AndroidHealthClinic

Sanne's log

ja, maak haar lekker nog wat bang ook Womano....je mag je puaskills nog ff oefenen!

succes meis! you can do it!

Je hebt mooie uitgebreide planning.

Dat is top.

1 kant tekening, theorie en praktijk zit altijd verschil in.

Word niet depressief/neerslachtig/minder gemotiveerd als het even niet zo gaat als jij gepland hebt.
Menselijk lichaam past zich snel aan de omstandigheden aan.

Heb je er rekening mee gehouden dat elke kilo die je kwijtraakt je behoefte ook veranderd?

Succes meid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
ziet er uit als een solide cut planning! :thumbs:
Een goede voorbereiding .. .. Is helaas in dit geval niet het halve werk :o. Maar wel iets om op terug te kunnen vallen! :)

Wow, een heel gedetailleerd cut schema zeg... Het valt me wel op dat jouw onderhoud op 2500/dag wordt gesteld. Dat vind ik redelijk veel vergeleken met mij. Ben je zeker dat dat klopt? O, wacht eens, al je training en cardio zit daar ook al bij gerekend? In ieder geval bouw je meetpunten in en bijstel momenten naar boven of beneden. Dus dat komt wel goed.
Ben nogal van het plannen en puzzelen :o. Bij mijn onderhoud reken ik alles, training maar ook gewoon dagelijkse bezigheden. Ik kom langzaam aan met 2800 kcal per dag, dus ik ga er vanuit dat ik nu om en nabij 300 kcal per dag in een surplus zit. Als ik dan logisch nadenk zit ik wat onderhoud betreft ongeveer op de 2500. Maar precies zoals je zegt: per twee á drie weken bekijk ik of ik mijn plan moet aanpassen.

Als je een natuurlijke rem hebt qua eten is niet tracken helemaal niet lastig. Denk in ons geval dat dat gedurende cut lastig wordt of een no-go is! De cut planning ziet er solide uit! Moet helemaal goed komen!:D
Wanneer ik eenmaal iets lekkers heb gegeten wil ik alleen nog maar meer :o. IIFYM is leuk, maar een cheat er in laten passen is bij mij gevaarlijk, voor ik het weet doe ik dat wel heel erg vaak, en wil toch ook vooral gezond blijven eten.
Tdawg begon gister al over het onbeperkte buffet bij de Pizza Hut.. Ziet er naar uit dat er al een cheat is uitgekozen voor eind mei ;).
En natuurlijk vers Italiaans ijs om de cheat af te sluiten :rolleyes:

Das een flinke planning zeg. Benieuwd hoe het je afgaat.
Zou het liefst op voorhand al weten of het ook daadwerkelijk oplevert wat ik voor ogen heb, maar het zal vooral een kwestie zijn van constant het plan bijstellen denk ik :).

Strak gepland meid. Zo te horen ga je er net zo strak gepland in als de bulk! Dat gaat je lukken!
.. Zo veel mogelijk plannen en voorzien, je weet inmiddels hoe ik ben ;).

mooie planning!! Een goed gedetailleerd plan helpt enorm heb ik gemerkt. Het enige dat ik moet uit denken is wat ik tijdens mn keto fase voor recepten ga maken:p
Vind het fijn om ergens op terug te kunnen pakken. Vooral omdat ik soms erg onzeker kan zijn. Ik weet dat ik dit plan in een goede state of mind heb bedacht, en dat vertrouw ik ook op dat plan. Her en der zal het gaandeweg bijgesteld moeten worden, maar denk wel dat ik een goede houvast heb aan dit plan :). Benieuwd naar hoe je de keto fase gaat invullen, ik houd je nauwlettend in de gaten! Wie weet wil ik het ook nog eens proberen, dan heb ik alvast wat ideeën opgedaan ;).

Ben het altijd al gewend 1 hele dag lekker te eten. Nu vaak meer zin in hartig. Broodjes kaas etc Doen wat voor jou goed voelt.
Waar ik vroeger juist een enorme zwak had voor hartig (vooral chips) ben ik nu juist van chocolade en ijs.. Daar gaf ik vroeger niets om, apart dat je voorkeur zo kan veranderen :o.

dat ziet er netjes uit, wel overwogen schema.
Met een nuchter verstand opgesteld, om in tijden van twijfel op terug te grijpen :o.

Mooie cut planning sanne! ben benieuwd welke fysiek je laat zien na je cut :D
als je jezelf dan nog vadsig noemt
dan kom ik je eens even goed door elkaar rammelen
Thanks Wovano! Ik ben ook erg benieuwd wat het me gaat opleveren, ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen!
Hahaha, wat ben je toch een kanjer :heart:

ja, maak haar lekker nog wat bang ook Womano....je mag je puaskills nog ff oefenen! succes meis! you can do it!
Ik kan hem hebben hoor Nicky, en anders roep ik jou er gewoon bij, dan is het rap over denk ik ;).
En thanks, ik ga er voor!!

Je hebt mooie uitgebreide planning. Dat is top. 1 kant tekening, theorie en praktijk zit altijd verschil in. Word niet depressief/neerslachtig/minder gemotiveerd als het even niet zo gaat als jij gepland hebt. Menselijk lichaam past zich snel aan de omstandigheden aan. Heb je er rekening mee gehouden dat elke kilo die je kwijtraakt je behoefte ook veranderd? Succes meid.
Dankjewel Pillz! Ben erg van het uitdenken en plannen.. Hoop dat het in mijn voordeel gaat werken.
Zo gedetailleerd plannen heeft inderdaad wel een valkuil.. Om deze reden bekijk ik dan ook per twee weken of mijn plan nog realistisch is. Mocht ik bijvoorbeeld te snel gaan of juist te langzaam, dan stel ik mijn plan bij. Mijn behoefte is in de bulk ook erg veranderd, dus ben mij er inmiddels wel van bewust dat deze met cutten en bulken erg kan wisselen. Soms moet ik er even aan herinnerd worden, dus goed dat je het nog even naar voren brengt, thanks!

Die PUA skills gingen op de meet ook al niet geweldig richting LM staat me bij:roflol:
:roflol: bij de minimeet hier met LM en JoostD lukte het hem ook slechts bij mijn dochtertjes ;)
Wait, whuutt?! Explain yourselves :D

hihi nieuwsgierig aagje ben je ook.

1: Wovano zei iets over het buikje van LM
2: Wovano kreeg continue de Mickey Mouse van mijn jongste dochtertje letterlijk in zijn kruis geworpen :o

Zo doe ik het zelf ook.

Elke 2 week aanpassen daar waar nodig.

Dus je bent goed bezig :thumbs:

• #1.171
Zo doe ik het zelf ook. Elke 2 week aanpassen daar waar nodig. Dus je bent goed bezig :thumbs:
Benieuwd of het een geslaagd plan gaat worden!
steek je nu een veer in je eigen bolle behind???
Natuurlijk. Steek zovaak iets in me behind :eyebrow:
I can relate to that :o
Can confirm
Wait..
Whut?!! :o

Je kan niet geloven hoe vaak het bezet is bij Pillz... kom regelmatig terug thuis van een kale kermis :(

Tdawg begon gister al over het onbeperkte buffet bij de Pizza Hut.. Ziet er naar uit dat er al een cheat is uitgekozen voor eind mei ;).
En natuurlijk vers Italiaans ijs om de cheat af te sluiten :rolleyes:
Even ter info: Waar zit die Pizza hut?

En is het ijs inbegrepen:roflol:

Is in België altijd... 's middags voor 10eur ofzo onbeperkt pizza eten. Frisdrank inbegrepen. Ijsjes niet. Moet je betalen,
krijg je zo'n potje maar mag je wel onbeperkt gaan bijhalen

• #1.176
Je kan niet geloven hoe vaak het bezet is bij Pillz... kom regelmatig terug thuis van een kale kermis :(
Yumm.. Kaal!
Oh my.. Ben echt toe aan het weekend geloof ik :rolleyes:

Even ter info: Waar zit die Pizza hut? En is het ijs inbegrepen:roflol:
Moehaha, eerst de Sumo en gourmetten dit weekend, maar je denkt nu al aan pizza buffet? ;)
Serieus.. Vroeger hadden ze er ook satépizza :drool:
.. En toen opeens niet meer :janken:

Is in België altijd... 's middags voor 10eur ofzo onbeperkt pizza eten. Frisdrank inbegrepen. Ijsjes niet. Moet je betalen, krijg je zo'n potje maar mag je wel onbeperkt gaan bijhalen
Gekke Belgen.. ;)

Midden in Rotterdam op het schouwburgplein. Ijs is niet inbegrepen en je hebt 'maar' keuze uit 8 soorten Pan Pizza. Is geloof ik bij elke Pizza Hut hoor...dagen verschillen alleen. Die van ons heeft het ma en di.
IJs pakken we altijd bij een ijstentje wat daar vlak bij zit. Capri.. Nog wattes. Tdawg, jij weet die naam wel. Vers Italiaans ijs, ontzettend lekker!

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Training van vandaag: UB

Paused speed bench
10 x 22.5
8 x 25
8 x 27.5
10 x 30 VPR

Db press
10 x 9
10 x 10
10 x 12 VPR
7 x 14 PR
8 x 12
25 februari voor het laatst db presses gedaan. Blij met deze PR!

One arm cable row
10 x 20.3
10 x 23 "PR", want: maar 0,4 kg meer ten op zichte van vorige week :o
10 x 25.3 PR, deze telt wel :)
9 x 25.3
10 x 20.3
:heart: deze oefening. Kan er lekker mee squeezen!

Close grip reversed pulldown
10 x 39
10 x 45 VPR
7 x 47.3 VPR
8 x 41.3
15 x 25
Erg gecontroleerd uitgevoerd, constante spanning er op, voelde heerlijk!

En toen.. Kwam ineens de man met de hamer om de hoek kijken :o.
Had heel de dag al ontzettend zin om te gaan knallen. Zit tot over mijn oren in mijn stagewerk en heb enorm veel zin in het lange weekend (lees: trainen!! :D). Denk dat ik te enthousiast de training in ben gevlogen en toen praktisch al alles eruit heb gegooid :o.

Db shoulder press
15 x 8
12 x 8
10 x 8
12 x 7
Lijk wat kracht in schouder betreft al langere tijd stil te staan..

EZ-bar curls
10 x 18
10 x 18
8 x 18
17 x 13 VPR, inmiddels op mijn tandvlees aan het trainen

Lever tricep dips
10 x 25
10 x 27.5
8 x 30
7 x 25
Ging nergens meer over :o

Tevreden over mijn training, goed mijn zinnen kunnen verzetten :).

Dat is weer een super training met een boel (V)PR's! jij blijft gewoon knallen he!
en ja.. dat de man met de hamer in ene komt... je had al aardig wat achter de rug he! ;)
Super weer! nog 1 dag en dan weekend he!

Ja heel apart dat je behoefte naar bepaald eten veranderd.
Was altijd van het zoet nu stukken minder. Al gaat een broodje Nutella of lekker toetje er nog wel in hoor. Haha.

Lekkere training ondanks de man met de hamer. Soms heb je dat en geeft niet. Lekker uitrusten erna. In je cut zal je hier zeker vaker last van krijgen.

Moehaha, eerst de Sumo en gourmetten dit weekend, maar je denkt nu al aan pizza buffet? ;)
Serieus.. Vroeger hadden ze er ook satépizza :drool:
.. En toen opeens niet meer :janken:
Wordt een prima weekend denk ik zo! Heeft Domino's die sate pizza niet meer?

Training ziet er weer goed uit zeg! Je blijft maar lekker PR's en VPR's zetten. Hoop echt voor je dat dat tijdens de cut ook lukt! Het gaat namelijk grotendeels een mind-set zijn wat dat betreft..pas in een later stadium ga je echt inleveren...als het goed is..

Kijken of ik hier kan posten?

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Ahh, eindelijk. Tot nu toe telkens als ik ergens wou posten dan krijg ik een nieuw scherm dat ik niet bevoegd was :-)
Ja.. Ben pas nieuw op deze forum. Grts!

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Ahh, eindelijk. Tot nu toe telkens als ik ergens wou posten dan krijg ik een nieuw scherm dat ik niet bevoegd was :-)
Ja.. Ben pas nieuw op deze forum. Grts!

Terug
Naar boven