- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan met enige zekerheid constateren dat ik me in gezelschap ga bevinden waar ik eerder mijn eigen pizza met mijn leven moet verdedigen dan dat ik restjes van andere op kan etenHaha, dat zeg ik ook altijd als ik met vrienden pizza bestel..uiteindelijk resulteerd het er vaak in dat Marvin weer de restjes aan het opeten is..
Hou je in dus
De gedachtegang herken ik wel hoor! Ook als junkfood is ingecalculeerd voelt het 'viezer' dan je normale eten..![]()
.
.
.Eet ze in de pizzeria
Ik loop al weer achter hier.... maar gefeli met je mooie stage cijfer, en de mogelijkheden op vervolg!
Ik moet de BBC docu nog verder bekijken, maar intro is al goed![]()
We hebben hier geen goede pizzeria in de buurtOp zich interessant, maar niet heel schokkend.
Als je 8 slanke gezonde jongeren 2x hun normale hoeveelheid laat eten zonder te bewegen, worden de meesten behoorlijk vetter in 4 weken. Voor de uitzonderingen waren de volgende verklaringen: 2 moesten kotsen van zoveel eten, 1 (een chinese jongen) zette wel spiermassa aan maar nauwelijks vet, bij 2 moet hun BMR onhoog gegaan zijn.
Andere feitjes waren wel nieuw (voor mij)
Als experiment: kleuters die vol zaten na de lunch kregen een schoteltje chocolade koekjes en een kleurplaat, degenen die de koekjes opvraten hadden vaak een bepaald allel, de kinderen die bleven kleuren niet http://en.wikipedia.org/wiki/FTO_gene
Kippen met een bepaalde virusinfectie bleken vetter te worden, dit blijkt ook bij mensen voor te komen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22771001
betere referentie:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19593728
.
.
.
.Af en toe heb ik wat hulp nodig bij het relativeren.. En je hebt ook gelijk, ik hoef geen wedstrijd te draaien en ken mezelf inmiddels goed genoeg om te weten dat ik het daadwerkelijk in mijn macro's laat passen. Er is geen man overboord *doet zichzelf weer eens een schopje onder de bips geven*.Zou gewoon gezellig mee doen. Eventueel rekening houden met voeding rest van de dag.
Als je voor wedstrijd bezig bent oké maar anders ook gewoon genieten van af en toe een dagje.![]()
.Jaaaa, lang geleden!! 30 juni gaan we onbeperkt pizzabuffet bij de Pizzahut doen, dat zijn de e.c.h.te. pizza's voor mijpiizsaahhh !!!!❤❤❤
Hmmz. . nog 2 dagen door komen en dan is t weer feest lol..
Dit x weer een verjaardag + bbq![]()
. Laat je dat zo veel mogelijk in je macro's passen, hoe doe jij dat in de cut?Je gaat bijna op vakantie kanjer, lekker, geniet ervan!!He meid.. enjoy the pizza! You're gonna eat it and it's not gonna eat you!
geniet van lekkere dingen meid. Je traint hard en je weet dat het echt wel een keer kan.
Jaag de beren weg en laat de leeuw in je los!
.. Dan ga ik morgen lekker van sushi genieten en maandag van een pizzaatje
.
.
.
.
) mn basis blijft wel een beetje gelijk (dus geen ontbijt met chocolade ofzo
). vol=vol dus meestal eet ik automatisch wel op behoefte op zo'n dag (tenzij ik naar een allyoucaneat Japans restaurant toe ga, dan ga ik ver over mn ikzitvolgrens)
Kan met enige zekerheid constateren dat ik me in gezelschap ga bevinden waar ik eerder mijn eigen pizza met mijn leven moet verdedigen dan dat ik restjes van andere op kan eten.

Thanks Rambo!

Dankje Kalurootje!Gefeliciteerd met je Paused BP PRs! en fijne vakantie toegewenst.
Poets ze..

Dankuuu!

Ontbijt met chocolade heb ik alleen met kerst1 heb 1 vrije dag on deze fase, maar (ja er is altijd een maar) mn basis blijft wel een beetje gelijk (dus geen ontbijt met chocolade ofzo
). vol=vol dus meestal eet ik automatisch wel op behoefte op zo'n dag (tenzij ik naar een allyoucaneat Japans restaurant toe ga, dan ga ik ver over mn ikzitvolgrens)
---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------
en jeejj voor je pr! De aanhouder wint![]()
.
.Yiehaaa, een mooie start van een training!YEAH Sanne! Zo nice...mooi paused bench PR hoor!
Geniet van je vakantie!!![]()

Onverwachts een dubbele PR, een vliegende start van de vakantie!Oh ja joh?
Zeer mooie paused bench PR, tweede zat er ook bijna in! Misschien volgende keer een flinke teug lucht naar binnen happen en dan voor je tweede gaan, helpt bij mij nog wel eens!

Dat gaat zeker lukken!Lekkere laatste train voor de vakantie, geniet ervan (+ tdawg ook natuurlijk!).
Kan jouw eerste extatische chin-up nog herinneren.... en kijk nou eens!

Bonusvraag
Hoe heette ook alweer die PWO van XXL Nutrition zonder caffeine?

Sannavarjeezus dat zijn weer een hoop pr's
stiekem aan het snoepgoed?![]()

Daar was ik naar op zoek, dankje!
Houd niet van snoep, alleen van gesuikerde banaantjesjeezus dat zijn weer een hoop pr's
stiekem aan het snoepgoed?![]()

.Haha, werkelijk, hoe kom je eropSannavar
@Training: Wow Sanne! Wat een PR's en VPR's nog!! Je cut verloopt dus goed, langzame gewichtsafname maar geen krachtafname!
Geniet van de Sushi en ijs vanavond! Je hebt het verdiend!
.
. Top van je!We willen zichtbare massaaaa!

Ghehe, sssssst
.

.