- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
front squats zijn heerlijk hoor, geen idee echter hoe dit voor jou knietjes voelt.
.
. Precies dezelfde sets als vorige week dus..
.
. Donderdag all you can eat gedaan als cheat, gisteravond een cocktailparty waar ik het vrij netjes heb gehouden met 1 Mojito, 2 bitterballen en een stukje wrap met zalm. Hiervoor overdag wat geschrapt om het zo veel mogelijk in mijn macro's te laten passen. Deze week is ook mijn "feestelijke" week wat betreft "vrouw-zijn". Een snellere verhoging van gewicht is dus te verklaren, maar 1 kg erbij vind ik toch wel erg veel..
.Fijn te horen dat mijn aanpak als een goede klinkt! Wil inderdaad zo min mogelijk fatgains, en de bulk zal lang gaan duren, dus liever op tijd een stapje terug. Heb hiervoor lang genoeg gecut lijkt me, wil nu even zo lang mogelijk genieten van "flink" eten en knallen met trainen!klinkt als een goede cleanbulkaanpak succes! lekkere training hoor!

Thanks!! Paar maanden geleden was ik echt gefrustreerd wat betreft benchen.. Had een blessure opgelopen bij het doen van flyes, na 2 maanden moest ik weer beginnen met alleen de stang.. De weg naar een net gewicht leek eindeloos te duren, blij met hoe het nu gaatSterke train en nice die BP! de volgende rep komt wel! Vergeet niet dat je vaak voor je ongesteld wordt wat vocht vast kan houden he.Je pakt het goed aan!
![]()
.Geniet nog steeds van de bench, maar zal inderdaad wat geduld moeten krijgenHet is niet zo gek dat je op de benchpress niet kan blijven verhogen. Loopt vaak snel vast, gewoon setjes blijven draaien gaat je bench vanzelf omhoog![]()
. Was zo gewend dat het in het begin op regelmatige basis omhoog ging, dat houd je natuurlijk niet eeuwig vol..
Je kan paused bench gaan doen en kijken of je het fijn vind. Met techniek maakt het niet zoveel uit, dan is het belangrijker hoe je op het bankje ligt en hoe je arch is. Ik doe alleen paused bench omdat het op wedstrijden verplicht is.
Met paused bench leer je wel beter om spanning vast te houden
.Ziet er goed uit imo
Die opbouw van je bench gaat wel wat traag. Als je hem zo pakt, rep je die 40 wel :
10 x 20
5 x 30
3 x 35
3 x 40
.Je kan 1x per week dynamic effort benchen, speedreps op (paused) bench, en 1x per week Max effort benchen.
A la westside.
.
Ik heb zelf een tijdje 5x5 op BP gedaan. Dat kan je opbouwend doen maar ook bijvoorbeeld 2 x licht om op te warmen en 3x op je max. Je moet gewoon kijken at het beste voegt.
.Gewicht is eigenlijk een slecht meetinstrument als het om de juiste macro's gaat. Je zou na 4 weken kunnen evalueren of je in vet bent aangekomen dmv een huidplooimeting (via body en fitshop heb je een super cheapass ding, dan kun je dat bij jezelf checken op een vast punt bij je buik bijv).
Training ziet er netjes uit
---------- Post added at 07:40 ---------- Previous post was at 07:38 ----------
Oja voor een sterkere bench zou je ook extra setjes dumbell bench press kunnen doen.
. Zo'n driepuntsmeting is bij mij niet betrouwbaar omdat mijn onderlichaam ruim anderhalve maat scheelt met mijn bovenlichaam, boven -en onderlichaam zijn dus totaal uit proportie.. Zodoende was de meting niet goed uit te voeren
. 
Ben benieuwd wat je van doe paused bench vind leuk dat je het gaat proberen

.
.
.

Dat geduld inderdaad, daar zou het best eens mee te maken kunnen hebben.. Benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen. 35 kg kan ik wat betreft de bench geheel gecontroleerd uitvoeren, 37,5 is eigenlijk het matje. Ik bewaar de 40 kg voor een extra set, leuk als ik er meer dan 1 rep mee kan halen, maar ga er niet de focus op leggenZou gewoon beginnen met iets wat je zekerweet dat je kan en setjes draaien helemaal als je iets nieuws uit probeerd (of techniek verbeterd). Geen idee of het veel scheelt touch en go to en paused (aan het begin kan je altijd meer touch en go benchen). Zelf doe ik altijd paused dat het nu voor mij raar zou zijn om touch en go te gaan doen. Maar zoals ik al zei ga setjes draaien met minder gewicht, heb je in de toekomst meer aan het heeft geduld nodig![]()
.
.Ziet eruit als een zware train! en die legpress lekker zo houden als dat je bevalt. Het is altijd zoeken naar wat het beste bij je lijf past en voegt. Dat pak je in ieder geval goed op! Goed ook dat je terug gaat in gewicht als het niet voegt. Beter een goede techniek dan net wat meer gewicht pakken wat niet voegt. Ontzettend lief van je hubby zeg! Fijn dat hij je er zo bij support. Dat is echt heel belangrijk! Die vetjes zal inderdaad iets zijn wat alleen jij ziet. Maar probeer dat wat te laten rusten. Je weet dat het met cutten er weer afgaat. Jij hebt de touwtjes in handen he! dat moet je niet vergeten! en je hebt ons ook nog als steun!![]()
.
. Ik blijf het doel voor ogen houden, geen gains zonder boven onderhoud te eten! Moet mezelf soms even tot orde roepen en inderdaad mezelf streng toe spreken. Af en toe bang niet meer af te kunnen vallen, maar het is gewoon wetenschap: eet minder dan je verbrandt en je valt af, niets meer en niets minder
.