Milly
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf altijd in mijn achterhoofd houden dat ik elke training iets wil verbeteren ten opzichte van de vorige training.. En hopelijk blijven de (v)pr's dan ook lekker vloeienDat is weer een super training met een boel (V)PR's! jij blijft gewoon knallen he!
en ja.. dat de man met de hamer in ene komt... je had al aardig wat achter de rug he!
Super weer! nog 1 dag en dan weekend he!
.Vind het inderdaad heel vreemd.. Taal totaal niet meer naar bepaald eten terwijl ik er vroeger zowat een moord voor zou doen!Ja heel apart dat je behoefte naar bepaald eten veranderd.
Was altijd van het zoet nu stukken minder. Al gaat een broodje Nutella of lekker toetje er nog wel in hoor. Haha.
Lekkere training ondanks de man met de hamer. Soms heb je dat en geeft niet. Lekker uitrusten erna. In je cut zal je hier zeker vaker last van krijgen.

.Nee.. Ben serieus nog eens terug gegaan om niet het buffet te doen, maar gewoon voor een hele sate pizza, en toen zeiden ze gewoon dat ze hem echt niet meer haddenWordt een prima weekend denk ik zo! Heeft Domino's die sate pizza niet meer?
Training ziet er weer goed uit zeg! Je blijft maar lekker PR's en VPR's zetten. Hoop echt voor je dat dat tijdens de cut ook lukt! Het gaat namelijk grotendeels een mind-set zijn wat dat betreft..pas in een later stadium ga je echt inleveren...als het goed is..

.Welkom!! Leuk dat je een kijkje komt nemen hier! Ga je zelf ook een logje bijhouden? ^^Kijken of ik hier kan posten?
---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------
Ahh, eindelijk. Tot nu toe telkens als ik ergens wou posten dan krijg ik een nieuw scherm dat ik niet bevoegd was :-)
Ja.. Ben pas nieuw op deze forum. Grts!
---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------
Ahh, eindelijk. Tot nu toe telkens als ik ergens wou posten dan krijg ik een nieuw scherm dat ik niet bevoegd was :-)
Ja.. Ben pas nieuw op deze forum. Grts!
Een goede voorbereiding geeft denk ik een goede houvast! Ik ga er gewoon voor!! Thanks!!Wow wat een strakke planning Sanne! En dat tijdens de zomermaanden. Petje af hoor.
En het gaat jou vast lukken!

, maar bij kuiten vind ik dat nooit zo fijn.. Anyway, ga kuiten even anders aanpakken dan voorheen. Heb begrepen dat kuiten het best groeien op een variatie aan prikkels van verschillende aard. Wil nu dus even lager in gewicht en hoger in reps.
.Dat genieten gaat ook zeker gebeuren.. Vooral van dat monsterontbijt, ga ik missenGeniet er nog van deze week
En nice die 100 kg deadlift. Zie je dat je die nog gehaald hebt in je bulk
en nu vasthouden!

.
Thanks

Ghehe, wilde hem zooooo graag!! ^^Waaauwieee.. das een knaller van een training zeg! Die 100 kg DL moest gewoon lukken he!zie je wel!
en barstend van de PR's weer! dat gaat me een weekend worden meid!
Super training en mooie (bijna) aflsuiter van je bulk! Nu aftellen dus he!
. Heb twee koppie koffie binnen en zo nog wat Assault, hopelijk kan ik het daar goed op doen.

Nou, ben vandaag een aardige brokkenpiloot geweestJij ook al zo een K*T nacht... hier ook al.. 2:00 wakker en om het uur en vanaf 4:00 wakker gelegen.
Maar heb er toch nog een korte rugtraining van een klein uurtje opzitten. Ging nog redelijk. Kon wat gewichten verhogen dus viel mij alles mee.
Dus zet hem op meid. Knallen! soms sta je versteld wat je nog kan na een slechte nacht.![]()
.
.Oehh, en dan het liefst nog verse aardbeien erbij..Ken de happy italy niet. Zal eens kijken of dat hier ergens in het noorden zit.![]()
Klinkt iig wel goed.
Heb wel zoiets in Griekenland gehad. Maar dat was op een dikke wafel met ijs en slagroom. Jummeeeh

.
. 

Hahaha, viel dat even vies tegenik dacht bij vrouwelijke behandeling aan een gezichtsmasker ofzo tot ik die spoiler opende![]()
.Ja, dat is precies wat ik bedoel, haha.Meer invloed op aanzetten van spiermassa bedoel je zeker![]()
Ben benieuwd hoe het je af gaat. Hopelijk weinig klachten en dat je gewoon kan trainen.
Mooi nog die prs. Hopen dat je t beetje kan vasthouden met je cut.
.
.Gelukkig kon in de ochtend trainen, vanaf de namiddag ben ik na zo'n slechte nacht niets meer waardVoor zo een barre nacht zet je nog een nette training neer zeg! Flink wat VPR's weer!
en je gewicht.. gaat lekker zo! Je zal wss net onder de 40 kg eindigen met je bulk zoals het eruit ziet. Ik snap wel dat je het houdt op 2800 kcal. Lekker doen waar jij je goed bij voelt!
Hier ook maar een 3 x training deze week. Dus ik doe met je mee helaas... Maar die trainingen gaan zeker goed komen!
enne.. het zal vrijdag wel wat zijn.. maar dat gaat vast en zeker helemaal goedkomen met je.![]()
.
.Tsja, ik zet toch altijd alles op alles om in ieder geval iets neer te zetten wat nog niet eerder is gelukt :'). Misschien is dat vragen om een moment dat je ineens tegen een muur loopt.. Maar wat mij betreft duurt dat nog een poosjeSanne!!Je blijft maar doorgaan hè! Zelfs na een brakke nacht zet je nog VPR's! Nog leuke plannen voor koningsdag trouwens of een beetje rustig aan?
Sterkte met het plaatsen van het spiraaltje(?). Ik vermoed zo maar dat je hierdoor een trainingkje gaat skippen.
Goed weekend in ieder geval!![]()
.
. De laatste twee maanden van mijn derdejaar (stage etcetera) gaan in. Gaat razend druk worden, dus wil zo goed als het kan vooral zo fit mogelijk blijven. Oei, ik word echt volwassen geloof ik
.
.
. Irritant, bb glijdt naar vingerkootjes..
.

.
.Hahaha, viel dat even vies tegen.
Ja, dat is precies wat ik bedoel, haha.
Ga er van uit dat ik zondag gewoon lekker rustig UB kan trainen...
Vind het spannend hoe het qua kracht gaat verlopen in de cut! Ga me sowieso niet focussen op PR's, maar je weet maar nooit, zou toch mooi meegenomen zijn.
Gelukkig kon in de ochtend trainen, vanaf de namiddag ben ik na zo'n slechte nacht niets meer waard.
Kon ik maar altijd het moment van trainen kiezen, dat zou pas luxe zijn.
Tsja, ik zet toch altijd alles op alles om in ieder geval iets neer te zetten wat nog niet eerder is gelukt :'). Misschien is dat vragen om een moment dat je ineens tegen een muur loopt.. Maar wat mij betreft duurt dat nog een poosje.
Koningsdag lekker rustig aan.. Word volgens mij verstandig. De laatste twee maanden van mijn derdejaar (stage etcetera) gaan in. Gaat razend druk worden, dus wil zo goed als het kan vooral zo fit mogelijk blijven. Oei, ik word echt volwassen geloof ik
.
Jij gaat lekker stuiteren als ik het goed begrepen heb, gratiesch cardio.
En thanks, omdat hij vrijdag geplaatst wordt zaterdag sowieso rust.. "Rust", als in: wil wel wat aanmodderen wat het huishouden betreft, anders ga ik me vervelen ^^. Hopelijk valt het mee!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: pull
BOR onderhands
15 x 20
15 x 30
10 x 35
10 x 40 VPR
10 x 40
Oeiiii, dat voelt lekker! Fijn idee om eens te varieren met grip. Altijd bovenhands BOR gedaan, onderhands voelt hij erg fijn. Meteen een VPR mee kunnen pakken, maar wellicht is het gebruikelijk dat onderhands soepeler gaat dan bovenhands?
Lat pulldown
15 x 25
10 x 32
9 x 39
10 x 34.3
20 x 27.3
Cable seated row
10 x 25
10 x 32
10 x 39 Vanaf ongeveer de zevende rep was ik niet meer tevreden over mijn ROM, even gas terug..
10 x 36.6
17 x 36.6 VPR, repout
21'ers
x 13
x 15.5
x 13
x 13
Side raises
10 x 4
8 x 5 PR
15 x 4 VPR
8 x 5 dropset 4 x 4
Te veel frustratie met de uitvoering van de bent over side raises, ga hem vanaf aankomende week vervangen door superset side raises / machine reversed flyes
Bb shrugs
10 x 35
10 x 40
9 x 45 PR
10 x 40
Mijn grip is waardeloos. Irritant, bb glijdt naar vingerkootjes..
.
Face pulls
15 x 4.5
15 x 6.8
15 x 9 PR
15 x 9
Db hammer curls
20 x 6
10 x 7
13 x 6
11 x 6
Snelle positive en erg trage negative, dat voelt lekker
En tussendoor nog een erg fijne verrassing! Kreeg gratiesch van een medelifster enkelbanden cadeau. Van die handige dingen met klittenband die je om je enkels en cables kunt bevestigen. Dat worden nog fijnere glute kickbacks!
Minder mooi nieuws.. Mijn grote teen aan de rechterkant lijkt toch serieus beschadigd te zijn. Die plate van 20 kg was blijkbaar echt niet prettig. Even in de gaten houden. Bewegen gaat moeilijk, het is pijnlijk. Echter geen duidelijk verkleuring, wel een verdikking. Vrees een beetje voor mijn LB-trainingen deze week..
En verder.. *tromgeroffel* .. Heeft Tdawg me dan eindelijk overgehaald me te laten filmen. Het had wat voeten in aarde, maar zie nu inderdaad in dat zeker wat compounds betreft je er veel meerwaarde uit kunt halen. Je wordt je dan toch bewust van dingen waar je normaal niet bij stilstaat. En dat is fijn.
Fillumpjuh
Van de lat pulldown.
Hoop dat de bulk me wat massa heeft opgeleverd.. Ben van plan einde cut opnieuw een filmpje van lat pulldown te laten maken, dan zullen we het eens zien.