Fitness Seller

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Grip was goed.. Denk dat het eerder aan de mindset lag. Had mezelf zo enorm mentaal voorbereid een PR op de 95 te zetten. Tdawg vond hem er nog best soepel uitzien (had mezelf van binnen helemaal opgefokt, en dat knal ik er dan ineens uit :o) en opperde dus een poging voor 100 te doen.. Maar nog niet eens een millimeter van de grond, PR op 90 vond mijn lijf blijkbaar voldoende voor die dag :(.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 3 week 1
5 x 20
5 x 22.5
3 x 25
5 x 27.5
5 x 32.5
9 x 35
Muhhh.. Communicatiestoring met spotter.. Had 10 x 35 kunnen halen (had dan dus VPR gehad) maar spotter greep in en tilde hem lichtjes mee. Vind hem dus niet tellen. Had VPR kunnen halen, flinke baal enzeau :(.

Incline bench
6 x 24
6 x 26.5 VPR
2 x 30 VPR
7 x 24
10 x 20

CGBP
10 x 22.5
9 x 25
5 x 27.5
3 x 30 PR
12 x 20

Cable front raises
10 x 9
15 x 6.8
20 x 6.8 VPR
17 x 6.8 dropset 13 x 4.5
:fire:

Arnold press
10 x 8
10 x 8
7 x 8
15 x 7 VPR

Tricep cable rope extension
15 x 4.5
10 x 6.8
9 x 6.8
14 x 4.5

Tricep lever dips
6 x 35
9 x 30
12 x 25
17 x 20

Machine flyes
10 x 15
8 x 20
10 x 15
10 x 15
Oude blessureplek bij linkerpec blijft gevoelig. Houd het dus voorlopig op deze lichte prikkeling, vind ik vooralsnog voldoende.

Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 12 67,5 (2400 kcal) + 0.5
Week 13 66 -1.5 kg (2400 kcal) begonnen met medicatie
Week 14 66 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 15 66/66.5 (2500 kcal) gelijk gebleven/0.5 erbij
Week 16 65 (2500 kcal) - 1 kg
Week 17 66.5 (2600 kcal) + 1.5 kg
Week 18 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 19 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 20 67.5 (2650 kcal) + 1 kg
Week 21 67 (2650 kcal) - 0.5 kg
Week 22 67 (2700 kcal) gelijk gebleven
Week 23 67.5 (2700 kcal) + 0.5 kg
Week 24 67.5 (2700) gelijk gebleven
Week 25 68.5 (2750) + 1 kg
Week 26 67.5 a 67.75 (2750) - 1 a 0,75 kg
Week 27 67.5 a 67.75 (2800) hetzelfde gebleven
Week 28 68.25 (2850) + 0.5 kg
Week 29 68.25 (2850) gelijk gebleven
Week 30 68.5 (2850) + 0.25 kg
Week 31 68.5 (2850) gelijk gebleven
Week 32 69.5 a 69.75 (2850) + 1 a 1.25 kg
Week 33 70 (2800) + 0.5 a 0.25 kg

Dat valt me nog best mee met het oog op de cheat afgelopen woensdag :o.
Blijf deze week op 2800 en verwacht daar te blijven zitten tot het begin van de cut (1 mei). Mijn uitgangspunt was eind bulk te eindigen op 2900, maar dat lijkt mij nu echt too much. Wellicht volgend jaar ;).

Balen van die spotter zeg.. Goede spotters zijn een ramp om te krijgen. :(
Maar echt wel weer een super training met genoeg(V) PR's! Ik hoop echt dat als het nu een keer goedkomt met mij dat ik ook zulke mooie trainingen neer zal zetten! :D

Je gewicht gaat nu niet meer zo snel he. Je ziet dus.. die ene uitschieter is nu alweer wat uitgemiddeld. Je gaat goed! Nog even zo doorgaan en je bent helemaal klaar voor de cut! Misschien niet geëindigd op 2900kcal.. Maar wel geëindigd op een plek en met een prestatie om trots op te zijn! :thumb:

You go meid! Nog 2 weekjes en daarna je prestatie dubbel doorzetten! Jij kan het!

• #1.123
Balen van die spotter zeg.. Goede spotters zijn een ramp om te krijgen. :(
Maar echt wel weer een super training met genoeg(V) PR's! Ik hoop echt dat als het nu een keer goedkomt met mij dat ik ook zulke mooie trainingen neer zal zetten! :D

Je gewicht gaat nu niet meer zo snel he. Je ziet dus.. die ene uitschieter is nu alweer wat uitgemiddeld. Je gaat goed! Nog even zo doorgaan en je bent helemaal klaar voor de cut! Misschien niet geëindigd op 2900kcal.. Maar wel geëindigd op een plek en met een prestatie om trots op te zijn! :thumb:

You go meid! Nog 2 weekjes en daarna je prestatie dubbel doorzetten! Jij kan het!
Moet eerlijk zeggen dat het vooral miscommunicatie was.. Dacht dat hij ging ingrijpen en schudden dus "nee" in de zin van "nietingrijpenwantikgahemredden". Maar toen dacht hij dacht dat hij juist moest ingrijpen :o. Balen!
En thanks voor het mooie compliment! Heb eerder dan gepland de grens van 70 kg bereikt, maar ik voel me er beter bij dan ik vooraf zou vermoeden. Vind het wel echt tijd voor de cut en heb er op een rare manier ook wel zin in. Al ga ik dit verzadigde gevoel weg erg missen :o.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
10 x 20
10 x 35
8 x 37.5
8 x 40
20 x 30

Close grip reversed pulldown
10 x 32
10 x 39
10 x 45 VPR
5 x 52 VPR
3 x 59 PR
Blij mee!

One arm db row
10 x 12
10 x 14
10 x 16 VPR
8 x 18 VPR
5 x 20 PR, alhoewel, geen erg mooie uitvoering..

Side raises / bent over side raises superset
10 x 3
10 x 4/1 Wederom veel hilariteit rondom mijn uitvoering van de bent over side raises..
10 x 4/3
10 x 4/3
Begint er op te lijken dat ik de techniek van bent over side raises eindelijk onder de knie krijg

Bb shrugs
10 x 30
10 x 35
10 x 40 PR
10 x 40
Omfg, durf mezelf niet aan te kijken in de spiegel als ik shrugs doe.. Totaal geen controle over de grimassen die ik hierbij trek :o. Zou bijna een zak over mijn hoofd doen..

21'ers
x 13
x 15.5
x 17 PR, met zeer veel moeite though, laatste 3 reps geen mooie uitvoering en moest tussendoor even flink wat kracht verzamelen
x 13
Leeg :o

Db hammers nieuw Normaal doe ik mijn biceps hierbij 'om en om', nu tegelijkertijd
12 x 6
12 x 6
12 x 6
14 x 6

Face pulls nieuw
10 x 4.5
15 x 4.5
15 x 4.5
15 x 6.8
Wil deze low weight high rep houden, puur om het daar een beetje los te houden. Voelde links al gelijk iets raar "schieten", alsof er iets klem zit dat los probeert te komen. Denk dat het wel goed is deze als afsluiter er in te houden.

Chin ups
1 x bw
1 x bw
1 x bw

Ennn.. Er ligt nu eindelijk een resistance band in de gym. Helaas erg kort en niet lang genoeg om te kunnen gebruiken bij chin ups. Heb wel begrepen dat Tdawg resistance bands wil gaan aanschaffen, dus zal hem eens lief aankijken ook een goede voor mij erbij te bestellen :rolleyes:

Ik snap je wel.. je wil nu het resultaat van je bul terugzien zonder het schilletje. ;)

Maar je doet het super en helemaal top dat je je er ook beter bij voelt dan verwacht. :thumb:

Super mooie training weer. Ik blijf er jaloers op! Enne.. gezichten en geluid maken hoort er wel een beetje bij...:o maar sommigen overdrijven het! :D Go Topper!

Gewoon met spotter afspreken dat ie echt alleen helpt wanneer je bijv. "Help" zegt. Heb sindsdien nooit meer dat iemand zomaar meepakt. ;)

Sterke Bor en db row mevr! Chapeau
Goeie bulk neergezet de afgelopen tijd, netjes bijgehouden.
Ben benieuwd hoe je je gaat voelen als je gaat beginnen met je cut, goodluck ..dat gaat helemaal goedkomen

Goede trainingen weer Sanne, de (V)PR's vliegen weer in het rond!! Top om te lezen dat die heerlijke cheat woensdag 'geen' schade heeft aangericht! Nog twee weken 'bulken' toch?

• #1.128
Ik snap je wel.. je wil nu het resultaat van je bul terugzien zonder het schilletje. ;) Maar je doet het super en helemaal top dat je je er ook beter bij voelt dan verwacht. :thumb: Super mooie training weer. Ik blijf er jaloers op! Enne.. gezichten en geluid maken hoort er wel een beetje bij...:o maar sommigen overdrijven het! :D Go Topper!
Precies, wil weten wat ik aan massa heb kunnen pakken!
Geduld.. Geduld.. ;)

Gewoon met spotter afspreken dat ie echt alleen helpt wanneer je bijv. "Help" zegt. Heb sindsdien nooit meer dat iemand zomaar meepakt. ;)
Haha, zie mezelf nu op de bench liggen en er heel hulpeloos er een "help" uit piepen :').

Sterke Bor en db row mevr! Chapeau Goeie bulk neergezet de afgelopen tijd, netjes bijgehouden. Ben benieuwd hoe je je gaat voelen als je gaat beginnen met je cut, goodluck ..dat gaat helemaal goedkomen
Thanks MissH, goed om te horen! :D
Lijkt er op dat rug mijn sterkste punt is, ik heb dan ook het idee dat ik vooral massa heb kunnen pakken op rug. Goh, "typisch" dat het ook mijn favoriete spiergroep is om te trainen ;).
Samen aan de de koolvis, we kunnen het! :p

Goede trainingen weer Sanne, de (V)PR's vliegen weer in het rond!! Top om te lezen dat die heerlijke cheat woensdag 'geen' schade heeft aangericht! Nog twee weken 'bulken' toch?
Dankje Skatermarvin! Wil nog zo veel mogelijk (v)pr's zetten dit laatste restje van de bulk.. En dan natuurlijk liefst ook nog af en toe in de cut, omdat het moet kunnen ;).
En FOEI! Niets bulken tussen aanhalingstekens! Ben 5,5 kg aangekomen sinds het begin van de bulk, sounds a legit bulk to me :rolleyes:.
Nog iets minder dan twee weekjes inderdaad.. Ga vrijdag "officieel" mijn "strijdplan" vastleggen, benieuwd of de cut succesvol wordt!

lekkere training! ik lees wel hier en daar slechte vorm... kijk daar mee uit he :)

als je nou filmpje maakt controleren wij wel je uitvoering :eyebrow:

• #1.131
lekkere training! ik lees wel hier en daar slechte vorm... kijk daar mee uit he :)
Moet inderdaad wel eerlijk blijven.. :). Heb altijd in mijn achterhoofd dat ik met een "pr-setje" een beetje mag cheaten (met de nadruk op beetje!), maar als ik het lelijk vind worden betekent dat meestal dat een nieuwe PR op zich zal laten wachten.. De rest van de setjes focus ik me sowieso op een zo correct mogelijke uitvoering. Denk dat techniek toch wel het belangrijkst is :).
als je nou filmpje maakt controleren wij wel je uitvoering :eyebrow:
Haat aan foto's en filmpjes :')

Hey Sanne, allereerst heel veel respect voor je transformatie!!! trainingen zien er goed uit, keep up the good work!!

Wat betreft spotters...probeer eigenlijk altijd zonder. soms ontkom je er niet aan....als ik er eentje vraag, hoeven ze alleen maar in te grijpen als het niet meer gaat.
Train altijd zo dat ik never over mijn top heen ga....liever de volgende keer iets zwaarder, of mijn sets beter verdelen dat ik op een zwaardere set iets meer over heb. Een beetje technisch je training indelen:D

Mooie trainingen weer!

Vraagje, is jou cheat ook meegerekend bij jou kcal aantal?

Nog heel ff en dan gaat het echte werk beginnen:)

• #1.134
Hey Sanne, allereerst heel veel respect voor je transformatie!!! trainingen zien er goed uit, keep up the good work!!

Wat betreft spotters...probeer eigenlijk altijd zonder. soms ontkom je er niet aan....als ik er eentje vraag, hoeven ze alleen maar in te grijpen als het niet meer gaat.
Train altijd zo dat ik never over mijn top heen ga....liever de volgende keer iets zwaarder, of mijn sets beter verdelen dat ik op een zwaardere set iets meer over heb. Een beetje technisch je training indelen:D
Thanks Nightfly! Krijg graag feedback over de opzet van mijn trainingen, dus schroom vooral niet een gil te geven wanneer je een idee hebt over mijn trainingen! :)

Maak alleen gebruik van spotter bij BP, vooral voor repouts (Wendler, bij laatste set) is dat met het oog op veiligheid toch wel noodzakelijk.. Evenals het uitproberen van een nieuwe PR.. Heb al enge visioenen met een zware barbell die op mijn borst/hoofd stuitert enzo :o.
Het technisch indelen van setjes vind ik nog ontzettend moeilijk, vooral bij de compounds.. Je wilt natuurlijk niet de set waar het echt om gaat al te veel energie verspild hebben, maar wil natuurlijk ook gewoon lekker warm draaien.. Daar moet ik mijn weg echt nog in vinden. Lastig om te bepalen wanneer je de warming up setjes gaat verhogen!

Mooie trainingen weer!

Vraagje, is jou cheat ook meegerekend bij jou kcal aantal?

Nog heel ff en dan gaat het echte werk beginnen:)
Dankjewel SP!
Een cheatday calculeer ik in zijn geheel niet. Mijn laatste cheat past sowieso nooit in welke bulk van een vrouw dan ook, lijkt me :o.
In de cut plan ik cheats wel binnen macro's, tenzij het dus over zo'n 1 of 2 maandelijkse cheatday gaat. De tweede week van de cut heb ik bijvoorbeeld een schoolreunie met all you can eat, dan houd ik het lekker bij een stuk zalm en kipfilet, alles in macro's passend :).
Nu ben ik ook nieuwsgierig hoe jij het met cheats doen?

En je wilt echt niet weten hoe erg ik sta te springen te gaan cutten! Broeken zitten nu ook echt strak en voel me erg vadsig enzo.. Hoewel mensen om mij heen wellicht niet eens merken dat ik ben aangekomen vind ik het zelf nu ongemakkelijk worden :o.
Hopelijk gaat mijn plan werken en lukt het me een succesvolle cut neer te zetten!!
Kijk jij er inmiddels ook naar uit of ben je nog een beetje huiverig?

Whaha dat hoor ik ook vaak. Mensen zien je zelf als mooi slank of dun en vinden afvallen niet nodig. Zelf voel je dat idd heel anders.

Gaat lekker hier zo te zien.

Je gaat lekker! En vergeet niet.. je hebt spieren gebouwd en een mooi strak figuur. Dus valt het niemand echt op. ;)
Maar je doet het super en die cut.. man man.. dat gaat mooi worden! JIj kan dat. Ben heel benieuwd naar hoe het je zal afgaan. Maar die laatste 2 weken nog even doorknallen en dan kan je beginnen!

Lkkre (v)prs op je pull training.

• #1.138
Whaha dat hoor ik ook vaak. Mensen zien je zelf als mooi slank of dun en vinden afvallen niet nodig. Zelf voel je dat idd heel anders. Gaat lekker hier zo te zien.
Precies, zo van: "dat kan jij makkelijk hebben". Dan denk ik.. Waarom denk je dat ik dat kan hebben, juist, omdat ik er hard voor werk en er veel voor doe en laat, eet dat taartje dus lekker zelf op :o.
Maar goed, de fanatiekelingen onder elkaar weten gelukkig hoe een ander het bedoelt als er gezegd wordt dat iemand zich dikkig en fluffy voelt ;).

Je gaat lekker! En vergeet niet.. je hebt spieren gebouwd en een mooi strak figuur. Dus valt het niemand echt op. ;) Maar je doet het super en die cut.. man man.. dat gaat mooi worden! JIj kan dat. Ben heel benieuwd naar hoe het je zal afgaan. Maar die laatste 2 weken nog even doorknallen en dan kan je beginnen!
Nog 10 dagen!!
.. Ben heus niet aan het aftellen hoor :rolleyes:

Lkkre (v)prs op je pull training.
Thanks, het was een prima trek-training :p.

Precies, zo van: "dat kan jij makkelijk hebben". Dan denk ik.. Waarom denk je dat ik dat kan hebben, juist, omdat ik er hard voor werk en er veel voor doe en laat, eet dat taartje dus lekker zelf op :o.
Maar goed, de fanatiekelingen onder elkaar weten gelukkig hoe een ander het bedoelt als er gezegd wordt dat iemand zich dikkig en fluffy voelt ;).

Nog 10 dagen!!
.. Ben heus niet aan het aftellen hoor :rolleyes:

Thanks, het was een prima trek-training :p.

:eek:

Terug
Naar boven