MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Maak het een mooie laatste bulk dag! Junkennnn :cool:
Ben heel braaf en heb het netjes bij mijn normale planning gehouden.. :rolleyes:

nette training....hoeveel is een bulkdag?
Thanks Nightfly! Ben nu geeindigd op 2800 kcal per dag :).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 60
5 x 65
5 x 70
5 x 75
5 x 80 VPR
Laatste begon de vorm matig te worden. Ik wil mezelf nu geheel richten op de techniek. Heeft iemand suggesties voor wat voor setjes ik dan het best kan gaan draaien? Vind dit lastig te bepalen..

Leg press 45o
10 x 100
10 x 105
10 x 110 VPR
8 x 115 VPR
10 x 110

Incline leg press
15 x 50
15 x 60 VPR
11 x 70 VPR
8 x 80 VPR

Adductor
10 x 90
10 x 90
10 x 90
10 x 90

Abductor
10 x 80
10 x 80
10 x 80
10 x 80

Bij zowel adductor als abductor heb ik het anders aangepakt. Holy shit, gewicht doet er bij deze oefeningen werkelijk helemaal niet toe. Aan het eind van de beweging houd ik het gewicht als het ware een paar tellen vast, vervolgens voer ik de negative heel langzaam uit. Heb ze nog nooit zo voelen fikken.. Lekker!

Lying leg curl
15 x 35
15 x 35
15 x 35
15 x 35
Deed me zeer, nog spierpijn van dinsdag :o

En ben nu vooral benieuwd wanneer de volgende training gaat plaatsvinden..
Morgen dat vreselijk vrouwen-ding in het ziekenhuis laten zetten, eens zien of de horrorverhalen op zijn plaats zijn.. Daarna moet ik die avond en volgende dag plat. Wil zondag een heel rustige UB-dag proberen, vind het vreselijk om rust te moeten houden. We zullen maar afwachten..

EINDE BULK
Vandaag was mijn laatste bulkdag. Ben op 64.5 kg begonnen en ben op 70 kg geeindigd. Vind dat een net resultaat.
Denk dat het nu even enorm wennen wordt aan dat ene gevoel dat ik heeuull lang niet heb gehad: een rommelende maag :o.

Teen-update
Zit nog steeds niet goed. Dokter gebeld. Verwijsbrief om foto te laten maken ligt klaar. Als het na het weekend niet is verbeterd is de kans toch erg groot dat hij toch gebroken is.
De duimen draaien...

Geen dl expert maar wat dacht je van 5x5 en langzaam verhogen?

Mooie laatste bulk training! en toch weer wat VPR's!!
je hebt een super mooie bulk neergezet! en nu op naar de cut he.
Wat DL betreft.. Ik deed inderdaad ook een tijd lang 5x5 op 1 gewicht en dan ophogen. Werkte goed voor techniek bij mij. Maar ik denk dat dat wel voor iedereen verschillend kan zijn.

Zet hem op en heel veel sterkte morgen! Ik denk aan je. :heart:

Sterkte ermee morgen;)

Netjes gedaan je bulk!! Hoelang heb je eigenlijks gebulkt:)?

Goed bulk resultaat Sanne! Toch denk ik dat het niet goed is om je cut direct met een rommelende maag en honger te beginnen. Naar mijn mening is het tekort dan te groot.

Dus ik hoop met je mee dat het gaat meevallen Sanne! In ieder geval succes vandaag!

Balen van je teen zeg Sanne..auwie
En ik hoop dat het horrording is meegevallen ;-)
En nette bulkresultaat, ben nu erg benieuwd wat er gaat gebeuren, succes meis

• #1.248
Geen dl expert maar wat dacht je van 5x5 en langzaam verhogen?
Is een optie.. En dan bijvoorbeeld volgende week dezelfde setjes als deze week en dan pas verhogen wanneer ik tevreden ben over de techniek bij de laatste set neem ik aan?

Mooie laatste bulk training! en toch weer wat VPR's!!
je hebt een super mooie bulk neergezet! en nu op naar de cut he.
Wat DL betreft.. Ik deed inderdaad ook een tijd lang 5x5 op 1 gewicht en dan ophogen. Werkte goed voor techniek bij mij. Maar ik denk dat dat wel voor iedereen verschillend kan zijn.

Zet hem op en heel veel sterkte morgen! Ik denk aan je. :heart:
Een prima afsluiter!!
Ik denk dat ik wil gaan verhogen wanneer ik vind dat ik 5 reps van een bepaald gewicht met goede techniek kan uitvoeren.. (v)pr's bij DL is niet meer mijn streven, ben nu echt op zoek naar een manier om de techniek goed onder de knie te krijgen.
En dankje :).

Thanks, nog 1,5 uur pijnvrij :p.

Netjes gedaan je bulk!! Hoelang heb je eigenlijks gebulkt:)?
Dankje meid! Vind het lastig te bepalen wanneer ik precies "echt" ben begonnen met bulken. Heb eerst een tijdje er over gedaan mijn onderhoud te vinden en ben toen telkens met 100 kcal omhoog gegaan totdat ik langzaam aankwam .. Denk dat ik dan kan zeggen dat ik sinds oktober/november ben begonnen met bulken.

Goed bulk resultaat Sanne! Toch denk ik dat het niet goed is om je cut direct met een rommelende maag en honger te beginnen. Naar mijn mening is het tekort dan te groot.

Dus ik hoop met je mee dat het gaat meevallen Sanne! In ieder geval succes vandaag!
Thanks Skatermarvin!
Heb trouwens over je gedroomd vannacht, haaaaaa, serieus! Tdawg en ik kwamen je tegen bij Shabu Shabu en daar hebben we als een malle zitten cheaten, ging helemaal nergens over, geen idee hoe ik er op kwam :o.

Anyway.. Heb laatste mijn plannen rondom de cut gepost.. Begin door 300 kcal te laten droppen en daar blijf ik twee weken op zitten, er op gokkend dat ik dan ongeveer 2 weken op onderhoud eet om vocht kwijt te raken. Daarna wil ik per 2 weken kcal verlagen. Het zit ook meer tussen de oren denk ik, dat honger -en trekgevoel in het begin.. Eet gewoon heel erg graag heel de dag door :o.

Balen van je teen zeg Sanne..auwie
En ik hoop dat het horrording is meegevallen ;-)
En nette bulkresultaat, ben nu erg benieuwd wat er gaat gebeuren, succes meis
Zo stom dat ik die kloteschijf er op kreeg, soms zou je de tijd even willen terugdraaien om iets over te doen :o.
Nog 1,5 uur en dan "mag ik", hopelijk valt het uiteindelijk mee..
Ben ook erg benieuwd hoe ik er dadelijk bij kom te staan! .. En hoop dat het krachtverlies mee zal vallen :).

Ben heel braaf en heb het netjes bij mijn normale planning gehouden.. :rolleyes:

Thanks Nightfly! Ben nu geeindigd op 2800 kcal per dag :).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 60
5 x 65
5 x 70
5 x 75
5 x 80 VPR
Laatste begon de vorm matig te worden. Ik wil mezelf nu geheel richten op de techniek. Heeft iemand suggesties voor wat voor setjes ik dan het best kan gaan draaien? Vind dit lastig te bepalen..

Je kan bijvoorbeeld... 10kg per set verhogen (Dus 5x60; 5x70; 5x80), minder voorvermoeidheid. 5x75 ligt superdicht bij 5x80. en dan draai je gelijk minder sets. En dan kan je na de 5x80 evt. nog 2-3x5x60 doen voor de form eventueel, zonder dat het echt een grote herstel impact heeft.

Thanks Skatermarvin!
Heb trouwens over je gedroomd vannacht, haaaaaa, serieus! Tdawg en ik kwamen je tegen bij Shabu Shabu en daar hebben we als een malle zitten cheaten, ging helemaal nergens over, geen idee hoe ik er op kwam :o.

Anyway.. Heb laatste mijn plannen rondom de cut gepost.. Begin door 300 kcal te laten droppen en daar blijf ik twee weken op zitten, er op gokkend dat ik dan ongeveer 2 weken op onderhoud eet om vocht kwijt te raken. Daarna wil ik per 2 weken kcal verlagen. Het zit ook meer tussen de oren denk ik, dat honger -en trekgevoel in het begin.. Eet gewoon heel erg graag heel de dag door :o.
Meen je:roflol: Ik cheat nooit...dus dat moet wel een droom zijn geweest!

Goed om niet gelijk teveel te verlagen. 300kcals is prima! ik ga ongeveer hetzelfde doen, maar bij mij lijkt het er in eerste instantie op of ik ga bulken ipv onderhouden, maar dat komt omdat stap 1 van mijn cut inhoud dat ik minder ga junken in het weekend en doordeweeks gewoon niet...of gepland:o

Tja, dat laatste herken ik wel. Zou het liefst niet x meals per dag eten...maar gewoon de dag zien als een grote meal de hele dag door..::rolleyes:

Is alles een beetje goed gegaan?

• #1.252
Je kan bijvoorbeeld... 10kg per set verhogen (Dus 5x60; 5x70; 5x80), minder voorvermoeidheid. 5x75 ligt superdicht bij 5x80. en dan draai je gelijk minder sets. En dan kan je na de 5x80 evt. nog 2-3x5x60 doen voor de form eventueel, zonder dat het echt een grote herstel impact heeft.
Grotere tussenstappen als ik je dus goed begrijp? En dan bijvoorbeeld :
Set 1: 5 x 60
Set 2: 5 x 70
Set 3: 5 x 80
Set 4: 5 x 60
Set 5: 5 x 60
Set 6: 5 x 60

Als je het zo bedoelt lijkt het me wel een fijne aanpak :).

Meen je:roflol: Ik cheat nooit...dus dat moet wel een droom zijn geweest!

Goed om niet gelijk teveel te verlagen. 300kcals is prima! ik ga ongeveer hetzelfde doen, maar bij mij lijkt het er in eerste instantie op of ik ga bulken ipv onderhouden, maar dat komt omdat stap 1 van mijn cut inhoud dat ik minder ga junken in het weekend en doordeweeks gewoon niet...of gepland:o

Tja, dat laatste herken ik wel. Zou het liefst niet x meals per dag eten...maar gewoon de dag zien als een grote meal de hele dag door..::rolleyes:
Nee, daarom, werd ook helemaal verward wakker.. Skatermarvin en cheaten, hoe kwam ik er op?!

Hmm.. En zie in de update wat er met mijn gewicht is gebeurd, heb nu helemaal vraagtekens bij hoe mijn lichaam in elkaar zit :o. Ach, een klein sprankje hoop is wel dat ik wellicht langer op 2500 kan zitten, zou mooi zijn als ik daar langzaam mee afval!

En inderdaad, het liefst gewoon heel de dag door eten.. Elke dag is gewoon eigenlijk 1 grote maaltijd, althans, ik zou er geen problemen mee hebben als het zo zou werken :rolleyes:.

Is alles een beetje goed gegaan?
Zie Whatsapp :(.
Maar het is nu goed uit te houden :).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: borst/triceps a.k.a. alles-wat-ik-doe-is-toch-wel-leuk

Goed, ik had eigenlijk voorgenomen vandaag helemaal niet te gaan.. Maar stilzitten is niets voor me en zeker na de horrorbehandeling gister was ik toch wel aan wat afleiding toe.
Long story short: heb liever een wortelkanaalbehandeling dan wat ik gisteren heb gevoeld. Toen ik de behandelkamer uit wilde lopen was ik ook nog eens aan het flauwvallen, dus heb nog een tijdje als een spastische zombie met heeuul veeuul pijn op een ziekenhuisbed liggen uitpuffen :o. Maar dat zit er dan in ieder geval op.. Sinds vanochtend voel ik me een stuk beter, al ben ik nog erg futloos en voel ik me in het algemeen gewoon niet lekker. Zolang ik rustig stil blijf zitten of liggen gaat het wel :).

Verder gisteren wel erg mooi nieuws gehoord. Enkele jaren geleden werd er PCOS bij me geconstateerd. Nu ik zo veel ben afgevallen werd mij gevraagd of ik gelijk een echo erbij wilde om te kijken hoe het er nu voor staat. En guess what, ik ben genezen :).

En daarom dus deze training voor de lulz, al zitten er toch nog twee vreemde, onbedoelde vpr's in :).

BP
10 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Machine flyes
20 x 10
15 x 15
20 x 15 VPR
10 x 20

CGBP
10 x 20
12 x 20
11 x 20
13 x 20

Cable front raises
15 x 6.8
15 x 6.8
15 x 6.8
15 x 6.8

Rope cable tricep extension
30 x 4.5 VPR, ongetwijfeld omdat ik de vorige oefeningen licht heb gedaan
10 x 6.8
15 x 4.5
18 x 4.5

En toen begon ik toch weer wat witjes te worden.. :/

Arnold press
10 x 7
10 x 7
15 x 6
15 x 6

Incline BP
20 x 10
10 x 14
9 x 12.5

Begon niet lekker te worden, gestopt.

Wekelijkse update
Week Kcal Kg Verschil

Week 0 2800 68.5 -1.25

Snap er geen f.u.c.k. van. Gisteren is pas de cut ingegaan, dus waar die -1.25 vandaan kom, I don't have a fucking clue. Heb tot en met donderdag gewoon netjes 2800 kcal gegeten en ben sinds gisteren terug naar 2500 kcal gegaan.
Nu dan ook erg benieuwd naar volgende week.

Zo dan! Dat is niet verkeerd! Gelijk 1.25kg zakken in gewicht:thumbs:

Had al verwacht dat de behandeling geen pretje zou zijn, maar gelukkig gaat het al iets beter! Wat is PCOS eigenlijk:o?

Respect trouwens dat je gewoon bent gaan trainen!:D

So heee... nou jij zet nog een forse lange training neer voor het niet lekker zijn! Respect hoor meid! Je houdt je top en dan ook nog VPR's!

Wat super dat je genezen bent! echt zo top! zo zie je maar dat een gezond leven je lichaam heel veel goed doet!

De -1,25 kan ook nog zijn omdat je terug was gegaan van 2850 naar 2800 laatste paar weken. Een lichaam heeft altijd wat tijd nodig om te wennen. En daarbij kan het ook nog vocht zijn. Je weet het maar nooit. Gewoon lekker je cut inzetten en als het te snel gaat weer wat ophogen!
Topper! vandaag ook weer trainen?

Zo dan, gewoon meteen weer gaan trainen. Jou kunnen we nu oprecht beest noemen :D

Andere mensen zouden paar dagen rust nemen maar je gaat gewoon trainen!
Ekt hardcore :thumb:

supernieuws dat de PCOS voorbij is meis!!
en lekkere training
(geen corewerk op het einde???...hint naar artikel gnagna :D)

Zodra je gaat cutten verlaag je niet alleen je kcal maar vaak ook je koolhydraat inname.
Daardoor verlies je de eerste paar dagen gelijk een hele lading vocht (Bij mij kan het soms wel 2.5kg schelen), is een eenmalige daling ;).

• #1.259
Zo dan! Dat is niet verkeerd! Gelijk 1.25kg zakken in gewicht:thumbs:

Had al verwacht dat de behandeling geen pretje zou zijn, maar gelukkig gaat het al iets beter! Wat is PCOS eigenlijk:o?

Respect trouwens dat je gewoon bent gaan trainen!:D
Vind het nogal frappant na een enkel dagje 300 minder eten :o. Maar goed, mij hoor je niet klagen hoor :rolleyes: .

PCOS heeft met cystes in de eierstokken te maken enzo.. Uiteraard grote invloed op vruchtbaarheid etc.. Ben dan ook erg blij dat dit hoofdstuk nu is afgesloten, een mooi cadeau voor het afvallen wat mij betreft :).

En thanks voor het compliment.. Wilde graag even zinnen verzetten en dat is gelukt!

So heee... nou jij zet nog een forse lange training neer voor het niet lekker zijn! Respect hoor meid! Je houdt je top en dan ook nog VPR's!

Wat super dat je genezen bent! echt zo top! zo zie je maar dat een gezond leven je lichaam heel veel goed doet!

De -1,25 kan ook nog zijn omdat je terug was gegaan van 2850 naar 2800 laatste paar weken. Een lichaam heeft altijd wat tijd nodig om te wennen. En daarbij kan het ook nog vocht zijn. Je weet het maar nooit. Gewoon lekker je cut inzetten en als het te snel gaat weer wat ophogen!
Topper! vandaag ook weer trainen?
Dankjewel lieverd! Vind altijd veel afleiding cq "troost" in het trainen, dat is dan lastiger wanneer je lichamelijk wat mankeert en daarom juist afleiding zoekt ;).

En vindt het echt een mooi, onverwachts cadeau voor de afgesloten, ongezonde periode. Mijn knieen zullen niet meer genezen, maar dit vind ik wel een enorm fijne meevaller!

Wat je zegt, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan! Was inderdaad ietsje gezakt de laatste tijd.. Fijn dat je meedenkt!
En zie mijn training vandaag.. Moest even wat kwijt geloof ik ;).
Nu wel gevoelige buik, dus nu weer rustig aan :).

Zo dan, gewoon meteen weer gaan trainen. Jou kunnen we nu oprecht beest noemen :D
Haha, dat is toch wel een heeuull erg fijn compliment!! :rolleyes:
Thanks! :D

Andere mensen zouden paar dagen rust nemen maar je gaat gewoon trainen!
Ekt hardcore :thumb:
Waar het hart van vol is.. Ofzo :p.
Dankjewel ;).

supernieuws dat de PCOS voorbij is meis!!
en lekkere training
(geen corewerk op het einde???...hint naar artikel gnagna :D)
Echt super inderdaad! Hij vroeg het zomaar plotseling of hij gelijk even zou kijken. Wilde het eigenlijk niet weten maar was zo overdonderd dat ik stamelend toestemde. Erg mooi nieuws en erg fijn dus dat het verdwenen is!
(Hahaha, wat een heerlijk ding ben je ook!! Hmm.. Ik ga ze zodra ik helemaal hersteld ben maar weer eens invoegen, kijken of ik het artikel kan bevestigen, zou wel een mooi beloning zijn na elke training :rolleyes:)

Zodra je gaat cutten verlaag je niet alleen je kcal maar vaak ook je koolhydraat inname.
Daardoor verlies je de eerste paar dagen gelijk een hele lading vocht (Bij mij kan het soms wel 2.5kg schelen), is een eenmalige daling ;).
Vind het echt bizar dat het in zo'n ontzettend korte tijd zo veel kan schelen! Heb bewust alleen koolhydraten verlaagd, en het resultaat is dus toch inderdaad wel erg ingrijpend.. Maar ik klaag niet hoor! :D

Training van vandaag: Pull

BOR, onderhands
20 x 20
20 x 30
13 x 40 VPR
10 x 45 VPR
4 x 50 PR dropset 6 x 40 dropset 14 x 20

Lat pulldown
20 x 25
10 x 32
6 x 39
10 x 36.6
12 x 34.3
15 x 32
Heb gelijk de tips in de praktijk gebracht. Naar houding laten kijken en de pulldown zodanig uitgevoerd dat hij naar sleutelbeen werd getrokken. Voelt prima, thanks voor de feedback all! :)

Db row
15 x 10
15 x 12
10 x 14
10 x 16
20 x 12 VPR

Side raises + machine reversed flyes superset nieuw
10 x 4/5
10 x 5/10 VPR
8 x 6/15 PR, eindelijk side raises met 6 kg, heeft lang mogen duren.. Fijn!!
10 x 5/10
In plaats van bent over side raises machine reversed flyes geprobeerd. Gaat stukken beter. Wil deze superset er dan ook inhouden.

21'ers
x 18 PR, enoooorm blond moment.. Was pissig aan het eind, zo van: hoe kan het nou dat dit ineens zo zwaar is?! Maakte de set met heel veel moeite af waarna Tdawg me er op wees dat ik aan de slag was gegaan met zijn warming up en ik normaal met 13 kg begin :o. Zo zie je maar.. Kracht zit ook gewoon tussen je oren ;).
x 13
x 13
x 10.5
In ieder geval flink opgepompt inmiddels :rolleyes:

Bb shrugs
10 x 35
10 x 40
10 x 45 VPR
9 x 50 PR, grip faalde.. Standaard rechterhand..

Hammer curls
14 x 7
10 x 7
13 x 6
13 x 6

Face pulls
15 x 6.8
15 x 9
15 x 9
20 x 6.8
Bij face pull trok ik rope eerst richting voorhoofd, maar links begon het inmiddels flink te kraken. Nu trek ik rope meer richting ogen/neus, kraak is bijna weg.. Toch even in de gaten houden though.

Ben erg tevreden over deze training. Had vooraf rekening gehouden dat ik wellicht toch nog niet voluit kon gaan omdat ik nog niet helemaal hersteld ben. Aan het eind van de training begon mijn onderbuik en onderrug toch wel te zeuren en was het tijd om rust te nemen, maar gelukkig heb ik tot die tijd nog mijn schouders eronder kunnen zetten.
Een fijne training dus, die had ik niet verwacht! ^^

Wat een super training weer meid! Zo zie je maar he! cutten een wat minder leuke vrijdag en wat pijntjes maar toch even lekker je zinnen verzetten. dat is wat telt! Je bent een topper en ik denk dat jouw cut je heel veel zal brengen!
Jij bent letterlijk rete-sterk in je training en ik je koppie! You go topper!

Terug
Naar boven