XXL Nutrition

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
pfoe.. das even schrikken zeg.. Ik zou het toch even rustig aan doen... nu in ene zoveel achter elkaar trainen kan ook in het nadeel werken he. Dus ik vind het compromis wel een goed plan. Verstandigheid wil soms wel eens niet gehoord worden he! ;) zo bekend.. maar beter wel luisteren.

Heb je al eens bloed laten prikken?
Was je toevallig ook afgelopen dagen heel erg druk? en misschien wat beren?
Het was inderdaad even schrikken.. Iets om even rekening mee te houden.
Heb inmiddels al heel vaak bloed laten prikken en daar is nooit iets uitgekomen.. Bloeddruk en dergelijke waren gisteren ook normaal. Vreemd genoeg was ik gisteren juist erg rustig en had ik prima geslapen..! Even kijken hoe het de komende dag gaat.. :)

Ah verdorie wat jammer.
Ben laatst onder een zelfde soort situatie wel gaan trainen, was ook binnen 5 minuten weer uit de gym. Eventjes lekker je nachtrust pakken en morgen weer er tegenaan :D
Flink balen inderdaad.. Had er juist zo'n zin in! Gelukkig kon ik het vanochtend inhalen :).

oef dat klinkt niet best meid. Miss indd ff verder testen (bloed prikken). Goed naar je lichaam luisteren iig:) Verplicht deloaden kon ik zelfs niet toen ik ziek was haha. Ik zie wel als ik mn log terug lees dat ik automatisch minder gewicht heb gepakt paar weken dus toch soort van deloaden gedaan:p
Bloedprikken en dergelijke is al vaak gedaan, nooit wat uitgekomen.. Daarom vind ik het juist ook zo vreemd. Enne.. Euh.. Deload training is al mislukt, ik heb de training gewoon aangepast naar meer volume waarbij ik probeerde bewust te voelen hoe mijn lichaam er op reageerde :o.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Deficit DL nieuw
10 x 50
10 x 50
10 x 50
10 x 50
Voelde heerlijk! Lift-off sprak nu duidelijk meer mijn quads aan. Naar vorm en techniek laten kijken en die was prima. Lekkere oefening, deze houden we er in!

Split squat
10 x 4
10 x 6.5
10 x 6.5
10 x 6.5
Langzame uitvoering en focus op aanspannen spieren.

Vertical leg press
20 x 40
20 x 40
20 x 40
35 x 40 VPR

Incline leg press
15 x 40
15 x 40
25 x 40 VPR
15 x 40

Step ups
15 x bw
15 x bw
30 x bw VPR

Standing calf raises
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Chin ups
1 x bw
1 x bw
1 x bw
1 x bw
1 x bw met negative

Deze training hoger volume gehanteerd omdat ik door het gebeurde gisteren even geen vertrouwen heb een mooie PR neer te zetten. Zodoende op deze manier toch een nieuwe prikkel kunnen geven, zoals het er naar uitziet deze week dus gelukkig geen "verloren" training! :D
Was vandaag wel sneller buiten adem en het zweet gutste volgens mij uit elke porie die mijn lichaam heeft.. Maar ben absoluut blij dat ik ben gegaan :).
Vandaag zo veel mogelijk rusten en morgen de draad gewoon weer oppakken.

Ondanks gister heb je er weer een knappe training uitgegooid Sanne! Nu rusten ;-) en netjes die Chin ups! Worden er steeds meer

laag ijzer of lage bloeddruk?
spontaan gaan opzitten wellicht (als het schommelt zie je dat bij metingen niet)

iig....:aai:

&*^*&^lijfjes ook

Ik heb zelf paar jaar terug uit het niets last gekregen van extreme vermoeidheid. Kleine stukjes fietsen waren al te zwaar (alsof er lood in mn benen zat). Ook super snel moe. Het rare was dat dit niet elke dag zo was (meestal ook bij t opstaan last van duizeligheid)

Uit mn test kwam helemaal niks. Alleen mn ijzer was op t randje en mn bloeddruk was wat lager dan gemiddeld (ondanks mn zout en drop gebruik:p).

Sinds ik ben gaan trainen bulken heb ik nooit meer ergens last van, echt raar. Zelfs mn migraine is 100% weg. Hoop dat jij er ook snel vanaf komt!!

Het blijft wel vreemd. Maar juist spanning komt er het ergste uit als je ontspannen bent he! ;) hou ddaar rekening mee. Een spannende periode achter de rug en dan ontspannen en baf... :o heb dat vaker meegemaakt.

lekkere beentraining. Ik kan er jaloers op worden nu ik maar zo weinig mag doen eigenlijk. :o

Zelfs nog VPR's gezet vanmorgen. Even goed alles uitzweten kan ook goed zijn geweest :)

Lkkre train. Verder sterkte sanne.

Split squat met db?

Dat je al die vpr's onthoud :)

Ondanks gister heb je er weer een knappe training uitgegooid Sanne! Nu rusten ;-) en netjes die Chin ups! Worden er steeds meer
Thanks Miss H! Zodra de auto op het terrein stond sprong ik er als een malle uit, musttrainnowtocalmmyfuckeduphead :o. Daarna rust gehouden, braaf he ;).
Enne.. Moet nu terugdenken aan mijn ontplofte hoofd en jouw hulp bij mijn allereerste negative ooit, jij zette toch wel de toon om gewoon te doen wat ik wil, schijt aan de rest die denkt "heb je er weer zo'n eentje"! .. Zal ze over een poosje eens laten zien wat voor eentje ik ben ;).
Overigens heel gemeen wat er gisteren gebeurde, maar zeker het melden waard.. Er was één of andere zeer irritante kwal van een vent die mij de hele tijd zat aan te kijken van "wat is zij allemaal in godsnaam aan het doen, jij hoort hier niet, ga weg" en dat op een gegeven moment ook met zijn buddy aan het overleggen was. Mijn oortjes waren in maar muziek stond uit dus hoorde het duidelijk.. Toen probeerde hij na mijn chin er zelf eentje te doen wat falikant mislukte. Dan heb je toch zoiets van HA, LAMLUL, en nou oprotten jij :').

laag ijzer of lage bloeddruk? spontaan gaan opzitten wellicht (als het schommelt zie je dat bij metingen niet) iig....:aai: &*^*&^lijfjes ook
Wat een getob hè Nicky.. Ben vandaag in ieder geval weer aan het werk en collega's zijn erg lief voor me, dus ben blij dat ik gewoon gegaan ben. Nog niet fit (vaak buiten adem, flarrende hart in borstkas, af en toe nog niet lekker en wit worden etcetera) maar afleiding doet me goed.
Ook gesprek gehad met BHV'er. Was toch allemaal wat serieuzer dan ik eerst dacht. Ben een tijdje compleet "van de wereld" geweest en dat duurde best een tijdje. Op het moment dat ze besloten beter ambulance te kunnen bellen kwam ik langzaam bij. Ben hier toch wel erg van geschrokken. Als ik na het weekend nog niet terug in mijn oude doen ben ga ik denk ik weer terug naar arts.

Ik heb zelf paar jaar terug uit het niets last gekregen van extreme vermoeidheid. Kleine stukjes fietsen waren al te zwaar (alsof er lood in mn benen zat). Ook super snel moe. Het rare was dat dit niet elke dag zo was (meestal ook bij t opstaan last van duizeligheid) Uit mn test kwam helemaal niks. Alleen mn ijzer was op t randje en mn bloeddruk was wat lager dan gemiddeld (ondanks mn zout en drop gebruik:p). Sinds ik ben gaan trainen bulken heb ik nooit meer ergens last van, echt raar. Zelfs mn migraine is 100% weg. Hoop dat jij er ook snel vanaf komt!!
In de tijd doe je last had van die extreme vermoeidheid, at je toen weinig of gewoon voldoende? Vind het zo ontzettend vreemd dat je erg lastige klachten kunt hebben waarbij er niets uit tests komt.. Ben bijvoorbeeld al vaak bloed wezen prikken, maar er is nog nooit wat noemenswaardigs uitgekomen.. Voor de stand van zaken, zie spoiler bij Nicky hierboven, denk dat ik het nu wellicht toch even serieus moet gaan nemen. De schrik zit er goed in, even een duidelijke wake-up call :).

Het blijft wel vreemd. Maar juist spanning komt er het ergste uit als je ontspannen bent he! ;) hou ddaar rekening mee. Een spannende periode achter de rug en dan ontspannen en baf... :o heb dat vaker meegemaakt. lekkere beentraining. Ik kan er jaloers op worden nu ik maar zo weinig mag doen eigenlijk. :o
Het blijft absoluut vreemd, helemaal omdat ik op een geven moment gewoon zelf weer bij mijn positieven kom.. Nu maar hopen dat het niet meer voorkomt.
Enne.. Niet jaloers worden.. Want met een aangepast schema met flink wat voeding zal je na een tijdje zien wat voor effect dat heeft, en dat zal je alleen maar motiveren het schema aan te houden, al gaat het soms tegen je gevoel in! Volhouden, geef het een goede kans, het kan bijna niet anders dan dat je het resultaat vanzelf gaat zien! :D

Zelfs nog VPR's gezet vanmorgen. Even goed alles uitzweten kan ook goed zijn geweest :)
Het voelde ook zo Wovano, alsof ik flink wat rottigheid eruit zweette. Wel raar dat het al na mijn tweede set DL begon te gutsen, maar goed, eruit is eruit :o.
Enne.. Progressie is progressie. Als ik geen PR's kan zetten (omdat ik mijn lichaam even niet vertrouw plus het compromis met Tdawg), dan zal ik op een ander punt beter dan voorheen moeten presteren ;).

Lkkre train. Verder sterkte sanne.
Thanks Bricone, neus vooruit en schouders eronder :).

Split squat met db? Dat je al die vpr's onthoud :)
Split squat in Smith voor de stabiliteit vanwege mijn knieën. Wil hem uiteindelijk wel met db's gaan doen! Enne.. Het onthouden wat vpr's betreft.. Ik en mijn logboekje zijn zowat met elkaar vergroeid, schrijf werkelijk alles op ;).

een vpr is zeker net zo mooi als een PR :thumbs:

altijd pr's is niet mogelijk

een vpr is zeker net zo mooi als een PR :thumbs:

altijd pr's is niet mogelijk
Mijn uitgangspunt blijft dat er elke training sowieso iets beter/zwaarder/meer moet dan een vorige training.. Als ik verwacht dat er geen pr's in zitten, dan maar streven naar vpr's :).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB dag 1

Lat pulldown
10 x 25
10 x 32
6 x 39
10 x 36.6 VPR
6 x 36.6
10 x 32

Paused speed bench
10 x 22.5
10 x 22.5
10 x 22.5
13 x 22.5 VPR

Cable seated row
10 x 32
10 x 32
10 x 32
15 x 32 VPR
20 x 25

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
9 x 10
5 x 10
8 x 9

21'ers
x 10.5
x 12
x 12
x 10.5

Cable rope tricep extension nieuw
10 x 9
9 x 9
10 x 6.8
10 x 6.8

Chin ups
1/2 x bw :o
Met hupsje chinnen gevolgd door negative
1 x bw
1 x bw

Tevreden over deze training, zeker gezien de huidige omstandigheden.

En seriously.. Sinds gister is whey van Myprotein smaak chocolade/banaan in gebruik, als ik de komende dagen alleen maar op shakes mag leven zou ik er serieus vrede mee hebben :o :heart: ..

Een weer barst het van de VPR's! En jij zou toch rustig aan doen?? ;)
Dat kan je niet he! Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent!
en nogmaals yeaahhhh voo rde chin ups! :D

Haha trots op je! En schijt aan dat soort mafkezen.. Pff vaak zijn dat soort figuren types die er zelf idd geen reet van kunnen. Want anders zou je niet zo reageren! En iedereen moet ergens beginnen..en respect voor je Chin ups.. negative of niet

Ha Sanne, ik zie nog weinig effect van de 'wake-up call' maar je knalt weer als vanouds. Toch een beetje opletten hoor ;)

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Haha trots op je! En schijt aan dat soort mafkezen.. Pff vaak zijn dat soort figuren types die er zelf idd geen reet van kunnen. Want anders zou je niet zo reageren! En iedereen moet ergens beginnen..en respect voor je Chin ups.. negative of niet ��

+1

Jij bent beter dan dat nivo, lekker negeren....

Een weer barst het van de VPR's! En jij zou toch rustig aan doen?? ;)
Dat kan je niet he! Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent!
en nogmaals yeaahhhh voo rde chin ups! :D
Heb vpr's in plaats van pr's gezet de afgelopen twee trainingen, dat vind ik een mooi stapje terug ;). Heb wel echt bewust stilgestaan bij hoe mijn lichaam voelt, bij twijfel gelijk gas terug, wat deze week is gebeurd wil ik ten alle tijden voorkomen :).
En chins zijn verslavend, ook al hoor ik ze eigenlijk niet te doen, moet en zal er dan toch snel eentje tussendoor doen :rolleyes:.

Haha trots op je! En schijt aan dat soort mafkezen.. Pff vaak zijn dat soort figuren types die er zelf idd geen reet van kunnen. Want anders zou je niet zo reageren! En iedereen moet ergens beginnen..en respect voor je Chin ups.. negative of niet ��
Haha, thanks Miss H! :D
Heerlijk om eindelijk dat gevoel te kunnen hebben zo'n persoon geheel links te laten liggen, trek me er niets meer van aan, maar vind het dus uiteraard wel heerlijk om het tegendeel te bewijzen :rolleyes:.

Ha Sanne, ik zie nog weinig effect van de 'wake-up call' maar je knalt weer als vanouds. Toch een beetje opletten hoor ;)
Ghehe, ik snap wat je bedoelt Neet.. Maar de schrik zit er goed in, sta nu heel bewust stil bij hoe mijn lichaam voelt. Bij twijfel.. Sowieso geen pr, maar een vpr is altijd een poging waard ;).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na twee trainingen voorzichtig aan te hebben gedaan en enkel vpr's gezet te hebben vandaag weer geprobeerd terug "back to business" te gaan. Naar mijn mening goed geslaagd! Ik sta bewust stil bij mijn lichaam en wanneer ik er vertrouwen in heb ga ik gewoon voor die PR. Indien nodig heb ik dan ook nog eens de luxe van een spotter. Dus vandaag even lekker mijn ei in de trainingen kwijt gekund, heerlijk!

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 50
5 x 60
5 x 70
2 x 80 VPR al ging de tweede rep moeizaam, wederom die lift-off..
1 x 82.5 PR
1 x 77.5 Wilde nog een setje van 5 reps maken, maar blijkbaar ineens leeg ofzo.. ???
5 x 70
Had vannacht serieus gedroomd dat mijn eerste setje van 50kg zeer moeizaam ging en het totaal niet lekker voelde. Kreeg er vanochtend de kriebels van, vreemd vrouwwezen dat ik ook ben :o.

Leg press 45o
10 x 95
10 x 100
10 x 105
10 x 110 VPR
6 x 115 VPR
4 x 120 PR

Glute bridge
10 x 50
10 x 55
10 x 60 PR
10 x 60

Donkey kickbacks in Smith
10 x 10
10 x 14
7 x 16.5
2 x 20 PR
10 x 10

Abductor/adductor
10 x 100/90
10 x 100/90
10 x 100/90
10 x 100/90

Lying leg curl
10 x 22.5
10 x 22.5
15 x 20 VPR
10 x 20
R.I.P. hammies :heart:

SLDL met db's nieuw omdat het te druk was en iedereen besloot met barbells te gaan trainen :(
15 x 20
10 x 24
10 x 24
10 x 24

Chin ups
1 x bw Omdat ik het natuurlijk niet laten kon :o

Nu na de training zeer moe maar ook heerlijk voldaan.

Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 12 67,5 (2400 kcal) + 0.5
Week 13 66 -1.5 kg (2400 kcal) begonnen met medicatie
Week 14 66 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 15 66/66.5 (2500 kcal) gelijk gebleven/0.5 erbij
Week 16 65 (2500 kcal) - 1 kg
Week 17 66.5 (2600 kcal) + 1.5 kg
Week 18 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 19 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 20 67.5 (2650 kcal) + 1 kg
Week 21 67 (2650 kcal) - 0.5 kg
Week 22 67 (2700 kcal) gelijk gebleven
Week 23 67.5 (2700 kcal) + 0.5 kg
Week 24 67.5 (2700) gelijk gebleven
Week 25 68.5 (2750) + 1 kg
Week 26 67.5 a 67.75 (2750) - 1 a 0,75 kg
Week 27 67.5 a 67.75 (2800) hetzelfde gebleven
Week 28 68.25 (2850) + 0.5 kg
Week 29 68.25 (2850) gelijk gebleven
Week 30 68.5 (2850) + 0.5 kg

Gaat prima zo. Geen nieuwe ophoging van kcal met het oog op het aanbreken van mijn laatste bulkmaand. Begin mei wil ik gaan cutten. Enerzijds kijk ik daar heel erg naar uit, anderzijds.. Is het toch ook wel heel erg fijn om je heel de dag verzadigd te voelen :o.
Anyway, geen verhoging omdat april waarschijnlijk een "viezige" maand wordt wat betreft eten. Bunkeren met paasbrunch, etentjes etcetera. Nog even van genieten en het zou mooi zijn als ik dan eind april de 70 kg heb aangetikt. Zou een mooie mijlpaal voor me zijn :).

Dat is een serieuze training. Kan mij voorstellen dat je de hammen goed heb gevoeld en nog trouwens.haha geniet ervan:-p
Enne vrouwen zijn zowiezo vreemde wezens dus daar ben je niet anders in..lol

Je trainingen gaan lekker zeg!

Krijg je wel voldoende zout binnen?
Toen ik zelf veel aan het trainen was en strenger dieet met dus weinig zout ook minder energie sneller duizelig. Af en toe boullion deed wonderen. Maar goed als inname prima is hoeft dat niet.

Ziet er weer uit als een zalige training! Lekker weer wat (V)PR's ook! je gaat helemaal top!
enne.. die dromen.. ach wij vrouwen he. ;) hihihihihi

Je gewicht gaat ook goed! enne.. "viezige" maand? Welnee. Je mag ook van wat lekkers genieten he mop!
Dat is heel normaal en een paar paaseitjes en lekkere brunch is niet vies maar lekker!
Jij komt er wel.

Even het een en ander gemist hier, maar zie dat het alweer wat beter gaat!:thumbs: Trainingen zien er allemaal weer toppie uit, zelfs de twee waarvan je zelf zei rustiger aan te doen! Verstandig ook om de geplande kcals niet omhoog te gooien deze maand, want er komen waarschijnlijk toch al een zooitje ongewenste kcals bij ;)

Goed weekend Sanne!

Vrouwen zijn vreemd lol.

Waar wil je straks naar toe cutten?

Ik wil ook weleens de 70 aantikken :(

Terug
Naar boven