mooie deadlifts zo!
1)ja dat is normaal.
2) dat is persoonlijk per persoon. Maar het is geen gek idee om dit te proberen
Thanks, vond DL vandaag ook prima gaan, houden zo

.
En denk toch echt dat ik deficit DL erin ga gooien op mijn eerste LB-dag. En dan in plaats van de lateral leg raise.. Eens per week adductors/abductors trainen vind ik voor nu wel voldoende

.
Whoooottttt! Nice training meid! Sterke DL en weer zat (V)PR's!! Je gaat super goed!
dat van die pussypad ken ik wel ja..
Qua DL kan ik je niet adviseren.. Ik heb juist door mijn arm/schouder problemen met lift off... daarom ook SLDL... in mijn geval...
Je voeding gaat super! Je ziet het.. veel spieren gebruiken veel he! Je kan lekker dooreten dus!
Dat wordt dus smullen vanavond he! Lekker genieten hoor meid. je verdiend he!
Whiiee, dankjewel Marina!
De rode plekken op heupen beginnen al te kleuren, dus het feest kan beginnen

.. Zou toch handig (maar wel te smerig voor woorden) zijn al er op die plekken eelt zou kunnen ontstaan

.
Voeding gaat inderdaad lekker! Nog steeds niet altijd even makkelijk, maar er zit duidelijk een positieve ontwikkeling in. Ik weet dan ook zeker dat ik met meer vertrouwen en standvastigheid herfst/winter 2015 een stevige bulk kan neerzetten

.
Ik had het over de "bonusvragen" gehad met haar en stelde ze voor. Ik zag namelijk dat vanaf de tweede rep haar rug een klein beetje bol werd omdat ze gelijk na het aantikken van de grond de volgende rep deed. Dus ik stelde voor om even 1-2 seconde te pakken en actief te letten op vorm en dan de volgende rep te doen.
De deficit dl's leken mij ook een goed idee omdat ze van de grond af redelijk langzaam trekt (en bij de tweede rep bleef hangen) en vrij gemakkelijk vanaf haar knieën naar boven gaat en lockt. Door een wat hogere rep range op de deficit dl's en die vrij explosief te doen lijkt me dat haar kracht bij het van de grond tillen beter wordt (zoals block pulls kunnen zorgen voor een betere lock-out). Maarja dat heb ik ook maar gelezen en op video's gezien.
Verder lekkere training! Denk alleen dat ze moet gaan denken aan een sportdrankje of iets, want ze wordt wel eens duizelig tijdens de wat langere weekend trainingen. Heeft iemand hier een tip over? Goede sportdrank (of iets anders..) voor tijdens de training?
Thanks voor de aanvulling Tdawg ^^. Ontzettend fijn dat je juist met de belangrijke compounds met aandacht en plezier naar mijn vorm wil kijken, daar bof ik nog altijd mee!
Enne.. Die deficits klinken mij weer engig in de oren *ziet zichzelf weer als een volledig onhandige idioot voorover slaan*, maar we gaan er maar gewoon voor

.
Misschien eens kijken naar EAS/vitargo tijdens het trainen. Ik gebruik die combi al tijden.
Ga me er morgen eventjes in verdiepen, thanks voor de tip!
Als je touch&go doet zijn de spieren voorgespannen als een rubber band op het laagste punt en de eerste 10-20 kg van het stijgen gaan 'gratis' en dat is de bedoeling niet.
Deficit DL weet ik niet wat dat is.
Sportdranken.... heb ik een beetje mijn twijfels over, er zijn zulke suikerstropen bij dat coca cola op een kruidentheetje lijkt. Maar als laag bloedsuiker de oorzaak is, dat helpt het natuurlijk. Sommigen schijnen baat te hebben bij de mineralen (zouten). En als watergebrek van het zweten en hijgen de oorzaak is, moet je gewoon water innemen. Ik zelf vind chocomel met een schep wei wel prettig bij zware trainingen. Je verwent je spieren met suiker en eiwit zodat ze al beginnen te groeien voor je weer zit

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------
PS goeie training en week resultaten weer!
Dankjewel voor de tips Neet! Denk dat ik inderdaad de barbell prima net wat langer op de gornd kan laten rusten om het "dode gewicht zo dood mogelijk te maken", weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven, haha.
En precies hoe je het omschrijft, daarom ben ik zelf niet zo'n fan van sportdranken.. Ik weet in ieder geval dat het geen watergebrek is, dus dat is al iets wat ik van het lijstje kan strepen. Zat zelf in de eerste instantie te denken wat rozijntjes mee te nemen, maar ja, dan vul je je maag weer.. En die chocomel met schep whey klinkt wel erg lekker, maar ligt dan bij jou dan niet als een steen op je maag?
Ik ga volgende week eerst nog eens kijken hoe het dan gaat, als ik dan weer dezelfde klachten heb, heb ik ze drie keer op een rij in dezelfde training. Dat zegt dan toch wel wat.. Hetzelfde geldt voor morgen. In het weekend altijd twee zwaardere trainingen waarbij ik uiteindelijk soms flauw/misselijk wordt. Gelukkig absoluut niet zo erg dat de training zelf flut wordt, maar toch.. Mijn mannetje maakt zich er geloof ik veeuul drukker om dan ikzelf

.
aahh lekker hoor die dl's

Volgende week ga ik uit eten (allyoucaneat) bij de Japanner. . oef heb ik echt zin in! Is alweer lang geleden.
Qua dl heb ik te weinig kennis. Ik lift zelf *dood*. Ik kan dan mn grip ff herpakken. Heb zelf nooit problemen met de lift-off.
Jaaaaa, ze gaan ontzettend lekker, dat is dan echt genieten!

Enne.. Die Japanner klinkt wel erg lekker, all you can eat ook nog eens, dat worden flinke gains

. Blijf zelf ook echt zweren bij all you can eat, maar dan vooral sushi ^^.
tik ook gewoon even de grond aan, de eerste rep vind ik het zwaarste dan gaat het wel meestal.
flinke been training!
Precies Herkuul, de eerste rep van een nieuwe set voelt altijd veel zwaarder dan de rest. Daarom ben ik ook "bang" dat juist door mijn vorm na elke rep als het ware weer even kort te resetten elke rep als zo'n eerste zware rep aanvoelt. Maar we zullen dat volgende week maar even moeten bezien..
En ik begin mijn hammies weer te voelen, dus het was inderdaad een flinke been training, 'k hou d'r van! ^^