- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms heerlijk om even op wat hoger volume te draaien

Soms is het toch echt nog even doorbijtenGoed genoten dus! en niet schuldig voelen he! het kan en mag en hoort erbij! denk maar aan je knaltrainingen! en wat er met je cut straks nog meer zichtbaar wordt! Al die opgebouwde spieren zitten er al! Je gaat top!
. Het uitzicht op de cut 1 mei helpt nu wel, haha.
Geen strakke legging met "space-print?"
.
) Afwisseling op zijn tijd is niet verkeerd! ^^Mooie gevarieerde paas-train was dat. Lekker. En de plannen voor de komende weken zijn pittig, jij gelooft niet in rustdagen blijkbaar![]()
.Thanks! .. Mag bijna richting gym, ben benieuwd hoe legday gaat, ik vermoed na iedere stap even naar adem happen
.Niet eens zoiets als dit?:neej draag geen te strakke broekjesbeterschap dan hoor
![]()

Haha, niet goedgekeurd dus?oef die huidskleurige
beterschap en succes met legday

.
.
.
.
.Haha, niet goedgekeurd dus?
En thanks, het zit er alweer op.. ^^
Training van vandaag: LB dag 1

Ik ben dn erg creatief
Heb wel al ideeën voor de keto. Heb ook de questbars besteld ^^
Ik ben dn erg creatief
Heb wel al ideeën voor de keto. Heb ook de questbars besteld ^^Vind dat je hem alleen maar aan mag als je flink bedeeld bentHij loopt wel een beetje voor lul met die malliotGoeie train ondanks het gesnotter... beetje creme rond de neusgaten aanbrengen, dan kan je er weer een paar zakdoekjes tegen.

. Energiepeil ook niet al te hoog, maar ben in ieder geval niet flink ziek geworden ^^.Ben absoluut niet van plan ziek te worden, hopelijk kan ik dadelijk rond lunchtijd niet weer in.. Wil training van vanavond ook gewoon meepakkenHmmm.. dat ziet er goed uit voor een "ziekige"training!Je plannen klinken goed! maar wordt wel een heel drukke 2 weken.. Niet ziek worden nu he! straks ben ik de enige die nog aan het bulken is..
![]()
.
. Jij lekker blijven bouwen, en dan lekker de cut in wanneer je flink wat massa aan hebt kunnen zetten! 
Sexy hè.. Proest het alleen wel uit van het lachen bij de gedachte bepaalde mannen in mijn gym in zo'n legging voor me te zienHaha die foto!!balen van je verkoudheid zeg! T gaat hier ook weer rond, dus moet maar ff weer hoog dosis vit c drinken lol. De laatste weken wil ik echt keihard knallen!!
ps. vind t ergens jammer dat ik niet mn eigen schema kan makenIk ben dn erg creatief
Heb wel al ideeën voor de keto. Heb ook de questbars besteld ^^ Ben benieuwd naar jou plan!
.
. Maar.. Je moet er dan maar op vertrouwen dat diegene deskundig genoeg is. Anderzijds lijkt het me ook juist eens fijn het maken van schema's en dergelijke aan een ander over te laten en je geheel te richten op het trainen an sich: zeker in de wedstrijdvoorbereiding!
. Heb er serieus nog nooit eentje op.. Ze zien er zo ontzettend lekker uit!!You serieus?!vind het toch wel mooi eigenlijk, alleen ga ik het niet durven dragen![]()

Vind dat je hem alleen maar aan mag als je flink bedeeld bent![]()

okay okay, daarvoor wil ik ook best een uitzondering maken
super train joh, zeker rekening houdend met je snottertjeskrijg nu flashbacks naar ballettijd trouwens....ja we hadden een vent in ons team en ja we hadden soms moeite ons op pirouettes te concentreren

Thanks, blij dat beentraining gister was, want vandaag ging niet echt zoals ik in de planning hadDamn girl! Zo een training neerzetten met al dat gesnotter is meer dan goed!!Ben benieuwd naar je cutting plans
![]()
.

.