- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
ik neem aan dat powerlifter ook kuren
sorry sanne voor je log vervuiling.. mijn excuses![]()
In NL niet echt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
simpel zat.. bodybuilders trainen niet als powerlifters en vice versa.. kan een powerlifter massa bouwen.. JA! Bouwt een bodybuilder kracht op.. JA! Maar is een bodybuilder zo sterk als een powerlifter en is een powerlifter zo breed als een bb-er.. nee.. andere doelen, andere focus
Thanks SP, de schouders gaan lekker!! ^^He sanne, nice treen weer! Ik denk dat het goed is om voor jezelf te bekijken wat je doelen zijn (of wat je belangrijkste doel is). Ik kon maar niet kiezen.. zwaar tillen is leuk, massa opbouwen is nice, meer conditie is fijn.. Nu is het eindelijk duidelijk.. maar ik mis nu ook wel de heavy weights (wat overigens minder zwaar voor mij is als het gaat om energie en spiervermoeidheid) Het is wel leuk om zware (voor mijn doen) gewichten te loggen, maar voor mijn doel heeft het weinig nut.. tussen de 8-15 reps ligt de focus meer op hypertrofie geen behoefte aan cheats lijkt me ideaal!!Ik heb alleen behoefte aan drop.. rest boeit me niet zo. Er ligt al een week tortilla chips te versloffen haha
.

man man man Bijna 2015 en dan nog denken dat dat elkaar uitsluit Als je zwaar lift en niet op achterlijke hoge rep ranges bouw je ook een hoop spiermassa op Of alle massa bij iedereen van PHM is uit de lucht komen vallen
Hoe ik het op dit moment zie:simpel zat.. bodybuilders trainen niet als powerlifters en vice versa.. kan een powerlifter massa bouwen.. JA! Bouwt een bodybuilder kracht op.. JA! Maar is een bodybuilder zo sterk als een powerlifter en is een powerlifter zo breed als een bb-er.. nee.. andere doelen, andere focus
Heb je een linkje of weet je hoe ik dat stukje kan vinden? Ben nu nieuwsgierig gewordenpowerlifters hebben vaak wel net zo veel massa als bodybuilders. kleurplaat had hier laatst een mooi stukje over geschreven.
.
Ik zet t natuurlijk weer lekker zwart/wit neer (daarom ook hekel aan dingen uitleggen op WhatsApp
), maar indd liggen die nuances anders. De spierverdeling is ook anders. Verschil natuurlijk ook per persoon (Hoe vaak iemand traint, volume, hoeveel jaar, aanleg). Iemand die 10 jaar aan powerliften doet zal vast flink wat massa hebben, helemaal als deze persoon aanleg heeft om te groeien. Toch denk ik persoonlijk dat je niet moet gaan powerliften als je zo snel mogelijk massa wil pakken en specifiek wil richten op symmetrie etc. Ik heb verder weinig verstand van powerliften. Zelf sl 5x5 gedaan, maar dat beviel erg slecht. P.H.U.L vond ik wel fijn werken (wel mn eigen versie).simpel zat.. bodybuilders trainen niet als powerlifters en vice versa.. kan een powerlifter massa bouwen.. JA! Bouwt een bodybuilder kracht op.. JA! Maar is een bodybuilder zo sterk als een powerlifter en is een powerlifter zo breed als een bb-er.. nee.. andere doelen, andere focus
Natuurlijk, wat dacht je van de helft?
De term powerbuilder is nieuw voor mij. Doet me beetje denken aan p.h.u.l omdat je daar ook beidde combineert.+1Ik lees ook graag meeIk zet t natuurlijk weer lekker zwart/wit neer (daarom ook hekel aan dingen uitleggen op WhatsApp
), maar indd liggen die nuances anders. De spierverdeling is ook anders. Verschil natuurlijk ook per persoon (Hoe vaak iemand traint, volume, hoeveel jaar, aanleg). Iemand die 10 jaar aan powerliften doet zal vast flink wat massa hebben, helemaal als deze persoon aanleg heeft om te groeien. Toch denk ik persoonlijk dat je niet moet gaan powerliften als je zo snel mogelijk massa wil pakken en specifiek wil richten op symmetrie etc. Ik heb verder weinig verstand van powerliften. Zelf sl 5x5 gedaan, maar dat beviel erg slecht. P.H.U.L vond ik wel fijn werken (wel mn eigen versie).
.Er zijn ook powerbuilders... Ronnie Coleman is fucking sterk en ziet er uit als een beest. Het kan wel! Het word tegenwoordig veel meer gedaan, vooral vrouwen die ook op het podium staan en daarnaast ook mee doen aan powerlifting wedstrijden. In Nederland niet nee, maar daar is het ook te klein voor.
.Zie nieuwe update
.Zie nieuwe update ^^.+1 wat betreft het zoeken naar de beste manier om massa te bouwen. Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek.
Dit jaar moeten we dat vinden he!
Maar jij doet je naam als Strongwoman dan ook eer aan!Ik heb altijd zo getraind, maar bij mij ging het power voor dus nooit het uiterste eruit gehaald
Ging bij mij in principe om zware squat, deadlift, bankdrukken en overhead press en de rest op 4x12 of meer.

. Na deze training het een en ander besloten, dat is te vinden in de tussentijdse update.

Je kan wel ff terug lezen in mn dagboek. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. 
Ben in het begin van een nieuw schema voornamelijk aan het mokken omdat ik even moet wennen aan het nieuwe ritme.. Begin mezelf te kennen, dus over 2 weken weet ik hoe het bevaltHe meid, lijkt op mn schema die ik hadJe kan wel ff terug lezen in mn dagboek. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Ik raak nogal snel leeg met dat hoge rep aantal. Ik denk dat dat steeds beter gaat, ook hier zal mn lijf aan wennen.
Nog de beste wensen btw
ps ben benieuwd hoe t met de spierpijn is morgen of overmorgen. Ik had iig meer spierpijn dan normaal.
.
.Zoals ik ook bij SP zei, ik ken mezelf, in het begin is het voornamelijk tobben en mokkenKlinkt goed! Ik ga zelf ook een nieuw schema starten hopelijk volgende week. Ook als doel massa bouwen. Op 4x10.
Ik ben benieuwd waar jij op uit gaat komen.![]()
. Maar.. Ik voel wel dat mijn lichaam het kan appreciëren, voel spieren die ik al een poosje niet meer gevoeld heb, en dat is heerlijk!Thanks, voor jou en je ventjes hetzelfde, ik hoop dat een knallend jaar voor jullie alledrie gaat wordenHai Sanne, ook best wishes of course ;-)
Veel hh, tja je moet maar kijken hoe je je erbij voelt..
Alleen door de ervaring leer je wat er bij jou werkt en lekker aanvoelt.
Leer je eigen lichaam kennen.
Succes mevr de powerbuilder :-D
.