Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?+1 in alle opzichten..Haha ik neem t ze niet kwalijk. Als je in een strakke legging gaat sldeadliften of cable kickbacks gaat doen dan wordt er gewoon gekeken (de meesten doen het slim, vanuit hun ooghoeken haha).
Als je 17 x 5 p kg deadlift kan, us 10 x 50 dan niet een beetje te licht geweest?
Lekkere training verder ondanks je teen!
Weet niet wie er sneller gegeneerd wegkeek, hij of ik
.Thanks Bricone! ^^
de 100 voorbij wauw! Feli[/QUOTE]
. Hoop echt dat ik achteraf zoiets heb van hadikdatmaareerdergedaan. Gelukkig de komende dagen erg druk, dan kan ik er niet al te veel bij stil staan
.
.Omfg, ben jij die creep die de hele tijd achter me kruipt?!

Laat mijn teen niet tegenhouden in een beentraining, dan maar een beetje aanpassen her en derOndanks je teen toch weer (V)PR's! Dat gaat nog steeds goed! Hou je teen wel in de gaten hoor. Ik hoop dat het snel beter gaat. maar 4 trainingen in een week en klagen.. ik kan er maar 2..Enne.. ik hoop dat je gelijk gaat krijgen en mijn bouwen binnenkort ook gaat lukken.
thx.
.
.Gelijk uitgeprobeerd, en het is gevoelig maar ga absoluut niet door het dak.. Ben nu wel meer gerust gesteldEen gebroken teen of vinger testen ze door vanaf het topje recht in de lengterichting te drukken. Als je dat kan zonder de lucht in te vliegen zal het wel meevallen---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ---------- En netjes van die DL en leg press in de tussentijd
![]()

Ik ga meer op mijn sleutelbeen mikken, misschien lukt het dan beterborst vooruit-houding bij lat pulldowns is inderdaad goeie reflex, maar dan inderdaad zoals natty zegt meer op bovenkant borst trekken ipv onder je borsten![]()
.Dankjewel Natty, laat starende mannen en een zielige teen geen beentraining in de weg zittenLekker laten staren die jongens/mannen. Ondank je mankementje toch mooie training neergezet.
.Hmm.. Je weet het weer mooi te vertellenHet zit in onze natuur om naar iets moois te kijken?Wel goeie training ondankt je teen, gebroken teen kan je verder niks mee doen helaas.
.
. Houd het voorlopig nog steeds op een flink kneuzing. Ik geef dat kloteding tot en met het weekend om te herstellen, en anders mag hij op de tafel bij de huisarts, dan heeft het lang genoeg geduurd 
Maar ik draag geen strakke leggingsHaha ik neem t ze niet kwalijk. Als je in een strakke legging gaat sldeadliften of cable kickbacks gaat doen dan wordt er gewoon gekeken (de meesten doen het slim, vanuit hun ooghoeken haha). Als je 17 x 5 p kg deadlift kan, us 10 x 50 dan niet een beetje te licht geweest? Lekkere training verder ondanks je teen!
. Als ik buk trekt mijn trainingsbroek waarschijnlijk inderdaad wel wat strakker rond mijn billen.. Glute kickbacks krijg ik soms inderdaad af en toe ook een blik, maar denk vooral omdat ik gewoon veel plek in beslag neem bij de cable station waarbij het nogal opvalt dat een klein vrouwtje in het middel van de zaal met haar benen als een malle naar achter loopt te trappen. Inclusief verbeten en verwoed rood hoofdje natuurlijk
.Gekke wezens, die mannen.. Moet het er maar mee doen+1 in alle opzichten.. Dat staren kunnen we niks aan doen en vroeg me inderdaad ook af of die deficit deads niet wat te licht waren. Geen last van je teen met andere oefeningen trouwens?

.
.Haha, jawel, maar het is gewoon zo awkwardLaat maar staren, alleen maar een positief teken toch![]()
.
.Thanks voor de tip, ik ga hem meenemen voor de volgende keer! Wil sowieso niet tot het alleruiterste gaan op deficit DL omdat ik altijd op mijn tweede LB dag mijn low rep high weight conventional DL heb.. En daar wil ik altijd zo goed mogelijk op scorenAls 10 x 50 makkelijk gaat voor set 1 dan zou ik sowieso gaan verzwaren naar bijv 10 x 60. Je zou (als ook dat makkelijk gaat) met 5 kg kunnen verhogen en kijken of je opnieuw 10 reps haalt. Als dat moeizaam gaat dan miss laatste set weer terug naar 60 (of 50) met een repout. Ik doe het elke oefening weer anders. Meestal als het gewicht te laag is maak ik er een high rep werkset van en verhoog ik het gewicht tot ik tussen de 10-15 reps zit. Een opwarm set ga ik nooit tot spierfalen.

.Zie ook reactie bij SP, wil niet mijn resultaat door de conventionele DL op de tweede LB dag in de weg zitten.. Maar het is sowieso het proberen waard, wil natuurlijk wel het best mogelijk eruit halen ^^.Je deads lekker zwaarder pakken volgende keer. En starende test. bommetjes moet je als compliment beschouwen joh. Je kan er ook een sport van maken om ze te out-alpha'en. Gestaag terugstaren tot ze wegkijken, en dan nog 30 seconden blijven staren. Als ze dan hun oefening doen, lekker staren en staren tot ze weg gaan omdat ze ge-outalpha'd zijn.
.
.Zorg er altijd voor dat DL nooit twee dagen achter elkaar is, er zitten altijd minimaal 1 UB dag tussenow je deadlift 2 dagen achter elkaar
Miss de deficit dl combineren met de conventionele? Of om de week zodat je alles uit beidde kan halen. Is maar een idee hoor
Ik heb laatst de American sumo dl gedaan. Die is best pittig! Iig erg fijn voor de billen![]()
.
.
. Vertrouwde het echt niet, en dan is bij mij de vuistregel dat ik het echt niet doe
.
.Dus je adviseert me om niet meer naar dames in mijn gym te staren?Haha, jawel, maar het is gewoon zo awkward.
Voel me dan vies ofzo, zat ook echt op mijn diepste punt van mijn SLDL, zo van "ohh haaaai, komt-er maar in heeeuuurrr". En dan met knipperende neonpijlen wijzend naar mijn ass enzo.
Dus.. Ja.. Gewoon.. Awkward.

Denk ook dat kracht in mijn polsen flink zwak is vergeleken bij borst -en armspieren. Daarnaast vind ik het lastig mijn polsen stabiel te houden in verband met luxatie (hypermobiliteit). Wil nog niet met materiaal mijn polsen ondersteunen though, juist omdat ik graag meer kracht in polsen wil om het zo lang mogelijk zonder ondersteuning te kunnen doen. Hmm.. Wellicht wrist curls of iets dergelijk een idee?Gezien het aantal reps op 14kg db was het denk ik ook nog even te zwaar. Of volgende keer hoger starten dat je meer over hebt. Waarom niet verder met 14? Offfff je vraagt iemand je te helpen. Mijn polsjes waren eerst ook zwak en zo kun je ook opbouwen

Jij mag dat gewoon, want je bent niet eng maar heel erg lieevvvv *aai over de bol* ^^Dus je adviseert me om niet meer naar dames in mijn gym te staren?En ze staren wel naar mijn kont als ik in mijn legging train, lekker hypocriet
Mooie training Sanne! Als je polsen een barbell van 32,5 kg aankunnen kunnen ze ook wel een dumbbell van 16 kg aan denk ik.
Nog goed kunnen doorwerken aan je onderzoek?
. M.O.E.T. vandaag de opzet afkrijgen want volgende week ga ik interviews houden en dergelijke, maar laten we het er op houden dat ik mezelf er echt toe moet zetten
.One arm cable row is zo zaaaalig! Heb het gevoel dan echt de focus volledig op rugspier te kunnen leggen, heerlijk!Die one arm cable row zit bij mij nog in de planning! Wel staand in de BOR houding. Heb m 1 x gedaan en vond het een lekkere oefening. Vergeet m alleen steeds. Heb in mn foon een to-do-gym listBij mij is het momenteel stabiliteit waar het mis gast bij de dumbell press. Ik heb m voor lange tijd in mn training gehad als 2e oefening, maar ik merk dat het instabiel is geworden. De dumbell shoulder press heb ik ook weer terug in mn schema dus dat moet ook helpen
![]()

Jij mag dat gewoon, want je bent niet eng maar heel erg lieevvvv *aai over de bol* ^^
En tsja, dat naar je kont staren.. Had nog zo gezegd die huiskleurige niet aan te doen ..
Mijn onderzoek gaat.. Euh.. Twijfelachtig![]()
. M.O.E.T. vandaag de opzet afkrijgen want volgende week ga ik interviews houden en dergelijke, maar laten we het er op houden dat ik mezelf er echt toe moet zetten
.

Ohhhh, ik ben zo'n schatje, en stiekem toch heel onschuldig!! ^^Awwww wat lief van jeSorry mama, volgende keer laat ik mijn broek wel uit dan
En succes met je onderzoek, zet 'm op. Als het eenmaal klaar is heb je een heerlijk gevoel. Spreek uit ervaring

Zit in de bullukik zie wel heel veul PR's in elke training? stiekem aan het snoepen?![]()
.
Zit in de bulluk.
Vandaag mijn laatste dag.. Mixed Feelings![]()