AndroidHealthClinic

Sanne's log

Tja.. we zitten allebei wat in de lappenmand he. Ik doe mee voor blessurevrij het volgende half jaar! en bouwen in mijn geval!

Is toch geen cheat alarm?? Is gezond en lekker! Gewoon genieten en deze week gewoon aan je plan houden! Laat dat stemmetje maar lullen en het gevoel zet je maar even in een potje op de hoogste plank. :p
Echt meid.. gewoon doorgaan! Mooie inwijding van je cut! :D
Bon appetit vast!

Tussentijdse update

Cheatalarm
Maandelijkse cheat wordt nu al verbruikt..
Maand mei gaat onbeperkt sushi worden vanavond :rolleyes:.

Nu nog aan het twijfelen om de rest van de week toch wat lager in kcal te gaan zitten :o.

Thanks Tdawg, meest fantastische start van de cut ooit :roflol:
Herkenbaar dit:roflol:

Zou toch gister na de BBQ weer bijna full r*tard gaan op de snoeppot! Heb het bij drie snoepjes gehouden..:o

De training was trouwens nog sterk hoor, met name gezien je pink!!:thumbs:

Hoe was de 'cheat'? Merk je dat nu je aan het cutten bent je je wel iets meer inhoud dan normaal of ben je net zo los gegaan als buiten de cut?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Tja.. we zitten allebei wat in de lappenmand he. Ik doe mee voor blessurevrij het volgende half jaar! en bouwen in mijn geval! Is toch geen cheat alarm?? Is gezond en lekker! Gewoon genieten en deze week gewoon aan je plan houden! Laat dat stemmetje maar lullen en het gevoel zet je maar even in een potje op de hoogste plank. :p Echt meid.. gewoon doorgaan! Mooie inwijding van je cut! :D Bon appetit vast!
Het is gezond en lekker, behalve al die bollen ijs na afloop :o :p.

Herkenbaar dit:roflol: Zou toch gister na de BBQ weer bijna full r*tard gaan op de snoeppot! Heb het bij drie snoepjes gehouden..:o De training was trouwens nog sterk hoor, met name gezien je pink!!:thumbs: Hoe was de 'cheat'? Merk je dat nu je aan het cutten bent je je wel iets meer inhoud dan normaal of ben je net zo los gegaan als buiten de cut?
Hahaha, jij hebt het dan nog erg netjes gehouden.. Ben trots op je, deze dame hier is wel full r*tard gegaan :rolleyes:
Ben dus "aardig" los gegaan :rolleyes:
Lees: 3.5 ronde aan sushi/vlees en als afsluiten 7 bollen ijs :toothpick:
Maar.. Het heeft me wel doen besluiten het nu net even iets anders aan te pakken ;).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tussentijdse update

Goed, wellicht hadden mensen zoals Kaluro toch gelijk.. Serieus een cut indruiken zonder deze "officieel" af te sluiten was mentaal gezien voor mij blijkbaar inderdaad geen goed idee. Op 2500 kcal heb ik sowieso niet echt het idee aan het cutten te zijn maar inderdaad rond onderhoud te eten. Daarnaast viel het begin van mijn cut samen met het moment dat ik normaal een flinke cheat mag. Na een week of 3 á 4 begint het gewoon erg te kriebelen en heb ik zin in wat lekkers.
Lees: m.o.e.t. er sushi in ijs in :rolleyes:

Gisteren er flink van genoten en besloten dat het bij mij "alles of niets" is. Ik ben zeer toegewijd, maar dan wel wanneer ik het idee heb daadwerkelijk iets goed aan te pakken.

Conclusie: heb nu mooi een weekje op onderhoud gegeten waarbij ik deze heb afgesloten met een prachtige cheat. Ga per vandaag beginnen met daadwerkelijk onder onderhoud eten, dus dan kan je eigenlijk pas officieel van een cut spreken.

Begin met een klein tekort om te kijken hoe dat over de komende twee weken uitpakt.
2300 kcal per dag, -200 onderhoud.
Verhoudingen:
1-1,2 gram vet per kg lichaamsgewicht
2-2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
Rest koolhydraten

Waarom zoveel eiwit? 2,5 gr is echt overrated. kan je beter je kcals gebruiken voor wat extra vetten of carbs.

Gisteren er flink van genoten en besloten dat het bij mij "alles of niets" is. Ik ben zeer toegewijd, maar dan wel wanneer ik het idee heb daadwerkelijk iets goed aan te pakken.

Conclusie: heb nu mooi een weekje op onderhoud gegeten waarbij ik deze heb afgesloten met een prachtige cheat. Ga per vandaag beginnen met daadwerkelijk onder onderhoud eten, dus dan kan je eigenlijk pas officieel van een cut spreken.

Begin met een klein tekort om te kijken hoe dat over de komende twee weken uitpakt.
2300 kcal per dag, -200 onderhoud.
Verhoudingen:
1-1,2 gram vet per kg lichaamsgewicht
2-2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
Rest koolhydraten
Helemaal goed Sanne!! Klinkt allemaal als een goed plan:thumbs:

Ik persoonlijk ben wel een voorstander van die macro verdeling..:o

Super cheat!
Moet zeggen dat ik laatste keer alle 5 rondes had volgemaakt. :o Maar kan het hebben he. ;)

Ik denk dat je wel een goed besluit hebt genomen. JIj kan het en je bent eraan toe. Dus goed besluit. gaat het te snel met afvallen dan kan je altijd nog ingrijpen. Je plannen klinken goed!

Ga je nog wel eens een cheat inplannen in je cut?
Go for it meid! Je kan dit!

• #1.307
Waarom zoveel eiwit? 2,5 gr is echt overrated. kan je beter je kcals gebruiken voor wat extra vetten of carbs.
Zie af en toe door het bomen het bos niet meer.. Ene onderzoek predikt dat 1.5 gr genoeg is, anders onderzoek 2.. Dus ik dacht: yolo, toevallig vind ik eiwitrijke voeding sowieso het lekkerst, dus waarom dan niet gewoon die 2 tot 2,5 gr :D

Helemaal goed Sanne!! Klinkt allemaal als een goed plan:thumbs: Ik persoonlijk ben wel een voorstander van die macro verdeling..:o
.. Had Ben & Jerry maar dezelfde macro's als 500 gram wokgroenten met 2 eieren.. *zucht*
Dwaal ik alweer af naar het onderwerp ijs? :o

Super cheat! Moet zeggen dat ik laatste keer alle 5 rondes had volgemaakt. :o Maar kan het hebben he. ;) Ik denk dat je wel een goed besluit hebt genomen. JIj kan het en je bent eraan toe. Dus goed besluit. gaat het te snel met afvallen dan kan je altijd nog ingrijpen. Je plannen klinken goed! Ga je nog wel eens een cheat inplannen in je cut? Go for it meid! Je kan dit!
Jeeeetje, dat doe je goed Marina! :D
Jij mag iedereen dag rondes sushi's als je wilt, als je onbeperkt geld kon uitgeven had ik daar als ik jou was gebruik van gemaakt ;)
Ga sowieso nog goede cheats houden, alleen dan wel om de 4 weken ongeveer. "Een beetje" cheaten kan ik niet, dus daarom ongeveer maandelijks en dan gewoon lekker los ^^.

in b4 proteine refraction :roflol:

• #1.312
Training van vandaag: LB dag 1

Vertical leg press
10 x 60
10 x 80
7 x 90 PR
10 x 84 VPR
8 x 84
13 x 70
20 x 40

Walking plate lunges "Kai"
30 x 5 VPR
20 x 10 PR
20 x 10
20 x 10

Cable glute kickback op ander type cable station dan normaal.. Vindt de autist in mij niet leuk :twitch:
20 x 10
15 x 15
10 x 20
10 x 20

Lying leg curl
10 x 17.5
10 x 22.5
7 x 27.5
9 x 25 dropset 4 x 20 dropset 11 x 15
Whuut.. Die laatste set .. Was.. Raar .. :o. Hoezo maar 4 x 20? Kreeg het gewoon echt niet meer voor elkaar :scratch:

Seated calf raises bovenin paar tellen vasthouden
20 x 30
13 x 30
12 x 30
10 x 30

Lekkere training weer meid!! en nog steeds (V)PR's he! hahaha.. je gaat goed!

grinnik, je bent een ergere autist dan wovano nog volgens mij :D

je gaat lekker mupke!

Hooray for autism..:roflol:

De PR's en VPR vliegen nog aardig in het rond Sanne! Goed bezig:thumbs:

damn sanne je blijft maar knallen met die (v)pr's nice.

• #1.318
Lekkere training weer meid!! en nog steeds (V)PR's he! hahaha.. je gaat goed!
Wil deze weg zo lang mogelijk vasthouden, wil me niet tegen laten houden door een kcal tekort :rolleyes:.

grinnik, je bent een ergere autist dan wovano nog volgens mij :D je gaat lekker mupke!
Neeuuhh, valt best wel mee... :rolleyes:
:nope:
En thanks meiske, we ploeteren voort! ^^
Lekker die (V)PR's :D Ik autist? Mind your words :whip:
Niets mis mee hoor Wovano, we zijn gewoon.. Een beetje "anders" :cool:.
En dankje! :D

Hooray for autism..:roflol: De PR's en VPR vliegen nog aardig in het rond Sanne! Goed bezig:thumbs:
Autism for the win! :cheer:
Wil gewoon lekker (v)pr's blijven zetten, doe gewoon net alsof ik gewoon nog steeds in de bulk zit, misschien trap ik er wel in :rolleyes:.

damn sanne je blijft maar knallen met die (v)pr's nice.
Dankjewel Bricone! :kiss:

waarom zie ik geen squats ???

Terug
Naar boven