SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Precies, kan me zo voorstellen dat je anders met een behoorlijk slijmerige mond begint en de inhoud halverwege een rep er ineens uit komt zettenJa
Een slok tegelijk, en mond helemaal leegwerken voor je weer gaat reppen.
.Heerlijk gegeten!! Keek eigenlijk stiekem vooral uit naar het toetje, hahaEn lekker gegeten??
Ik heb idd mijn eerste week erop zitten, tis even wennen maar op zich wel leuk. Heb me ook opgegeven om funxtion training te gaan geven.
Ik doe altijd de sldl en tik m idd ff aan maar trek m dan vrijwel direct weer omhoog. Als je idd moeite hebt met houding dan is t beter hem even neer te leggen en je houding te herpakken. Je bent goed bezig Sanne, houding en voeding..heel bewust allemaal! Top ga zo door.
Wat betreft vandaag..ik ben getrakteerd op een dagje sauna..heerlijk. lekkere carpaccio salade voor lunch en avondeten een lekkere grote Black angus biefstuk! Top
. Heerlijk grand dessert met onder andere spekkoek, suikerspin, B&J, Turks fruit etc. Was in ieder geval voldaan
.Goed te horen dat de eerste week meeviel, als je al gelijk zoiets hebt van "dit gaat hem echt niet worden", dan heb je al gelijk zo'n negatieve start.. Ben ook erg benieuwd wat je van functional training gaat vinden! Heb het zelf enkele weken gedaan, maar vond het voor mijn weke knietjes te blessuregevoelig.. Het gaf me wel de ergste spierpijn ooit trouwens, dat vergeet ik nooit meer
.En erg bedankt voor je tip, compliment en motivatie, vind het super om te horen dat je mijn aanpak goed in de oren vindt klinken! Zoals je inmiddels weet ben je voor mij een mooi voorbeeld, vind je mindset erg fijn, en dus fijn te lezen dat je vindt dat ik lekker bezig ben
.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: UB dag 2
BP, Wendler cycle 1, week 3
5 x 20
5 x 20
3 x 22.5
5 x 27.5
3 x 32.5
9 x 35 VPR
Sinds ik paused speed bench ben gaan doen en techniek heb veranderd (onder andere met handige input van Tdawg en Kaluro, thanks guys!!), gaat het een stuk beter. Bench is stabieler en voelt krachtiger. Nice!
Incline bench
10 x 20
8 x 22.5 VPR
8 x 20
8 x 20
De laatste rep van de tweede zet ging nog minder dan millimeter voor millimeter omhoog, maar moest en zou hem hebben.. En dan in je ooghoek zien dat er getwijfeld wordt in te grijpen, voelt goed als je hem toch nog helemaal zelf weet te redden
.BOR
10 x 22.5
10 x 32.5
8 x 37.5 VPR
8 x 37.5
10 x 35
Arnold press
10 x 8
10 x 9
5 x 10
8 x 9
Bicep overhead curls
10 x 9
10 x 11.3
6 x 11.3
13 x 9
Lever tricep dips
10 x30
8 x 35 VPR
8 x 32.5
10 x 30
Front + side raises
10 x 3
5 x 4
10 x 3
10 x 3
Chin ups
1 x bw
1 x bw
1 x bw
1 x bw
Gelukkig lukte het vandaag wel ^^
Plank
30 s
30 s
30 s
Grondige, intense haat aan planks. Funest voor mijn onderrug als ik de dag ervoor DL heb gedaan..
"Bal overgeven"
15 x 4
15 x 4
15 x 6
15 x 8
Schuine buikspieren "voet tikken"
12
12
12
Geen idee wat de benamingen zijn voor de buikspieroefeningen. Maakt mij ook niet uit. Mijn haat voor buikspieroefening blijft ongeëvenaard
.

.

. Gelukkig kom ik uiteindelijk altijd weer terug op laag volume