SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Het was inderdaad even schrikken.. Iets om even rekening mee te houden.pfoe.. das even schrikken zeg.. Ik zou het toch even rustig aan doen... nu in ene zoveel achter elkaar trainen kan ook in het nadeel werken he. Dus ik vind het compromis wel een goed plan. Verstandigheid wil soms wel eens niet gehoord worden he!zo bekend.. maar beter wel luisteren.
Heb je al eens bloed laten prikken?
Was je toevallig ook afgelopen dagen heel erg druk? en misschien wat beren?
Heb inmiddels al heel vaak bloed laten prikken en daar is nooit iets uitgekomen.. Bloeddruk en dergelijke waren gisteren ook normaal. Vreemd genoeg was ik gisteren juist erg rustig en had ik prima geslapen..! Even kijken hoe het de komende dag gaat..

Flink balen inderdaad.. Had er juist zo'n zin in! Gelukkig kon ik het vanochtend inhalenAh verdorie wat jammer.
Ben laatst onder een zelfde soort situatie wel gaan trainen, was ook binnen 5 minuten weer uit de gym. Eventjes lekker je nachtrust pakken en morgen weer er tegenaan![]()
.Bloedprikken en dergelijke is al vaak gedaan, nooit wat uitgekomen.. Daarom vind ik het juist ook zo vreemd. Enne.. Euh.. Deload training is al mislukt, ik heb de training gewoon aangepast naar meer volume waarbij ik probeerde bewust te voelen hoe mijn lichaam er op reageerdeoef dat klinkt niet best meid. Miss indd ff verder testen (bloed prikken). Goed naar je lichaam luisteren iigVerplicht deloaden kon ik zelfs niet toen ik ziek was haha. Ik zie wel als ik mn log terug lees dat ik automatisch minder gewicht heb gepakt paar weken dus toch soort van deloaden gedaan
![]()
.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: LB dag 1
Deficit DL nieuw
10 x 50
10 x 50
10 x 50
10 x 50
Voelde heerlijk! Lift-off sprak nu duidelijk meer mijn quads aan. Naar vorm en techniek laten kijken en die was prima. Lekkere oefening, deze houden we er in!
Split squat
10 x 4
10 x 6.5
10 x 6.5
10 x 6.5
Langzame uitvoering en focus op aanspannen spieren.
Vertical leg press
20 x 40
20 x 40
20 x 40
35 x 40 VPR
Incline leg press
15 x 40
15 x 40
25 x 40 VPR
15 x 40
Step ups
15 x bw
15 x bw
30 x bw VPR
Standing calf raises
10 x 40
10 x 40
10 x 40
Chin ups
1 x bw
1 x bw
1 x bw
1 x bw
1 x bw met negative
Deze training hoger volume gehanteerd omdat ik door het gebeurde gisteren even geen vertrouwen heb een mooie PR neer te zetten. Zodoende op deze manier toch een nieuwe prikkel kunnen geven, zoals het er naar uitziet deze week dus gelukkig geen "verloren" training!

Was vandaag wel sneller buiten adem en het zweet gutste volgens mij uit elke porie die mijn lichaam heeft.. Maar ben absoluut blij dat ik ben gegaan
.Vandaag zo veel mogelijk rusten en morgen de draad gewoon weer oppakken.

zo bekend.. maar beter wel luisteren.

..
.