- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankjewel Milly, zo ontzettend sneu dit soort dingen, kan daar niet zo goed tegen..Ach gos... wat naar meis, dat is altijd zo verdrietig! Sterkte!
Knap nog even verder op en veel plezier vanavond, even de zinnen verzetten!
. Thanks Shipit, een motiverend compliment! Ik ga absoluut verder, aan opgeven doe ik niet!Prachtig resultaat! Mag je al zeer zeker trots op zijn. Nu verder. NO LIMIT
Dankje Nicky
Het is eventjes alles op alles.. Vooral de laatste twee dagen waren gewoon echt even heel erg k*t. Maar we rapen alles weer bij elkaar en kijken vooruit, je weet zelf hoe dat gaatJeetje meid.. wat een tegenvallers en verdriet...Sterkte...
Met je cheat. Dan kan je! Dat durf je! en dat mag je! Echt dat kan geen kwaad! en zelf weet je dat ook wel.
Hoop dat het een beetje gaat met LB dag. Je bent net ziek geweest en nog moe dus pas wel een beetje op jezelf he!
en ach.. uit eten kan vertekenen..deed het bij mij vanmorgen niet....
Hou je taai.
.
. Het was in ieder geval wel lekker, eventjes mijn hoofd weer wat leger maken!
.
.Dankjewel Milly, zo ontzettend sneu dit soort dingen, kan daar niet zo goed tegen..
Gelukkig vandaag even alles kwijt gekund in de training. Vanavond uit eten bij één van mijn favo restaurant, dus gelukkig wel afleiding van alles.
Thanks Shipit, een motiverend compliment! Ik ga absoluut verder, aan opgeven doe ik niet!
Dankje Nicky![]()
Het is eventjes alles op alles.. Vooral de laatste twee dagen waren gewoon echt even heel erg k*t. Maar we rapen alles weer bij elkaar en kijken vooruit, je weet zelf hoe dat gaat.
Vanavond ga ik voor de cheat! Onbeperkt sushi! Heb me alvast vanochtend gewogen omdat ik mezelf ken.. Dan heb ik in ieder geval geen vertekend beeld.
Ben nog niet fit, maar heb me wel even uitgeleefd, ben er niet zo sterk in om mezelf in te houden met trainingen. Het was in ieder geval wel lekker, eventjes mijn hoofd weer wat leger maken!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: LB
DL
5 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 65
5 x 70
Kreeg last van mijn knieen.. Vind het lastig ze goed naar buiten te blijven drukken. Even op deze gewichten oefenen voordat de techniek goed is. Bij de laatste set, vierde en vijfde rep gaf ik als het ware een klein "rukje" bij het liften. Voorlopig dus geen verhoging van gewicht, de focus ligt nu op een goede techniek.
Leg press 45o
10 x 60
10 x 70
10 x 75
10 x 80 VPR
Hip thrust (leg extension)
10 x 35
10 x 40
10 x 45
10 x 50 PR
Cable glute kickbacks
10 x 18
10 x 18
10 x 20.3
10 x 23 PR
Laatste set met een heel lelijk gezicht.
Abductor/adductor superset
10 x 100/85
10 x 100/85
10 x 100/85
10 x 100/80 Even terug in gewicht, focus blijft op een goede, gecontroleerde techniek liggen.
Lying leg curl
10 x 15
10 x 20
10 x 20
10 x 20
Voor het feit dat ik niet fit bent wat mij betreft een goede training.
Wekelijkse update
Week 22 67 (2700 kcal) gelijk geblevenWeek 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 12 67,5 (2400 kcal) + 0.5
Week 13 66 -1.5 kg (2400 kcal) begonnen met medicatie
Week 14 66 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 15 66/66.5 (2500 kcal) gelijk gebleven/0.5 erbij
Week 16 65 (2500 kcal) - 1 kg
Week 17 66.5 (2600 kcal) + 1.5 kg
Week 18 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 19 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 20 67.5 (2650 kcal) + 1 kg
Week 21 67 (2650 kcal) - 0.5 kg
Wanneer ik volgende week hetzelfde weeg, ga ik naar 2750 kcal. Als ik ben afgevallen ga ik direct naar 2800 kcal.
Haha, dankjewel opa!whaaaaaaaaaaa sanne gaat toch goed 3 pr.s toppie en lekker volvreten vanavond
opaatje

Thanks SP! Qua LB gaat het wat kracht betreft vooruit, high rep afwisselend met low rep lijkt dus goed te werken! Blij dat je me hebt overgehaald het te proberen!super training sanne! Flinke keer gewichten. Eten gaat ook goed zo te zien.. topper!!!

Dankjewel Marina! Was wel snel buiten adem, maar het viel al met al niet tegen!lekkere training hoor! zeker voor niet fit zijn!
Je gewicht... je ziet het he! je kan heel veel eten! Dus vanavond lekker genieten!
.Bij de abductor zit ik op dat apparaat nu helaas aan de max.. Ze gaan beiden tot 100 kg. Maar het ligt ook absoluut aan het type, op de meet met MissH bijvoorbeeld moest ik ze lichter pakken. Mijn abductors zijn wel sterk, maar niet van titaniumHuh, die abductor en adductor... Wat een gewichten! Dat moet haast wel een ander type zijn dan bij ons op de sportschool want die gaan niet eens verder dan 70 kg! En ik zit nu op 55/40 max!
. Zelf merk ik echt verschil qua prikkeling van spier wat betreft high rep en low rep dagen.. Neem aan dat je inderdaad niet meer snel verzuurd bent, maar wel flink opgepompt?Ja dat high rep is ff wennen, maar ik merk dat mn lijf zich nu heeft aangepast. Ik raak niet zo snel meer verzuurd.
Ik heb nu wel behoefte om ff weer mn 5 rep max te weten. Dan zie ik ook of ik een stuk sterker ben tov mn oude schema.

Per machine zijn de verschillen inderdaad soms zo ontzettend groot.. De ene 50 kg is de andere blijkbaar nietMachines verschillen heel erg.. onze ab en adductor gaat maar tot max 50 kg... en als ik kijk naar onze abdominal machine die is max 12 kg.. maar gaat retezwaar.. bij de meet in Hillegom kon ik zo 40 kilo op zo een zelfde soort apparaat pakken. Dus ja.. het gaat erom dat je progrssief traint op de machines die jij hebt!
Dat buiten adem zijn is gewoon omdat je nog niet helemaal fit bent. Maar ej gaat super!
en hoe was de sushi?
beetje kunnen genieten ondanks alles?![]()
.
.
.
.
het is nog gezond ook! Dus goed dat je genoten hebt!
Mooie groeiende schouders dus! Hou dat vast he!*Doet nog steeds naglunderen van het compliment*Super dat de sushi lekker was! enne.. geen gedachtes hoor! Het is normaal en sushi is niet eens een echte erge cheat hehet is nog gezond ook! Dus goed dat je genoten hebt! Kan me voorstellen dat je kop vol zat toen je begon. Maar weer een super training! en mooie (v)PR's!! Zo zie je maar he! wat jij niet ziet ziet een ander wel!
Mooie groeiende schouders dus! Hou dat vast he!

Vind het overigens wel typisch dat mijn abductors sterker zijn dan adductors..

En houden zo he!!
Haha ^^Heb ik ook hoor! Alleen bij dat ene Bond-meisje is het andersom, denk ik...![]()

Mn rug is vooral gaan groeien door alle pulldowns en seated rows. T bar row wil ik nog wel eens doen. De nieuwe gym heeft m

T-bar row zelf maken. Doe ik ook. Gewoon een oly bar in een hoek gooien. Dan een v-stang (zo een kleine) als handvat nemen ( of gewoon vastpakken) en zelf schijven opladen. Gaat super!Je gaat weer lekker meid! Doe je bij de walking lunges 30 x 2 x 14 kg? Dat is echt wel zwaar!!
Dat met de BOR had ik ook en nu doe ik hem dus nooitMn rug is vooral gaan groeien door alle pulldowns en seated rows. T bar row wil ik nog wel eens doen. De nieuwe gym heeft m
![]()
Pullups blijft ook een super rug bouwer maar dan moet ik eerst flink sterker worden nog![]()