SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Vind het gewoon zo frustrerend dat ik al ruim een half jaar (volgens mij al driekwart jaar) vast zit op de bench.. Dat ik elke keer met een nieuwe aanpak alsnog tegen dezelfde blokkade aan blijf lopen. Maar goed, misschien moet ik het wat meer loslaten en vertrouwen hebben in WenderDat is weer een super mooie en lange training! Je gaat echt goed met je (V)PR's!
Ik merk zelf ook dat BP maar heel langzaam gaat hoor. Ik ben zelf nu met excentrisch 4 seconde terug op 35 kg... Soms 37,5 kg.. dus ik herken dat wel. Maar geicht zegt lang niet alles he! Vergeet dat niet. Ook op licht gewicht groeien spieren als jij je spieren goed aanspant en excentrisch dan wat langzamer gaat.
Wat machine fly's betreft.. ik ben zelf meer van DB fly's.... Heb daar meer controle over lijkt het wel en zo pak je ze ook goed mee. Met machine kan je wel zwaarder maar je hoeft niet te stabiliseren. Heb je ze ooit met DB gedaan? Anders dat eens proberen.![]()
.Na db flyes heb ik toen die blessure opgelopen, dus die laat ik nog steeds even voor wat het is
. Heb juist door flyes met machine te doen het gevoel nog enigszins houvast en controle te hebben zodat ik in ieder geval geen rare "bewegingsbaan" maak met mijn armen. Wil binnenkort ook weer eens pecdeck doen, die vond ik altijd erg lekker.. Dan begin ik in ieder geval eens met een oefening die ik ook echt leuk vind
.Ja, die bedoel ik! Is hij voorgoed offline denk je?Deze?
http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator
5 reps in de 1+ week is niet verkeerd hoor Sanne! Het wordt pas vervelend als je de single net aan haalt..of niet haalt..![]()
Hmm, ik snap dat vanuit het oogpunt van het programma Wendler het een goed resultaat is, maar het feit blijft dat ik al meer dan een halfjaar vastzit op de bench.. Ik had gehoopt dat ik meer reps op de laatste set kon halen zodat ik in ieder geval bevestigd kon zien dat mijn kracht is gegroeid en dat ik door veel geduld en het volgen van Wendler eens over dat kutplateau heen zou komen.. Mag absoluut niet klagen over mijn progressie overall, maar wat bench betreft vallen de krachtgains me nogal (lees: flink) tegen. Daarentegen is mijn techniek wel weer flink verbeterd..

Klinkt als een kleine frustratie