- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die PUA skills gingen op de meet ook al niet geweldig richting LM staat me bijja, maak haar lekker nog wat bang ook Womano....je mag je puaskills nog ff oefenen!

Die PUA skills gingen op de meet ook al niet geweldig richting LM staat me bij![]()

Een goede voorbereiding .. .. Is helaas in dit geval niet het halve werk
. Maar wel iets om op terug te kunnen vallen! 
Ben nogal van het plannen en puzzelenWow, een heel gedetailleerd cut schema zeg... Het valt me wel op dat jouw onderhoud op 2500/dag wordt gesteld. Dat vind ik redelijk veel vergeleken met mij. Ben je zeker dat dat klopt? O, wacht eens, al je training en cardio zit daar ook al bij gerekend? In ieder geval bouw je meetpunten in en bijstel momenten naar boven of beneden. Dus dat komt wel goed.
. Bij mijn onderhoud reken ik alles, training maar ook gewoon dagelijkse bezigheden. Ik kom langzaam aan met 2800 kcal per dag, dus ik ga er vanuit dat ik nu om en nabij 300 kcal per dag in een surplus zit. Als ik dan logisch nadenk zit ik wat onderhoud betreft ongeveer op de 2500. Maar precies zoals je zegt: per twee á drie weken bekijk ik of ik mijn plan moet aanpassen. Wanneer ik eenmaal iets lekkers heb gegeten wil ik alleen nog maar meerAls je een natuurlijke rem hebt qua eten is niet tracken helemaal niet lastig. Denk in ons geval dat dat gedurende cut lastig wordt of een no-go is! De cut planning ziet er solide uit! Moet helemaal goed komen!![]()
. IIFYM is leuk, maar een cheat er in laten passen is bij mij gevaarlijk, voor ik het weet doe ik dat wel heel erg vaak, en wil toch ook vooral gezond blijven eten.
.
Zou het liefst op voorhand al weten of het ook daadwerkelijk oplevert wat ik voor ogen heb, maar het zal vooral een kwestie zijn van constant het plan bijstellen denk ikDas een flinke planning zeg. Benieuwd hoe het je afgaat.
... Zo veel mogelijk plannen en voorzien, je weet inmiddels hoe ik benStrak gepland meid. Zo te horen ga je er net zo strak gepland in als de bulk! Dat gaat je lukken!
.Vind het fijn om ergens op terug te kunnen pakken. Vooral omdat ik soms erg onzeker kan zijn. Ik weet dat ik dit plan in een goede state of mind heb bedacht, en dat vertrouw ik ook op dat plan. Her en der zal het gaandeweg bijgesteld moeten worden, maar denk wel dat ik een goede houvast heb aan dit planmooie planning!! Een goed gedetailleerd plan helpt enorm heb ik gemerkt. Het enige dat ik moet uit denken is wat ik tijdens mn keto fase voor recepten ga maken![]()
. Benieuwd naar hoe je de keto fase gaat invullen, ik houd je nauwlettend in de gaten! Wie weet wil ik het ook nog eens proberen, dan heb ik alvast wat ideeën opgedaan
.Waar ik vroeger juist een enorme zwak had voor hartig (vooral chips) ben ik nu juist van chocolade en ijs.. Daar gaf ik vroeger niets om, apart dat je voorkeur zo kan veranderenBen het altijd al gewend 1 hele dag lekker te eten. Nu vaak meer zin in hartig. Broodjes kaas etc Doen wat voor jou goed voelt.
.Met een nuchter verstand opgesteld, om in tijden van twijfel op terug te grijpen
.Thanks Wovano! Ik ben ook erg benieuwd wat het me gaat opleveren, ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen!Mooie cut planning sanne! ben benieuwd welke fysiek je laat zien na je cut
als je jezelf dan nog vadsig noemtdan kom ik je eens even goed door elkaar rammelen

Ik kan hem hebben hoor Nicky, en anders roep ik jou er gewoon bij, dan is het rap over denk ikja, maak haar lekker nog wat bang ook Womano....je mag je puaskills nog ff oefenen! succes meis! you can do it!
.Dankjewel Pillz! Ben erg van het uitdenken en plannen.. Hoop dat het in mijn voordeel gaat werken.Je hebt mooie uitgebreide planning. Dat is top. 1 kant tekening, theorie en praktijk zit altijd verschil in. Word niet depressief/neerslachtig/minder gemotiveerd als het even niet zo gaat als jij gepland hebt. Menselijk lichaam past zich snel aan de omstandigheden aan. Heb je er rekening mee gehouden dat elke kilo die je kwijtraakt je behoefte ook veranderd? Succes meid.
Die PUA skills gingen op de meet ook al niet geweldig richting LM staat me bij![]()
Wait, whuutt?! Explain yourselvesbij de minimeet hier met LM en JoostD lukte het hem ook slechts bij mijn dochtertjes
![]()

steek je nu een veer in je eigen bolle behind

Benieuwd of het een geslaagd plan gaat worden!Zo doe ik het zelf ook. Elke 2 week aanpassen daar waar nodig. Dus je bent goed bezig![]()

Even ter info: Waar zit die Pizza hut?Tdawg begon gister al over het onbeperkte buffet bij de Pizza Hut.. Ziet er naar uit dat er al een cheat is uitgekozen voor eind mei.
En natuurlijk vers Italiaans ijs om de cheat af te sluiten

Even ter info: Waar zit die Pizza hut?
En is het ijs inbegrepen![]()
Yumm.. Kaal!Je kan niet geloven hoe vaak het bezet is bij Pillz... kom regelmatig terug thuis van een kale kermis![]()

Moehaha, eerst de Sumo en gourmetten dit weekend, maar je denkt nu al aan pizza buffet?Even ter info: Waar zit die Pizza hut? En is het ijs inbegrepen![]()

Gekke Belgen..Is in België altijd... 's middags voor 10eur ofzo onbeperkt pizza eten. Frisdrank inbegrepen. Ijsjes niet. Moet je betalen, krijg je zo'n potje maar mag je wel onbeperkt gaan bijhalen

IJs pakken we altijd bij een ijstentje wat daar vlak bij zit. Capri.. Nog wattes. Tdawg, jij weet die naam wel. Vers Italiaans ijs, ontzettend lekker!Midden in Rotterdam op het schouwburgplein. Ijs is niet inbegrepen en je hebt 'maar' keuze uit 8 soorten Pan Pizza. Is geloof ik bij elke Pizza Hut hoor...dagen verschillen alleen. Die van ons heeft het ma en di.

deze oefening. Kan er lekker mee squeezen!
.
). Denk dat ik te enthousiast de training in ben gevlogen en toen praktisch al alles eruit heb gegooid
.
.Wordt een prima weekend denk ik zo! Heeft Domino's die sate pizza niet meer?Moehaha, eerst de Sumo en gourmetten dit weekend, maar je denkt nu al aan pizza buffet?
Serieus.. Vroeger hadden ze er ook satépizza :
.. En toen opeens niet meer![]()