MuscleMeat

Sanne's log

draag ook het liefste gewoon men trainingsbroek :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Enorm volume zeg
En hnnnnng voor ijs :lick:
Soms heerlijk om even op wat hoger volume te draaien :heart:
Hnnnggg, volgende week woensdag Ola Happiness station! :drool:
Goed genoten dus! en niet schuldig voelen he! het kan en mag en hoort erbij! denk maar aan je knaltrainingen! en wat er met je cut straks nog meer zichtbaar wordt! Al die opgebouwde spieren zitten er al! Je gaat top!
Soms is het toch echt nog even doorbijten :o. Het uitzicht op de cut 1 mei helpt nu wel, haha.
draag ook het liefste gewoon men trainingsbroek :)
Geen strakke legging met "space-print?" :rolleyes:

Tussentijdse update
Tdawg heeft me aangestoken :sad:
Flinke keelpijn (haat aan keelpijn) en oren doen vreemd. Geen hoofdpijn of iets dergelijks. Wel binnen een mum van tijd buiten adem. En vanavond leg day :o.
Zit er aan te denken vanmiddag eerst nog wat Citrosan naar binnen te knallen.

Volgende week vakantie, dus wil net als deze week weer een extra training pakken (5 ipv 4). Gewoon, omdat het kan. Wat UB/LB betreft loopt het dan niet helemaal lekker. Dus even een kleine aanpassing.. Planning voor trainingen deze en volgende week onder de spoiler, mochten er geïnteresseerden zijn

Deze week:

Maandag: Extra-paastrain-van-alles-en-nog-wat
Dinsdag: rust
Woensdag: LB dag 1
Donderdag: UB dag 1
Vrijdag: rust
Zaterdag: LB dag 2
Zondag: Push

Volgende week: Maandag: Pull
Dinsdag: LB dag 1
Woensdag: rust (dagje dierentuin, Ola Happiness Station, hier doe ik komen! :D)
Donderdag: UB dag 1
Vrijdag: rust
Zaterdag: LB dag 2
Zondag: UB dag 2

Mooie gevarieerde paas-train was dat. Lekker.
En de plannen voor de komende weken zijn pittig, jij gelooft niet in rustdagen blijkbaar ;)

nette train en succes met je verkoudheid!

neej draag geen te strakke broekjes :gay:

beterschap dan hoor :)

• #1.046
Mooie gevarieerde paas-train was dat. Lekker. En de plannen voor de komende weken zijn pittig, jij gelooft niet in rustdagen blijkbaar ;)
Afwisseling op zijn tijd is niet verkeerd! ^^
Enne.. Er staan toch echt 2 rustdagen per week ingepland hoor ;).

nette train en succes met je verkoudheid!
Thanks! .. Mag bijna richting gym, ben benieuwd hoe legday gaat, ik vermoed na iedere stap even naar adem happen :o.

neej draag geen te strakke broekjes :gay: beterschap dan hoor :)
Niet eens zoiets als dit?:
Blue-underwear-font-b-Leggings-b-font-by-font-b-men-b-font-Ultra-thin-ice.jpg
.. Valt me van je tegen :(

oef die huidskleurige :barf:

beterschap en succes met legday

• #1.048
oef die huidskleurige :barf:
beterschap en succes met legday
Haha, niet goedgekeurd dus? ;)
En thanks, het zit er alweer op.. ^^

Training van vandaag: LB dag 1

.. En toen liep ik de kelder in .. Mega druk, alle bb's bezet .. Daar ging mijn planning al gelijk op zijn gat :grumble:.
Met mijn huidige staat in mijn achterhoofd (schuurpapier in keel, vol hoofd en ellendig gevoel) voorgenomen het rustiger aan te doen.
Maaaaar... Tsja. Dat kan ik niet :p.

Split squat
10 x 10
10 x 16.5
10 x 20 PR
10 x 20

Vertical leg press
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70 PR, op mijn tandvlees
15 x 40

Deficit DL
10 x 50
10 x 50
10 x 50
7 x 60 VPR

Incline leg press
10 x 40
10 x 40
10 x 50
10 x 60
5 x 65 PR

Step ups
2 x 20 x bw
2 x 20 x bw
2 x 20 x bw

Seated calf raises
7 x 40
10 x 35
10 x 30
10 x 30

Wil gewoon nog optimaal gebruik maken van de laatste maand bulk, dus wil me niet in de weg laten zitten door gesnotter en gedoe. Echter nu wel helemaal op..
En oja, zweten terwijl je een schrale neus van het snuiten hebt, dat is gewoonweg pijnlijk :o.

Ben ook al gaan zitten voor mijn "strijdplan" wat cutten betreft. Heb het volgens mij al aardig op poten. Zal het plan ter zijnder tijd netjes in mijn logje plempen :).

Morgen laatste dagje stage.. Vrijdag dagje op weg voor de studie.. En dan een week vakantie :D.

Haha, niet goedgekeurd dus? ;)
En thanks, het zit er alweer op.. ^^

Training van vandaag: LB dag 1

Hij loopt wel een beetje voor lul met die malliot ;)

Goeie train ondanks het gesnotter... beetje creme rond de neusgaten aanbrengen, dan kan je er weer een paar zakdoekjes tegen.

Hmmm.. dat ziet er goed uit voor een "ziekige"training! :D
Je plannen klinken goed! maar wordt wel een heel drukke 2 weken.. Niet ziek worden nu he!

straks ben ik de enige die nog aan het bulken is..:sad:

Haha die foto!! :D

balen van je verkoudheid zeg! T gaat hier ook weer rond, dus moet maar ff weer hoog dosis vit c drinken lol. De laatste weken wil ik echt keihard knallen!!

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

ps. vind t ergens jammer dat ik niet mn eigen schema kan maken:( Ik ben dn erg creatief :D Heb wel al ideeën voor de keto. Heb ook de questbars besteld ^^

Ben benieuwd naar jou plan!

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

ps. vind t ergens jammer dat ik niet mn eigen schema kan maken:( Ik ben dn erg creatief :D Heb wel al ideeën voor de keto. Heb ook de questbars besteld ^^

Ben benieuwd naar jou plan!

vind het toch wel mooi eigenlijk, alleen ga ik het niet durven dragen :o

• #1.053
Hij loopt wel een beetje voor lul met die malliot ;) Goeie train ondanks het gesnotter... beetje creme rond de neusgaten aanbrengen, dan kan je er weer een paar zakdoekjes tegen.
Vind dat je hem alleen maar aan mag als je flink bedeeld bent :rolleyes:
En ben ook tevreden met training! Voelde me gister direct toen ik thuis was wel flink waardeloos. Bij opstaan gelukkig weer minder waardeloos, al is mijn eetlust inmiddels gedaald tot onder het nulpunt :o. Energiepeil ook niet al te hoog, maar ben in ieder geval niet flink ziek geworden ^^.

Hmmm.. dat ziet er goed uit voor een "ziekige"training! :D Je plannen klinken goed! maar wordt wel een heel drukke 2 weken.. Niet ziek worden nu he! straks ben ik de enige die nog aan het bulken is..:sad:
Ben absoluut niet van plan ziek te worden, hopelijk kan ik dadelijk rond lunchtijd niet weer in.. Wil training van vanavond ook gewoon meepakken ;).
Enne.. Als je gaat cutten moet er wel wat zijn om eraf te cutten hè ;). Jij lekker blijven bouwen, en dan lekker de cut in wanneer je flink wat massa aan hebt kunnen zetten! :D

Haha die foto!! :D balen van je verkoudheid zeg! T gaat hier ook weer rond, dus moet maar ff weer hoog dosis vit c drinken lol. De laatste weken wil ik echt keihard knallen!!
ps. vind t ergens jammer dat ik niet mn eigen schema kan maken:( Ik ben dn erg creatief :D Heb wel al ideeën voor de keto. Heb ook de questbars besteld ^^ Ben benieuwd naar jou plan!
Sexy hè.. Proest het alleen wel uit van het lachen bij de gedachte bepaalde mannen in mijn gym in zo'n legging voor me te zien :D.
Citrosan for the win! We zitten volgens mij nu exact in hetzelfde schuitje, niet willen toegeven en nog even de laatste weken flink doorpakken: optimaal gebruik maken van de laatste mogelijk gains!
Vind het zelf ook altijd erg leuk om schema's en plannen te maken! De autist in mijn zou het eerlijk gezegd ook wel lastig vinden iets te moeten volgen wat een ander mij voorschrijft :o. Maar.. Je moet er dan maar op vertrouwen dat diegene deskundig genoeg is. Anderzijds lijkt het me ook juist eens fijn het maken van schema's en dergelijke aan een ander over te laten en je geheel te richten op het trainen an sich: zeker in de wedstrijdvoorbereiding!
En oehhhh questbars!! :heart: . Heb er serieus nog nooit eentje op.. Ze zien er zo ontzettend lekker uit!!

vind het toch wel mooi eigenlijk, alleen ga ik het niet durven dragen :o
You serieus?! :bang:

Vind dat je hem alleen maar aan mag als je flink bedeeld bent :rolleyes:

okay okay, daarvoor wil ik ook best een uitzondering maken ;)

krijg nu flashbacks naar ballettijd trouwens....ja we hadden een vent in ons team en ja we hadden soms moeite ons op pirouettes te concentreren :o

super train joh, zeker rekening houdend met je snottertjes

Damn girl! Zo een training neerzetten met al dat gesnotter is meer dan goed!!:thumbs: Ben benieuwd naar je cutting plans:D

• #1.056
okay okay, daarvoor wil ik ook best een uitzondering maken ;)
krijg nu flashbacks naar ballettijd trouwens....ja we hadden een vent in ons team en ja we hadden soms moeite ons op pirouettes te concentreren :o
super train joh, zeker rekening houdend met je snottertjes
Hahaha, ik zie het beeld levendig voor me :o
En dankje.. Maar lijkt er wel op dat mede door gisteren vandaag heb moeten inleveren.. :o

Damn girl! Zo een training neerzetten met al dat gesnotter is meer dan goed!!:thumbs: Ben benieuwd naar je cutting plans:D
Thanks, blij dat beentraining gister was, want vandaag ging niet echt zoals ik in de planning had :o.
Zelf ben ik wat cutting plans betreft vooral benieuwd of het zijn werk gaat doen :rolleyes:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB dag 1

Lat pulldown
10 x 25
8 x 32
6 x 39
5 x 41.3
4 x 43.6 PR
8 x 34.3
10 x 32

Paused speed bench
10 x 22.5
10 x 22.5
10 x 25
10 x 25

One arm cable row
10 x 16.3
10 x 20.3
10 x 22.6 "PR", doe oefening voor tweede keer.. Had hem vorige keer al zwaarder kunnen pakken
10 x 22.6

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
8 x 9
10 x 8

En tijdens de shoulder presses ging ik hijgen en kwam de man met de hamer.. Kreeg ook weer last van schouderpijntjes en voelde me slap. Muhh.. Many snotters en moeiheid :/

21'ers
x 12
x 14.5 PR
x 12
x 10.5

Deaud

Tricep rope extension
20 x 4.5
12 x 6.8 VPR
9 x 6.8
15 x 4.5

Chin ups negative
1 x bw met heel grote hups
F x bw kwaad weggelopen :o

Forgive and forget :).

en dan evengoed ná de man met de hamer nog even een PR en VPR neerzetten... dat noem ik nou niet bepaald een tegenvaller oid. Ik zie weer een toptraining! Dus niet zeuren he! :D ;)

ik en cutten.... Hoop dat het toch ooit zover komt... :sad: wil massa...

rare latpulldown? 43.6? ???

Wel mooi om te zien dat je nog steeds progressie maakt.

Je bent niet de enige.. ik ben nu ook aangestoken grr.. ineens voor ik naar bed ging dikke keelpijn en nu ook verkouden. Vandaag benendag omg.

Toch nette training meid! Knap hoor dat je blijft door buffelen:)

forgive and forget sais it all

Terug
Naar boven