AndroidHealthClinic

Sanne's log

piizsaahhh !!!!❤❤❤

Hmmz. . nog 2 dagen door komen en dan is t weer feest lol..

Dit x weer een verjaardag + bbq:p

He meid.. enjoy the pizza! You're gonna eat it and it's not gonna eat you! ;)
geniet van lekkere dingen meid. Je traint hard en je weet dat het echt wel een keer kan.
Jaag de beren weg en laat de leeuw in je los!

Op zich interessant, maar niet heel schokkend.
Als je 8 slanke gezonde jongeren 2x hun normale hoeveelheid laat eten zonder te bewegen, worden de meesten behoorlijk vetter in 4 weken. Voor de uitzonderingen waren de volgende verklaringen: 2 moesten kotsen van zoveel eten, 1 (een chinese jongen) zette wel spiermassa aan maar nauwelijks vet, bij 2 moet hun BMR onhoog gegaan zijn.

Andere feitjes waren wel nieuw (voor mij)
Als experiment: kleuters die vol zaten na de lunch kregen een schoteltje chocolade koekjes en een kleurplaat, degenen die de koekjes opvraten hadden vaak een bepaald allel, de kinderen die bleven kleuren niet http://en.wikipedia.org/wiki/FTO_gene

Kippen met een bepaalde virusinfectie bleken vetter te worden, dit blijkt ook bij mensen voor te komen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22771001
betere referentie:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19593728

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Haha, dat zeg ik ook altijd als ik met vrienden pizza bestel..uiteindelijk resulteerd het er vaak in dat Marvin weer de restjes aan het opeten is.. ;)

Hou je in dus:roflol:

De gedachtegang herken ik wel hoor! Ook als junkfood is ingecalculeerd voelt het 'viezer' dan je normale eten..:o
Kan met enige zekerheid constateren dat ik me in gezelschap ga bevinden waar ik eerder mijn eigen pizza met mijn leven moet verdedigen dan dat ik restjes van andere op kan eten :p.
Maar morgen.. Onbeperkt sushi.. Dan ga ik uiteraard wel los :rolleyes:.

En precies. Vorige week netjes een halve bak B&J ingecalculeerd (overigens me daar voor het eerst niet schuldig over gevoeld), maar toch.. Het voelt "viezer", terwijl mijn macro's prima klopten..
Overigens suckt het toch wel heel erg om die dag met een knorrende maag rond te lopen voor een bakje ijs dat binnen een mum van tijd weg is :o.

Eet ze in de pizzeria ;)
Ik loop al weer achter hier.... maar gefeli met je mooie stage cijfer, en de mogelijkheden op vervolg!
Ik moet de BBC docu nog verder bekijken, maar intro is al goed ;)
Op zich interessant, maar niet heel schokkend.
Als je 8 slanke gezonde jongeren 2x hun normale hoeveelheid laat eten zonder te bewegen, worden de meesten behoorlijk vetter in 4 weken. Voor de uitzonderingen waren de volgende verklaringen: 2 moesten kotsen van zoveel eten, 1 (een chinese jongen) zette wel spiermassa aan maar nauwelijks vet, bij 2 moet hun BMR onhoog gegaan zijn.

Andere feitjes waren wel nieuw (voor mij)
Als experiment: kleuters die vol zaten na de lunch kregen een schoteltje chocolade koekjes en een kleurplaat, degenen die de koekjes opvraten hadden vaak een bepaald allel, de kinderen die bleven kleuren niet http://en.wikipedia.org/wiki/FTO_gene

Kippen met een bepaalde virusinfectie bleken vetter te worden, dit blijkt ook bij mensen voor te komen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22771001
betere referentie:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19593728
We hebben hier geen goede pizzeria in de buurt :(.
Thanks voor de felicitatie! Het afstudeerjaar ligt mooi klaar voor me :).

Heb nog geen tijd gehad voor de docu.. Maar ik heb nu in ieder geval de link, ben erg benieuwd!
Dat koekjesexperiment vind ik erg interessant :D.
Het komt mooi uit dat ik vakantie heb.. Kan ik aankomende week eens wat dingetjes uit gaan pluizen :rolleyes:.
Als ik tot nu toe alles een beetje op een rijtje zet blijft het er wederom op neer komen dat het ene lichaam absoluut niet het andere lichaam is en dat genetics een grote rol blijven spelen..

Zou gewoon gezellig mee doen. Eventueel rekening houden met voeding rest van de dag.
Als je voor wedstrijd bezig bent oké maar anders ook gewoon genieten van af en toe een dagje. ;)
Af en toe heb ik wat hulp nodig bij het relativeren.. En je hebt ook gelijk, ik hoef geen wedstrijd te draaien en ken mezelf inmiddels goed genoeg om te weten dat ik het daadwerkelijk in mijn macro's laat passen. Er is geen man overboord *doet zichzelf weer eens een schopje onder de bips geven*.

piizsaahhh !!!!❤❤❤

Hmmz. . nog 2 dagen door komen en dan is t weer feest lol..

Dit x weer een verjaardag + bbq:p
Jaaaa, lang geleden!! 30 juni gaan we onbeperkt pizzabuffet bij de Pizzahut doen, dat zijn de e.c.h.te. pizza's voor mij :rolleyes:
Jij gaat dit weekend dus ook lekker aan de cheat :D. Laat je dat zo veel mogelijk in je macro's passen, hoe doe jij dat in de cut?

He meid.. enjoy the pizza! You're gonna eat it and it's not gonna eat you! ;)
geniet van lekkere dingen meid. Je traint hard en je weet dat het echt wel een keer kan.
Jaag de beren weg en laat de leeuw in je los!
Je gaat bijna op vakantie kanjer, lekker, geniet ervan!! :D .. Dan ga ik morgen lekker van sushi genieten en maandag van een pizzaatje ;).
De beren zijn weer een beetje weg, af en toe heb ik alleen weer eens even een duwtje in de rug nodig :o.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: UB

Paused BP
5 x 25
5 x 27.5
3 x 30
3 x 32.5
3 x 35
3 x 37.5 PR
1 x 40 PR
Ging lekker. Ging er totaal zonder verwachtingen in en heb mooie PR's kunnen zetten op paused, geeft me weer wat vertrouwen :).

MP
5 x 20
5 x 20
5 x 20
5 x 20
5 x 22.5
In januari voor het laatst gedaan. Ermee gestopt omdat mijn rechterschouder zodanig bij de oefening werd geforceerd dat ik geblesseerd raakte. Maar het begon weer te kriebelen en heb het toch maar weer eens voorzichtig geprobeerd. Voelde goed, geen pijntjes of wat dan ook. Wie weet draai ik hem er af en toe wel even doorheen..

Db press
10 x 10
8 x 12
6 x 14
2 x 16
8 x 12

Cable seated row
10 x 32
8 x 39
6 x 45 PR
10 x 39

Chin ups met elastiek
8 x VPR, niiiiice, 3 reps meer, gaat ineens hard vooruit ^^.
5 x
5 x
5 x
5 x

Dips met elastiek nieuw
dubbel elastiek:
10 x
5 x
enkel elastiek:
7 x
4 x
5 x

Buik decline circuit (1 rep = 1 recht + 1 schuin links + 1 schuin rechts) nieuw
Stand 1
7 x
7 x
7 x

Was heerlijk rustig en heb prima getraind. Voelde goed! Nu de vakantie in, even bijkomen :).

Goeie tren meid!

Fijne vakantie :)

Gefeliciteerd met je Paused BP PRs! en fijne vakantie toegewenst.

Poets ze.. :p

lekkere train en weer vol PR's! :eek:

1 heb 1 vrije dag on deze fase, maar (ja er is altijd een maar :p) mn basis blijft wel een beetje gelijk (dus geen ontbijt met chocolade ofzo :p). vol=vol dus meestal eet ik automatisch wel op behoefte op zo'n dag (tenzij ik naar een allyoucaneat Japans restaurant toe ga, dan ga ik ver over mn ikzitvolgrens)

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

en jeejj voor je pr! De aanhouder wint:D

lkkre paused BP pr.

YEAH Sanne! Zo nice...mooi paused bench PR hoor!

Geniet van je vakantie!!:thumbs:

Kan met enige zekerheid constateren dat ik me in gezelschap ga bevinden waar ik eerder mijn eigen pizza met mijn leven moet verdedigen dan dat ik restjes van andere op kan eten :p.

Oh ja joh? :D

Zeer mooie paused bench PR, tweede zat er ook bijna in! Misschien volgende keer een flinke teug lucht naar binnen happen en dan voor je tweede gaan, helpt bij mij nog wel eens!

Lekkere laatste train voor de vakantie, geniet ervan (+ tdawg ook natuurlijk!).
Kan jouw eerste extatische chin-up nog herinneren.... en kijk nou eens!

• #1.533
Goeie tren meid!

Fijne vakantie :)
Thanks Rambo!
Een hele week ochtendtrainingen.. Wat "vervelend".. ;)

Gefeliciteerd met je Paused BP PRs! en fijne vakantie toegewenst.

Poets ze.. :p
Dankje Kalurootje! :D
Poetsjob is inmiddels gelukkig weer achter de rug :rolleyes:

lekkere train en weer vol PR's! :eek:
Dankuuu! :)

1 heb 1 vrije dag on deze fase, maar (ja er is altijd een maar :p) mn basis blijft wel een beetje gelijk (dus geen ontbijt met chocolade ofzo :p). vol=vol dus meestal eet ik automatisch wel op behoefte op zo'n dag (tenzij ik naar een allyoucaneat Japans restaurant toe ga, dan ga ik ver over mn ikzitvolgrens)

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

en jeejj voor je pr! De aanhouder wint:D
Ontbijt met chocolade heb ik alleen met kerst :rolleyes:.
Vind het wel erg fijn voor je dat je goed naar je lichaam weet te luisteren en gewoon met eten stopt wanneer je voldaan bent.
En dat je dat niet lukt bij all you can eat Japans.. Tsja, daar hoef je je niet voor te schamen ^^.
Vanavond ga ik maar weer eens kijken tot hoe veel rondes ik kom ;).

[QUOTE=bricone;9151220]lkkre paused BP pr.[/QUOTE]
Dankje, hij ging onverwacht lekker!

YEAH Sanne! Zo nice...mooi paused bench PR hoor!

Geniet van je vakantie!!:thumbs:
Yiehaaa, een mooie start van een training!
En dankje! :D

Oh ja joh? :D

Zeer mooie paused bench PR, tweede zat er ook bijna in! Misschien volgende keer een flinke teug lucht naar binnen happen en dan voor je tweede gaan, helpt bij mij nog wel eens!
Onverwachts een dubbele PR, een vliegende start van de vakantie!
Mooiste zou natuurlijk zijn als ik een PR op 42.5 kan zetten.. Of is dat weer wishful thinking? ;)
En blijf met je fikken van mijn pizza af! Of je mag zelf je avondmaaltjes die week bereiden :rolleyes: :whip:

Lekkere laatste train voor de vakantie, geniet ervan (+ tdawg ook natuurlijk!).
Kan jouw eerste extatische chin-up nog herinneren.... en kijk nou eens!
Dat gaat zeker lukken!
En ja, nu je het zegt, die struggle met de allereerste chin ooit.. Het begint eindelijk te vlotten! ^^

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

Note to self: geen buikspieren trainen de dag voor legday :o

DL, Wendler cycle 1 week 3
5 x 37.5
5 x 50
3 x 55
5 x 67.5
3 x 77.5
3 x 87.5 VPR

Leg press 90o
8 x 120
8 x 130
6 x 140
6 x 150 VPR
3 x 160 PR
15 x 120 VPR

Glute bridge
10 x 80
10 x 90
10 x 100
10 x 110 PR, yiehaaa, hij ging lekker! :D

Leg press 45o
10 x 50
10 x 60
7 x 70 .. Daar kwam die muur :rolleyes:
10 x 60
10 x 60

Cable pullthrough nieuw
15 x 9
10 x 14
10 x 18
10 x 23
10 x 27
Even wennen.. Heb er nog niet echt een mening over..

Standing calf raises bovenin vasthouden
10 x 35
9 x 40
10 x 35
10 x 35

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300) kcal 67.5 - 0.25 kg

Vanaf morgen 2100 kcal.
Blijf er nog steeds voor gaan (v)pr's te blijven zetten. Tot nu toe ben ik nog steeds tevreden hoe mijn trainingen gaan, vooralsnog geen krachtafname!

En vanavond.. Sushi en ijs!! :D

Bonusvraag
Hoe heette ook alweer die PWO van XXL Nutrition zonder caffeine?

Laatst bewerkt:
jeezus dat zijn weer een hoop pr's

stiekem aan het snoepgoed? :p

Sannavar:roflol:

@Training: Wow Sanne! Wat een PR's en VPR's nog!! Je cut verloopt dus goed, langzame gewichtsafname maar geen krachtafname!:D

Geniet van de Sushi en ijs vanavond! Je hebt het verdiend!

aahhh gaat goed sanne!!! Geniet van de sushi:D

Wat Sanne aan de verboden snoepjes??:eek:

• #1.539
Daar was ik naar op zoek, dankje!
Muhh, vind 'em wel duur.. Moet maar hopen dat hij snel in de aanbieding komt ^^.
Haat aan studenteninkomen -_-

Houd niet van snoep, alleen van gesuikerde banaantjes :rolleyes:
Oh, en van ijs. Veeeel ijs. En chocolade. Heeeeel veel chocolade :D.

Sannavar:roflol:

@Training: Wow Sanne! Wat een PR's en VPR's nog!! Je cut verloopt dus goed, langzame gewichtsafname maar geen krachtafname!:D

Geniet van de Sushi en ijs vanavond! Je hebt het verdiend!
Haha, werkelijk, hoe kom je erop :p.
Vat hem maar op als een mooi compliment ^^.

Cut verloopt wel zeer langzaam, vandaar toch naar beneden naar 2100. Vermoed dan ook dat nu pas de "trek" en de werkelijke "moeilijke momentjes" om de hoek komen kijken. Hoop wel dat het mij alsnog lukt sterke trainingen neer te zetten though.. Want lever daar niet graag op in. Ben sowieso al zeer tevreden over dat ik tot nu toe qua kracht nog niets hebben hoeven inleveren!

En nogmaals bedankt voor de peptalk gisteren. Had die even heeuul hard nodig, en het gaat wel weer :). Top van je!

aahhh gaat goed sanne!!! Geniet van de sushi:D
We willen zichtbare massaaaa!
En stiekem groeien in spiermassa terwijl je in de cut zit, kan natuurlijk niet, maar streven naar het onmogelijke is nooit fout toch? :rolleyes:

Wat Sanne aan de verboden snoepjes??:eek:
Ghehe, sssssst ;).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

Aan het begin van de training futloos. Na een cheatmeal meestal een sugarcoma-achtig gevoel en slapjes. Echter verdween dat gevoel na de bench als sneeuw voor de zon. Lekker!

BP, ramping sets cycle 1 week 1
5 x 20
5 x 22.5
5 x 25
5 x 30
5 x 32.5
Blij dat ik vandaag niet hoefde te maxen :o

Incline dp press
10 x 9
10 x 10
10 x 12 VPR
4 x 14 PR
7 x 12

CGBP
10 x 25
7 x 30 VPR
4 x 32.5 PR, jaaaaaa, eindelijk, maanden op vast gezeten!
14 x 25 VPR, adrenaline en enthousiasme door vorige set gierde door mijn lijf :')
Paused bench heeft wonderen voor mijn techniek gedaan en begint zich uit te betalen, voelt super als stukjes op hun plaats vallen :heart:

Front raises met plate vlotte positives, langzame en gespannen negatives
10 x 10
10 x 10
10 x 10
15 x 10

Db shoulder press
10 x 9
7 x 10
7 x 10
9 x 9
Exit arnold press. Wil nu eens per week db shoulder press doen en eens per week MP, tot zo ver mijn rechterschouder dat toelaat.

Tricep cable pushdown
10 x 14
8 x 16.3
10 x 14
10 x 14
20 x 9

Machine flyes
10 x 15
10 x 20
7 x 25 PR
10 x 20

Lekkere training.

Cheat gisteren was lekker, maar heb/had het mentaal weer even moeilijk. Cheaten in een bulk gaat nu goed, maar wanneer ik in een cut zit blijft dit erg lastig.
Maandag pizza in macro's laten passen, kijken hoe dat gaat..

Verder wil ik mijn voeding een beetje veranderen. Wat minder, maar grotere maaltijden. Omdat ik nu lager ga in kcal vermoed ik dat ik wat meer trek ga krijgen. Door dan heel de dag door kleine beetjes te eten maak ik het mezelf wellicht onnodig lastiger. Even experimenteren dus :).

lkkre (v)pr's weer sanne.

Pizza in de macro's hnngg

Terug
Naar boven