Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Trainen met verkoudheid is nooit zo fijn. Ben dan zelf ook altijd snel aan het hijgen. Toch goed om te gaan en even je setjes te draaien die je moet draaien. Goed bezig
en dan evengoed ná de man met de hamer nog even een PR en VPR neerzetten... dat noem ik nou niet bepaald een tegenvaller oid. Ik zie weer een toptraining! Dus niet zeuren he!
ik en cutten.... Hoop dat het toch ooit zover komt... wil massa...
Op deze manier trainen is op zijn zachtst gezegd niet erg lekker.. Moest me er doorheen slepen en mijn lijf vond het overduidelijk niet fijn.. Weer dat stukje mentaal versus realiteit .
Enne.. Kijk maar eens terug naar je laatste foto die je hebt gepost (top!), lekker blijven bouwen, de aanhouder wint
Haha ja.. De cable station zijn van die dingen die met LBS rekenen en daarnaast in het klein omgerekend in kg's.. En dan kan je er maximaal 2 extra gewichtjes van 2.3 kg per stuk opzetten.
Om het makkelijk te houden en je scherp te houden wat hoofdrekenen betreft .
En bedankt voor het compliment, kan het wel even gebruiken met dit lichamelijke dipje .
Neeee, niet ook belabberd worden, kom aan, we moeten knallen deze laatste bulkende weken .
Hoe is het nu met je?!
Heb morgen "die ene zware benendag van de week", dus zit nog steeds hard te duimen dat het snel eens wat gaat beteren..
En thanks voor je compliment, ik liep gister volgens mij met mijn ziel onder mijn arm .
Altijd de schuld van mannen. Dat zie je maar weer. Als Tdawg me niet had aangestoken..
En thanks, maar die chin up was gewoon zwaar Kut. Er zat gewoon geen fut meer in mijn lijf en dan wordt ik gefrustreerd :O.
Dus.. Die chin ups zijn eigenlijk ook de schuld van Tdawg
Trainen met verkoudheid is nooit zo fijn. Ben dan zelf ook altijd snel aan het hijgen. Toch goed om te gaan en even je setjes te draaien die je moet draaien. Goed bezig
Je moet wel benen hebben om zowat te kunnen dragen, en die heeft dat model zo te zien niet
Precies, dat hijgen.. En dan ineens zo'n snotter erdoorheen.. Oren die daardoor dichtslaan. Traanoogjes. Pruillipje erbij en het is compleet .
Er moet wel heel wat gebeuren wil ik echt niet gaan. Mijn stelregel is bijvoorbeeld wel dat ik echt niet ga trainen omdat ik koorts heb, geen zin om daadwerkelijk schade aan mijn lijf toe te brengen.
Tussentijdse update Foto
Nouhou.. Ging vandaag even snel wat benodigdheden shoppen en toen had ik in de kleedkamer ineens zoiets van "zie ik dat nou goed?!".
En het is gemeen. Want echt: mijn aders waren flink blauw en erg goed zichtbaar! En ik was helemaal trots enzo. En toen ging ik een foto maken.. Daar zie je dus praktisch niets op.. Dat is gewoon echt gemeen..
Maar toch, voor mij was vandaag dus het memorabele moment dat ik in het pashokje van de Honkemoller schrok van mijn veins. Hier het bewijs waarop het alsnog niet aan te tonen is. Maar geloof me, ze zaten er! Wellicht waren ze wel gewoon goed te zien door de belichting ofzo..
Verder: gesnotter duurt nog steeds voort. Lijf nog steeds futloos. Oren dicht. Pijnlijke keel.
En ik heb besloten dat ik morgen gewoon weer gezond ga zijn .
Nou dat ken ik wel hoor.. veins zie ik ook alleen als ik aan het trainen ben. Daarna.. zijn ze snel weer weggekropen. Maar ze zitten er echt wel bij je!
Morgen ga je gezond zijn.. ofetwel... *jegaatgewoontrainenondanksalles* zaterdagochtend he!
Tja.. foto bij mij was wel leuk.. maar gewicht gaat nog steeds niet omhoog..
Als je heeuul goed kijkt .
Maar het is gewoon oneerlijk, want kon echt duidelijk zo'n "netwerk" zien aan beide kanten .
.. Had het liefst een dansje in de kleedkamer gemaakt, maar dat komt natuurlijk ook apart over, wanneer shoppers ineens een "omfg, woeier, ik zie aderen!" vanuit een pashokje horen komen..
Nou dat ken ik wel hoor.. veins zie ik ook alleen als ik aan het trainen ben. Daarna.. zijn ze snel weer weggekropen. Maar ze zitten er echt wel bij je!
Morgen ga je gezond zijn.. ofetwel... *jegaatgewoontrainenondanksalles* zaterdagochtend he!
Tja.. foto bij mij was wel leuk.. maar gewicht gaat nog steeds niet omhoog..
't Is gewoon kut, want was er eigenlijk best wel trots op, haha!
Gelukkig begin ik op te knappen! Oren zitten nog wel te kloten, maar keelpijn is bijna weg en begin me stukken fitter te voelen! De derde dag gaat het dus beter, hang in there.. . Benieuwd naar je schoudertraining, hopelijk ging het ondanks het minder-fit zijn alsnog prima!
DL
5 x 50
5 x 60
5 x 70
4 x 80 VPR
2 x 85 VPR
1 x 90 PR
1 x 80 Vreemde gewaarwording.. Kreeg serieus geen tweede rep meer te pakken.. Ineens leeg ofzo, vreemd gevoel . Blij met mijn PR! Hmm.. Zou toch mooi zijn als ik als afsluiter van de bulk over 2 weken een PR op 100 kan zetten.. Of is dat wel heel erg wishful thinking?
Leg press 45o
8 x 100
8 x 105
8 x 110
8 x 115
6 x 120 VPR
4 x 125 PR
Glute bridge
10 x 60
10 x 60
10 x 65
10 x 70 PR
Donkey kickbacks in smith
10 x 10
10 x 10
8 x 10
8 x 10
20 x 6.5 VPR Doe de pinguinwalk
Adductor/abductor superset
10 x 100/85
15 x 90/75
15 x 90/75
20 x 80/65
Lying leg curl
10 x 20
14 x 20
23 x 15
Tevreden over training. Ben gelukkig aan het opknappen, allang blij dat ik niet met flinke griep op de bank lig
Omdat ik deze week vakantie heb extra training pakken. Daarom morgen in plaats van UB dag 2 een push dag en maandag een pull dag zodat ik dinsdag weer verder kan met LB dag 1
Week 32 69.5 a 69.75 (2850) + 1 a 1.25 kg
Whuuttt..?! Zondag en maandag gecheat vanwege Pasen, zou dat nu nog het weegresultaat van vandaag kunnen beinvloeden? Lijkt me sterk dat ik ineens zo flink aankom terwijl ik al 5 weken op 2850 zit waarbij ik langzaam en gestaag aankom..
Anyway: voor de zekerheid heel klein stapje terug naar 2800. Want deze laatste bulkmaand gaat een beetje viezig worden . Woensdag namelijk dagje dierentuin (Ola Happiness Station, hier doe ik komen! ) met Shabu Shabu als afsluiter .
Mentaal een beetje struggles deze laatste weken van de bulk. Merk gewoon dat ik vettig word enzo. Besef me terdege dat het erbij hoor maar het voelt gewoon dubbel. Wanneer ik train denk ik van "omfg, permabulk lijkt me heerlijk": puur omdat het trainen zoveel beter gaat. Maar wanneer ik dan thuis voor de spiegel sta.. Denk ik weer van "meh, dit spekje hier.. En daar.. En beuh..".
Krijg overigens het idee dat meer vrouwen hier last van hebben. Stel nu in ieder geval voor mezelf vast dat ik het deze laatste weken van de bulk mentaal soms een beetje lastig heb. Eigenlijk is het hypocriet: enerzijds geniet ik enorm van al dat eten en de trainingen die daar uit voortkomen, anderzijds zou ik het liefst al aan de cut beginnen..
Waarvan ik dan natuurlijk af en toe weer zenuwappig word, want stel je nou voor dat mijn cutplannen niet uitwerken zoals ik zou willen .
*Zucht*, vrouwen, ik snap er niets van. Ben ik mooi klaar mee!
Das toch weer een super training ondanks niet helemaal fit zijn! Die 100kg DL ga jij halen voordat je gaat cutten. Dat weet ik 100% zeker!
vergeet niet dat vocht ook mee kan spelen he.. je kan echt niet in ene 1-1,25 kg erbij hebben nu. Ik denk dat het wel meevalt allemaal. Misschien een keer een weegcheck doen over 2 a 3 dagen. Maar gewoon goed doorzetten meid.. Ik snap je stapje terug ook wel. Maar een vieze maand.. denk toch dat je er een ander woord voor moet zoeken. Want je maakt van gewoon een maandje met wat uitschieters nu wel een heel negatief iets.. Dat maakt het in je hoof dook meteen groot he.. Lekker eten = viezig eten = aankomen.. die associatie moet je niet gaan maken nu ... als je begrijpt wat ik bedoel! Boven onderhoud eten = aankomen. Dat is beter he!
En woensdag wel gewoon los gaan en genieten hoor!
Dat spekje valt allemaal echt wel mee... omdat je bent aangekomen en iets teveel voor je gevoel zie je ook meteen veel meer he. dus niet te druk om maken. kop op hoor. je hebt enorme veel spieren gebouwd en nog even doorgaan en je gaat daarna cutten. Je moet wel wat massa hebben als je gaat cutten anders blijft er niets van je over.Je doet het dus super! Hou je daaraan vast!
Het is denk ik wel een vrouwen kwaaltje.. iets teveel aankomen naar het zin en meteen overal spek zien.
Genieten bij een bulk met trainen is alleen maar goed! Ik snap je best dat je nu al zou willen cutten.. Maar hou je dol vast en per 1 mei gaat het je lukken. Je ziet nu al heo sterk je bent in het volhouden.. Dus die cut gaat ook echt wel 100% lukken! en bij dips heb je ons ook nog he! met alle tips en trics enzo... dus koppie op.. nog 2 weken goed doorknallen en daarna... gaat er langzaam een jasje uit en komen al die spieren hun koppie opsteken! Geloof me meid.. jij kan dat allemaal!
Das toch weer een super training ondanks niet helemaal fit zijn! Die 100kg DL ga jij halen voordat je gaat cutten. Dat weet ik 100% zeker!
vergeet niet dat vocht ook mee kan spelen he.. je kan echt niet in ene 1-1,25 kg erbij hebben nu. Ik denk dat het wel meevalt allemaal. Misschien een keer een weegcheck doen over 2 a 3 dagen. Maar gewoon goed doorzetten meid.. Ik snap je stapje terug ook wel. Maar een vieze maand.. denk toch dat je er een ander woord voor moet zoeken. Want je maakt van gewoon een maandje met wat uitschieters nu wel een heel negatief iets.. Dat maakt het in je hoof dook meteen groot he.. Lekker eten = viezig eten = aankomen.. die associatie moet je niet gaan maken nu ... als je begrijpt wat ik bedoel! Boven onderhoud eten = aankomen. Dat is beter he!
En woensdag wel gewoon los gaan en genieten hoor!
Dat spekje valt allemaal echt wel mee... omdat je bent aangekomen en iets teveel voor je gevoel zie je ook meteen veel meer he. dus niet te druk om maken. kop op hoor. je hebt enorme veel spieren gebouwd en nog even doorgaan en je gaat daarna cutten. Je moet wel wat massa hebben als je gaat cutten anders blijft er niets van je over.Je doet het dus super! Hou je daaraan vast!
Het is denk ik wel een vrouwen kwaaltje.. iets teveel aankomen naar het zin en meteen overal spek zien.
Genieten bij een bulk met trainen is alleen maar goed! Ik snap je best dat je nu al zou willen cutten.. Maar hou je dol vast en per 1 mei gaat het je lukken. Je ziet nu al heo sterk je bent in het volhouden.. Dus die cut gaat ook echt wel 100% lukken! en bij dips heb je ons ook nog he! met alle tips en trics enzo... dus koppie op.. nog 2 weken goed doorknallen en daarna... gaat er langzaam een jasje uit en komen al die spieren hun koppie opsteken! Geloof me meid.. jij kan dat allemaal!
Dat is pas een powerbemoediging!!
Wat moet ik daar nou op zeggen, haha.. Die laatste drie weekjes ga ik gewoon doorknallen, de schouders eronder, niet zeuren maar doen.. Wil nu eenmaal die massa!
Superlief van je, thanks!! X
Haha, in ieder geval "fijn" dat het herkend wordt . 't Is gewoon nooit goed, of het nu bulken, cutten of op onderhoud eten is, er mankeert altijd wel wat aan .
En ach, het verbaast me eigenlijk niets dat je erin herkent.. Ik bedoel, we zijn dan ook bijvoorbeeld allebei autisten wat schijven betreft..
Vandaag weer een hoofdschuddende Tdawg bij de DL.. Wilde er aan elke kant 2,5 bijdoen, en ben serieus naar de andere kant van de zaal gelopen "om die andere soort 2,5 schijfjes" te pakken .
Tsja, de ene 2,5-schijf is de andere toch echt niet!
Lekker om zo het weekend in te gaan, beter dan dat niet-fitte gedoe en je er doorheen moeten slepen!
En oehhh, ikwildie100!!
Zou het toch af en toe fijn vinden mezelf in ieder geval te snappen .
Wil toch echt even stoppen met zeiken en die laatste 3 weken even flink doorpakken. Weet wat ik wil en weet wat er nodig is om dat te bereiken.. Het is het een of het ander *doet schop onder eigen kont geven*
Dat is pas een powerbemoediging!!
Wat moet ik daar nou op zeggen, haha.. Die laatste drie weekjes ga ik gewoon doorknallen, de schouders eronder, niet zeuren maar doen.. Wil nu eenmaal die massa!
Superlief van je, thanks!! X
Daar doen we het toch voor! Jij bent een topper en je hebt een mega prestatie neergezet! Dus dit kan jij ook gewoon aan! 3 weken knallen en op naar 100 kg DL! Gooo gogo!!
graag gedaan.
Daar doen we het toch voor! Jij bent een topper en je hebt een mega prestatie neergezet! Dus dit kan jij ook gewoon aan! 3 weken knallen en op naar 100 kg DL! Gooo gogo!!
graag gedaan.
BP, Wendler cycle 2 week 3
5 x 20
5 x 20
3 x 25
5 x 30
3 x 35
5 x 37.5 VPR Muhh.. VPR is maar eentje meer dan enkele maanden geleden. Discussie met Tdawg volgde hierop. Zou toch verwachten wanneer ik over een jaar wat alle spiergroepen betreft progressie in kracht boek dit ook geldt voor borst. Conclusie: ik had verwacht en gehoopt dat er meer dan 5 reps in zaten. Nu vooral benieuwd naar de derde cycle van Wendler..
Incline press
8 x 22.5
10 x 24 VPR, dankzij de discussie met Tdawg over mijn bench perste ik uit frustratie en zeer nette VPR eruit
4 x 26.5 Maar daarna dus wel gelijk aardig leeg
12 x 20 VPR
CGBP
10 x 20
10 x 22.5
10 x 25 VPR
5 x 27.5 PR Lange tijd geleden dat ik deze heb gedaan. Zo te zien is mijn kracht in triceps goed vooruit gegaan.
Cable front raises
10 x 9
10 x 9
7 x 11.3
11 x 9 dropset 18 x 4.5 (totaal 29 reps) Burn
Db shoulder press
10 x 8
7 x 9
9 x 8
11 x 7
Bench dips
10 x bw
10 x 5
10 x 5
7 x 10 PR
Rope tricep cable extension
8 x 6.8
14 x 4.5
11 x 4.5
10 x 4.5
Machine flyes"nieuw"zie spoiler
15 x 10
10 x 20
10 x 20
10 x 20
Ruim een jaar geleden blessure opgelopen bij linker pec (spierscheur). Hersteltijd was erg lang, heb dan ook erg lang niet kunnen benchen en moest uiteindelijk weer met een "kale barbell" beginnen. Daarna nooit meer flyes of iets dergelijks gedaan. Vandaag toch maar weer eens geprobeerd. De schrik zit er nog altijd in, heb er erg lang flinke pijn gehad. De verkleuring en zwelling hebben ook erg lang aangehouden, ben dus erg voorzichtig met deze spiergroep maar wil het wel weer langzaam gaan oppakken..
Vandaag push en morgen pull zodat ik een extra training kan pakken. Vind het altijd vreemd om van mijn gebruikelijke planning af te wijken, alsof je dan een minder effectieve training neer zet ofzo.. Nu weet ik ook van mezelf dat ik standaard de eerste twee weken van een nieuw aan het mopperen ben, dus weet dat dit vooral tussen de oren zit .
Bonusvraag
De calculator die ik voor het berekenen van Wendler sets gebruikte is offline.
Heeft iemand een goede suggestie voor een nieuwe? *doet lieve puppy oogjes opzetten*
Dat is weer een super mooie en lange training! Je gaat echt goed met je (V)PR's!
Ik merk zelf ook dat BP maar heel langzaam gaat hoor. Ik ben zelf nu met excentrisch 4 seconde terug op 35 kg... Soms 37,5 kg.. dus ik herken dat wel. Maar geicht zegt lang niet alles he! Vergeet dat niet. Ook op licht gewicht groeien spieren als jij je spieren goed aanspant en excentrisch dan wat langzamer gaat.
Wat machine fly's betreft.. ik ben zelf meer van DB fly's.... Heb daar meer controle over lijkt het wel en zo pak je ze ook goed mee. Met machine kan je wel zwaarder maar je hoeft niet te stabiliseren. Heb je ze ooit met DB gedaan? Anders dat eens proberen.
:Bonusvraag
De calculator die ik voor het berekenen van Wendler sets gebruikte is offline.
Heeft iemand een goede suggestie voor een nieuwe? *doet lieve puppy oogjes opzetten*