XXL Nutrition

Sanne's log

In voor powerliftlog van Tdawg

en holy 60 kg afvallen
ik woog 60 op mijn zwaarst :eek:

Wil nu heel de dag door overal ter plekke waar het mogelijk is chin ups doen, is dat gebruikelijk als je eenmaal de smaak te pakken hebt? ;)

Spring je nu op je werk en zo op iedere deurpost en trap af om even een repje te doen ;)

Ghehe, daar issie dan eindelijk, mijn grote buddy ;). Eerst samen tientallen kilo's afgevallen (ook Tdwag is enorm veel kwijt, ruim 60 kg!) en dan samen dezelfde passie vinden in deze sport, in mijn optiek kan het niet beter! Top dat je toch hebt besloten voorzichtig een kijkje te nemen op het forum. Dacht zelf ook eerst dat ze hier heel hard bijten, gemeen zijn, je het leven zuur maken etcetra, maar uiteindelijk blijkt dat gelukkig best wel een beetje mee te vallen ;).

Welkom tdawg. Respect voor die 60 kg, en heel motiverend dat jullie dit samen oppakken.

De meesten hier zijn best lief toch ??

• Topic Starter Topic Starter
je beste werktuig hangt nu eenmaal onder het afdak
Hahaha, wat een heerlijkheid :boksen:

In voor powerliftlog van Tdawg en holy 60 kg afvallen ik woog 60 op mijn zwaarst :eek:
Jaaaa, IN voor logje van Tdawg!
.. Hij start dan in ieder geval al met 2 lezers ;).

Spring je nu op je werk en zo op iedere deurpost en trap af om even een repje te doen ;) Welkom tdawg. Respect voor die 60 kg, en heel motiverend dat jullie dit samen oppakken.
De meesten hier zijn best lief toch ??
.. Stond op het punt een mooie chin up boven het trapgat te maken, maar besloot toch maar eventuele blessures te voorkomen .. Dan maar wachten tot donderdag, want dadelijk is het eerst tijd voor de benen.. :rolleyes:.
Enne.. Tot nu toe is iedereen uiterst lief, zou het lief aaitjes over bolletjes uitdelen enzo ;)

60 kg holy shit respect.
Goed bezig samen :thumb:
En dit forum is echt niet heel gemeen hoor, beetje maar.

60 kg holy shit respect.
Goed bezig samen :thumb:
En dit forum is echt niet heel gemeen hoor, beetje maar.
Thanks LeonM, samen uit, samen thuis zegt men.. In dit geval dus samen morbide obi en samen fit ;).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Split squat
10 x 4
10 x 10
10 x 14 PR
10 x 14
De PR stelt wellicht niet veel voor, voor mij wel aangezien ik nog steeds geen knieklachten heb, hoezee!

Vertical leg press
20 x 30
20 x 40
20 x 50
10 x 60 PR

Incline leg press
10 x 40
10 x 50
10 x 55
6 x 60 PR
30 x 20 VPR

Step ups
10 x bw
10 x 12 PR
10 x 12
Had mezelf heilig voorgenomen weer trouw step ups te doen als nu de gebruikelijke bankjes weer aanwezig waren.. En helaasch, ze waren dus aanwezig.. :(
Knie werd hier licht gevoelig, dus even kijken hoe dit morgen gaat.

Cable lateral leg raises
10 x 6.8
10 x 9
10 x 9

Seated calf raises
10 x 45
10 x 45
10 x 45
15 x 25

Chin ups
Kon het echt niet laten.. En donderdag pas UB, dus tussen verschillende setjes door heb ik regelmatig een chin up gedaan.
"Een chin up gedaan?" Zal je dan denken.
Jawel, dames en heren! Mijn buddy haalde me over nu maar meteen gewoon vanaf de grond mezelf proberen op te trekken, en tadaaaaa, daar zijn de eerste echte volledige chin ups! :D
Heb dus tussendoor enkele chin ups gedaan, wel eenmalige reps.. In totaal ongeveer 8 chin ups en toen werden mijn biceps wat gevoelig, dus ben toen maar gestopt :o.

Weer 4x pr damn en lkkr chinups

Thanks LeonM, samen uit, samen thuis zegt men.. In dit geval dus samen morbide obi en samen fit ;).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Split squat
10 x 4
10 x 10
10 x 14 PR
10 x 14
De PR stelt wellicht niet veel voor, voor mij wel aangezien ik nog steeds geen knieklachten heb, hoezee!

Vertical leg press
20 x 30
20 x 40
20 x 50
10 x 60 PR

Incline leg press
10 x 40
10 x 50
10 x 55
6 x 60 PR
30 x 20 VPR

Step ups
10 x bw
10 x 12 PR
10 x 12
Had mezelf heilig voorgenomen weer trouw step ups te doen als nu de gebruikelijke bankjes weer aanwezig waren.. En helaasch, ze waren dus aanwezig.. :(
Knie werd hier licht gevoelig, dus even kijken hoe dit morgen gaat.

Cable lateral leg raises
10 x 6.8
10 x 9
10 x 9

Seated calf raises
10 x 45
10 x 45
10 x 45
15 x 25

Chin ups
Kon het echt niet laten.. En donderdag pas UB, dus tussen verschillende setjes door heb ik regelmatig een chin up gedaan.
"Een chin up gedaan?" Zal je dan denken.
Jawel, dames en heren! Mijn buddy haalde me over nu maar meteen gewoon vanaf de grond mezelf proberen op te trekken, en tadaaaaa, daar zijn de eerste echte volledige chin ups! :D
Heb dus tussendoor enkele chin ups gedaan, wel eenmalige reps.. In totaal ongeveer 8 chin ups en toen werden mijn biceps wat gevoelig, dus ben toen maar gestopt :o.

whaaaaaaaaaaa wat gaaf zeg denk wel uniek op dbb .. buddy.s in the gym.. en buddy.s in real life .. en dan ook mekaar nog lekker pushen tijdens het trainen

en ja hij moet een log maken zal je wel veel volgers krijgen twee toppers in de maak

opa/vriend

Nou das weer een echte super Sanne training! Barstend van de (V)PR's en nog chin ups ook! Wow.. jij gaat super!

echt super dat jullie samen zoveel afgevallen zijn. Das top!!

en vind het zo fijn te horen dat je knieklachten goed gaan! Houden zo he!

Holy Cow, van nul naar 8 x 1 chin ups. Je zou bijna denken dat je een "sport drankje" had genomen van de week ;)

PR's zijn PR's!:D:D Congrats ook met de chinups!:D:D

8 singles binnen één training whutttttttttttt

damn nice girl?

Weer 4x pr damn en lkkr chinups
Mijn streven is altijd iedere training de oefening op welke manier dan ook beter/sterker te laten zijn dan de vorige keer. Of dat dan een pr of een vpr is.. Dat ligt eraan hoe ik me die dag voel. Tot nu toe lukt het streven prima, maar ben wel benieuwd wat voor mindfuck dit in de cut wordt :o.

Couples who lift together, stay together ;) En goed dat chins lukte! Ook veel PR's zoals Bricone zei. Toppie
Precies, ik vind het prima zo ^^.
En het ging gister inderdaad lekker, inmiddels volgens mij wel verslaafd en chin ups though :rolleyes:.

whaaaaaaaaaaa wat gaaf zeg denk wel uniek op dbb .. buddy.s in the gym.. en buddy.s in real life .. en dan ook mekaar nog lekker pushen tijdens het trainen en ja hij moet een log maken zal je wel veel volgers krijgen twee toppers in de maak opa/vriend
Wat een lieve reactie opa, dankjewel ^^. Het zorgt er inderdaad wel regelmatig voor dat je net dat ene beetje extra kan geven, heerlijk om elkaar te pushen om zodoende weer grenzen te kunnen verleggen! En ik blijf gewoon zeuren dat hij met een eigen log moet komen, maar ja, ook mannen kunnen koppig en eigenwijs zijn.. :rolleyes:

Nou das weer een echte super Sanne training! Barstend van de (V)PR's en nog chin ups ook! Wow.. jij gaat super! echt super dat jullie samen zoveel afgevallen zijn. Das top!! en vind het zo fijn te horen dat je knieklachten goed gaan! Houden zo he!
Thanks Marina! Voor mij blijft het een reminder dat voeding wat trainingen betreft het verschil uitmaakt! Knieën zijn vandaag gevoelig, maar niet pijnlijk, dus vooralsnog lijkt het erop eindelijk een manier van trainen te hebben gevonden waarbij ik mijn quads kan prikkelen zonder overbelasting!

Holy Cow, van nul naar 8 x 1 chin ups. Je zou bijna denken dat je een "sport drankje" had genomen van de week ;)
Maare, ho ho Neet, er zat welk elke keer flink wat tijd tussen de sets he.. Deed ze tussen de beenoefeningen door ;).
En geen "sport drankje" hier, wel heeuull veeuuull eten door de dag heen :p.

Als er heel lang geen licht bij komt.. :o Yeeeeeeah @ chin-ups Toppertje :D
Af en toe een beetje de lucht laten luchten Wovano, dan beperk je het risico ;).
En jaaaa, ik wil nu alleen nog maar chin ups, elke dag, heel de dag! :D/

PR's zijn PR's!:D:D Congrats ook met de chinups!:D:D
Thanks Skatermarvin, het gaat lekker! :D

8 singles binnen één training whutttttttttttt damn nice girl?
Had echt nooit verwacht dat het zo hard zou gaan! Maare.. Wat ik ook al bij Neet zei, er zaten wel wat flinke rustpauzes tussen hè! Elke keer als ik een setje benen had gedaan lonkte de bar en ging ik er maar aan hangen :o. Maar als ik het goed begrijp is de progressie in ieder geval prima te noemen, ben er erg blij mee ^^.

hoe hoog zijn die bankjes voor de step ups?

hoe hoog zijn die bankjes voor de step ups?
Als ik er twee op elkaar zet iets onder mijn knie, dus bijna parallel.
Wil gewoon zo'n pylobox, maar die hebben ze daar dus niet.. :/
Zal dus ongetwijfeld een keer vol op mijn plaat gaan omdat het wel stabiel is, maar niet 100% safe

Gaat goed zo te lezen Sanne! Keep up the good work!!

Gaat goed zo te lezen Sanne! Keep up the good work!!
Thanks GruX!! ^^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB dag 1

Lat pulldown
10 x 25
10 x 32
10 x 32
10 x 32
6 x 39 VPR
12 x 32

T-bar row
10 x 15
10 x 20
10 x 22.5 VPR
7 x 25 PR
10 x 15

Paused speed bench
10 x 20
10 x 22.5
10 x 25 PR
10 x 25
Gaat al stukken beter dan vorige twee weken. Meer stabiliteit en controle.

Shoulder db press
10 x 9
6 x 10
10 x 9
8 x 9
Muuhhh.. Waarom verschilt mijn shoulder press per week zo veel..? Vorige week ging het super, vandaag stukken minder. Vreemd..

Db hammer curls
20 x 6
20 x 7
18 x 8 PR
20 x 7
Prima PR, twee weken geleden haalde ik al tweede set 14 x 7, ben hier dus dik tevreden over!

Bench dips nieuw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
Wil uiteindelijk gewoon lekker kunnen dippen. Is het logisch te denken dat bench dips een goed begin zijn?

Chin ups
1 x 0
1 x 0
Negatives
1 x
1 x
1 x
Muhhhhh. Kan dus wel chin ups aan begin van training of op een LB-dag, maar niet aan het eind van een UB-training. Het lukte ook niet toen T-dawg beloofde een eigen logje te starten wanneer ik een chin-up zou doen.. Meh, niet leuk dit.
Overigens irriteert mijn rechterbicep (uitstralend naar elleboog) me nu mateloos. Denk dat het door de combinatie van hammer curls en chin up negatives is.

Enniewee, matige training, maar die heb je helaas wel eens :).

Bench dips kunnen prima zijn, al zit er wel een duidelijk verschil tussen bench dips en gewone dips. Je belast bij beide net iets andere spieren omdat je bij gewone dips je handen toch een stukje anders hebt staan dan bij bench dips.

Terug
Naar boven