SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Ben er daarentegen wel zeker van dat compounds de basis van je schema moet zijn. Je pakt daar toch meerdere spiergroepen tegelijk mee, naast het feit dat ik denk dat het gewoon zorgt voor een goed fundament waar je op verder bouwt.dat dergelijke onzin nog altijd de ronde doet. en van squatten krijg je dikkere armen ook zeker.
Denk dat wanneer ik een beest als coach had ik me wel zekerder zou voelen over mijn aanpak. Er staat dan toch iemand achter je, die je in de gaten houdt en kan bijsturen. Daarnaast heb je dan iemand die objectief kan oordelen over de progressie die je maakt, ook niet geheel onbelangrijk!Ja heb hetzelfde hoor.. moet altijd wennen aan nieuwe of andere ideeen over training.. maar ook voeding.. Mn coach is echt wel een beest.. hij zei zelf dat hij ook altijd zwaar trainde, maar door zijn coach destijds hoger in de reps is gaan zitten en veel meer groeide. Ik merk zel dat ik veel meer en langer spierpijn heb. Iedereen doet het op zijn eigen manier en niet 1 manier is de beste. Inderdaad ff de tijd geven en als het niets is dan weer wat anders prpberenBtw de giantset ging als volgt: 10 reps schouderbreedte squat, 10 reps sumo stance en 10 reps mega smal.. dat achter elkaar zonder pauze met 30 kg en 4 sets.. doodgaan!!
Damn, die giantset, zuurstofmasker, rolstoelen, defibrillatie en ga zo door
.

dat dergelijke onzin nog altijd de ronde doet. en van squatten krijg je dikkere armen ook zeker.
Btw de giantset ging als volgt: 10 reps schouderbreedte squat, 10 reps sumo stance en 10 reps mega smal.. dat achter elkaar zonder pauze met 30 kg en 4 sets.. doodgaan!!

ben ik nu zo afwezig?? hahahhaah

!