Mag ik ook mee volgende keer?
Die futloosheid herken ik wel..zeker met dergelijke cheats (veel suikertroep). Vind vaak dat je wel weer prima traint de dag nadat je wat meer hartige cheats pakt (friet, snacks, spareribs). Echter als je jezelf loaded hebt gegeten en de volgende morgen nog een klein beetje vol zit gaan trainingen vaak uberhaupt niet goed..
Haha, van mij mag dat, mits je er voor zorgt dat er ergens een Ola Happiness Station is
Oja, en je moet dan natuurlijk ook chocolade meenemen. Veeuull chocolade!
Heb na cheats met veel suiker sowieso het idee in een soort suikercoma te belanden.. Plof op de bank en kan daar dan echt niet meer vanaf komen.. Eigenlijk insane wat die troep met je lijf doet als je het eenmaal ontwend bent

.
Denk dat gisteren een uitzondering was, want zat 's ochtends nog best vol en het ging prima! Echter was het geen beentraining, denk dat het dan anders was afgelopen

.
Zo jij hebt flink gecheat hehe. Ik voel me ook vaak moe/futloos als ik naar een allyoucaneat restaurant ga. Normaal stop ik gewoon met eten als ik vol zit, maar daar ga ik dan flink overheen
Ik denk dat je extra training ook best extra gains kan opleveren

Dat had ik wel toen ik in december van mn ub/lb 4 x p. week naar een 6 split ging.
Ghehe, als ik het doe, dan doe ik het goed!

.
Vind het sowieso bizar wat voor uitwerking "verkeerd" voedsel op je lijf heeft, als je het een en ander eenmaal ontwend bent is het soms ronduit schokkend te ontdekken wat het met je doet wanneer je het hebt gegeten.. Wil niet eens weten wat alcohol nu met me zou doen

. En met All You Can Eat ga ik ook altijd over mijn grenzen heen, ik bedoel.. Wanneer eet ik nou nog meer sushi? Je moet er dan natuurlijk wel van genieten tot het eigenlijk niet meer leuk is
Vind het erg fijn meer te kunnen trainen.. Toch hetgeen waar ik mijn ei in kwijt kan en mijn zinnen volledig kan verzetten enzo

. Ben ook erg benieuwd of het invloed gaat hebben op hoe mijn lichaam zich in de cut gaat vormen. Ik hoop sowieso stiekem dat het invloed heeft op mijn onderhoud zodat ik mezelf niet hoef uit te hongeren

.
jaloers op die cheat zeg
Kan zeker zo'n cheatday aanraden! Maar dan niet elke week he..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: LB dag 2
DL
5 x 50
5 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 85
1 x 95
PR
F x 100
Helaas pindapastakaas 
10 x 60