XXL Nutrition

Sanne's log

lkkre ub train de (v)pr's vloeien weer rijkelijk :D

Mooie training, en die chinups blijven lekker gaan, hupsje of niet ;)
Pretty Pase Days :)

Lekkere training weer en barsten van de (V)PR's! oooeeee.. ik zou zo graag eens een paar weekjes willen ruilen... even wat gainen! hahahahah

Je gaat super! ben zo trots op je meid! Topper!
enne.. 4x trainen in plaats van 5x?? ik neem aan andersom??

Nice die chin ups.. gaat steeds beter he! Geniet van de paas cheat en train! Ik pak maandag ook een korte training. ze zijn een paar uurtjes open. Van 10:00-13:00.. voor mij lang zat! :D

Week 31 68.5 (2850) gelijk gebleven
Wanneer ik volgende week de 69 niet aantik ga ik naar 2900. Zou mooi zijn al ik aan het einde van de bulk op 3000 kan eindigen. Als ik de komende 2 dagen geen cheats voor de boeg had zou ik nu direct naar 2900 gegaan zijn.
Maarrr.. Morgen paasbrunch en maandag uit eten. En ik ga mij toch echt niet inhouden :o.

Maandag extra paastrain, dus 5x trainen in plaats van 4.. Goh, wat vervelend.. :rolleyes:
Haha, that's the spirit!

Goede training weer trouwens! 3000kcals voor eind bulk is een mooi streven hoor!:D

Geniet ervan vandaag en morgen!

nice je training weer!
Ik ga t ook ff anders doen met bank drukken.. combi van low en high rep.. kijken wat dat gaat doen:)

Geniet iig van je paas (v)reten:) Ik ga straks bij mn schoonma brunchen en had al gevraagd wat ze ging doen qua eten. Ze had gewoon rekening met ons gehouden (qua sport eten), super lief!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.026
Zo zieke transformatie zeg, wereld van verschil!
Een topcompliment Tieme, thanks! ^^

lkkre ub train de (v)pr's vloeien weer rijkelijk :D
Zo heurt het ook.. ;).

Mooie training, en die chinups blijven lekker gaan, hupsje of niet ;)
Pretty Pase Days :)
Haha, dat hupsje is nog nodig als ik chin ups na een UB training doe.. Op een legday lukken ze netjes zonder hups :rolleyes:.
Jij ook fijne Peesdees! Ga je nog aan de (chocolade)eitjes? ;)

Lekkere training weer en barsten van de (V)PR's! oooeeee.. ik zou zo graag eens een paar weekjes willen ruilen... even wat gainen! hahahahah

Je gaat super! ben zo trots op je meid! Topper!
enne.. 4x trainen in plaats van 5x?? ik neem aan andersom??

Nice die chin ups.. gaat steeds beter he! Geniet van de paas cheat en train! Ik pak maandag ook een korte training. ze zijn een paar uurtjes open. Van 10:00-13:00.. voor mij lang zat! :D
Wil nog flink wat progressie wat kracht betreft boeken voordat ik de cut induik! Laatste maandje bikkelen! En daarna.. De mentale uitdaging om zo lang mogelijk kracht vast te houden.. Wil zelfs nog in het begin van de cut sowieso doorgaan met (v)pr's zetten :o.
En bedoelde inderdaad 5x! Eén training minder dan normaal zou geen blijheid veroorzaken, je kent me inmiddels.. ;).
Geniet van het etentje vanavond, en van de training morgen! Super dat de gym bij jou ook gewoon een paar uurtjes open is! .. Betere Paasdag kan wat mij betreft niet ;).

Haha, that's the spirit!

Goede training weer trouwens! 3000kcals voor eind bulk is een mooi streven hoor!:D

Geniet ervan vandaag en morgen!
Dat bedoel ik! Moet wel zeggen dat ik me enorm papperig voel nu.. Lig in halve sugar coma op de bank Skyrim te speulen :o.
Morgenavond naar een taverne met Echt Goed Vleesch, dus dan zal alleen het toetje wat mij betreft een suikerbom zijn ;).
En jij ook fijne Paasdagen! Alle remmen los wat zoetigheid betreft? :rolleyes:
Tdawg en ik moesten hardop lachen om je reactie op FB, "Ik was ter al bang voor", geniaal! :D

nice je training weer!
Ik ga t ook ff anders doen met bank drukken.. combi van low en high rep.. kijken wat dat gaat doen:)

Geniet iig van je paas (v)reten:) Ik ga straks bij mn schoonma brunchen en had al gevraagd wat ze ging doen qua eten. Ze had gewoon rekening met ons gehouden (qua sport eten), super lief!
Thanks meid!
Heb enkele maanden terug ook een tijdje combinatie van high en low rep op de bench gedaan, dat beviel me wel! Door af en toe bb bench met db press af te wisselen bleef er ook aardig progressie in zitten.. It's worth a try :). Vind nu de combinatie van high en low reps sowieso zalig, houd er gewoon van een grote variatie te hebben en per dag het te kunnen bekijken. Soms is mijn lichaam gewoon beter ingesteld op zwaar gewicht en low reps terwijl het de andere dag compleet andersom kan zijn.. It works for me though!

En jij ook fijne Paasdagen! En super wanneer mensen rekening met je willen houden wat eten betreft, echt superlief dat je schoonmoeder naar je doelen heeft gekeken! Was het lekker smullen? .. Gezond hoeft natuurlijk absoluut niet vervelend te zijn qua eten, maar dat weet jij ook wel ;).
Mijn moeder vroeg voordat ze inkopen voor de brunch ging doen of Tdawg en ik "in de bullek" zaten :o.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tussentijdse update
Foto's
Ben geen jurkjestype.. Maar wat kerst/Pasen/andere gelegenheden betreft wil ik er heus nog wel eens eentje uit de kast trekken :p.
Vind het nog altijd wennen en voel me nog steeds niet helemaal trefzeker wat vrouwelijke kleding betreft, maar ik word nu in ieder geval al wel lichtelijk blij wanneer ik mijn kuiten zie :).

24d1489d87cfd837e3b76410994e41dd.jpg

77f1fad5818140583b2f925307f84881.jpg

Vandaag all out op de brunch gegaan. Wanneer ik los ga, ga ik ook echt helemaal los..
Eenmaal thuis had ik het helaas weer even moeilijk. Had ook nog chocola gekregen en wilde die serieus weggeven.. Uiteindelijk toch met chocola en al in een sugar coma al Skyrim spelend op de bank beland, dus misse geslaagd lijkt me :o.

Morgenochtend trainen (extra bonustraining :cheer:), 's avonds uit eten, en dan weer back to normal! :)

Wat is los gaan dan?

Rollend naar huis?
Buik pijn van eten? :D

hnnngg

Ja heb lekker gegeten hoor:) Naast wat eitjes, fruit en verse kippensoep ook wat croissants en paaseitjes naar binnen gewerkt huhu.

Nice dress! Goeie kuiten ook meid.. wou dat ik die had:D Khoop dat t na mn cut toch ergens op gaat lijken..

Hier ook lekker aan het eten geslagen. gewone eieren uiteraard en ook genoeg aan (pure) chocolade en flink in het vlees huisgehouden vanavond :D Dus kom maar op met die training morgen. Ze gaan pas om 10:00 open dus eerst nog een fors paasontbijt en dan gaan!

Jij hebt het super gedaan! enne.. TOP dat je die choco zelf hebt gehouden! Je gaat super ook al snap ik dat het gevoel soms wat roet in het eten wil strooien. Maar niet toelaten mop! JIj doet het TOP!

Nice pic :)
Jij was volgens mij ook niet de enige die blij was met die kuiten ;)

Lekkere genieten met Pasen en wel tof dat er rekening gehouden wordt! Goed bezig!!

Je ziet er goed uit Sanne! Enne sterke Bor..respect hoor!
lekker ff genieten en morgen weer back on track!

fietfieuwww kijk die benen, kijk die smile!!!

• #1.035
Wat is los gaan dan?

Rollend naar huis?
Buik pijn van eten? :D
Beiden :p.
Gewoon schaamteloos (vr)eten van alles wat ik normaliter niet eet en ook nooit in huis heb.. En gewoon genoeg hebben maar dan bijvoorbeeld een kaneelbroodje zien liggen en denken van "goh, dat lijkt me eigenlijk ook wel lekker..".
En dan vervolgens jezelf helemaal bloated voelen waarna er bij de koffie ineens ook chocoladeroomsoesjes geserveerd worden :eek:.
Je snapt denk ik wel hoe je uiteindelijk op de bank ploft wanneer je dat soort spul nooit eet :o.
Maar lekker.. Dat was het dan weer wel! :D

^^

Ja heb lekker gegeten hoor:) Naast wat eitjes, fruit en verse kippensoep ook wat croissants en paaseitjes naar binnen gewerkt huhu.

Nice dress! Goeie kuiten ook meid.. wou dat ik die had:D Khoop dat t na mn cut toch ergens op gaat lijken..
Croissants en paaseitjes, het is niet voor niets Pasen, moet kunnen ;).
En thanks, ben ook blij te zien dat er wat zichtbaar begint te worden! Zag foto voor het eerst en had zoiets van "heee, zieikdaarnoueenlijntjeinmijnkuit" ? :p
Ben dan ook erg benieuwd naar hoe we er uitzien na de cut, zowel jij als ik! .. Afwachten wat we aan spieren hebben kunnen aanzetten.. :rolleyes:

Hier ook lekker aan het eten geslagen. gewone eieren uiteraard en ook genoeg aan (pure) chocolade en flink in het vlees huisgehouden vanavond :D Dus kom maar op met die training morgen. Ze gaan pas om 10:00 open dus eerst nog een fors paasontbijt en dan gaan!

Jij hebt het super gedaan! enne.. TOP dat je die choco zelf hebt gehouden! Je gaat super ook al snap ik dat het gevoel soms wat roet in het eten wil strooien. Maar niet toelaten mop! JIj doet het TOP!
En hoe was het eten gisteravond? Flink van kunnen genieten? En vanochtend ook nog lekker kunnen knallen? :D
En thanks voor het compliment! Het gaat absoluut beter hoor, maar vooral wanneer ik "vies veel" heb gegeten wordt het even lastig.. Weer even jezelf er overheen zetten en doorpakken, de aanhouder wint, zegt men :).

Nice pic :)
Jij was volgens mij ook niet de enige die blij was met die kuiten ;)
True, true :rolleyes:

Lekkere genieten met Pasen en wel tof dat er rekening gehouden wordt! Goed bezig!!
Thanks GruX! :D
Vanavond nog een keertje genieten en dan weer terug naar wat er netjes gepland is ;).
Fijne Pasen! :)

Je ziet er goed uit Sanne! Enne sterke Bor..respect hoor!
lekker ff genieten en morgen weer back on track!
Whiiee, thanks Miss H, ben ook blij met mijn BOR! Gaandeweg krijg ik het idee dat mijn rug sowieso mijn sterkste punt is.. En daarmee ook gelijk mijn favoriete spiergroep om te trainen ;).
Even genieten van junk en morgen weer back on track! ^^
Hopelijk heb jij ook een fijne Pasen gehad! :)

fietfieuwww kijk die benen, kijk die smile!!!
Haha, dankjewel! Nog steeds erg apart zoiets aan te trekken en dan mezelf terug te zien op een foto, heb er hard voor gewerkt het eindelijk aan te kunnen, dus die smile spreekt dan inderdaad boekdelen :').

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: Extra-Paastrain-gewoon-omdat-het-kan
Gewoon gedaan waar ik zin in had. Geen idee of er (v)pr's gezet zijn, gewoon getraind op een manier waarop ik mijn spieren lekker voelde en vooral genoten van het trainen an sich.

Lunges met plate boven hoofd
20 x 5
20 x 10
20 x 10
20 x 10
20 x 10
Zonder knee sleeves. Voelde goed! Geen last van knie.
Heb deze vorm van lunges gemist.. Door de plate boven mijn hoofd te houden kan ik mijn core goed gespannen houden, lekker!

Chin ups negatives
1 x bw
1 x bw
1 x bw
1 x bw

One arm cable row nieuw
15 x 9
10 x 14
10 x 16.3
10 x 18
10 x 20.3
Deze wil ik erin houden :heart:

Cable glute kickback
15 x 14
10 x 16.3
10 x 18
15 x 18

Db shoulder press
15 x 8
11 x 8
11 x 7
15 x 6

Rope cable tricep extension
7 x 9
14 x 4.5
12 x 4.5
11 x 4.5
12 x 4.5

Db hammer curls
20 x 8
12 x 8
20 x 7
20 x 7

EZ-bar upright row
10 x 18
10 x 18
10 x 18

Straight arm pulldown
20 x 11
15 x 13.3
10 x 15.6
8 x 18

En dan vanavond.. Vleesch! :D
Morgen weer "back to normal". Vandaag was extra training, vanaf woensdag pak ik weer de normale planning op.

Leuk toch een keer wat anders aan;)
Doe mij ook maar jeans maar zodra het mooi weer is of ik ga ergens heen toch vaker jurkjes aan.

Lekkere paas training hoor!
Geniet van het eten vanaaf:)

Hier ook goed genoten en vanmorgen een lekkere train gehad.
Vanaaf hier ook flink aan het vleesshhhhh! :D gisteren ook en morgen idd weer back to normal.
You Goooooooooooo girl en geniet vanavond.

• #1.038
Leuk toch een keer wat anders aan;) Doe mij ook maar jeans maar zodra het mooi weer is of ik ga ergens heen toch vaker jurkjes aan. Lekkere paas training hoor! Geniet van het eten vanaaf:)
Tsja, wilde enkele jaren geleden ontzettend graag rokjes/jurkjes aan, maar nu het eenmaal kan vind ik het nog maar engig enzo :o.
Train ook nog steeds in een lekkere baggy trainingsbroek. Naast het feit dat ik het gewoon heerlijk vind zitten, is het natuurlijk ook gewoon lekker veilig :p.

Hier ook goed genoten en vanmorgen een lekkere train gehad. Vanaaf hier ook flink aan het vleesshhhhh! :D gisteren ook en morgen idd weer back to normal. You Goooooooooooo girl en geniet vanavond.
Poeh, dat is gelukt gisteren :o.
Enorm grote porties, en het afgesloten met een brownie met ijs :drool:

Enorm volume zeg
En hnnnnng voor ijs :lick:

Goed genoten dus! en niet schuldig voelen he! het kan en mag en hoort erbij!
denk maar aan je knaltrainingen! en wat er met je cut straks nog meer zichtbaar wordt! Al die opgebouwde spieren zitten er al! Je gaat top!

Terug
Naar boven