- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
uhm Sanne....
met een erguliere cyclus kan je gewicht ook ineens heel rap droppen (vochtverlies) en daarna weer aankomen, stabiliseren.
Er kan zo 2 a 3 kilo in een maand zitten.
Probeer dus in ieder geval nooit na een week/twee weken conclusies te trekken.
Ik houd nu zo'n maand of 5 echt dagelijks het gewicht bij, i.c.m. mijn cyclus en ik kan er nu pas langzaam conclusies uit trekken.
Tel daarbij nog eens medicijnen en jawel hoor...nog meer wat metingen vertroebelen.
Wij hebben gewoon complicerende factoren vergeleken met mannen!
(overigens is mijn ervaring met cheaten en hoeveel kwaad het kan heeeeeel anders dan die van Marina en Ron: zo zie je maar weer: een lijf kan verschillen!)
met een erguliere cyclus kan je gewicht ook ineens heel rap droppen (vochtverlies) en daarna weer aankomen, stabiliseren.
Er kan zo 2 a 3 kilo in een maand zitten.
Probeer dus in ieder geval nooit na een week/twee weken conclusies te trekken.
Ik houd nu zo'n maand of 5 echt dagelijks het gewicht bij, i.c.m. mijn cyclus en ik kan er nu pas langzaam conclusies uit trekken.
Tel daarbij nog eens medicijnen en jawel hoor...nog meer wat metingen vertroebelen.
Wij hebben gewoon complicerende factoren vergeleken met mannen!
(overigens is mijn ervaring met cheaten en hoeveel kwaad het kan heeeeeel anders dan die van Marina en Ron: zo zie je maar weer: een lijf kan verschillen!)

Lekkere training! wel balen van je BP. Misschien inderdaad even een tijdje op lager gewicht met meer reps. Afwisselen doet toch ook wel vaak goed. Ik hoop dat het gaat helpen. Je gewicht.. meid... denk dat dat wel goedkomt. Je schommelde ook omlaag sinds je meds.. en nu weer wat omhoog. maar effectief gezien ben je nog niet terug op je gewicht van een tijd terug he. Denk dat je lichaam nu een beetje op orde aan het komen is. Dus super dat je je voeding zo houdt! Het mag ook lastig zijn. Maar jij hebt controle dus vergeet dat niet he! Hou het gewoon even een tijdje zo en kijk wat het nu doet. Jammer dat kerst niet optimaal gegaan is. Dus nu heb je oud jaar om te cheaten en zien of dit je wel lukt. Je kan het echt en het kan geen kwaad. Misschien is het inderdaad wel goed om eens wat vaker te cheaten. Zo wordt je misschien wel wat losser met je eten. Je zal er denk ik veel van leren. En vooral dat cheaten geen kwaad kan.
Je doet het super! Dus lekker doorgaan!
.

voor schouders