Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hij voelde heerlijk! Terug naar 2 beentraining ipv 1 beentraining per week.. Gonna like it a lot .
Vind DL lekkerder om uit te voeren dan de SLDL.. Dat plus het feit dat ik nu elke week flink wat oefeningen voor hams en glutes doe, deed me beslissen toch terug naar DL te gaan. Wanneer ik geen twee beentrainingen per week heb, is de kans denk ik wel groot dat ik weer SLDL ga doen..
Heb jij trouwens inmiddels weer een PR kunnen zetten? Schroom niet om eventueel weer een filmpje te uploaden .
Het geeft weer nieuwe zin! Verandering op zijn tijd is goed.. Houd me op de hoogte hoe je nieuwe schema bevalt!
Begin me nu al beurs te voelen, dus ik bereid me vast mentaal voor op morgen..
Ik vind dl ook veeeeell fijner (meer gewicht tillen is ook veel leuker haha), maar het is ook bijna niet te vergelijken. Sldl doe ik puur voor mn hammies. Deadlift vind ik een mooie algemene kracht en massa bouwer, al voel ik het meeste in mn rug de dag erna.
Vandaag ga ik dl-en.. geen 100 kg maar 15 x 60 ofzo
Verandering doet zeker goed! heb zin om te trainen maar heb rustdag.. echt zo geen zin n...
Jij vandaag dus wel he. Nou zet hem op!
Ik ben trouwens meet een SLDL mens.. komt vnl omdat ik zoveel moeite heb met de lift off van de DL. Denk dat ik daar een keer zou moeten laten kijken naar techniek. DL kwam ik maar niet hoger dan 55 kg.. SLDL zit ik nu op 60 kg..
Ik vind dl ook veeeeell fijner (meer gewicht tillen is ook veel leuker haha), maar het is ook bijna niet te vergelijken. Sldl doe ik puur voor mn hammies. Deadlift vind ik een mooie algemene kracht en massa bouwer, al voel ik het meeste in mn rug de dag erna.
Vandaag ga ik dl-en.. geen 100 kg maar 15 x 60 ofzo
Vind het gewoon heerlijk, dat gevoel dat je echt iets van de grond lift en dan dat met daadkracht weer terug op de grond zetten, weet niet precies wat dat is . En inderdaad, stiekem blijft het bij mij ook gewoon zo: het is gewoon erg gaaf om telkens net wat meer te kunnen tillen .
Enne.. 15 x 60 .. Ik zou daarna denk ik al aardig stuk zijn, dus troost je dag je niet voor de de 100 kg gaat .
Ik ga een klein feestje vieren als ik de 100 heb kunnen halen
Verandering doet zeker goed! heb zin om te trainen maar heb rustdag.. echt zo geen zin n...
Jij vandaag dus wel he. Nou zet hem op!
Ik ben trouwens meet een SLDL mens.. komt vnl omdat ik zoveel moeite heb met de lift off van de DL. Denk dat ik daar een keer zou moeten laten kijken naar techniek. DL kwam ik maar niet hoger dan 55 kg.. SLDL zit ik nu op 60 kg..
Ik herken het gevoel, een rustdag is vrijwel altijd nodig voor je lichaam om te herstellen, je voelt dat zelf ook, maar je geest wil alleen maar doorknallen!
Wat DL betreft inderdaad anders eens naar techniek laten kijken? Ik denk inmiddels dat het toch wel één van de beste oefeningen is om massa te bouwen. En aangezien jouw doel duidelijk is... .
Deze week blijf ik 2600 eten.
Vandaag mijn oude schema (vierdaagse split) afgesloten. Komt er op neer dat ik momenteel na 9 weken het schema gevolgd te hebben nog evenveel weeg als toen ik ermee begon. Echter zie ik op progressiefoto's een toename in spiermassa. Daarnaast vertroebelt medicatie het beeld. Centimeters zijn niet schrikbarend omhoog gegaan.
Ik bereid me er op voor wellicht over een week of twee opnieuw voeding op te hogen, naar 2700 kcal.
Trainingen gaan lekker, heb zin in mijn nieuwe schema. We blijven er voor gaan!
Lekkere training en die BP op 5x5 blijft lekker gaan!
En je voortgang.. zoals je ziet gaat dat nog steeds super! Gewicht gelijk en toch meer spiermassa! Wat wil je nog meer! en je moet er nog veel voor eten ook! Zo zie je maar hoe vreemd een lichaam kan reageren he!
Vind het gewoon heerlijk, dat gevoel dat je echt iets van de grond lift en dan dat met daadkracht weer terug op de grond zetten, weet niet precies wat dat is . En inderdaad, stiekem blijft het bij mij ook gewoon zo: het is gewoon erg gaaf om telkens net wat meer te kunnen tillen .
Enne.. 15 x 60 .. Ik zou daarna denk ik al aardig stuk zijn, dus troost je dag je niet voor de de 100 kg gaat .
Ik ga een klein feestje vieren als ik de 100 heb kunnen halen
Ik herken het gevoel, een rustdag is vrijwel altijd nodig voor je lichaam om te herstellen, je voelt dat zelf ook, maar je geest wil alleen maar doorknallen!
Wat DL betreft inderdaad anders eens naar techniek laten kijken? Ik denk inmiddels dat het toch wel één van de beste oefeningen is om massa te bouwen. En aangezien jouw doel duidelijk is... .
Ben kreupel vandaag, dus ben er nogmaals in bevestigd dat hams en glutes flink aan het werk gezet worden .
Enne.. Die 120 gaat op den duur gewoon komen, dat kan niet anders met jouw doorzettingsvermogen .
Deze week blijf ik 2600 eten.
Vandaag mijn oude schema (vierdaagse split) afgesloten. Komt er op neer dat ik momenteel na 9 weken het schema gevolgd te hebben nog evenveel weeg als toen ik ermee begon. Echter zie ik op progressiefoto's een toename in spiermassa. Daarnaast vertroebelt medicatie het beeld. Centimeters zijn niet schrikbarend omhoog gegaan.
Ik bereid me er op voor wellicht over een week of twee opnieuw voeding op te hogen, naar 2700 kcal.
Trainingen gaan lekker, heb zin in mijn nieuwe schema. We blijven er voor gaan!
goed bezig meid!! Hou je trouwens elke dag je voeding bij of hou je je vast aan een schema? Ik merk dat beidde goed werkt. Ik ben er zelf alleen enorm slecht in O.O hehe
Lekkere training en die BP op 5x5 blijft lekker gaan! En je voortgang.. zoals je ziet gaat dat nog steeds super! Gewicht gelijk en toch meer spiermassa! Wat wil je nog meer! en je moet er nog veel voor eten ook! Zo zie je maar hoe vreemd een lichaam kan reageren he! Lekker doorgaan! Mooi voorbeeld!
Thanks! Heb 40 gehaald wat BP betreft, maar op de een of andere manier zit dat er nu even niet meer in.. Hoop dat ik door eens per week BP op high rep met lichter gewicht uiteindelijk weer verder komt!
En bedankt voor het mooie compliment ^^.
goed bezig meid!! Hou je trouwens elke dag je voeding bij of hou je je vast aan een schema? Ik merk dat beidde goed werkt. Ik ben er zelf alleen enorm slecht in O.O hehe Ga je je progressie pics ook posten?
Thanks SP!
Wat voeding betreft ben ik denk ik eerder te nauwkeurig . Ik plan altijd voor een hele week vooruit en houd de macro's bij in app van Fatsecret. Iedere dag komt in de basis op hetzelfde neer, alleen regelmatig een kleine variatie hier en daar.
Progressiepic's post in niet.. Laat die altijd in ondergoed maken en voel me er niet prettig bij deze op het internet te gooien . Ik knip er soms wel bepaalde delen uit, bijvoorbeeld een bicep .
De voornaamste reden dat ik bijvoorbeeld ook geen foto in bikini post is het feit dat ik door het afvallen van 60 kg gewoonweg flink los vel heb. Niet fijn om daar mee naar buiten te treden .
ik wist wel dat je veel was afgevallen, maar pfoei iedere keer opnieuw ben ik weer verbaasd als ik dat cijfer zie.
Je bent gewoon een compleet persoon kwijtgeraakt, niet te bevatten en zo onwerkelijk knap!
en die bench komt wel weer....(houd ik mezelf ook voor )
Die BP komt wel weer. Ik merkte zelf na maandenlang geen BP te hebben gedaan en het voor het eerst weer proberen dat ik zomaar 6x32,5 kg haalde.. terwijl ik toen op mijn eind max 4x35 met spotter haalde.. dus je weet het nooit! We gaan ervoor!
en het compliment... dat is welgemeend en verdiend!
Als je ub training doet, vindt je het dan niet prettiger om wel de spiergroepen bij elkaar te houden?
Bv als je rug doet, dan ook de oefeningen die je hebt van rug ook af te maken alvorens je een andere spiergroep gaat doen?
Ik zie bv..seated row, dan shoulder press en dan reverse pulldown.. of heb je een andere reden hiervoor?
ik wist wel dat je veel was afgevallen, maar pfoei iedere keer opnieuw ben ik weer verbaasd als ik dat cijfer zie. Je bent gewoon een compleet persoon kwijtgeraakt, niet te bevatten en zo onwerkelijk knap! en die bench komt wel weer....(houd ik mezelf ook voor )
Oeioei, niet te veel complimenten, dadelijk ga ik weer gloeien enzo, word ik verlegen van . Enne... Die bench gaat het gewoon doen over een tijdje, zowel bij jou als bij mij, hoe dan ook .
Probeert nu tijdens het doen van bench volledig "zen" te zijn en geen frustratie te voelen in de hoop dat het daardoor juist beter gaat
Die BP komt wel weer. Ik merkte zelf na maandenlang geen BP te hebben gedaan en het voor het eerst weer proberen dat ik zomaar 6x32,5 kg haalde.. terwijl ik toen op mijn eind max 4x35 met spotter haalde.. dus je weet het nooit! We gaan ervoor! en het compliment... dat is welgemeend en verdiend!
Als je ub training doet, vindt je het dan niet prettiger om wel de spiergroepen bij elkaar te houden? Bv als je rug doet, dan ook de oefeningen die je hebt van rug ook af te maken alvorens je een andere spiergroep gaat doen? Ik zie bv..seated row, dan shoulder press en dan reverse pulldown.. of heb je een andere reden hiervoor?
Vind dat inderdaad wel prettiger, maar gisteren had ik een heel goede verklaring voor de volgorde: het leed dat januari-mensjes heet :/. Wat vind jij trouwens een mooi moment om oefening zoals upright row en side raises te doen? Als laatste oefeningen van een training?
Nee, zou beginnen met borst, rug en dan schouders dus dan.. en als laatste bi en tri..
Vind jij upright row lekker? Ik haat m echt..vindt m echt louzy voor mijn polsen, ez-bar of gewoon blijft ruk.
Daarom doe ik lekker shrugs
jeetje ik vergeet ook elke x hoeveel je kwijt bent.. echt enorm knap gedaan!!
Ik vond het bij een ub lb schema fijn om tegenover een horizontale pull een horizontale pushup te zetten. Tegoed een verticale push en verticale pull etc
Nee, zou beginnen met borst, rug en dan schouders dus dan.. en als laatste bi en tri..
Vind jij upright row lekker? Ik haat m echt..vindt m echt louzy voor mijn polsen, ez-bar of gewoon blijft ruk.
Daarom doe ik lekker shrugs
Vanavond was het helemaal erg wat betreft drukte . .. Volgens mij was het aan mijn gezicht af te lezen dat ik een grondige hekel heb aan de januarigolf..
Thanks voor het advies, zo heb ik weer een beetje meer houvast! Ik blijf moed houden dat ik donderdag mijn geplande volgorde weer kan aanhouden.. En anders.. *Iets met blikken die kunnen doden*
Vind upright rows echt zalig! Doe ze ook wel eens met een plate voor de afwisseling. Met een normale barbell krijg ik ook last van mijn polsen.
Moet ik me heel erg schamen als ik moet bekennen nog nooit shrugs te hebben gedaan?
jeetje ik vergeet ook elke x hoeveel je kwijt bent.. echt enorm knap gedaan!!
Ik vond het bij een ub lb schema fijn om tegenover een horizontale pull een horizontale pushup te zetten. Tegoed een verticale push en verticale pull etc
.. En .. Daar gingen helaas mijn knieen weer. Squats en leg extensions zijn voor mij niet mogelijk. Daar kan ook leg press met de voeten laaggeplaatst bij. En sissy squats op zo'n kleine steun voor boven je voeten ook. Daar gingen mijn plannen.. Ik zal dus het een en ander aan moeten passen voor deze dag.
Ik zat ook nog eens met tijdgebrek. Ik denk dus dat ik 2 setjes weghaal, 1 setje bij cable kickbacks en 1 setje bij cable lateral leg raises. Dan kan ik nog een oefening voor kuiten doen.
Deze training voelt dus een beetje als een waste. Baal dan ook ontzettend dat ik nu weer met mijn knieen loop te klooien. Moet even mijn weg vinden in wat mijn knieen wel en niet aankunnen. Vooralsnog.. Hier dus mijn train.
De training van donderdag maakt deze training vast weer goed .
Walking lunges
4 x 24 x 12
Leg press 45o circuit telkens 10 reps, : voeten hoog en breed, hoog en smal, laag en breed, laag en smal
4 x 40 x 10 Dat was dus gelijk de laatste keer. Voeten hoog en breed gaat prima. De rest levert klachten op. Denk dat leg press dus op deze dag 4 x 12-15 gaat worden.
Sissy squats op zo'n zitje-rol-boven-je-voeten-vast-klem-ding-hoe-het-ook-mag-heten-iets Het schoot direct in mijn knie. Een no go dus.
Cable glute kickbacks
4 x 15 x 13.6
Cable lateral leg raise nieuw
4 x 10 x 4.5
Standing leg curl
3 x 15 x 10
Meer zat er niet in. Denk dat het verstandig is me nu te richten op het herstel van mijn knieen. Hopelijk is het snel voorbij en kan ik zaterdag gewoon weer vol er tegenaan wat LB betreft!
Balen van de drukte en je knieen..
Beter dan nu even wat rust gunnen en eromheen trainen. Maar ik vind het zeker geen waste deze training! zit lekker wat volume in en die walking lunges met 12 kg.. pffff.. das een zware!
Je kan ook tijdelijk leg extension heel licht doen en dan lekker laten branden... Misschien een idee. Hoop dat het snel hersteld. Ik herken het wel vanuit mijn schouder. Het voelt gewoon zo waardeloos.. Maar je doet het goed en probeer eromheen te trainen voor nu.
En zo te horen gaan jouw blikken op doden en maak je donderdag er een knal training van!
Koppie op hoor! Topper!
Balen van de drukte en je knieen..
Beter dan nu even wat rust gunnen en eromheen trainen. Maar ik vind het zeker geen waste deze training! zit lekker wat volume in en die walking lunges met 12 kg.. pffff.. das een zware!
Je kan ook tijdelijk leg extension heel licht doen en dan lekker laten branden... Misschien een idee. Hoop dat het snel hersteld. Ik herken het wel vanuit mijn schouder. Het voelt gewoon zo waardeloos.. Maar je doet het goed en probeer eromheen te trainen voor nu.
En zo te horen gaan jouw blikken op doden en maak je donderdag er een knal training van!
Koppie op hoor! Topper!
Baal nu vooral erg van mijn knieën.. Opstaan en gaan zitten is op het moment zeer pijnlijk, erg lang geleden dat de pijnklachten zo heftig waren. Nu ook beide knieën tegelijk, in een paar uur is het snel verslechterd. Spijt dat ik dat circuit heb geprobeerd..
Leg extensions zijn helaas helemaal niet te doen. Ook zonder gewicht is de beweging op zichzelf al erg pijnlijk.. Even doorzoeken naar alternatieven dus!!
Donderdag inderdaad even helemaal los op UB, en dan kan ik hopelijk zaterdag gewoon weer lekker opbouwen wat LB betreft!