Feitelijk kun je toch zelf kiezen waar je carbs of kcals schrapt. Bij mij zijn mijn oats ook heilig...en daar schrap ik daar vaak als laatst. Meestal schrap ik eerst wat rijst..
Zat zelf inderdaad ook al aan te denken om sowieso eerst in mijn avondmaaltijd te gaan schrappen.. Hoe vroeger op de dag, hoe meer ik behoefte heb aan eten. Heb vorig jaar het ook vaak heel de avond zonder rijst/pasta gedaan, en dat beviel eigenlijk wel prima..

.
Maar 60 gram oats in combinatie met banaan/amandelmelk/pindapasta/rauwe cacao/rozijnen/cacao nibs, dat ga ik denk ik niet heel mijn cut volhouden

.
Goeie vooruitgang Sanne. Mooi die PR's weer.
En een verfrissend geluid om een vrouw bewust te zien bulken. Waarschijnlijk moet je wel eens verantwoorden tegen de afval maffia... gewoon je eigen ding doen zolang het zo goed blijft gaan
Dankjewel Neet! En vind het top en motiverend te horen dat je het verfrissend vind een vrouw bewust te zien bulken! .. Ik krijg inderdaad af en toe wat schuine blikken van bijvoorbeeld de "gezondheidsfanaten" op mijn werk die heel de dag op komkommers en wortels leven, maar ik blijf gewoon lekker mijn bak rijst/pasta met ei en groenten eten

. Ervaar inmiddels dat ik toch echt zelf de regie in handen heb en niet zomaar tientallen kilo's zwaarder ben, dus ik blijf mijn gekozen pad volgen!
20 gram oats is inderdaad wel weinig.. misschien ergens anders op bezuinigen dan. Ik zou mijn ontbijt ook niet kunnen missen hoor.
Maar je hebt gelijk.. bulken --> (V)PR's --> motivatie

Gisteren mega lekker en veel gegeten.. best machtig ook.. redelijk geslapen en echt een betere training neer kunnen zetten.
Ga denk ik van avond terug naar de ochtend werken, dus eerst koolhydraten 's avonds schrappen, dan middag en als laatst ochtend.. Heb 's avonds sowieso niet veel behoefte aan voeding, dus dat scheelt!
Enne.. Gisteren mega lekker en veel gegeten, do tell?!

Ben er benieuwd naar de training die je neer hebt gezet, wat betere nachtrust kan tezamen met goede voeding wonderen doen!
Thanks, het blijft gestaag omhoog gaan! ^^
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: UB dag 2
BP Wendler week 2
5 x 20
5 x 20
3 x 22.5
3 x 27.5
3 x 30
8 x 32.5
Incline bench
10 x 20
7 x 22.5
VPR
9 x 20
9 x 20
BOR
10 x 20
10 x 30
10 x 32.5
VPR
10 x 32.5
10 x 32.5
Arnold press
10 x 8
10 x 9
5 x 10
8 x 9
Viel tegen vandaag..
21'ers
x 10.5
x 13
x 13
x 12
Voor de tweede keer versteld van de pomp die het geeft :O
Lever tricep dips
10 x 27.5
10 x 30
10 x 32.5
6 x 35
PR
Front + side raises 1 side raise + 1 front raise = 1 rep
10 x 3
10 x 3
10 x 4
VPR
10 x 4
Laatste set moest ik het op karakter doen, had het moeilijk
Chin ups
.. .. .. .. .. .. .. ..
Heb nu een grote lach op mijn gezicht die niet weg is te slaan.
Vandaag de vierde keer dat ik negatives wilde doen. Zoals gebruikelijk begon ik door mezelf met een hupsje omhoog te proberen te trekken. Vorige week kwam ik geen millimeter omhoog. Donderdag enkele centimeters. En vandaag.. Kwam ik met mijn hoofd "ineens" boven de stang uit! Serieus, de adrenalinerush die ik daar van kreeg.. Heerlijk!
"met hupsje":
1 x
1 x
1 x
negatives na "het hupsje":
1 x
1 x
1 x
"zonder hupsje":
0 x
Vervolgens liet ik me overhalen buikspieren te doen..
Sit-ups tegenover elkaar en dan elkaar zo'n bal overgeven
15 x 0
15 x 4
15 x 4
20 x 4
Plank nieuw (en ja, daar moet ik me voor schamen. Het overhalen tot planken had dan ook wat voeten in aarde

.)
3 x 20 sec
3 x 20 sec
3 x 20 sec
Leg raises
15 x
15 x
15 x
15 x