marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Je kan nooit alles 100% goed doen. Je probeert het zo goed mogelijk te doen om goed resultaat te krijgen. En dat doe je ook. Balen hoort er ook bij als het even niet lukt. Maar als je het weer oppakt is er niets aan de hand. En dat lukt jou ook!Ja, precies, je doet alles volgens "het boekje" (voor zo ver dat bestaat) en dan valt het toch tegen.. Even balen mag, maar de volgende dag weer verder waar we gebleven waren. Want, inderdaad: de doorzetter zal winnen, alles duurt het misschien iets langer.
Vannacht stuk beter geslapen. Nog steeds wat futloos, zal wat meer nachten goede slaap nodig hebben om me weer fit te voelen denk ik. In ieder geval vandaag genoeg energie gehad om heel de ochtend lang lekker mijn huisje te schrobben.
Benieuwd naar hoe het gaat lopen met amitriptiline bij jou! Zou echt heerlijk zijn als je een beetje een uitkomst zou kunnen vinden.. Laat je amitriptiline voorschrijven door de huisarts of is het vrij verkrijgbaar?
Hier is het ook zaterdag ochtend schoonmaken.. vandaag wat wassen draaien enzo. Hoort er ook bij. Ik merk zelf dat gewoon een dag op mijn gat zitten ook veel goed doet.

Ik heb nu 2 dagen achtereen 2 abletjes van 10 mg genomen en zalig geslapen. tot 6:40 oid en daarna nog tot 8:00. Voor mij wel uniek. Het is via de huisarts te verkrijgen. het wordt vaak als middel gebruikt in hele lage dosis om te slapen. Ik ga morgen bellen of ik 20 mg kan blijven slikken. Het is helaas niet vrij verkrijgbaar. Ik ben al zoveel minder moe en zelfs mijn man zegt dat ik er veel minder moe al uitzie.

Vanavond dus weer 2 nemen.

Je training is echt super! die gewichten doe ik je niet na hoor!
en je biceps komen al mooi uit! Ik vond foto's plaatsen ook heel eng. heb ook genoeg crappy opmerkingen en lullige karma gehad.. Maar het gaat erom dat je vooruitgang kan zien en dat zie je ook!Je doet het voor jezelf!
En qua je eten en aankomen. Ik zou gewoon lekker zo doorgaan. Het zal vanzelf minder snel gaan maar dat merk je dan wel.
Go for it!

. Je vertelde volgens mij dat het niet verslavend is, dus het zou toch mooi zijn als je dit mag blijven slikken? Ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan, na zo veel jaar tobben zal het toch prachtig zijn om eens een oplossing te vinden..
. Wellicht toch maar even bij 14 houden en op volledig correcte uitvoering focussen?
), hebben we maar besloten vanavond onze date inclusief cheat te plannen 
.