Zie nieuwe update..

.
Natuurlijk mag je me PM'en, je weet dat je altijd bij me terecht kan ^^.
Week 17 66.5 (2600 kcal) + 1.5 kg
Wat mij betreft kan ik de conclusie trekken dat mijn gehele hormoonhuishouding op zijn gat ligt

.
Sinds het beginnen van medicatie in 4 weken 2.5 kg afgevallen. In de eerste week van medicatie 1.5 kg, vorige week 1 kg. Nu dus in één week ineens 1.5 erbij. Wellicht begint mijn lichaam zich te stabiliseren. Vind het opvallend dat ik een maand geleden in een week 1.5 afviel om nu een maand later weer 1.5 bij te komen.
Normaliter had ik uiteraard direct mijn voeding omlaag gegooid, maar gezien de rariteiten en fratsen die mijn lichaam op het moment aan het uithalen is, houd ik mijn voeding nog steeds op 2600 kcal. Al vind ik het lastig, ik zal het toch over een langere termijn moeten bekijken. Wanneer ik elke week mijn voeding omhoog of omlaag gooi, heb ik geen richtlijn om naar te kijken. Ik houd het voorlopig dus nog steeds op 2600 kcal.
Woensdag cheaten (oud en nieuw). Kerst is niet helemaal volgens plan gelopen omdat ik het toch ineens erg lastig vond.. Zit met het idee te spelen wat vaker een cheat(meal) te doen, in plaats van eens in de maand. Op deze manier hoop ik wat flexibeler met voeding om te kunnen gaan.