Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
JEEEEEEHA Sanne! Ondanks de spierpijn nog..echt een erg goede training weer neergezet hoor!
Hmm...ojee trek krijgen op de adduction! Ik zelf wordt bij de trage reps op abductions nog wel eens bijna onpasselijk van het sqeezen..heel raar is dat
Mooie trainingen Sanne! Dat hongergevoel valt straks wel mee als je met de dag meer definitie gaat zien over je hele lichaam. Dat heb je er dan wel voor over
En ken die periode met 1000 kcals per dag. Kan het me nu ook niet meer voorstellen
Ik duim uiteraard hard mee voor je dinsdag. Mag je voor mij ook duimen. weer een rit van 2x2 uur maandag en volgende week zondag/maandag weer op en neer naar Duitsland andere leverancier... weer 2x 6 uur auto.. de reden is leuk.. maar die ritten he.. en weer niet trainen.
Maar je zet weer een top training neer! dat gaat echt lekker met je. Nog steeds (V)PR's! Topper!
ik duim heeeeeel goed door voor je!
Brr.. Je rijdt er aardig op los.. Hoop dat het meevalt met je schouders en nek! Kan je helemaal niet trainen volgende week?
En dankje! Zal me benieuwen dinsdag.. Hoop stiekem natuurlijk al gelijk te horen of ik er mag afstuderen of niet .
JEEEEEEHA Sanne! Ondanks de spierpijn nog..echt een erg goede training weer neergezet hoor!
Hmm...ojee trek krijgen op de adduction! Ik zelf wordt bij de trage reps op abductions nog wel eens bijna onpasselijk van het sqeezen..heel raar is dat
Ghehe, dankje Marvin!
Even tandjes op elkaar en in je achterhoofd houden waar je het voor doet.. En tsja, dan kan je niet anders dan er vol voor gaan .
Ja, serieus, wist niet wat me overkwam! Herkende dat gevoel helemaal niet meer.. Werd er zowat een beetje chagrijnig van . Wat smaakt de postworkoutmeal dan goddelijk .
En onpasselijk worden bij het squeezen? Dat klinkt.. Euh.. Curieus . Heb wel dat ik tijdens leg press of deadlift licht misselijk word, maar dat hoor je meer.. Zo lang ik alles maar binnenhoud .
Mooie trainingen Sanne! Dat hongergevoel valt straks wel mee als je met de dag meer definitie gaat zien over je hele lichaam. Dat heb je er dan wel voor over
En ken die periode met 1000 kcals per dag. Kan het me nu ook niet meer voorstellen
Whiee, dankje Wovano! Moet zeggen dat ik nu al merk vocht te verliezen, en dat voelt toch wel erg fijn . Ohhhh, kan echt niet wachten tot er meer af is, wil zo graag zien waar ik me de pl**ris voor train :').
Jij hebt ook zo enorm laag gezeten? Voor een man is 1000 per dag al helemaal insane.. Hoop niet dat je nog ooit zo laag gaat zitten?
.. Anders komt dat bezorgde vrouwtje in mij naar boven
Ik kan gelukkig wel deze week nog trainen. Donderdag is alles dicht. Ik ga kijken of ik het weekend nog kan trainen en maandag is afwachten.. Dan de zondag erop in de middag weg en maanadg wss in de avond/nact pas terug dus zien of ik die zondag nog voor vertrek kan. het is wel enorm plannen allemaal.. Zeker gezien de vakantie er ook aankomt en dan 13 dagen 0 training.
Ik ben ooit eens van 108kg op meer dan 30% naar 80kg gegaan. En daarvoor heb ik ook starvation modus gedaan icm enorm intensieve cardio, niet echt een aanrader. Would never do again/10
En volgens mij heb je best wat spiermassa dus dat moet wel goed komen met dat resultaat
Ik kan gelukkig wel deze week nog trainen. Donderdag is alles dicht. Ik ga kijken of ik het weekend nog kan trainen en maandag is afwachten.. Dan de zondag erop in de middag weg en maanadg wss in de avond/nact pas terug dus zien of ik die zondag nog voor vertrek kan. het is wel enorm plannen allemaal.. Zeker gezien de vakantie er ook aankomt en dan 13 dagen 0 training.
Ik ben ooit eens van 108kg op meer dan 30% naar 80kg gegaan. En daarvoor heb ik ook starvation modus gedaan icm enorm intensieve cardio, niet echt een aanrader. Would never do again/10
En volgens mij heb je best wat spiermassa dus dat moet wel goed komen met dat resultaat
Wendler, cycle 3 week 3
5 x 20
5 x 22.5
3 x 25
5 x 32.5
3 x 35
3 x 40 VPR
1 x 42.5 PR
F x 45
Incline press, plate loaded machine
10 x 20
10 x 22.5 VPR
8 x 25 VPR
6 x 27.5 PR
10 x 20
CGBP
10 x 25
8 x 27.5 VPR
4 x 30
12 x 25 VPR
Plate front raisesnieuw
15 x 5
15 x 10
15 x 10
15 x 10 Voelt erg lekker. Fijne afwisseling op de cable front raise .
Arnold press
10 x 8
9 x 9
3 x 10
10 x 8
7 x 8
Tricep cable pushdown
15 x 9
10 x 14
8 x 16.3
13 x 14
11 x 14 dropset 20 x 9
Buik oefening: bal overgeven
20 x 4
20 x 6
20 x 6
20 x 8 Echt zo'n heerlijk zoute "couples' workout" .
Machine flyes
10 x 20
10 x 20
10 x 20
15 x 15
Today was a good day .
Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 + 1 kg
WHUUTT?!
Vorige week out of nowhere na 1 dag 300 kcal minder te hebben gegeten 1,5 kg afgevallen.. En daarvan zit er nu weer eentje bij . Snap er nu officieel niets meer van.
Volgende week wel de maandelijkse periode though.. Verder zou ik het niet kunnen verklaren. Die 1,5 kg eraf was ook wel erg raar. Weet wel dat wanneer ik een dag of korte periode flink veel spanning ervaar mijn gewicht ineens een duikvlucht kan maken. Misschien verklaart dat de drop van vorige week..
Anyway, ik begon dus alweer te twijfelen mijn "strijdplan" te veranderen. Maar ik doe het toch maar niet en blijf deze week gewoon 2500 kcal eten, want:
- Mijn cut duurt wellicht tot en met september, dus ik heb geen haast en wil vooral langzaam afvallen.
- Ik wil zo lang mogelijk krachtgains behouden.
- 200 kcal droppen gaat te snel, 100 kcal zou een tussenstap zijn maar vind ik te klein met het oog op het feit dan een lichaam zich er snel naar aanpast en ik al snel verder moet droppen.
Wat een super training weer! En toch blijven de (V)PR"s komen bij jou he!
Met je gewicht.. wat dacht je van vocht? dat kan in een korte periode onwijs varieren. Je bent op 2500 gaan zitten. Je eet minder.. en je lichaam kan in ene alle kanten op reageren he! Hou rekening met dat je lichaam eerst weer 1 a 2 weken moet wennen. Dus gewoon doorpakken. Je doet het goed!
Nergens een mention voor je lieve man die zoveel energie heeft gestoken in het veranderen van je training zodat je na een plateau van 6 maanden eindelijk een bench PR hebt?
Mooie PR, als je vooraf wat minder volume had gedraaid had die 45 er misschien ook wel in gezeten al weet ik niet hoe die nu ging (bijna of totaal geen kans).
Zou je niet te druk maken over het gewicht. Dat schommelt altijd. Als het nu nog een aantal weken hetzelfde zou blijven kun je eventueel wat aanpassen.
Wat een super training weer! En toch blijven de (V)PR"s komen bij jou he!
Met je gewicht.. wat dacht je van vocht? dat kan in een korte periode onwijs varieren. Je bent op 2500 gaan zitten. Je eet minder.. en je lichaam kan in ene alle kanten op reageren he! Hou rekening met dat je lichaam eerst weer 1 a 2 weken moet wennen. Dus gewoon doorpakken. Je doet het goed!
Net je logje bijgelezen.. Je treft het echt niet de laatste tijd, vindiknietleuk . Misschien kan je om het reizen heen lichte oefeningen doen met elastiek of iets dergelijks? Noem maar wat hoor.. Zo kan je de boel toch een beetje in beweging houden..
Blijf netjes bij mijn plan, maar moest mezelf wel even streng toespreken weer niet in die gemakkelijk valkuil te stappen en op mijn gevoel af te gaan . Dus ik wacht volgende week netjes af, dan "mag" ik sowieso volgens plan 200 kcal omlaag, die ene week overleef ik dan ook wel .
Nergens een mention voor je lieve man die zoveel energie heeft gestoken in het veranderen van je training zodat je na een plateau van 6 maanden eindelijk een bench PR hebt?
Mooie PR, als je vooraf wat minder volume had gedraaid had die 45 er misschien ook wel in gezeten al weet ik niet hoe die nu ging (bijna of totaal geen kans).
Zou je niet te druk maken over het gewicht. Dat schommelt altijd. Als het nu nog een aantal weken hetzelfde zou blijven kun je eventueel wat aanpassen.
Tdawg dacht ook dat ik op zich 45 wel had kunnen redden als ik andere setjes had gepakt.. Liep vast op dat ene punt waar ik nu paused speed benches voor doe, dat "dode punt" waar ik doorheen wil leren drukken.
Maar goed, ik volg het programma van Wendler, dus het was sowieso een "yolo"-jokersetje. Durfde niet maar werd aangespoord toch voor een PR te gaan, blij toe .
Mag "volgens plan" sowieso volgende week 200 kcal omlaag omdat dat de vochtretentiefase zo goed als voorbij is. Die ene week houd ik dan wel vol.. Was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk, ruim 1,5 kg weg in de week, zou ook niet gezond zijn .
Dankkuuuu Marvin!
Dan sluipt er meteen een nieuw streven in het hoofd he.. Wil die 50 kunnen benchen
En ik houd het deze week vol, ik ga niet sprinten . Volgens week mag ik 200 omlaag, heb dat plan niet voor niets gemaakt.. Ken mezelf te goed: dat plan is er juist omdat ik op basis van gevoel vaak verkeerde keuzes maak .
Training van vandaag: pull
Du g*dver.. Teen bijna genezen, heb ik iets vreemd met mijn pink uitgehaald. Geen idee wat, maar in de loop van de dag gister begon mijn pink op te zwellen en zeer te doen. Kan hem niet pijnloos strekken, als ik voorbij "90 graden" wil strekken ga ik door het dak. Mijn hand plat op tafel leggen gaat ook niet. Niet gestoten, niet klem gezeten, geen rare fratsen uitgehaald. Dus geen idee wat dit is.. Hoe komt het toch dat ik altijd van die idiote dingen heb
Anyway, vannacht ingetaped, ga ik dadelijk weer doen. Zo geef ik het ding hopelijk wat rust. Het had duidelijk invloed op te training vandaag, veel pijn en was dan ook af en toe even doorbijten. Er zat wellicht meer in, maar heb het maar op wat hogere reprange gehouden.
Ik ben.. Raaaar.. Wellicht met hypermobiliteit te maken, geen idee.. Zal eens een balletje opgooien bij mijn schoonvader (orthopedisch chirurg).
BOR onderhands
20 x 20
10 x 35
10 x 45
5 x 50 VPR
12 x 40 dropset 10 x 30 dropset 30 x 20
Lat pulldown
15 x 27.3
10 x 32
8 x 39
10 x 34.3
10 x 32 dropset 10 x 25 dropset 30 x 18
Cable seated row
15 x 25
10 x 32
10 x 39
10 x 34.3
10 x 32 dropset 10 x 25
Superset: side raises + reversed flyes machine
15 x 4/10 VPR
15 x 4/10
7 x 5/15
15 x 4/10
21'ers
x 13
x 15.5
x 15.5
x 15.5 Brokkenpiloot.. Lazerde de bb toch weer bijna op die teen die net genezen is
Seated db shrugsnieuw
10 x 14
10 x 14
10 x 14
10 x 14 Had deze ergens in iemands logje gezien.. Het idee om ze seated te doen. Geen idee meer wie het was.. Vind het erg wennen. Heb het idee dat ik staand met bb mijn traps meer voel. Iemand daar een idee over?
Merk overigens ook dat mijn grip waardeloos is. Zou zwaarder kunnen, maar mijn grip trekt dat niet .
Db hammer curls
15 x 7 VPR
11 x 7
15 x 6
13 x 6
Face pulls
15 x 6.8
15 x 9
10 x 11.3 PR
15 x 9
Ondanks pink en een belabberde nacht ben ik wel tevreden over het volume dat ik vandaag heb kunnen draaien. Gister was een ontzettend lekkere training, dus ik blijf voor daar aan terug denken .
---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------
Flinke lange training meid! En ondanks pinkie toch nog mooie (V)PR's ook! Gaat toch wel goed nog steeds he!
Balen met je pink.. JIj gaat ook van het een in het ander he. Bekend inmiddels hier. Met mijn schouder is bagger. Ik neem gewoon mijn tubingset mee en mijn opdruk steunen. Wie weet kan ik zo nog wat in beweging houden.
Kwam er vanmorgen ook achter dat mijn hele scheen blauw was. Kon me niet herinneren dat ik me gestoten had
Dus ik doe lekker met je mee.
Hou je taai he.. Pinkie zal vast wel over gaan en super dat je je aan je plannen houdt! Gaat je lukken.
Seated dumbbell shrugs had je vast van mij
Het idee erachter is dat de dumbbells nergens langs af schuren, wat vaak bij barbell shrugs wel is (al hebben vrouwen daar vast iets minder last van ) En je kunt minder cheaten dan staand. Misschien kwestie van wennen brokkenpilootje?
Flinke lange training meid! En ondanks pinkie toch nog mooie (V)PR's ook! Gaat toch wel goed nog steeds he!
Balen met je pink.. JIj gaat ook van het een in het ander he. Bekend inmiddels hier. Met mijn schouder is bagger. Ik neem gewoon mijn tubingset mee en mijn opdruk steunen. Wie weet kan ik zo nog wat in beweging houden.
Kwam er vanmorgen ook achter dat mijn hele scheen blauw was. Kon me niet herinneren dat ik me gestoten had
Dus ik doe lekker met je mee.
Hou je taai he.. Pinkie zal vast wel over gaan en super dat je je aan je plannen houdt! Gaat je lukken.
Thanks ^^.
Val inderdaad van het een in het ander.. Misschien krijg ik alles gewoon in het eerste halfjaar op mijn dak en gaat het tweede halfjaar geheel blessurevrij verlopen .
Gedeelde smart is.. Juist!
Seated dumbbell shrugs had je vast van mij
Het idee erachter is dat de dumbbells nergens langs af schuren, wat vaak bij barbell shrugs wel is (al hebben vrouwen daar vast iets minder last van ) En je kunt minder cheaten dan staand. Misschien kwestie van wennen brokkenpilootje?