- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, that's the spirit!Week 31 68.5 (2850) gelijk gebleven
Wanneer ik volgende week de 69 niet aantik ga ik naar 2900. Zou mooi zijn al ik aan het einde van de bulk op 3000 kan eindigen. Als ik de komende 2 dagen geen cheats voor de boeg had zou ik nu direct naar 2900 gegaan zijn.
Maarrr.. Morgen paasbrunch en maandag uit eten. En ik ga mij toch echt niet inhouden.
Maandag extra paastrain, dus 5x trainen in plaats van 4.. Goh, wat vervelend..![]()

Ik ga straks bij mn schoonma brunchen en had al gevraagd wat ze ging doen qua eten. Ze had gewoon rekening met ons gehouden (qua sport eten), super lief!Een topcompliment Tieme, thanks! ^^
Zo heurt het ook..
.Haha, dat hupsje is nog nodig als ik chin ups na een UB training doe.. Op een legday lukken ze netjes zonder hupsMooie training, en die chinups blijven lekker gaan, hupsje of niet
Pretty Pase Days![]()
.
Wil nog flink wat progressie wat kracht betreft boeken voordat ik de cut induik! Laatste maandje bikkelen! En daarna.. De mentale uitdaging om zo lang mogelijk kracht vast te houden.. Wil zelfs nog in het begin van de cut sowieso doorgaan met (v)pr's zettenLekkere training weer en barsten van de (V)PR's! oooeeee.. ik zou zo graag eens een paar weekjes willen ruilen... even wat gainen! hahahahah
Je gaat super! ben zo trots op je meid! Topper!
enne.. 4x trainen in plaats van 5x?? ik neem aan andersom??
Nice die chin ups.. gaat steeds beter he! Geniet van de paas cheat en train! Ik pak maandag ook een korte training. ze zijn een paar uurtjes open. Van 10:00-13:00.. voor mij lang zat!![]()
.
.
.Dat bedoel ik! Moet wel zeggen dat ik me enorm papperig voel nu.. Lig in halve sugar coma op de bank Skyrim te speulenHaha, that's the spirit!
Goede training weer trouwens! 3000kcals voor eind bulk is een mooi streven hoor!
Geniet ervan vandaag en morgen!
.
.

Thanks meid!nice je training weer!
Ik ga t ook ff anders doen met bank drukken.. combi van low en high rep.. kijken wat dat gaat doen
Geniet iig van je paas (v)retenIk ga straks bij mn schoonma brunchen en had al gevraagd wat ze ging doen qua eten. Ze had gewoon rekening met ons gehouden (qua sport eten), super lief!
. Vind nu de combinatie van high en low reps sowieso zalig, houd er gewoon van een grote variatie te hebben en per dag het te kunnen bekijken. Soms is mijn lichaam gewoon beter ingesteld op zwaar gewicht en low reps terwijl het de andere dag compleet andersom kan zijn.. It works for me though!
.
.
.
.
.
), 's avonds uit eten, en dan weer back to normal! 
Dus kom maar op met die training morgen. Ze gaan pas om 10:00 open dus eerst nog een fors paasontbijt en dan gaan! BeidenWat is los gaan dan?
Rollend naar huis?
Buik pijn van eten?![]()
.
.
.
^^
Croissants en paaseitjes, het is niet voor niets Pasen, moet kunnenJa heb lekker gegeten hoorNaast wat eitjes, fruit en verse kippensoep ook wat croissants en paaseitjes naar binnen gewerkt huhu.
Nice dress! Goeie kuiten ook meid.. wou dat ik die hadKhoop dat t na mn cut toch ergens op gaat lijken..
.

En hoe was het eten gisteravond? Flink van kunnen genieten? En vanochtend ook nog lekker kunnen knallen?Hier ook lekker aan het eten geslagen. gewone eieren uiteraard en ook genoeg aan (pure) chocolade en flink in het vlees huisgehouden vanavondDus kom maar op met die training morgen. Ze gaan pas om 10:00 open dus eerst nog een fors paasontbijt en dan gaan!
Jij hebt het super gedaan! enne.. TOP dat je die choco zelf hebt gehouden! Je gaat super ook al snap ik dat het gevoel soms wat roet in het eten wil strooien. Maar niet toelaten mop! JIj doet het TOP!

.True, trueNice pic
Jij was volgens mij ook niet de enige die blij was met die kuiten![]()

Thanks GruX!Lekkere genieten met Pasen en wel tof dat er rekening gehouden wordt! Goed bezig!!

.
Whiiee, thanks Miss H, ben ook blij met mijn BOR! Gaandeweg krijg ik het idee dat mijn rug sowieso mijn sterkste punt is.. En daarmee ook gelijk mijn favoriete spiergroep om te trainenJe ziet er goed uit Sanne! Enne sterke Bor..respect hoor!
lekker ff genieten en morgen weer back on track!
.
Haha, dankjewel! Nog steeds erg apart zoiets aan te trekken en dan mezelf terug te zien op een foto, heb er hard voor gewerkt het eindelijk aan te kunnen, dus die smile spreekt dan inderdaad boekdelen :').

Tsja, wilde enkele jaren geleden ontzettend graag rokjes/jurkjes aan, maar nu het eenmaal kan vind ik het nog maar engig enzoLeuk toch een keer wat anders aanDoe mij ook maar jeans maar zodra het mooi weer is of ik ga ergens heen toch vaker jurkjes aan. Lekkere paas training hoor! Geniet van het eten vanaaf
![]()
.
.Poeh, dat is gelukt gisterenHier ook goed genoten en vanmorgen een lekkere train gehad. Vanaaf hier ook flink aan het vleesshhhhh!gisteren ook en morgen idd weer back to normal. You Goooooooooooo girl en geniet vanavond.
.