MuscleMeat

Sanne's log

Goed bezig Sanne, rug ziet er goed uit!

ik vraag me wel steeds af waarom vrouwen altijd de neiging hebben om bij lat pulldowns door te trekken tot onder hun borsten :p
niet slecht bedoel ofzo hoor, maar zie dat ook altijd bij ons in de gym

Ik dacht precies hetzelfde :lol:

Balen van je teen, blauwe nagel?
En weer een flinke serie oefeningen. Mooie vleugels op je filmpje :)

Gaat libido omhoog van spiraal?

Filmpje zie je wel vleugels. Netjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
gaat super hier :D

ik vraag me wel steeds af waarom vrouwen altijd de neiging hebben om bij lat pulldowns door te trekken tot onder hun borsten :p
niet slecht bedoel ofzo hoor, maar zie dat ook altijd bij ons in de gym
Thanks Reav! :D
Hmm, heb eigenlijk geen idee, is me ook nooit zo opgevallen.. Voor mijn gevoel probeer ik mijn borst altijd rechtop "naar het plafond" te richten en dan de stang richting borst te trekken. Nu je het zegt valt het me inderdaad wel op hoe laag ik ga.. Het voelt in ieder geval niet tegennatuurlijk voor me.
Heb hier volgens mij eens een interessant filmpje over gezien, ga die eens proberen op te snorren.. Ben nu wel nieuwsgierig wat voor effect dit :).

mooi filmpje zei al op fb gaat goede cut worden ..SUPER SANNE..

opa
Dankjewel Opa, ik ga er voor, de schouders eronder!

Bedankt Natty, fijn om zelf ook eens mijn rug te kunnen zien :p.

Super training weer en lekker weer wat (V)PR's!
BOR onderhands is inderdaad makkelijker vind ik zelf. Je kan er zwaarder op gaan dan.

Wat betreft je cut. dat gaat super goed lukken. Denk echt wel dat j eer flink wat massa aan overhoudt en zichtbaar ook! Dat filmpje is super en wat ik al eerder zei.. die cut gaat zeker lukken met jouw dedication!! Ik ben jaloers op zo een mooie rug. :o

Balen van je teen.. Hoop toch dat dat je trainingen niet in de weg gaat zitten.
Vind het onderhands echt veel fijner, voelt alsof ik spieren meer trigger en meer geconcentreerd pak. Fijne afwisseling dus!

Ben echt benieuwd hoe het er einde cut er uitziet. Heb er zin in, en dan over een half jaartje ofzo weer lekker bulken. Bouwen met die handel!

Teen begint nu eindelijk wat te beteren sinds een uur of twee, je wilt niet weten wat voor opluchting dat is.. Je houdt toch in je achterhoofd dat het iets serieus kan zijn dat een negatief effect heeft op je trainingen.. Ben altijd bang voor blessures :o.

Erg nice die definitie in je rug terwijl het einde bulk is :)
Als alles volgens plan gaat ga je echt mooi uit die cut komen denk ik
Dat is een erg mooi compliment, dankjewel Wovano!! ^^
Je wilt niet weten hoe benieuwd ik ben naar het verloop van de cut.. Eerste geslaagde bulk achter de rug, nu op naar een geslaagde cut! Ga er in ieder geval helemaal voor, ik doe niet aan half werk ;).

Goed bezig Sanne, rug ziet er goed uit!

Ik dacht precies hetzelfde :lol:
Thanks Leon, fijn om te horen!
En zie mijn antwoord bij Reav, ik ben nu ook nieuwsgierig :p.

Balen van je teen, blauwe nagel?
En weer een flinke serie oefeningen. Mooie vleugels op je filmpje :)
Dat is het vreemde, geen verkleuring onder de nagel.. Wel aan de zijkant van mijn teen en hij kraakt ook.. Sinds enkele uren begint de pijn eindelijk te zakken, hopelijk blijft het dus gewoon bij een (flinke) kneuzing, daar zou ik vrede mee hebben :rolleyes:.

En dankjewel voor je compliment, echt superleuk om te horen dat iemand mijn vleugels benoemt, da's de eerste keer :D.

Gaat libido omhoog van spiraal?

Filmpje zie je wel vleugels. Netjes.
Dat is mogelijk! Evenals minder moodswings etcetera.. Beste is uiteraard helemaal geen anticonceptie, maar dat is geen optie voor mij :o.

En thanks, tweede keer dat iemand het woord "vleugels" in mijn logje gebruikt, daar word ik vrolijk van ;).

Ja leuk he. Toch anders dan wanneer je probeert om de spiegel te kijken of via foto die je neemt.

Volgens mij mag je lattpul iets meer richting je sleutelbeen trekken . Ver genoeg is mij altijd gezegd;) je kunt altijd check doen dmv filmpjes of iemand vragen.

hahaha.. jij hebt al vleugels! en het noemen geeft je vleugels! Tof hoor! en inderdaad jaloers op je rug!
ik mag het doen met watertrappelen.. voor nu nog.. :o

Had je filmpje op fb al gezien, maar echt mooie rug heb je al!
Mag indd; zoals natty zegt, meer richting bovenkant borst.. mwahhh details natuurlijk:) Nette bulk meid!

• #1.208
Ja leuk he. Toch anders dan wanneer je probeert om de spiegel te kijken of via foto die je neemt. Volgens mij mag je lattpul iets meer richting je sleutelbeen trekken . Ver genoeg is mij altijd gezegd;) je kunt altijd check doen dmv filmpjes of iemand vragen.
Morgen is het weer tijd voor UB, ga dan gelijk de tips in de praktijk brengen, dankjewel ^^.
Zo apart dat je jezelf niet bewust bent van bepaalde gewoontes/uitvoeringen totdat je jezelf daadwerkelijk terugziet. Heb er in ieder geval veel aan :).

hahaha.. jij hebt al vleugels! en het noemen geeft je vleugels! Tof hoor! en inderdaad jaloers op je rug! ik mag het doen met watertrappelen.. voor nu nog.. :o
Vleugels, en dat zonder Red Bull ;).
En jij zal volgen, je bent al goed bezig met een fundering, daar kan je dadelijk een mooi "huis" op bouwen :heart:

Had je filmpje op fb al gezien, maar echt mooie rug heb je al! Mag indd; zoals natty zegt, meer richting bovenkant borst.. mwahhh details natuurlijk:) Nette bulk meid!
Thanks SP ^^. Ik ga de tips rond de lat pulldown morgen gelijk praktijk brengen!
Nog één weekje, en ik mag eindelijk cutten :rolleyes:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tussentijdse update

Even ranten hoor..
Baal als een stekker. Dacht dat mijn teen de goede kant op ging, maar inmiddels is hij op een enge manier aan het verkleuren. Niet onder mijn nagel, wel aan de zijkant van mijn teen en bovenkant teen. Donkerblauw/groen, muhh.. Lopen is niet uiterst pijnlijk, maar gewoon niet "lekker" en "onhandig". Teen buigen gaat ter hoogte van het "kootje" moeilijk, en teen is nog opgezwollen. Benieuwd hoe dit afloopt, anders wellicht toch naar de huisarts als het niet de goede kant op gaat..
Hoop vooral dat het geen invloed heeft op mijn LB trainingen vanavond en donderdag. Deze week überhaupt maar vier keer training ivm het laten zetten van spiraal vrijdag. Waar ik van collega's op dit moment alleen maar horrorverhalen van hoor. Niet fijn.
En.. En.. Muh.. Ik moet aan mijn onderzoek werken voor mijn studie. Geen. Zin.
/exit rant
De zweep erover! :whip:

lekkere deadlift hoor :thumbs:

10x40 BoR, lekkerr.. stricte?! In dat geval ben je flink sterk zeg, damn.
Goed bezig hier :D Goede rugdefinitie ook.

• #1.211
Moest en zou 100 halen voor mijn cut :rolleyes:
Maar nu geen PR's meer op DL hoor, ga even weer helemaal terug naar een zo goed mogelijke techniek. Progressie op DL komt wel weer in bulk :).

10x40 BoR, lekkerr.. stricte?! In dat geval ben je flink sterk zeg, damn. Goed bezig hier :D Goede rugdefinitie ook.
Rug is absoluut mijn sterkste punt! Onderhands kan ik de BOR zwaarder en mooier pakken dan bovenhands, win-win situatie dus! Heb er naar laten kijken, Tdwag vond het een prima uitvoering. Zal ook nog eens laten filmen, nu ik toch de smaak te pakken heb ;).

Heb volgens mij je deadlift pr gemist.. Nice meid!!!!

Ik hoop voor mn cut ook paar pr's neer te zetten.. zal daarna stuk langzamer gaan gok ik:p

• #1.213
Heb volgens mij je deadlift pr gemist.. Nice meid!!!!

Ik hoop voor mn cut ook paar pr's neer te zetten.. zal daarna stuk langzamer gaan gok ik:p
Thanks, heb de 100 mogen doen, was serieus zenuwappig :o.
En jou kennende ga jij net als ik in de cut alsnog voor pr's.. Je weet nooit, wie weet lukt het gewoon zomaar :rolleyes:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Deficit DL
10 x 50
10 x 50
10 x 50
17 x 50 VPR

Vertical leg press
10 x 60
10 x 70
7 x 80 PR
13 x 74 VPR
9 x 74
34 x 30

Cable glute kickback
15 x 16.3
10 x 18
10 x 20.3
17 x 23 VPR

SLDL
10 x 40
10 x 40
10 x 40 En toen via spiegel oogcontact met een gozer die achter me stond. Niet fijn, awkward :(.
10 x 50

Lying leg curl
10 x 20
10 x 15
19 x 10
17 x 10

Wilde vandaag lunges proberen, maar mijn teen was het er niet mee eens. Verkleuring lijkt nu minder te worden, evenals verdikking, dus ik het besloten dat het gewoon een flinke verstuiking is en dat het vooral niet gebroken is :rolleyes:.
Beetje balen van vandaag omdat die kloteteen dus toch invloed heeft op training, maar ach, het moet maar zo. Ben wel blij met mijn vertical press though, juist lekker zwaar kunnen pakken omdat ik geen lunges heb kunnen doen.. Iets met "ieder nadeel heeft zijn voordeel", toch? ;)

He was eyebolding your ass hahahaha

lkkre (v)pr's. succes met je teen :)

Na meer dan 10 jaar de pil geslikt te hebben stap ik over op de Mirena. Deze wordt in het ziekenhuis gezet. Ik hoop dat dit invloed gaat hebben op stemming, libido etcetera. Daarnaast zou het mooi meegenomen zijn als dit minder invloed heeft op het aanzetten van spiermassa, als ik een onderzoek van enige tijd geleden mag geloven.. Echter heb ik nog nooit kinderen gebaard, en dan schijnt het nogal niet-fijn te zijn om het ding te laten plaatsen :rolleyes:
[/QUOTE]

@spoiler: no worries, jij gaat er vast niets van merken, je hebt een hoge pijngrens.
Ben benieuwd of het je oplevert wat je hoopt en daarnaast ook wat het onderzoek zegt.
merkte je dan srs libidoverlies door pil? je hoort daar veel over, zelf never nooit iets van gemerkt though

@filmpje: wow! mooi hoor meid. En dan nog gaan cutten: daar komen serieus diepe lijnen in te staan dan!

@deadlift: :cheer: :cheer: :cheer: de 100 voorbij wauw! Feli

Sorry dat ik staarde :(

Ondanks je teen toch weer (V)PR's! Dat gaat nog steeds goed!
Hou je teen wel in de gaten hoor. Ik hoop dat het snel beter gaat.

maar 4 trainingen in een week en klagen.. ik kan er maar 2.. :sad:

Enne.. ik hoop dat je gelijk gaat krijgen en mijn bouwen binnenkort ook gaat lukken. :) thx.

Wilde vandaag lunges proberen, maar mijn teen was het er niet mee eens. Verkleuring lijkt nu minder te worden, evenals verdikking, dus ik het besloten dat het gewoon een flinke verstuiking is en dat het vooral niet gebroken is :rolleyes:.
Beetje balen van vandaag omdat die kloteteen dus toch invloed heeft op training, maar ach, het moet maar zo. Ben wel blij met mijn vertical press though, juist lekker zwaar kunnen pakken omdat ik geen lunges heb kunnen doen.. Iets met "ieder nadeel heeft zijn voordeel", toch? ;)

Een gebroken teen of vinger testen ze door vanaf het topje recht in de lengterichting te drukken. Als je dat kan zonder de lucht in te vliegen zal het wel meevallen ;)

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

En netjes van die DL en leg press in de tussentijd :thumbs:

borst vooruit-houding bij lat pulldowns is inderdaad goeie reflex, maar dan inderdaad zoals natty zegt meer op bovenkant borst trekken ipv onder je borsten :p

Terug
Naar boven