SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Op zaterdag en zondag ga ik voor de "knallers". Heb dan uitgebreid de tijd en kan dan mijn ochtenden helemaal aan trainen wijdenDat is een serieuze training. Kan mij voorstellen dat je de hammen goed heb gevoeld en nog trouwens.haha geniet ervan:-p
Enne vrouwen zijn zowiezo vreemde wezens dus daar ben je niet anders in..lol
.Enne.. Genieten van de hammies zal morgen vooral aan de orde zijn vermoed ik
.Dankje Natty! Ben er ook tevreden mee! Hoop dan ook dat ik dadelijk in de cut zo lang mogelijk kracht kan vasthoudenJe trainingen gaan lekker zeg!
Krijg je wel voldoende zout binnen?
Toen ik zelf veel aan het trainen was en strenger dieet met dus weinig zout ook minder energie sneller duizelig. Af en toe boullion deed wonderen. Maar goed als inname prima is hoeft dat niet.
.Thanks voor de feedback rondom het gebeurde! Zoutgebrek lijkt me onwaarschijnlijk.. Zoiets had ik voor mogelijk gehouden bij de keren dat het bijvoorbeeld onder de douche gebeurde, maar ik neem aan dat zoutgebrek "ademnood" niet verklaart? In ieder geval zeker iets om in mijn achterhoofd te houden, alle suggesties zijn meer dan welkom..
Al hoop ik natuurlijk vooral dat dit nooit meer voorkomt
.Yiehaa, thanks Marina! Knallen met die hap!Ziet er weer uit als een zalige training! Lekker weer wat (V)PR's ook! je gaat helemaal top!
enne.. die dromen.. ach wij vrouwen he.hihihihihi
Je gewicht gaat ook goed! enne.. "viezige" maand? Welnee. Je mag ook van wat lekkers genieten he mop!
Dat is heel normaal en een paar paaseitjes en lekkere brunch is niet vies maar lekker!
Jij komt er wel.

April gaat er wel heel wat meer gecheat worden dan normaal
. Maar ik kan het.. Mooi excuus om er voor te zorgen dat die laatste anderhalve kilo erbij komt
.Een opluchting dat ik niet veel hebben hoeven in te leveren wat trainen betreft!Even het een en ander gemist hier, maar zie dat het alweer wat beter gaat!Trainingen zien er allemaal weer toppie uit, zelfs de twee waarvan je zelf zei rustiger aan te doen! Verstandig ook om de geplande kcals niet omhoog te gooien deze maand, want er komen waarschijnlijk toch al een zooitje ongewenste kcals bij
Goed weekend Sanne!
Die ongewenste kcals komen wel mooi uit, zo in de laatste maand van de bulk
. Ben zelf inmiddels anti-cardio (en strafcardio, daar krijg ik dus de bibbers van), dus wil dat zo lang mogelijk voorkomen
.En ja, natuurlijk weet ik dat cardio enorm veel voordelen heeft, maar de weg naar een gezond gewicht bevatte vooral veel cardio-uren, heb daar nog steeds even genoeg van
.
.
.Vrouwen zijn onbegrijpelijk, snap ze zelf ook nietVrouwen zijn vreemd lol.
Waar wil je straks naar toe cutten?
Ik wil ook weleens de 70 aantikken![]()
.Wat cutten betreft.. Vind het nog lastig een bepaald doel te stellen. Sinds mijn "obi-periode" is 64.5 mijn laagste gewicht geweest en heb nog totaal geen idee hoe mijn lichaam eruit ziet als ik onder de 64.5 zou komen. Wil me denk ik focussen op progressiefoto's en vooral het meten van centimeters. De weegschaal gaat wederom een "bijkomend meetinstrument" zijn, heb in ieder geval absoluut niet een bepaald getal in gedachten.
Hmm, nu je vraagt waar ik naartoe wil cutten bedenk ik me dat het wellicht verstandig is een concreet doel te bedenken. Vind ik lastig..

Thanks!
Van de week maar nieuwe poging doen en dan maar maat l uit de rekken halen (of van die super stretch jeans
.