alles of niets begrijp ik heel goed. Hier nog 1:) alleen kan niet altijd alles even perfect gaan en probeer dat te accepteren.

Je hebt iig goed inzichtelijk hoe t op het moment gaat. Kan alleen maar weer verder vooruit gaan toch;)

Mooie poekies hebben jullie:heart:
 
Goed om te horen dat het (redelijk) goed met je gaat. Jammer dat het enthousiasme een beetje uit het trainen is. Maar als je redelijk gezond eet en toch ook je 3x trainen meestal wel draait, dan is het toch meer dan prima? Misschien moet je voor je zelf wel een bovengrens gewicht afspreken: als je dat bereikt dat je dan ook 5 kg of zo eraf gaat krijgen met wel een tijdje strikt eten en calorieen tellen. Maar voor nu is het helemaal OK toch?
 
Jaaaa een Sanne update:wave2:

Ik kreeg tijdens het lezen in elk geval een heel positieve indruk!:thumb: Naar mijn idee ben je al heel goed op weg naar die balans met het trainen en eten op gevoel:)
 
Fijn om even een update van je te lezen! Uiteindelijk gaat het erom dat je dingen doet waar jij je fijn en gelukkig bij voelt. En misschien moet je dan wel een beetje schipperen om het beste uit alles te kunnen halen, zoals jij het wilt.

Gaat zo voort :)
 
Back
Naar boven