AndroidHealthClinic

Sanne's log

Bizar hè Hoe dat gewicht ineens snel kan dalen (maar soms ook stijgen XD)

Na mn voedselvergiftiging was ik bijna 3 kg kwijt in 3 dagen. Nu is dat er gelukkig weer bij + paar ons extra:p

Mooie training weer trouwens! Ziet er pittig uit:)

als 21-ers met 18 lukt, waarom dan niet alles setjes daarmee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Wat een super training weer meid! Zo zie je maar he! cutten een wat minder leuke vrijdag en wat pijntjes maar toch even lekker je zinnen verzetten. dat is wat telt! Je bent een topper en ik denk dat jouw cut je heel veel zal brengen! Jij bent letterlijk rete-sterk in je training en ik je koppie! You go topper!
Wat een liefde reactie, dankjewel ^^ xx

Bizar hè Hoe dat gewicht ineens snel kan dalen (maar soms ook stijgen XD) Na mn voedselvergiftiging was ik bijna 3 kg kwijt in 3 dagen. Nu is dat er gelukkig weer bij + paar ons extra:p Mooie training weer trouwens! Ziet er pittig uit:)
Echt heel bizar, merk ook al dat ik veel minder "bloated" ben, voelt eigenlijk heerlijk zo :o.
En hongergevoelens heb ik absoluut niet, dusse.. Stel hè.. Ik val nog eventjes af op 2500 kcal.. Dat zou wel enorm luxe zijn :rolleyes:
Training van gister is verreweg mijn favoriet, houd van variatie! ^^

als 21-ers met 18 lukt, waarom dan niet alles setjes daarmee?
Omdat het zéér moeizaam ging en de laatste 7 reps met een niet-fantastische vorm :o.
Heb liever een prima uitvoering waarbij ik vooral de beweging gecontroleerd en "knijpend" kan uitvoeren.

Dat zou indd mooi zijn:) Ik viel de eerste weken vorig jaar ook snel af op 2500 (in 3 weken -3%) dus het kan!

Mijn stofwisseling is nu nog sneller dus ik kan nu miss nog hoger starten. Maar goed, dat hangt van mn coach af! Ik kom van de week bij m langs voor mn dieet:)

Wat je als laatste beschrijft heb ik ook bij sommige oefeningen. Heb daarom nu ook steeds minder zin om alles te loggen (reps en gewichten zeggen niet zoveel meer).

• #1.265
Dat zou indd mooi zijn:) Ik viel de eerste weken vorig jaar ook snel af op 2500 (in 3 weken -3%) dus het kan!

Mijn stofwisseling is nu nog sneller dus ik kan nu miss nog hoger starten. Maar goed, dat hangt van mn coach af! Ik kom van de week bij m langs voor mn dieet:)

Wat je als laatste beschrijft heb ik ook bij sommige oefeningen. Heb daarom nu ook steeds minder zin om alles te loggen (reps en gewichten zeggen niet zoveel meer).
Ghehe, dat is fijn nieuws om te horen.. Ik zou er voor tekenen om in het begin nog even op 2500 te kunnen zitten! ^^

Erg benieuwd hoe jouw cut eruit gaat zien.. Houd me op de hoogte!

En inderdaad, begin (zeker wat kleine spiergroepen betreft) te merken dat gewicht niet altijd gerelateerd hoeft te zijn aan de intensiteit van de oefening. De manier waarop je hem uitvoert, daar kan je ontzettend me varieren .. En op die manier begin ik voor mezelf te merken wat wel en niet werkt bij me. Vind het in ieder geval verrassend te ontdekken dat ik bijvoorbeeld bij abductor oefeningen veel meer voel op lager gewicht en een erg geconcentreerde en lange uitvoering (met vooral van de overgang van positief naar negatief even een paar seconden vasthouden). Al doende leert men ;).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB 1

Deficit DL
10 x 50
10 x 60
10 x 65 VPR
10 x 70 VPR
Lekker begin! Thanks voor de feedback SP en Skatermarvin, jullie hadden overduidelijk gelijk :bow:

Vertical leg press
10 x 60
10 x 70
10 x 80 VPR
8 x 84 PR
15 x 70 VPR
20 x 40
50 x 30 VPR
Fijne burn! :fire:

Split squat
10 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Donkey kickbacks in Smith
10 x 10
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Lying leg curl
15 x 15
10 x 20
10 x 25
5 x 30 VPR
20 x 15

Standing calf raises
20 x 25
20 x 25
20 x 25
20 x 25

Lekkere training.
Zweette overigens wel als een rund vandaag, geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Liep in mijn ogen, ook geen handig idee om dan verwoed te gaan wrijven..
Wellicht onder andere te maken met het inzetten van de cut, of zeg ik nu iets geks?

Wow... een cut training en dan barsten van de VPR's! Nice! :D
en zo fijn dat jouw gym open is.. onze is dicht.. :( weer niet trainen..

Misschien het weer?Het is hier drukkend warm.

You go girl!! 10 x 70 is suuppeerr netjes

ik had een ruk treen gisteren. Abnormaal benauwd dus trok mn beentraining bijna niet.

Graag gedaan hoor Sanne!!:thumbs: Wat een heerlijke training weer zeg!

Al een beetje gewend aan de lagere hoeveelheid kcals?

Damn, sterke Deficit DL heb je daar.. !

• #1.271
Wow... een cut training en dan barsten van de VPR's! Nice! :D en zo fijn dat jouw gym open is.. onze is dicht.. :( weer niet trainen..
Zit nog niet diep hè, vermoedelijk rond onderhoud, dus zou niet erg fijn zijn als ik nu al krachtverlies zou hebben ;).
Op Hemelvaartsdag is onze gym dicht.. Als die van jou dan netjes open is, dan lopen we gelijk op :rolleyes:.

Misschien het weer?Het is hier drukkend warm.
Hoor er inderdaad inmiddels meer mensen over! Hopelijk is het vanavond wat beter.. Sowieso is een legday in zo'n drukkende omgeving niet bepaald prettig .. :p

You go girl!! 10 x 70 is suuppeerr netjes ik had een ruk treen gisteren. Abnormaal benauwd dus trok mn beentraining bijna niet.
Thanks meid! :D
Klote dat je training zo ruk ging gister :(. Ga dadelijk gelijk eens bijlezen in je logje! Vind het overigens sowieso klote om te trainen als het erg warm is (vooral als het ook nog eens vochtig is). Er is inmiddels wel een kleine airco in de gym geïnstalleerd, dus ik hoop dat het wat zoden aan de dijk gaat zetten..

Graag gedaan hoor Sanne!!:thumbs: Wat een heerlijke training weer zeg! Al een beetje gewend aan de lagere hoeveelheid kcals?
Hulp is altijd meer dan welkom! ^^
Zit nu op 2500, vermoedelijk rond onderhoud. Geen trek of wat dan ook, merk eigenlijk nauwelijks verschil. Al mis ik mijn rozijntjes wel :rolleyes:. Zou mooi zijn als ik een tijdje op 2500 kan afvallen, maar laat ik er maar voor de zekerheid niet op rekenen..
Toen ik enkele jaren geleden ging afvallen heb ik een periode onder 1000 kcal gegeten, en langere periode rond 1200 á 1400, kan me dat nu echt niet meer voorstellen :o.
De all you can eat voor de schoolreünie gaat niet door trouwens, dus begin juni mag ik lekker los om verjaardag moeder cq (hopelijk) positieve eindbeoordeling stage te vieren :D. Heb ik me netjes een maand aan mijn plan kunnen houden.. ;)

Damn, sterke Deficit DL heb je daar.. !
Whiieee, dankje! :D
Jullie hadden gelijk, er zat gewoon echt meer in :rolleyes:. Merk ook duidelijk dat deficits mijn lift off goed doet, een prima toevoeging in mijn schema!

probeer niet te snel te zakken met kcals.. op een gegeven moment kom je op een kantelpunt, maar daarna trekt het weer gewoon door..

De all you can eat voor de schoolreünie gaat niet door trouwens, dus begin juni mag ik lekker los om verjaardag moeder cq (hopelijk) positieve eindbeoordeling stage te vieren :D. Heb ik me netjes een maand aan mijn plan kunnen houden.. ;)

Verjaardag moeder? Dus naast mijn normale squat plek met de betere barbell op onze legday jat je nu ook gewoon even tussen neus en lippen door mijn moeder van me af? :mad:

• #1.274
probeer niet te snel te zakken met kcals.. op een gegeven moment kom je op een kantelpunt, maar daarna trekt het weer gewoon door..
Voor mij nogal een uitdaging om niet te snel te zakken.. Vind het soms nog lastig vertrouwen te hebben in wat het geduld kan opleveren.
Ben nu van 2800 naar 2500 gegaan waarbij ik denk dat ik nu rond mijn onderhoud zit. Dan wil ik in 2 weken in ieder geval door die fase van vochtverlies heen zijn. Na twee weken (inmiddels 1,5 week) kijk ik dan wat het heeft opgeleverd.. Wil dan per 2 weken blijven bekijken of ik naar beneden moet, wil dan telkens staap van 200 kcal nemen.
Bedoel je met het kantelpunt dat je op een gegeven moment denkt dat je met een bepaald aantal kcal niet meer afvalt, maar dat wanneer je nog even wacht met verder verlagen gewichtsverlies daarna toch weer doorzet?

Verjaardag moeder? Dus naast mijn normale squat plek met de betere barbell op onze legday jat je nu ook gewoon even tussen neus en lippen door mijn moeder van me af? :mad:
Ha, jouw moeder stuurt me braaf iedere dag berichtjes met "liefs mam" en ik stuur berichtjes met als aanhef "hey lieve mam", dus .. Euh.. Ja, ik jat je bb EN je moeder!
Omdat het kan :D.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Training van vandaag: UB

Db press
10 x 10
10 x 12
10 x 14 VPR
7 x 14

Paused bench
10 x 22.5
10 x 25
10 x 27.5
6 x 30
4 x 32.5 PR
Gaat gestaag met paused. Zondag "de gevreesde" 1RM van 40.. :bang:

One arm cable row
10 x 25.3
10 x 27 VPR
9 x 29.3 PR
8 x 27
15 x 23

Close grip reversed pulldown
10 x 39
10 x 41.3
10 x 43.6
8 x 45
15 x 32

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
10 x 10
5 x 12 VPR, na zo'n 4 a 5 maanden vloeken op stilstand bij de shoulder press een minimale VPR van +1 rep, maar toch voelde ik me even heel erg onoverwinnelijk :o. Volgende week beginnen met 9 of 10, kijken of dat wat uithaalt..

Bicep overhead cable curl
10 x 9
9 x 11.3
10 x 9
10 x 9

Tricep cable pushdown
15 x 9
10 x 14
10 x 14
10 x 14
Even terug van heel lang weggeweest. Was hiermee gestopt omdat ik te erg ging cheaten (te gefrustreerd over stilstand). Vandaag weer eens opgepakt met focus op uitvoering, ging weer goed :).

Redelijk tevreden over training. Resultaat is op zich goed, maar was er met mijn hoofd niet helemaal bij en dan train ik wat minder lekker. Rant onder spoiler voor de geinteresseerden die wel genieten van wat drama op zijn tijd :p.
Kijk enorm op tegen mijn laatste stageperiode. Heb het ontzettend naar mijn zin en wil gewoon niet weg :o. Vanmiddag vroeg mijn bazin of ik even op kantoor wilde komen. Kreeg ik de vraag voorgeschoteld of ik iemand 4 maanden wilde vervangen: tegen betaling uiteraard, gewoon als baan. Ze zijn erg tevreden met me en vinden me in het team passen. Dus ik stuiterde zowat van mijn stoel.. Totdat we er achter kwamen dat precies 1 maand samenvalt met het starten van mijn afstudeerjaar (minor) :(. 3 maanden vervangen heeft geen zin, het moet echt 1 persoon zijn. Enerzijds ben ik ontzettend blij dat ze direct aan mij dachten (terwijl ik nog niet gediplomeerd ben, dus dit vind ik een mooi compliment). Anderzijds baal ik nu echt ont-zet-tend..
Verder is het razend druk en ga ik morgen mijn onderzoeksopzet afronden en inleveren. Ik heb dan vermoedelijk over 2 weken een sollicitatie, hoop enorm dat ik dit onderzoek dan ook mag uitvoeren waar ik nu stage loop.. Dat zou tevens betekenen dat ik gelijk gebakken zit voor het afstudeerjaar omdat ik dan een mooi project heb. Al met al: spanninggggg :o

Benieuwd naar LB dag 2 morgen.. Heb gisteren voor eerst sinds tijden zonder knee sleeves getraind wat best goed aanvoelde. Echter heb ik nu onvoorstelbare spierpijn aan zeg maar de "onderkant" van mijn quads. Nog nooit gehad, en denk dan ook dat het komt omdat ik beenspieren toch op een andere manier heb gebruikt zonder de ondersteuning van sleeves. Morgen wil ik weer zonder sleeves trainen, maar hoop vooral dat de spierpijn dan minder is. Fietsen is vandaag zeg maar al een hele opgave, evenals toiletteren en gaan zitten of opstaan :rolleyes:

Lekkere training aan (v)pr's weer geen geprek altijd motiveren.

Jammer dat je niet 3maandjes kan vervangen.

Zit nog niet diep hè, vermoedelijk rond onderhoud, dus zou niet erg fijn zijn als ik nu al krachtverlies zou hebben ;).
Op Hemelvaartsdag is onze gym dicht.. Als die van jou dan netjes open is, dan lopen we gelijk op :rolleyes:.
Nope helaas.. hier ook alles dicht.. en daarbij moet ik nog werken ook. Evenals pinksteren :sad:
en ziet ernaar uit dat ik volgende week ook weer een dag op pad ben naar een bedrijf... dus dat wordt wss ook verplicht een rustdag. :(

Maar goed we komen er wel door. :)

Super training ook weer he! Het kan niet op met de (V)PR's bij jou! Ik zal blij zijn als ik ooit in de buurt van jouw prestaties kan komen! maar dan de andere kant op he. ;) je snapt me wel. hahahaha

Wat super van je stage dat je gevraagd bent. Alleen al dat ze je vragen moet je positief zien! Is het niet mogelijk om je minorafstudeerproject een maandje uit te stellen? Misschien overleggen. Mogelijk is dit ook nog een kans om na je afstuderen daar een baan te krijgen.

Enne.. kop op hoor. die laatst periode zal druk zijn maar het gaat je lukken! Lekker afreageren in de gym en knallen op je stage! Jij kan dat!

Morgen is morgen. dan zal het vast een stuk beter gaan en die LB dag zal ook wel weer genoeg (V)PR's opleveren als ik jou zo ken. ;)

Voor mij nogal een uitdaging om niet te snel te zakken.. Vind het soms nog lastig vertrouwen te hebben in wat het geduld kan opleveren.
Ben nu van 2800 naar 2500 gegaan waarbij ik denk dat ik nu rond mijn onderhoud zit. Dan wil ik in 2 weken in ieder geval door die fase van vochtverlies heen zijn. Na twee weken (inmiddels 1,5 week) kijk ik dan wat het heeft opgeleverd.. Wil dan per 2 weken blijven bekijken of ik naar beneden moet, wil dan telkens staap van 200 kcal nemen.
Bedoel je met het kantelpunt dat je op een gegeven moment denkt dat je met een bepaald aantal kcal niet meer afvalt, maar dat wanneer je nog even wacht met verder verlagen gewichtsverlies daarna toch weer doorzet?

Ha, jouw moeder stuurt me braaf iedere dag berichtjes met "liefs mam" en ik stuur berichtjes met als aanhef "hey lieve mam", dus .. Euh.. Ja, ik jat je bb EN je moeder!
Omdat het kan :D.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Training van vandaag: UB

Db press
10 x 10
10 x 12
10 x 14 VPR
7 x 14

Paused bench
10 x 22.5
10 x 25
10 x 27.5
6 x 30
4 x 32.5 PR
Gaat gestaag met paused. Zondag "de gevreesde" 1RM van 40.. :bang:

One arm cable row
10 x 25.3
10 x 27 VPR
9 x 29.3 PR
8 x 27
15 x 23

Close grip reversed pulldown
10 x 39
10 x 41.3
10 x 43.6
8 x 45
15 x 32

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
10 x 10
5 x 12 VPR, na zo'n 4 a 5 maanden vloeken op stilstand bij de shoulder press een minimale VPR van +1 rep, maar toch voelde ik me even heel erg onoverwinnelijk :o. Volgende week beginnen met 9 of 10, kijken of dat wat uithaalt..

Bicep overhead cable curl
10 x 9
9 x 11.3
10 x 9
10 x 9

Tricep cable pushdown
15 x 9
10 x 14
10 x 14
10 x 14
Even terug van heel lang weggeweest. Was hiermee gestopt omdat ik te erg ging cheaten (te gefrustreerd over stilstand). Vandaag weer eens opgepakt met focus op uitvoering, ging weer goed :).

Redelijk tevreden over training. Resultaat is op zich goed, maar was er met mijn hoofd niet helemaal bij en dan train ik wat minder lekker. Rant onder spoiler voor de geinteresseerden die wel genieten van wat drama op zijn tijd :p.
Kijk enorm op tegen mijn laatste stageperiode. Heb het ontzettend naar mijn zin en wil gewoon niet weg :o. Vanmiddag vroeg mijn bazin of ik even op kantoor wilde komen. Kreeg ik de vraag voorgeschoteld of ik iemand 4 maanden wilde vervangen: tegen betaling uiteraard, gewoon als baan. Ze zijn erg tevreden met me en vinden me in het team passen. Dus ik stuiterde zowat van mijn stoel.. Totdat we er achter kwamen dat precies 1 maand samenvalt met het starten van mijn afstudeerjaar (minor) :(. 3 maanden vervangen heeft geen zin, het moet echt 1 persoon zijn. Enerzijds ben ik ontzettend blij dat ze direct aan mij dachten (terwijl ik nog niet gediplomeerd ben, dus dit vind ik een mooi compliment). Anderzijds baal ik nu echt ont-zet-tend..
Verder is het razend druk en ga ik morgen mijn onderzoeksopzet afronden en inleveren. Ik heb dan vermoedelijk over 2 weken een sollicitatie, hoop enorm dat ik dit onderzoek dan ook mag uitvoeren waar ik nu stage loop.. Dat zou tevens betekenen dat ik gelijk gebakken zit voor het afstudeerjaar omdat ik dan een mooi project heb. Al met al: spanninggggg :o

Benieuwd naar LB dag 2 morgen.. Heb gisteren voor eerst sinds tijden zonder knee sleeves getraind wat best goed aanvoelde. Echter heb ik nu onvoorstelbare spierpijn aan zeg maar de "onderkant" van mijn quads. Nog nooit gehad, en denk dan ook dat het komt omdat ik beenspieren toch op een andere manier heb gebruikt zonder de ondersteuning van sleeves. Morgen wil ik weer zonder sleeves trainen, maar hoop vooral dat de spierpijn dan minder is. Fietsen is vandaag zeg maar al een hele opgave, evenals toiletteren en gaan zitten of opstaan :rolleyes:

Die spanning kan ik me wel voorstellen maar toch super mooi compliment!!

Lekkere training weer. Heb soms ook oefeningen die ik na een tijdje opnieuw doe en ineens favoriet worden. Mijn fout was vaak te zwaar gaan, maar merk nu wel dat ik veel effectiever train als ik niet te zwaar ga bij de isolatie oefeningen.

Ik ben helemaal fan van de one arm tricep pushdown. Die pak ik mega gecontroleerd tot failure, dan help ik een paar reps mee met de andere arm en dan gooi ik het gewicht met 50% omlaag en maak het af tot failure + geforceerde reps.. heerlijk!!:D

• #1.278
Lekkere training aan (v)pr's weer geen geprek altijd motiveren. Jammer dat je niet 3maandjes kan vervangen.
Dankje Bricone :). Benieuwd naar de training dadelijk, spierpijn van eerst legday afgelopen dinsdag is nauwelijks gezakt :o.
En het is inderdaad echt balen.. Moet het maar opnemen als een mooi compliment :).

Nope helaas.. hier ook alles dicht.. en daarbij moet ik nog werken ook. Evenals pinksteren :sad: en ziet ernaar uit dat ik volgende week ook weer een dag op pad ben naar een bedrijf... dus dat wordt wss ook verplicht een rustdag. :( Maar goed we komen er wel door. :) Super training ook weer he! Het kan niet op met de (V)PR's bij jou! Ik zal blij zijn als ik ooit in de buurt van jouw prestaties kan komen! maar dan de andere kant op he. ;) je snapt me wel. hahahaha Wat super van je stage dat je gevraagd bent. Alleen al dat ze je vragen moet je positief zien! Is het niet mogelijk om je minorafstudeerproject een maandje uit te stellen? Misschien overleggen. Mogelijk is dit ook nog een kans om na je afstuderen daar een baan te krijgen. Enne.. kop op hoor. die laatst periode zal druk zijn maar het gaat je lukken! Lekker afreageren in de gym en knallen op je stage! Jij kan dat! Morgen is morgen. dan zal het vast een stuk beter gaan en die LB dag zal ook wel weer genoeg (V)PR's opleveren als ik jou zo ken. ;)
Muhh.. Het is dus aardig puzzelen bij je wanneer je kunt trainen.. In jouw geval is niet te veel trainen erg belangrijk, klinkt als een dooddoener, maar probeer dan maar aan te denken.. Dan sla je jezelf er wellicht wat beter doorheen ;).
En dankjewel! Enne, ik snap je, haha. Aan je doorzettingsvermogen zal het echt niet liggen!!
Was echt oprecht verbaasd dat ik werd gevraagd, het het totaal niet verwacht. Werd in het kamertje van mijn baas geroepen en had echt zo'n gevoel van "wat-heb-ik-nou-weer-in-godsnaam-gedaan" :o. Helaas is uitstellen van minor echt geen optie.. Heb 2 jaar geleden bewust voor de voltijd-studie gekozen en switchen gaat niet meer.. Het is dus te hopen dat ik word aangenomen voor mijn afstudeervoorstel, wie weet kan ik dan mooi doorrollen naar een baan :rolleyes:. Dinsdag solliciteren, dusse.. Duimen!! :D

Die spanning kan ik me wel voorstellen maar toch super mooi compliment!! Lekkere training weer. Heb soms ook oefeningen die ik na een tijdje opnieuw doe en ineens favoriet worden. Mijn fout was vaak te zwaar gaan, maar merk nu wel dat ik veel effectiever train als ik niet te zwaar ga bij de isolatie oefeningen. Ik ben helemaal fan van de one arm tricep pushdown. Die pak ik mega gecontroleerd tot failure, dan help ik een paar reps mee met de andere arm en dan gooi ik het gewicht met 50% omlaag en maak het af tot failure + geforceerde reps.. heerlijk!!:D
De baal-factor is na een nachtje gelukkig wel wat gezakt, was echt gefrustreerd gister :o.
En dankje! Echt lekker dat hij nu toch weer beter aanvoelt. Een amen, bij isolatie oefeningen ervaar ik inmiddels ook dat ik daar het lekkerst ga met een goede focus en lekker "knijpen", paar tellen vasthouden, langzame negatief etc.
Die one arm tricep pushdown, doe je die met cable en dan zo'n handvat eraan? Nu ben ik weer nieuwsgierig geworden :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Training van vandaag: LB dag 2 Op karakter :o
- Nog flinke spierpijn van LB dag 1 (twee dagen geleden)
- Mooeehoeeeee
- .. En sinds DL ineens last van linkergedeelte onderrug ???

DL
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 60
5 x 60
5 x 60
Tips van Kaluro ter harte genomen. Minder kleine tussenstappen. Focus geheel op techniek. Techniek en controle was nu bij 5 x 80 stukken beter dan vorige week.
Thanks Kaluro! :)

.. Liep weg en kreeg ineens langzaam last van rugpijn in onderrug, linkergedeelte. Is nu erger geworden. Hopelijk morgen weer weggetrokken. Heeft een zeurderig gevoel daar mee verder te moeten trainen.

Leg press 45o
10 x 100
10 x 110
10 x 120 VPR
8 x 130 VPR
4 x 140 PR
15 x 75

Incline leg press
10 x 60
10 x 70
10 x 80 VPR
3 x 85 PR. Wellicht had ik meer reps gekund, maar had er geen vertrouwen in, en risico's ga ik niet lopen :o.
20 x 40

Cable glute kickback
10 x 14
10 x 14
10 x 14
15 x 11.3
Poging om spierpijn in glutes en hammies minder te laten worden, gelukkig gelukt want het begint nu eindelijk te zakken ^^.

Adductor
10 x 85
10 x 85
10 x 85
10 x 85
Superset
Abductor
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70
Beweging 2 a 3 tellen vasthouden en dan langzame negative.

En geloof het of niet.. *tromgeroffel*
.. Kreeg na het eerste setje adductors voor het eerst sinds maaaaanden serieuze trek :o.
Goh, was eventjes vergeten hoe zeer dat gerommel in mijn buik me tegenstaat :rolleyes:

Ik duim uiteraard hard mee voor je dinsdag. Mag je voor mij ook duimen. weer een rit van 2x2 uur maandag en volgende week zondag/maandag weer op en neer naar Duitsland :o andere leverancier... weer 2x 6 uur auto.. :sad: de reden is leuk.. maar die ritten he.. en weer niet trainen. :(

Maar je zet weer een top training neer! dat gaat echt lekker met je. Nog steeds (V)PR's! Topper!
ik duim heeeeeel goed door voor je!

Goeie tren girl :thumb: :kiss:

Was blijkbaar nog niet in :o
Nu wel :D

Terug
Naar boven