SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Laat de centimeters altijd door een vast persoon opmeten, maar ik hoop dat ze dan inderdaad gewoon even vergeten was waar ze de vorige keren precies aan het meten was :').Bij de heup kan het heel veel schelen of je iets lager of hoger meet op je heup. Dat is weer het lastige van meten vaak.. Bij je taille kun je goed zien waar je meet als je naar de zijkant buigt maar bij de heup is dat vaak iets moeilijker. (ik heb dat ook met bovenbeen, ik probeer nu 1 handbreedte vanaf boven te meten) Ik denk dat foto's en hoe je kleren zitten erg betrouwbaar zijnAls je broeken niet meer goed passen zullen die 2cm wel kloppen
Goede trainingen! Je gaat goed zo te zien. Erg goed dat je ook focust op vorm als je merkt dat t minder gaat. Ik denk dat je meer massa aanmaakt met goede vorm/aanspanning dan met meer gewicht en dat je de spier verkeerd spant/overbelast.
Bij mijn arm heb ik bijvoorbeeld precies 2 moedervlekjes waar je de meetlint tussen kan leggen, erg handig!
Broeken passen nog prima, dus ik vertrouw het er maar op dat die 2 centimeter niet accuraat is
.Ben zelf ook best tevreden met de trainingen, heerlijk om te merken wat eten boven onderhoud doet met je lijf wat betreft kracht en vermogen!
Wat jij zegt, daar ben ik het precies mee eens. Ik denk ook dat je uiteindelijk meer massa kunt aanmaken wanneer je de spier zo volledig mogelijk op de juiste manier aanspant. Vind het daarom ook heerlijk om de negatieve seconden bij de "terugweg" van een oefening soms zo lang mogelijk te maken. Deze week (vanaf vanavond) dus eventjes een week of 2 geheel focussen op de vorm, ben benieuwd hoe dat gaat lopen
.Bedankt voor de tip!Houd je cyclus in de gaten. Wanneer je ongesteld moet worden hou je wat meer vocht vast en dat meet je mee.
Heb het "feestje" een week of twee geleden gehad, dus dat is momenteel geen mogelijke verklaring.. Ik houd er inderdaad wel altijd rekening, maar tot nu toe nog niet kunnen bemerken dat ik veel vocht vasthoud, ben daar alleen maar blij mee!
Ik hoop eigenlijk dat degene die me altijd opmeet een kleine fout heeft gedaan. Vind het in ieder geval moeilijk te verklaren waar die 2 cm vandaan zou komen terwijl mijn taille juist kleiner is geworden..
Een halfjaar geleden zou ik echt wakker hebben gelegen om die 2 cm, nu helemaal niet, dus psychisch gezien lijkt het nu eindelijk vooruit te gaan, dat is dan weer het positieve aan deze meting
.je gaat gewoon goed! Meten is inderdaad soms erg lastig. Maar hoe kleding voelt en wat de spiegel zegt is veel belangrijker!
Thanks, voor mijn gevoel gaat het ook lekker! Vanavond vanavond even een week of 2 helemaal focussen op houding etc., even de concentratie op de PR's weghalen, anders loop ik mezelf dadelijk voor de voeten omdat ik vind dat ik te weinig progressie heb :').
Zoals ik net op het bericht van April antwoordde vind ik het wel heel fijn te merken dat ik eigenlijk niet wakker lig van die 2 cm, terwijl een halfjaar geleden ik dat sowieso wel had gedaan. Vind het alleen typisch, vraag me dan af waar het aan zou kunnen liggen..
Ben echt benieuwd naar de progressiefoto's. Voel me af en toe spekkig, maar ik (en mijn man) begin nu toch wel verandering te zien. Mijn lichaam voelt ook anders, soms heb ik zoiets van "er verandert iets, maar weet de vinger nog niet precies te leggen op wat". Qua bovenlichaam ben ik vrij droog, zeker vergeleken met mijn onderlichaam (echt vervelend dat boven -en onderlichaam bijna 2 maten schelen..). Vooral mijn rugspieren worden nu zichtbaar en gaan hard. Mijn schouder beginnen nu ook op te komen, zo gaaf om te zien! Dan weet je waar je het voor doet
.---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------
Training van vandaag: FB
BP
5 x 32.5
5 x 35
3 x 35
3 x 35
2 x 37,5 PR
Ik zou me focussen op de uitvoering en niet voor een PR gaan.. Maar had er zin in en was benieuwd of ik al richting de 40 zou kunnen
. Ik neem mezelf hierbij plechtig voor het de volgende keer op max 35 te houden! .. Of een week 5 x 3 x 35 om de week daarop richting 40 proberen te gaan
.Leg press 45o brede voetenstand
5 x 55
5 x 60
3 x 5 x 65 PR
Knieen voelden prima
MP
5 x 5 x 20
Anderhalf weekje db shoulder press gedaan in plaats van MP. Dit omdat ik mijn uitvoering van de MP wilde verbeteren. Het werpt zijn vruchten af, MP gaat nu inderdaad al soepeler!
BOR
5 x 5 x 40
EZ-bar curls
3 x 10 x 18
Triceps cable pushdown
10 x 14
10 x 16,3 PR
5 x 16,3 direct gevolgd door 5 x 14

Goede trainingen! Je gaat goed zo te zien. Erg goed dat je ook focust op vorm als je merkt dat t minder gaat. Ik denk dat je meer massa aanmaakt met goede vorm/aanspanning dan met meer gewicht en dat je de spier verkeerd spant/overbelast.
.