AndroidHealthClinic

Sanne's log

ik ken de helft van je geplande cheats niet eens :roflol:

Maak daar maar 3/4 van :D

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Maar die whopper... now we're talking ;)
Die met plakjes bacon, of met jalapeno pepers was nog wel eens een zonde van mij toen ik met de trein reisde.....

prima beentraining

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Geen happiness station:sad:
Waar gaat het heen met deze wereld..
Just my thoughts.. :treuren:

nette been train! vrouwen en chocolade he :p
Niet alleen vrouwen hoor, mannen kunnen er ook wat van.. ;)

Maak daar maar 3/4 van :D
Maar die whopper... now we're talking ;)
Die met plakjes bacon, of met jalapeno pepers was nog wel eens een zonde van mij toen ik met de trein reisde.....
Liefst een dubbele whopper met kaas :D
En een iced cappucino :rolleyes:
.. Maar nu doe jij helemaal geen Burger's King meer?

Thanks Bricone ^^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB 2

Lat pulldown
10 x 25
8 x 32
6 x 39
6 x 41.3
6 x 43.6 VPR
2 x 45 PR, maar geen mooie ROM
10 x 32

Paused speed bench
10 x 22.5
8 x 25
8 x 27.5
6 x 30 PR, maar de speed was er een beetje uit..
15 x 20

Cable seated row
10 x 25
10 x 32
10 x 39
8 x 41.3 VPR
6 x 43.6 PR
15 x 32

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
10 x 10
4 x 12 VPR
15 x 8

Biceps overhead cable curl
10 x 11.3
6 x 14
3 x 16.3 PR
8 x 11.3
10 x 9
20 x 4.5

Cable tricep pushdown
15 x 9
15 x 11.3
15 x 14
13 x 16.3
8 x 16.3

Chin ups
Helaas een no go, ook niet met hups.. Was leeg :o

Strafcardio
Want gister was schan-da-lig :o
20 minuten op de loopband, afwisselend helling met stevig tempo/joggen/sprinten.
Machine vertelde me 175 kcal, maar tsja, het blijft een machine..

Prima training.
Deze week zou ik 5x in plaats van 4x gaan, maar ik maak er 6 van.. Omdat het kan :).

toch weer flink wat vpr's gepakt! :thumbs:

wat heb je gegeten dan? :D

jeetje van je log begin ik spontaan te kwijlen

en niet enkel door je trainingen :D

Wat een PR's en VP's..is al dat cheaten toch ergens goed voor!

Strafcardio = +1:roflol:

• #1.108
toch weer flink wat vpr's gepakt! :thumbs:
Hij ging lekker :D

Oh my.. Moet me echt heel erg schamen, maar ik gewoon heel eerlijk het SchaamFestijnLijstje onder de spoiler posten :o
Ontbijt: banaan met pindapasta (.. Want ik begon natuurlijk heel netjes..)
En toen ging het mis :o
- Starbucks Latte Macchiato Carmamel
- Starbucks Pecan Caramel Brownie
- 2 kleine zakjes Maltesers
- 2 reepjes Maltesers
- 1 hele Bon Bon Bloc Crunchy
- Handvol Mao'am snoep
- 1 Whopper met kaas
- Iced cappucino
- twee blokjes Milka Oreo
- all you can eat Shabu Shabu 3 rondes, 5 gerechten per ronde
- 4 bollen ijs
En toen zat ik wel vol :o

jeetje van je log begin ik spontaan te kwijlen

en niet enkel door je trainingen :D
Haha, nu ben ik wel erg nieuwsgierig waarom je van me log begint te kwijlen :D

Wat een PR's en VP's..is al dat cheaten toch ergens goed voor!

Strafcardio = +1:roflol:
Precies! Moet eerlijk bekennen dat ik na een cheat me juist erg futloos voel.. Dit was een fijne verrassing :p.
En netjes he, die strafcardio! Heb je bij de spoiler in mijn reactie bij Robke de Shamelist gezien? Ben je trots? :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tussentijdse update
Laatste blok van dit studiejaar is begonnen. Nog twee lessen op vrijdag en verder alleen maar stagelopen met eindopdrachten en dergelijke.
Dus in plaats van vrijdag naar Breda te moeten.. Wil ik graag naar de gym ;).
Aanpassing van trainingsschema per direct: 5 trainingen in plaats van 4.

- LB 1
- UB
- LB 2
- Push
- Pull

LB 1 en UB doordeweeks na mijn stage. LB 2 op vrijdag. Push en pull in het weekend, deze trainingen doe ik samen met Tdawg en zullen voornamelijk varierend zijn wat oefeningen betreft.

Zin in!

holy shit! :roflol:

toevallig famillie van marv?

nom nom nom nom ... klinkt goed :D

Jeeeee wat een cheat.... all you can eat! :eek::eek::eek:
Hoe krijg je het weg allemaal, hahaha!
Nou ik hoop dat je er flink van genoten hebt. :)

Je training gaat weer super meid. Weer al die (V)PR's! Je gaat top en een extra training. hhmmmm.. zalig!
Ik pm je later hoor. Even bijkomen van alles. :o

Je gaat lekker, geniet nog even van je bulk. En 6x per week trainen is heerlijk :D Vind het al vervelend als ik 'maar' 5 keer kan gaan. Less = more misschien, maar alles geven in de gym is o zo leuk :)

Liefst een dubbele whopper met kaas :D
En een iced cappucino :rolleyes:
.. Maar nu doe jij helemaal geen Burger's King meer?

Paused speed bench
10 x 22.5
8 x 25
8 x 27.5
6 x 30 PR, maar de speed was er een beetje uit..
15 x 20

Ben al eeuwen niet meer bij een Burgers geweest... niet uit principe hoor, maar ik kom er ook nooit langs eigenlijk.

Speed bench EN PR zetten is ook een beetje strijdig met elkaar... maar wel :thumbs:

• #1.115
holy shit! :roflol:

toevallig famillie van marv?
Haha, zou zomaar kunnen.. Wie weet een verre achterneef ofzo? :p

nom nom nom nom ... klinkt goed :D
Het smaakte ook goed :D.

Jeeeee wat een cheat.... all you can eat! :eek::eek::eek:
Hoe krijg je het weg allemaal, hahaha!
Nou ik hoop dat je er flink van genoten hebt. :)
So You Think You Can Cheat ;).
Heb er flink van genoten. Hier kan ik dan ook weer ruim een maand op teren ^^.

Je training gaat weer super meid. Weer al die (V)PR's! Je gaat top en een extra training. hhmmmm.. zalig!
Ik pm je later hoor. Even bijkomen van alles. :o
Thanks meid!
En neem de tijd, mails rennen niet weg ;).

Je gaat lekker, geniet nog even van je bulk. En 6x per week trainen is heerlijk :D Vind het al vervelend als ik 'maar' 5 keer kan gaan. Less = more misschien, maar alles geven in de gym is o zo leuk :)
Precies, het trainen op zichzelf is al zo heerlijk, los van het resultaat dat het geeft! Nu ik iets meer ruimte voor meer training heb plemp ik die ruimte dan ook graag vol met een extra training.. En dan inderdaad heel hard balen als je een week niet zo vaak kan trainen als normaal :p.

Speed bench EN PR zetten is ook een beetje strijdig met elkaar... maar wel :thumbs:
Bedoel dan ook PR puur op paused :). 1RPM is nu 40.. Paused is bij mij ook echt paused, dwz: barbell enkele seconden volledig stil op borst en dan zo explosief mogelijk een rep eruit knallen. Hoop zo sterker te worden in het "dode punt" waar ik vaak tegenaan loop..
Maar andere tips voor zo'n dood punt zijn natuurlijk erg welkom :D.

Ontbijt: banaan met pindapasta (.. Want ik begon natuurlijk heel netjes..)
En toen ging het mis :o
- Starbucks Latte Macchiato Carmamel
- Starbucks Pecan Caramel Brownie
- 2 kleine zakjes Maltesers
- 2 reepjes Maltesers
- 1 hele Bon Bon Bloc Crunchy
- Handvol Mao'am snoep
- 1 Whopper met kaas
- Iced cappucino
- twee blokjes Milka Oreo
- all you can eat Shabu Shabu 3 rondes, 5 gerechten per ronde
- 4 bollen ijs
En toen zat ik wel vol :o
Mag ik ook mee volgende keer?

Die futloosheid herken ik wel..zeker met dergelijke cheats (veel suikertroep). Vind vaak dat je wel weer prima traint de dag nadat je wat meer hartige cheats pakt (friet, snacks, spareribs). Echter als je jezelf loaded hebt gegeten en de volgende morgen nog een klein beetje vol zit gaan trainingen vaak uberhaupt niet goed..:o

Zo jij hebt flink gecheat hehe. Ik voel me ook vaak moe/futloos als ik naar een allyoucaneat restaurant ga. Normaal stop ik gewoon met eten als ik vol zit, maar daar ga ik dan flink overheen:p

Ik denk dat je extra training ook best extra gains kan opleveren:) Dat had ik wel toen ik in december van mn ub/lb 4 x p. week naar een 6 split ging.

jaloers op die cheat zeg :o

• #1.119
Mag ik ook mee volgende keer?

Die futloosheid herken ik wel..zeker met dergelijke cheats (veel suikertroep). Vind vaak dat je wel weer prima traint de dag nadat je wat meer hartige cheats pakt (friet, snacks, spareribs). Echter als je jezelf loaded hebt gegeten en de volgende morgen nog een klein beetje vol zit gaan trainingen vaak uberhaupt niet goed..:o
Haha, van mij mag dat, mits je er voor zorgt dat er ergens een Ola Happiness Station is :rolleyes:
Oja, en je moet dan natuurlijk ook chocolade meenemen. Veeuull chocolade!

Heb na cheats met veel suiker sowieso het idee in een soort suikercoma te belanden.. Plof op de bank en kan daar dan echt niet meer vanaf komen.. Eigenlijk insane wat die troep met je lijf doet als je het eenmaal ontwend bent :o.
Denk dat gisteren een uitzondering was, want zat 's ochtends nog best vol en het ging prima! Echter was het geen beentraining, denk dat het dan anders was afgelopen :o.

Zo jij hebt flink gecheat hehe. Ik voel me ook vaak moe/futloos als ik naar een allyoucaneat restaurant ga. Normaal stop ik gewoon met eten als ik vol zit, maar daar ga ik dan flink overheen:p

Ik denk dat je extra training ook best extra gains kan opleveren:) Dat had ik wel toen ik in december van mn ub/lb 4 x p. week naar een 6 split ging.
Ghehe, als ik het doe, dan doe ik het goed! :p.
Vind het sowieso bizar wat voor uitwerking "verkeerd" voedsel op je lijf heeft, als je het een en ander eenmaal ontwend bent is het soms ronduit schokkend te ontdekken wat het met je doet wanneer je het hebt gegeten.. Wil niet eens weten wat alcohol nu met me zou doen :o. En met All You Can Eat ga ik ook altijd over mijn grenzen heen, ik bedoel.. Wanneer eet ik nou nog meer sushi? Je moet er dan natuurlijk wel van genieten tot het eigenlijk niet meer leuk is :rolleyes:

Vind het erg fijn meer te kunnen trainen.. Toch hetgeen waar ik mijn ei in kwijt kan en mijn zinnen volledig kan verzetten enzo :). Ben ook erg benieuwd of het invloed gaat hebben op hoe mijn lichaam zich in de cut gaat vormen. Ik hoop sowieso stiekem dat het invloed heeft op mijn onderhoud zodat ik mezelf niet hoef uit te hongeren ;).

Kan zeker zo'n cheatday aanraden! Maar dan niet elke week he.. ;)

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 50
5 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 85
1 x 95 PR
F x 100 Helaas pindapastakaas :o
10 x 60

Leg press 45o
8 x 105