Gaat goed hier zie ik. Altijd lekker als iets werkt.
Vooral wat benen betreft was het even aftasten omdat ik het een en ander ivm knieen moet aanpassen.. Maar het is inderdaad heerlijk om uiteindelijk je weg erin te vinden en erachter te komen waar je lijf goed op reageert!
Nou zo zie je maar. De eerste week van je cut werpt al vruchten af!
Op naar de volgende week

.
Kijk aan Sanne! Dat zijn goede resultaten en dito trainingen!
Thanks Marvin

.
Dat is zeker de bedoeling, dankje ^^.
Fijn dat t trainen nog zo lekker gaat

Ik heb inmiddels mn eerste 4 weken pre dieet binnen dus ik verwacht nog geen kracht verlies (nog steeds bijna 3000 kcal

). nog maar 2 dagen!
Ik heb mn cms ook ff in mn fotolog neer gezet. Kan ik mooi de progressie bijhouden
Absoluut, zou het waarschijnlijk slecht trekken als trainen nu al minder zou gaan

.
Lekker dat je nog steeds rond de 3000 zit, nu nog maar een dagje als ik het goed begrijp. En dan.. Eindelijk zien waar je zo hard voor gezwoegd hebt!

Ik ga je uiteraard nauwlettend volgen en je mentaal van steun zijn als het de cut je af en toe zwaar valt

.
Gaat goed met je cm zeg.. hoe bevalt de cut? Valt t zwaar of vindt je t vooralsnog meevallen?
En je kracht gaat ook goed zeg! Wauw
Dankje MissH, ben me er uiteraard wel van bewust dat het vooral vocht is, maar fijn om te weten dat het begin in ieder geval volgens planning verloopt!
Wil niet drastisch gaan zakken in kcal, ik vind nu de overschakeling van 2800 naar 2300 in twee weken tijd precies te behappen. Mocht ik hier een tijdje op kunnen blijven zitten heb ik er wel vrede mee

.
En kracht gaat gelukkig inderdaad ook nog goed, bij bepaalde oefeningen zelfs nog vooruit! Wil ik uiteraard zo lang mogelijk vasthouden ^^.
Als ik dit soort dingen lees dan schaam ik me altijd diep voor mijn gemiddeld 2400kcals per dag
Tsja, je volgt dan ook het "Marvin-dieet", starving Marvin heet het inmiddels geloof ik?

Morgen bbq toch?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: LB dag 2
DL
5 x 60
5 x 70
5 x 80
Vanaf derde rep geen nette uitvoering meer.
5 x 60
5 x 60
5 x 60
Ga vanaf volgende week ook Wendler voor DL inzetten, kijken waar dat me brengt
.
Leg press 45o
10 x 110
10 x 120
10 x 130
VPR
6 x 140
VPR
6 x 145
PR
20 x 75
Glute bridge
10 x 70
10 x 80
10 x 90
PR
8 x 100
PR, blij mee! 
20 x 70
VPR
Incline leg press
10 x 60
15 x 60
12 x 60
10 x 60
Hyperextensions, tenen naar buiten: glute/hammies activation nieuw 2 tellen vasthouden
10 x bw
10 x bw
15 x bw
11 x bw
Holy moly, dat fikt enorm.. 
Deze oefening heb ik gejatterd van Brett Contreras, absoluut een aanrader!
Adductor een tel vasthouden
15 x 80
15 x 80
15 x 80
15 x 80
Abductor een tel vasthouden
15 x 65
15 x 65
15 x 65
15 x 65
Seated leg curl
15 x 35