gaat super hier
ik vraag me wel steeds af waarom vrouwen altijd de neiging hebben om bij lat pulldowns door te trekken tot onder hun borsten
niet slecht bedoel ofzo hoor, maar zie dat ook altijd bij ons in de gym
Thanks Reav!

Hmm, heb eigenlijk geen idee, is me ook nooit zo opgevallen.. Voor mijn gevoel probeer ik mijn borst altijd rechtop "naar het plafond" te richten en dan de stang richting borst te trekken. Nu je het zegt valt het me inderdaad wel op hoe laag ik ga.. Het voelt in ieder geval niet tegennatuurlijk voor me.
Heb hier volgens mij eens een interessant filmpje over gezien, ga die eens proberen op te snorren.. Ben nu wel nieuwsgierig wat voor effect dit

.
mooi filmpje zei al op fb gaat goede cut worden ..SUPER SANNE..
opa
Dankjewel Opa, ik ga er voor, de schouders eronder!
Bedankt Natty, fijn om zelf ook eens mijn rug te kunnen zien

.
Super training weer en lekker weer wat (V)PR's!
BOR onderhands is inderdaad makkelijker vind ik zelf. Je kan er zwaarder op gaan dan.
Wat betreft je cut. dat gaat super goed lukken. Denk echt wel dat j eer flink wat massa aan overhoudt en zichtbaar ook! Dat filmpje is super en wat ik al eerder zei.. die cut gaat zeker lukken met jouw dedication!! Ik ben jaloers op zo een mooie rug.
Balen van je teen.. Hoop toch dat dat je trainingen niet in de weg gaat zitten.
Vind het onderhands echt veel fijner, voelt alsof ik spieren meer trigger en meer geconcentreerd pak. Fijne afwisseling dus!
Ben echt benieuwd hoe het er einde cut er uitziet. Heb er zin in, en dan over een half jaartje ofzo weer lekker bulken. Bouwen met die handel!
Teen begint nu eindelijk wat te beteren sinds een uur of twee, je wilt niet weten wat voor opluchting dat is.. Je houdt toch in je achterhoofd dat het iets serieus kan zijn dat een negatief effect heeft op je trainingen.. Ben altijd bang voor blessures

.
Erg nice die definitie in je rug terwijl het einde bulk is

Als alles volgens plan gaat ga je echt mooi uit die cut komen denk ik
Dat is een erg mooi compliment, dankjewel Wovano!! ^^
Je wilt niet weten hoe benieuwd ik ben naar het verloop van de cut.. Eerste geslaagde bulk achter de rug, nu op naar een geslaagde cut! Ga er in ieder geval helemaal voor, ik doe niet aan half werk

.
Goed bezig Sanne, rug ziet er goed uit!
Ik dacht precies hetzelfde
Thanks Leon, fijn om te horen!
En zie mijn antwoord bij Reav, ik ben nu ook nieuwsgierig

.
Balen van je teen, blauwe nagel?
En weer een flinke serie oefeningen. Mooie vleugels op je filmpje
Dat is het vreemde, geen verkleuring onder de nagel.. Wel aan de zijkant van mijn teen en hij kraakt ook.. Sinds enkele uren begint de pijn eindelijk te zakken, hopelijk blijft het dus gewoon bij een (flinke) kneuzing, daar zou ik vrede mee hebben

.
En dankjewel voor je compliment, echt superleuk om te horen dat iemand mijn vleugels benoemt, da's de eerste keer

.
Gaat libido omhoog van spiraal?
Filmpje zie je wel vleugels. Netjes.
Dat is mogelijk! Evenals minder moodswings etcetera.. Beste is uiteraard helemaal geen anticonceptie, maar dat is geen optie voor mij

.
En thanks, tweede keer dat iemand het woord "vleugels" in mijn logje gebruikt, daar word ik vrolijk van

.