AndroidHealthClinic

Sanne's log

Wow wat een strakke planning Sanne! En dat tijdens de zomermaanden. Petje af hoor.
En het gaat jou vast lukken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Dat is weer een super training met een boel (V)PR's! jij blijft gewoon knallen he!
en ja.. dat de man met de hamer in ene komt... je had al aardig wat achter de rug he! ;)
Super weer! nog 1 dag en dan weekend he!
Blijf altijd in mijn achterhoofd houden dat ik elke training iets wil verbeteren ten opzichte van de vorige training.. En hopelijk blijven de (v)pr's dan ook lekker vloeien ;).
Denk dat het weekend bij jou ook erg welkom is?! Even lekker bijkomen!

Ja heel apart dat je behoefte naar bepaald eten veranderd.
Was altijd van het zoet nu stukken minder. Al gaat een broodje Nutella of lekker toetje er nog wel in hoor. Haha.

Lekkere training ondanks de man met de hamer. Soms heb je dat en geeft niet. Lekker uitrusten erna. In je cut zal je hier zeker vaker last van krijgen.
Vind het inderdaad heel vreemd.. Taal totaal niet meer naar bepaald eten terwijl ik er vroeger zowat een moord voor zou doen!
En wat Nutella betreft.. Bij Happy Italy (weet niet of je dat kent, volgens mij zijn er door het land vestigingen hiervan..) heb je als toetje een soort pannenkoek met Nutella erop, lijkt me erg lekker :rolleyes:
En de man met de hamer is inmiddels gelukkig verdwenen.. Hing gisteravond als een zoutzak op de bank, ben gewoon erg toe aan het weekend ;).

Wordt een prima weekend denk ik zo! Heeft Domino's die sate pizza niet meer?

Training ziet er weer goed uit zeg! Je blijft maar lekker PR's en VPR's zetten. Hoop echt voor je dat dat tijdens de cut ook lukt! Het gaat namelijk grotendeels een mind-set zijn wat dat betreft..pas in een later stadium ga je echt inleveren...als het goed is..
Nee.. Ben serieus nog eens terug gegaan om niet het buffet te doen, maar gewoon voor een hele sate pizza, en toen zeiden ze gewoon dat ze hem echt niet meer hadden :sad:

Vandaag nog over de cut en (v)pr's gehad.. Wil in de cut toch echt voor (v)pr's blijven gaan.. Aan mijn wilskracht en discipline zal het niet liggen, dat durf ik wel hardop te zeggen. Mijn valkuil is denk ik dat ik niet op tijd herken wanneer mijn lichaam aangeeft dat er een refeed nodig is.
Mijn uitgangspunt blijft nog steeds dat ik elke training iets wil verbeteren ten opzichte van de vorige training. Ook in de cut :).

Kijken of ik hier kan posten?

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Ahh, eindelijk. Tot nu toe telkens als ik ergens wou posten dan krijg ik een nieuw scherm dat ik niet bevoegd was :-)
Ja.. Ben pas nieuw op deze forum. Grts!

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Ahh, eindelijk. Tot nu toe telkens als ik ergens wou posten dan krijg ik een nieuw scherm dat ik niet bevoegd was :-)
Ja.. Ben pas nieuw op deze forum. Grts!
Welkom!! Leuk dat je een kijkje komt nemen hier! Ga je zelf ook een logje bijhouden? ^^

Wow wat een strakke planning Sanne! En dat tijdens de zomermaanden. Petje af hoor.
En het gaat jou vast lukken!
Een goede voorbereiding geeft denk ik een goede houvast! Ik ga er gewoon voor!! Thanks!! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 50
3 x 60
3 x 70
1 x 80
1 x 90
1 x 100 PR
5 x 60
Uitvoering van 1 x 100 was op zijn zachtst niet mooi te noemen.. Wilde graag voor het einde van de bulk 1 x 100 kunnen liften, en dat doel is in ieder geval behaald. Nu wil ik mij richten op een zo correct mogelijk vorm en uitvoering bij de DL. Wil, mits een goede vorm, vpr's blijven zetten. PR's zitten er voorlopig niet in, en daar ben ik oke mee.

Leg press 45o
8 x 110
8 x 115
6 x 120
6 x 125
6 x 130 VPR
3 x 135 PR

Bb glute bridge
10 x 65
10 x 70
10 x 75
10 x 80 PR
.. Die voel ik wel :o

Incline leg press
10 x 50
10 x 60
10 x 70 VPR
4 x 80 PR
15 x 30

Cable glute kickback
10 x 16.3
10 x 18
10 x 20.3
10 x 23
20 x 9

Standing calf raises
14 x 35
14 x 30
16 x 25
19 x 20
:fire:, maar bij kuiten vind ik dat nooit zo fijn.. Anyway, ga kuiten even anders aanpakken dan voorheen. Heb begrepen dat kuiten het best groeien op een variatie aan prikkels van verschillende aard. Wil nu dus even lager in gewicht en hoger in reps.

Was een fijne training :).

Geniet er nog van deze week :D

En nice die 100 kg deadlift. Zie je dat je die nog gehaald hebt in je bulk :)
en nu vasthouden!

Toppie die 100 dl!

100kg dl damn gefeli

Waaauwieee.. das een knaller van een training zeg! Die 100 kg DL moest gewoon lukken he! :D zie je wel!
en barstend van de PR's weer! dat gaat me een weekend worden meid!
Super training en mooie (bijna) aflsuiter van je bulk! Nu aftellen dus he!

• #1.187
Geniet er nog van deze week :D

En nice die 100 kg deadlift. Zie je dat je die nog gehaald hebt in je bulk :)
en nu vasthouden!
Dat genieten gaat ook zeker gebeuren.. Vooral van dat monsterontbijt, ga ik missen :sad:
En was ook erg blij met mijn DL, ondanks de vorm die niet echt goed was te noemen :o.

:cheer:

Waaauwieee.. das een knaller van een training zeg! Die 100 kg DL moest gewoon lukken he! :D zie je wel!
en barstend van de PR's weer! dat gaat me een weekend worden meid!
Super training en mooie (bijna) aflsuiter van je bulk! Nu aftellen dus he!
Ghehe, wilde hem zooooo graag!! ^^
Vannacht weer eens een nachtje overgeslagen.. Hopelijk dadelijk alsnog een goede training :). Heb twee koppie koffie binnen en zo nog wat Assault, hopelijk kan ik het daar goed op doen.

Jij ook al zo een K*T nacht... hier ook al.. 2:00 wakker en om het uur en vanaf 4:00 wakker gelegen.
Maar heb er toch nog een korte rugtraining van een klein uurtje opzitten. Ging nog redelijk. Kon wat gewichten verhogen dus viel mij alles mee. :o
Dus zet hem op meid. Knallen! soms sta je versteld wat je nog kan na een slechte nacht. :)

Ken de happy italy niet. Zal eens kijken of dat hier ergens in het noorden zit. :D
Klinkt iig wel goed.
Heb wel zoiets in Griekenland gehad. Maar dat was op een dikke wafel met ijs en slagroom. Jummeeeh

• #1.190
Jij ook al zo een K*T nacht... hier ook al.. 2:00 wakker en om het uur en vanaf 4:00 wakker gelegen.
Maar heb er toch nog een korte rugtraining van een klein uurtje opzitten. Ging nog redelijk. Kon wat gewichten verhogen dus viel mij alles mee. :o
Dus zet hem op meid. Knallen! soms sta je versteld wat je nog kan na een slechte nacht. :)
Nou, ben vandaag een aardige brokkenpiloot geweest :o.
Ben enorm futloos, hopelijk gaat het vannacht beter :).

Ken de happy italy niet. Zal eens kijken of dat hier ergens in het noorden zit. :D
Klinkt iig wel goed.
Heb wel zoiets in Griekenland gehad. Maar dat was op een dikke wafel met ijs en slagroom. Jummeeeh
Oehh, en dan het liefst nog verse aardbeien erbij.. :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 3 week 2
5 x 20
5 x 22.5
3 x 25
3 x 30
3 x 32.5
6 x 37.5 VPR

Incline BP
6 x 24
7 x 26.5 VPR
2 x 30
8 x 24
12 x 20

Leuk, zo'n nachtje overslaan.. Voel me futloos en ben onoplettend, laat vervolgens een plate van 20kg op mijn teen vallen.
Doet toch wel enorm zeer :/.

CGBP
10 x 22.5
10 x 25
7 x 27.5 VPR
4 x 30 VPR
11 x 25 VPR
Deze begint eindelijk wat beter te gaan.. Balans blijf ik echter lastig vinden.

Cable front raises
15 x 9 VPR
15 x 9
7 x 11.3
14 x 9 dropset 13 x 4.5

Arnold press
10 x 8
10 x 8
10 x 8
7 x 8
12 x 7

Cable tricep rope extension
10 x 6.8
5 x 9 PR dropset 10 x 4.5
6 x 6.8 dropset 4 x 4.5
11 x 4.5
Ging dramatisch.. Dan maar dropsets zodat ik wat meer reps kan pakken.

Machine flyes
15 x 15
10 x 20
15 x 15
15 x 15
Nog altijd licht gewicht en meer reps. Houd hem nu even vast aan het eind van de positieve beweging, voelt direct een stuk zwaarder. Pec voelt goed.

Gelukkig heb ik er nog een aardige VPR training van kunnen maken. Ben inmiddels wel erg toe aan slaap.. Hopelijk lukt het me dit weekend wat te ontspannen en 's nachts wat slaap te pakken :).

Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 12 67,5 (2400 kcal) + 0.5
Week 13 66 -1.5 kg (2400 kcal) begonnen met medicatie
Week 14 66 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 15 66/66.5 (2500 kcal) gelijk gebleven/0.5 erbij
Week 16 65 (2500 kcal) - 1 kg
Week 17 66.5 (2600 kcal) + 1.5 kg
Week 18 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 19 66.5 (2600 kcal) gelijk gebleven
Week 20 67.5 (2650 kcal) + 1 kg
Week 21 67 (2650 kcal) - 0.5 kg
Week 22 67 (2700 kcal) gelijk gebleven
Week 23 67.5 (2700 kcal) + 0.5 kg
Week 24 67.5 (2700) gelijk gebleven
Week 25 68.5 (2750) + 1 kg
Week 26 67.5 a 67.75 (2750) - 1 a 0,75 kg
Week 27 67.5 a 67.75 (2800) hetzelfde gebleven
Week 28 68.25 (2850) + 0.5 kg
Week 29 68.25 (2850) gelijk gebleven
Week 30 68.5 (2850) + 0.25 kg
Week 31 68.5 (2850) gelijk gebleven
Week 32 69.5 a 69.75 (2850) + 1 a 1.25 kg
Week 33 70 (2800) + 0.5 a 0.25 kg
Week 34 69.75 (2800) - 0.25

Vocht van de cheat is eraf. Twee weken geleden woog ik 69.5 a 69.75, dus ik blijf deze week op 2800. Helaas aankomende week maar 3 (en met veel geluk 4) keer training, dus dan vind ik het niet nodig de laatste week van mijn bulk nog omhoog te gaan.
Morgen pull, dan dinsdag, woensdag, donderdag trainen (maandag gym dicht..). Zondag is afhankelijk van hoe ik me voel, vrijdag een "vrouwelijke" behandeling waarvan ik niet weet hoe snel ik me bij de mensen voel :o.
Voor de geinteresseerden onder de spoiler wat er gaat gebeuren :p
Na meer dan 10 jaar de pil geslikt te hebben stap ik over op de Mirena. Deze wordt in het ziekenhuis gezet. Ik hoop dat dit invloed gaat hebben op stemming, libido etcetera. Daarnaast zou het mooi meegenomen zijn als dit minder invloed heeft op het aanzetten van spiermassa, als ik een onderzoek van enige tijd geleden mag geloven.. Echter heb ik nog nooit kinderen gebaard, en dan schijnt het nogal niet-fijn te zijn om het ding te laten plaatsen :rolleyes:

ik dacht bij vrouwelijke behandeling aan een gezichtsmasker ofzo tot ik die spoiler opende :roflol:

Meer invloed op aanzetten van spiermassa bedoel je zeker :P
Ben benieuwd hoe het je af gaat. Hopelijk weinig klachten en dat je gewoon kan trainen.

Mooi nog die prs. Hopen dat je t beetje kan vasthouden met je cut.

Voor zo een barre nacht zet je nog een nette training neer zeg! Flink wat VPR's weer!

en je gewicht.. gaat lekker zo! Je zal wss net onder de 40 kg eindigen met je bulk zoals het eruit ziet. Ik snap wel dat je het houdt op 2800 kcal. Lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Hier ook maar een 3 x training deze week. Dus ik doe met je mee helaas... Maar die trainingen gaan zeker goed komen!

enne.. het zal vrijdag wel wat zijn.. maar dat gaat vast en zeker helemaal goedkomen met je. :)

Sanne!!:D Je blijft maar doorgaan hè! Zelfs na een brakke nacht zet je nog VPR's! Nog leuke plannen voor koningsdag trouwens of een beetje rustig aan?

Sterkte met het plaatsen van het spiraaltje(?). Ik vermoed zo maar dat je hierdoor een trainingkje gaat skippen.

Goed weekend in ieder geval!:D

• #1.195
ik dacht bij vrouwelijke behandeling aan een gezichtsmasker ofzo tot ik die spoiler opende :roflol:
Hahaha, viel dat even vies tegen :p.

Meer invloed op aanzetten van spiermassa bedoel je zeker :P
Ben benieuwd hoe het je af gaat. Hopelijk weinig klachten en dat je gewoon kan trainen.

Mooi nog die prs. Hopen dat je t beetje kan vasthouden met je cut.
Ja, dat is precies wat ik bedoel, haha.
Ga er van uit dat ik zondag gewoon lekker rustig UB kan trainen.. :).
Vind het spannend hoe het qua kracht gaat verlopen in de cut! Ga me sowieso niet focussen op PR's, maar je weet maar nooit, zou toch mooi meegenomen zijn :rolleyes:.

Voor zo een barre nacht zet je nog een nette training neer zeg! Flink wat VPR's weer!

en je gewicht.. gaat lekker zo! Je zal wss net onder de 40 kg eindigen met je bulk zoals het eruit ziet. Ik snap wel dat je het houdt op 2800 kcal. Lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Hier ook maar een 3 x training deze week. Dus ik doe met je mee helaas... Maar die trainingen gaan zeker goed komen!

enne.. het zal vrijdag wel wat zijn.. maar dat gaat vast en zeker helemaal goedkomen met je. :)
Gelukkig kon in de ochtend trainen, vanaf de namiddag ben ik na zo'n slechte nacht niets meer waard :o.
Kon ik maar altijd het moment van trainen kiezen, dat zou pas luxe zijn :D.

Sanne!!:D Je blijft maar doorgaan hè! Zelfs na een brakke nacht zet je nog VPR's! Nog leuke plannen voor koningsdag trouwens of een beetje rustig aan?

Sterkte met het plaatsen van het spiraaltje(?). Ik vermoed zo maar dat je hierdoor een trainingkje gaat skippen.

Goed weekend in ieder geval!:D
Tsja, ik zet toch altijd alles op alles om in ieder geval iets neer te zetten wat nog niet eerder is gelukt :'). Misschien is dat vragen om een moment dat je ineens tegen een muur loopt.. Maar wat mij betreft duurt dat nog een poosje ;).
Koningsdag lekker rustig aan.. Word volgens mij verstandig :rolleyes:. De laatste twee maanden van mijn derdejaar (stage etcetera) gaan in. Gaat razend druk worden, dus wil zo goed als het kan vooral zo fit mogelijk blijven. Oei, ik word echt volwassen geloof ik :p.
Jij gaat lekker stuiteren als ik het goed begrepen heb, gratiesch cardio :D.

En thanks, omdat hij vrijdag geplaatst wordt zaterdag sowieso rust.. "Rust", als in: wil wel wat aanmodderen wat het huishouden betreft, anders ga ik me vervelen ^^. Hopelijk valt het mee!

Training van vandaag: pull

BOR onderhands
15 x 20
15 x 30
10 x 35
10 x 40 VPR
10 x 40
Oeiiii, dat voelt lekker! Fijn idee om eens te varieren met grip. Altijd bovenhands BOR gedaan, onderhands voelt hij erg fijn. Meteen een VPR mee kunnen pakken, maar wellicht is het gebruikelijk dat onderhands soepeler gaat dan bovenhands?

Lat pulldown
15 x 25
10 x 32
9 x 39
10 x 34.3
20 x 27.3

Cable seated row
10 x 25
10 x 32
10 x 39 Vanaf ongeveer de zevende rep was ik niet meer tevreden over mijn ROM, even gas terug..
10 x 36.6
17 x 36.6 VPR, repout

21'ers
x 13
x 15.5
x 13
x 13

Side raises
10 x 4
8 x 5 PR
15 x 4 VPR
8 x 5 dropset 4 x 4
Te veel frustratie met de uitvoering van de bent over side raises, ga hem vanaf aankomende week vervangen door superset side raises / machine reversed flyes

Bb shrugs
10 x 35
10 x 40
9 x 45 PR
10 x 40
Mijn grip is waardeloos :(. Irritant, bb glijdt naar vingerkootjes.. :o.

Face pulls
15 x 4.5
15 x 6.8
15 x 9 PR
15 x 9

Db hammer curls
20 x 6
10 x 7
13 x 6
11 x 6
Snelle positive en erg trage negative, dat voelt lekker :fire:

En tussendoor nog een erg fijne verrassing! Kreeg gratiesch van een medelifster enkelbanden cadeau. Van die handige dingen met klittenband die je om je enkels en cables kunt bevestigen. Dat worden nog fijnere glute kickbacks! :D

Minder mooi nieuws.. Mijn grote teen aan de rechterkant lijkt toch serieus beschadigd te zijn. Die plate van 20 kg was blijkbaar echt niet prettig. Even in de gaten houden. Bewegen gaat moeilijk, het is pijnlijk. Echter geen duidelijk verkleuring, wel een verdikking. Vrees een beetje voor mijn LB-trainingen deze week..

En verder.. *tromgeroffel* .. Heeft Tdawg me dan eindelijk overgehaald me te laten filmen. Het had wat voeten in aarde, maar zie nu inderdaad in dat zeker wat compounds betreft je er veel meerwaarde uit kunt halen. Je wordt je dan toch bewust van dingen waar je normaal niet bij stilstaat. En dat is fijn :).

Fillumpjuh
Van de lat pulldown.
Hoop dat de bulk me wat massa heeft opgeleverd.. Ben van plan einde cut opnieuw een filmpje van lat pulldown te laten maken, dan zullen we het eens zien :).

Hahaha, viel dat even vies tegen :p.

Ja, dat is precies wat ik bedoel, haha.
Ga er van uit dat ik zondag gewoon lekker rustig UB kan trainen.. :).
Vind het spannend hoe het qua kracht gaat verlopen in de cut! Ga me sowieso niet focussen op PR's, maar je weet maar nooit, zou toch mooi meegenomen zijn :rolleyes:.

Gelukkig kon in de ochtend trainen, vanaf de namiddag ben ik na zo'n slechte nacht niets meer waard :o.
Kon ik maar altijd het moment van trainen kiezen, dat zou pas luxe zijn :D.

Tsja, ik zet toch altijd alles op alles om in ieder geval iets neer te zetten wat nog niet eerder is gelukt :'). Misschien is dat vragen om een moment dat je ineens tegen een muur loopt.. Maar wat mij betreft duurt dat nog een poosje ;).
Koningsdag lekker rustig aan.. Word volgens mij verstandig :rolleyes:. De laatste twee maanden van mijn derdejaar (stage etcetera) gaan in. Gaat razend druk worden, dus wil zo goed als het kan vooral zo fit mogelijk blijven. Oei, ik word echt volwassen geloof ik :p.
Jij gaat lekker stuiteren als ik het goed begrepen heb, gratiesch cardio :D.

En thanks, omdat hij vrijdag geplaatst wordt zaterdag sowieso rust.. "Rust", als in: wil wel wat aanmodderen wat het huishouden betreft, anders ga ik me vervelen ^^. Hopelijk valt het mee!

Training van vandaag: pull

BOR onderhands
15 x 20
15 x 30
10 x 35
10 x 40 VPR
10 x 40
Oeiiii, dat voelt lekker! Fijn idee om eens te varieren met grip. Altijd bovenhands BOR gedaan, onderhands voelt hij erg fijn. Meteen een VPR mee kunnen pakken, maar wellicht is het gebruikelijk dat onderhands soepeler gaat dan bovenhands?

Lat pulldown
15 x 25
10 x 32
9 x 39
10 x 34.3
20 x 27.3

Cable seated row
10 x 25
10 x 32
10 x 39 Vanaf ongeveer de zevende rep was ik niet meer tevreden over mijn ROM, even gas terug..
10 x 36.6
17 x 36.6 VPR, repout

21'ers
x 13
x 15.5
x 13
x 13

Side raises
10 x 4
8 x 5 PR
15 x 4 VPR
8 x 5 dropset 4 x 4
Te veel frustratie met de uitvoering van de bent over side raises, ga hem vanaf aankomende week vervangen door superset side raises / machine reversed flyes

Bb shrugs
10 x 35
10 x 40
9 x 45 PR
10 x 40
Mijn grip is waardeloos :(. Irritant, bb glijdt naar vingerkootjes.. :o.

Face pulls
15 x 4.5
15 x 6.8
15 x 9 PR
15 x 9

Db hammer curls
20 x 6
10 x 7
13 x 6
11 x 6
Snelle positive en erg trage negative, dat voelt lekker :fire:

En tussendoor nog een erg fijne verrassing! Kreeg gratiesch van een medelifster enkelbanden cadeau. Van die handige dingen met klittenband die je om je enkels en cables kunt bevestigen. Dat worden nog fijnere glute kickbacks! :D

Minder mooi nieuws.. Mijn grote teen aan de rechterkant lijkt toch serieus beschadigd te zijn. Die plate van 20 kg was blijkbaar echt niet prettig. Even in de gaten houden. Bewegen gaat moeilijk, het is pijnlijk. Echter geen duidelijk verkleuring, wel een verdikking. Vrees een beetje voor mijn LB-trainingen deze week..

En verder.. *tromgeroffel* .. Heeft Tdawg me dan eindelijk overgehaald me te laten filmen. Het had wat voeten in aarde, maar zie nu inderdaad in dat zeker wat compounds betreft je er veel meerwaarde uit kunt halen. Je wordt je dan toch bewust van dingen waar je normaal niet bij stilstaat. En dat is fijn :).

Fillumpjuh
Van de lat pulldown.
Hoop dat de bulk me wat massa heeft opgeleverd.. Ben van plan einde cut opnieuw een filmpje van lat pulldown te laten maken, dan zullen we het eens zien :).

mooi filmpje zei al op fb gaat goede cut worden ..SUPER SANNE..

opa

gaat super hier :D

ik vraag me wel steeds af waarom vrouwen altijd de neiging hebben om bij lat pulldowns door te trekken tot onder hun borsten :p
niet slecht bedoel ofzo hoor, maar zie dat ook altijd bij ons in de gym

Mooi filmpje mooie rug.

Super training weer en lekker weer wat (V)PR's!
BOR onderhands is inderdaad makkelijker vind ik zelf. Je kan er zwaarder op gaan dan.

Wat betreft je cut. dat gaat super goed lukken. Denk echt wel dat j eer flink wat massa aan overhoudt en zichtbaar ook! Dat filmpje is super en wat ik al eerder zei.. die cut gaat zeker lukken met jouw dedication!! Ik ben jaloers op zo een mooie rug. :o

Balen van je teen.. Hoop toch dat dat je trainingen niet in de weg gaat zitten.

Erg nice die definitie in je rug terwijl het einde bulk is :)
Als alles volgens plan gaat ga je echt mooi uit die cut komen denk ik

Terug
Naar boven