Fitness Seller

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Kraakbeen in knie is op enkele plekken geheel verdwenen, andere plekken versleten.
Heb een tijdje 120+ gewogen en dat heeft helaas dus blijvende gevolgen.
Squats en leg extenions zijn helaas niet mogelijk.. Daarom is het nog steeds een zoektocht naar hoe ik alsnog quads kan kweken. Gelukkig lijkt het erop dat een combinatie van high-low rep me goed doet!

grinnik: dat legt Sanne al zowat iedere pagina uit Joost!
Zal ik het in mijn signatuur zetten? ;)

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Training van vandaag: UB

Paused speed bench
10 x 25
8 x 27.5
6 x 30
6 x 32.5
3 x 35 PR
Hmm.. Kom mezelf tegen wat bench betreft.. Als ik 3 x 35 paused kan, dan moet ik toch zeker wel bij conventionele bench op zaterdag gewoon 5 x 40 kunnen halen? :o

Db press
10 x 12
7 x 14
2 x 16 PR, daar wassie dan eindelijk :D. Ook al zijn het maar 2 reps.. Ik vind helemaal mooi!
7 x 14
9 x 12

One arm cable row
10 x 27
10 x 29.3 VPR
6 x 32 PR
10 x 27
20 x 18

Close grip reversed pulldown
10 x 41.3
8 x 47.3 VPR
4 x 54.3
10 x 41.3
15 x 34.3

Db shoulder press
10 x 10
7 x 12 VPR
7 x 10
10 x 9
8 x 9

Preacher curls machine nieuw
10 x 5
10 x 10
10 x 10
10 x 10
Wel lekker om langzaam uit te voeren en te knijpen. Alleen geen idee of ik mijn armen wel goed op het kussen plaats.. Polsen evenwijdig aan schouders, of wat? En moet dat kussen bij wijze van echt in je "oksel" zitten of niet?
Iemand tips? :o

Tricep lever dips
12 x 25
12 x 25
12 x 25
12 x 25

Das weer een knaller van een training! en we gaan natuurlijk voor die 5x40 kg BP! Dat gaat lukkuuuhhhhh! :D
Echt meid.. je knalt maar door! Topper!

Huh zoveel PR's en VPR's!
Goed bezig, bench moet inderdaad wel lukken zaterdag. Hoe erg paused doe je paused?

• #1.324
Das weer een knaller van een training! en we gaan natuurlijk voor die 5x40 kg BP! Dat gaat lukkuuuhhhhh! :D
Echt meid.. je knalt maar door! Topper!
Huh zoveel PR's en VPR's!
Goed bezig, bench moet inderdaad wel lukken zaterdag. Hoe erg paused doe je paused?
Gelukkig heeft de beginfase van de cut nog geen invloed op kracht, ben er blij mee, train nog altijd heerlijk!

Zaterdag echter geen 5x40, begin weer netjes bij de eerste week van Wendler ;). Wil niet weer op een plateau komen dus wil Wendler wel een degelijke kans geven :o.

Paused is bij mij overigens ongeveer 2 tellen volledig stil op borst.

Zou niet al te veel inleveten op % van je intensiteit ;)

• #1.326
Zou niet al te veel inleveten op % van je intensiteit ;)
Je bedoelt hoog te blijven in reps?
Vind het eigenlijk erg fijn om per dag te bekijken waar ik dat moment progressie ik kan boeken.. Ene dag is mijn lijf meer in voor high rep low weight terwijl een andere dag low rep high weight juist prima aanvoelt.. :o.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Maandelijkse update: centimeters

Maandelijkse update wat centimeters betreft na 2 weken bulk, 1 week op onderhoud en 1 week in kcal deficit van om en nabij 200.

Borst: -2
Taille: gelijk
Bovenarm: gelijk
Bovenbeen: -2
Heup: gelijk

Kan ik nu concluderen dat ik uiteraard voornamelijk vocht kwijt ben en dan te merken is bij borst en bovenbeen? Been begrijp ik wel aangezien ik van de week al het idee had dat er daar iets aan het veranderen was.. :).

Gaat goed hier zie ik. Altijd lekker als iets werkt.

Nou zo zie je maar. De eerste week van je cut werpt al vruchten af! :)

Kijk aan Sanne! Dat zijn goede resultaten en dito trainingen!:thumbs:

Lkkr, keep up

Fijn dat t trainen nog zo lekker gaat:) Ik heb inmiddels mn eerste 4 weken pre dieet binnen dus ik verwacht nog geen kracht verlies (nog steeds bijna 3000 kcal:p). nog maar 2 dagen!

Ik heb mn cms ook ff in mn fotolog neer gezet. Kan ik mooi de progressie bijhouden :)

Gaat goed met je cm zeg.. hoe bevalt de cut? Valt t zwaar of vindt je t vooralsnog meevallen?
En je kracht gaat ook goed zeg! Wauw

Fijn dat t trainen nog zo lekker gaat:) Ik heb inmiddels mn eerste 4 weken pre dieet binnen dus ik verwacht nog geen kracht verlies (nog steeds bijna 3000 kcal:p). nog maar 2 dagen!

Ik heb mn cms ook ff in mn fotolog neer gezet. Kan ik mooi de progressie bijhouden :)
Als ik dit soort dingen lees dan schaam ik me altijd diep voor mijn gemiddeld 2400kcals per dag:o

• #1.334
Gaat goed hier zie ik. Altijd lekker als iets werkt.
Vooral wat benen betreft was het even aftasten omdat ik het een en ander ivm knieen moet aanpassen.. Maar het is inderdaad heerlijk om uiteindelijk je weg erin te vinden en erachter te komen waar je lijf goed op reageert! :)

Nou zo zie je maar. De eerste week van je cut werpt al vruchten af! :)
Op naar de volgende week ;).

Kijk aan Sanne! Dat zijn goede resultaten en dito trainingen!:thumbs:
Thanks Marvin :D.

Dat is zeker de bedoeling, dankje ^^.

Absoluut, zou het waarschijnlijk slecht trekken als trainen nu al minder zou gaan :o.
Lekker dat je nog steeds rond de 3000 zit, nu nog maar een dagje als ik het goed begrijp. En dan.. Eindelijk zien waar je zo hard voor gezwoegd hebt! :flexbiceps:
Ik ga je uiteraard nauwlettend volgen en je mentaal van steun zijn als het de cut je af en toe zwaar valt ;).

Gaat goed met je cm zeg.. hoe bevalt de cut? Valt t zwaar of vindt je t vooralsnog meevallen?
En je kracht gaat ook goed zeg! Wauw
Dankje MissH, ben me er uiteraard wel van bewust dat het vooral vocht is, maar fijn om te weten dat het begin in ieder geval volgens planning verloopt!
Wil niet drastisch gaan zakken in kcal, ik vind nu de overschakeling van 2800 naar 2300 in twee weken tijd precies te behappen. Mocht ik hier een tijdje op kunnen blijven zitten heb ik er wel vrede mee :rolleyes:.
En kracht gaat gelukkig inderdaad ook nog goed, bij bepaalde oefeningen zelfs nog vooruit! Wil ik uiteraard zo lang mogelijk vasthouden ^^.

Als ik dit soort dingen lees dan schaam ik me altijd diep voor mijn gemiddeld 2400kcals per dag:o
Tsja, je volgt dan ook het "Marvin-dieet", starving Marvin heet het inmiddels geloof ik? ;)
Morgen bbq toch? :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

DL
5 x 60
5 x 70
5 x 80 Vanaf derde rep geen nette uitvoering meer.
5 x 60
5 x 60
5 x 60
Ga vanaf volgende week ook Wendler voor DL inzetten, kijken waar dat me brengt :).

Leg press 45o
10 x 110
10 x 120
10 x 130 VPR
6 x 140 VPR
6 x 145 PR
20 x 75

Glute bridge
10 x 70
10 x 80
10 x 90 PR
8 x 100 PR, blij mee! :cheer:
20 x 70 VPR

Incline leg press
10 x 60
15 x 60
12 x 60
10 x 60

Hyperextensions, tenen naar buiten: glute/hammies activation nieuw 2 tellen vasthouden
10 x bw
10 x bw
15 x bw
11 x bw
Holy moly, dat fikt enorm.. :fire:
Deze oefening heb ik gejatterd van Brett Contreras, absoluut een aanrader!

Adductor een tel vasthouden
15 x 80
15 x 80
15 x 80
15 x 80

Abductor een tel vasthouden
15 x 65
15 x 65
15 x 65
15 x 65

Seated leg curl
15 x 35
15 x 40
15 x 40
15 x 40

De zweep erover! Voelt goed :whip:

En nu, speciaal voor Marvin: huishoudcardio :rolleyes:

Nee voor de hele maand nog bijna 3000 kcal :p Dus ook nog gewoon carbs. Wel ongeveer de helft minder, maar wel meer vet. Daarna gaan de carbs er uit en zal ik wel wat mentale steun kunnen gebruiken:p

zware training weer meid, super! !

Tsja, je volgt dan ook het "Marvin-dieet", starving Marvin heet het inmiddels geloof ik? ;)
Morgen bbq toch? :D

En nu, speciaal voor Marvin: huishoudcardio :rolleyes:
Wahahaha:roflol: Het gaat lekker hier met al dat ..-marvin en marvin-..

Morgen onbeperkt BBQ buffet inderdaad..

en vanavond gourmetten..:roflol:
ik was aan het cutten toch?

Nog steeds erg sterke trainingen hoor Sanne! Ik denk dat Wendler die deadlift wel hoger gaat krijgen hoor..slow but steady gains!:thumbs:
Congrats ook met die glute bridges! :heart: glutes

Nice die training! ben er gewoon jaloers op. :o
je gaat top!

Ik zie je regelmatig voorbij komen Sanne, ik las net over je transformatie.

Super hoor !

jeej for glutebridges

enne betreffende die hyperextensions: ik voel ze haast niet
en plates zijn zo lastig vasthouden
zou een barbell werken denk je?

Je bedoelt hoog te blijven in reps?
Vind het eigenlijk erg fijn om per dag te bekijken waar ik dat moment progressie ik kan boeken.. Ene dag is mijn lijf meer in voor high rep low weight terwijl een andere dag low rep high weight juist prima aanvoelt.. :o.
Nee intensiteit is % van je 1rm. Deze kan je het best Wat hoger houden voor krachtbehoud.
Beginnen met wendler wilt nog wel eens voorkomen dat je easy 15+ reps doet op de repout :o
simpelweg wat jokersets toevoegen kan handig zijn.

Terug
Naar boven