- Waardering
- 23.844
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!lkkre (v)pr's weer sanne.
Pizza in de macro's hnngg

Dankje Neet! Heerlijk als je ineens dwars voor een plateau heen breekt, geduld loont!Lekkere train. Mooi dat je door je CGBP plateau bent gebroken... altijd lekker.
En ik denk ook dat als je je eten opspaart tot 3 nette maatijden dat je dan 3 verzadigder voelt dan met 6 muize beetjes .....
.
Dankje! Nog elke week mijn favo training
.Thanks! Rug is mijn sterkste punt, en daarmee ook gelijk favoriete spiergroep om te trainen
..Tuurlijk, waarom niet? Zo diep zit ik (nog) niet en zit toch voor een deel tussen je oren. Moet mezelf wellicht af en toe harder vermannen dan normaal, maar dat hoort er allemaal bij
.Jaaaaa, hij zag er zo ontzettend lekker uit, en dat was hij dus ook!!ah wat cool.. je hebt me triset geprobeerd
Lekkere training meid!!

Geen probleem hoor Sanne! De struggles waren erg herkenbaar en dan is het wel eens fijn wat gerust gesteld te worden!Haha, werkelijk, hoe kom je erop.
Vat hem maar op als een mooi compliment ^^.
Cut verloopt wel zeer langzaam, vandaar toch naar beneden naar 2100. Vermoed dan ook dat nu pas de "trek" en de werkelijke "moeilijke momentjes" om de hoek komen kijken. Hoop wel dat het mij alsnog lukt sterke trainingen neer te zetten though.. Want lever daar niet graag op in. Ben sowieso al zeer tevreden over dat ik tot nu toe qua kracht nog niets hebben hoeven inleveren!
En nogmaals bedankt voor de peptalk gisteren. Had die even heeuul hard nodig, en het gaat wel weer. Top van je!

Ghehe, zal Tdawg weer eens vragen wat te filmen.. Blijf er niet een groot fan van, blijf een beetje verlegen wat dat betreftNice die BOR's inderdaad!
Kan me trouwens nog goed jouw lat pulldown filmpje herinneren. IN voor meer filmpjes![]()
.Dankje Neet, ik mag nog niet klagen!Stevige train Sanne ondanks het cutten!
En wat zijn die trisets waar iedereen het over heeft![]()
Het heeft absoluut geholpen, dus nogmaals thanks ^^.Geen probleem hoor Sanne! De struggles waren erg herkenbaar en dan is het wel eens fijn wat gerust gesteld te worden!
Goede training ondanks the sugarcoma..die had ik overigens de dag van te voren ook al kunnen voorspellen! Ik verwacht na een dergelijke junk ook altijd slappe hap ipv een goede training, maar je hebt ondanks dat goed gepresteerd!
Heb je de pizza een beetje in de macro's weten te fitten?![]()
. "Fijn" dat het herkend wordt
. Thanks! BOR tot en met 45 kg heb ik een volledige ROM en volledige controle. Bij mijn PR gisteren twijfelde ik, maar Tdawg zei dat de ROM en vorm in orde was..
Dat van de carbs is wel waar als je geen cheat houdt maar een refeed, waarbij je je eiwitten omlaag gooit zodat carbs omhoog kunnen.En precies, ooit zei iemand tegen me dat je juist carbs laadt in een cheat waardoor je de volgende dag juist beter presteert, maar bij mij werkt dat helaas dus niet zo. "Fijn" dat het herkend wordt
.
En voor die pizza.. Hmm.. Moet overdag aardig krom liggen, dus ben blij als het pizzatijd is :').

Dankje! Nog elke week mijn favo training. Thanks! Rug is mijn sterkste punt, en daarmee ook gelijk favoriete spiergroep om te trainen
.. Tuurlijk, waarom niet? Zo diep zit ik (nog) niet en zit toch voor een deel tussen je oren. Moet mezelf wellicht af en toe harder vermannen dan normaal, maar dat hoort er allemaal bij
. Wil dit in ieder geval zo lang mogelijk vasthouden! Jaaaaa, hij zag er zo ontzettend lekker uit, en dat was hij dus ook!! Altijd blij met nieuwe oefeningen!
En dankje ^^.

Zoiets dacht ik al.. Snelle suikers doen logischerwijs niet veel goeds, maar heb uiteraard nog nooit last gehad van mijn zalige ontbijt met zo veel mogelijk oatsDat van de carbs is wel waar als je geen cheat houdt maar een refeed, waarbij je je eiwitten omlaag gooit zodat carbs omhoog kunnen.
Echter zul je dan ook wel grotendeels moeten kiezen voor complexere carbs en niet 80% uit ijs, snoep en koek moeten halen, want dan kun je weer je sugar-coma gedag zeggen
Die pizza wordt dubbel en dwars genieten Sanne! Wat heb je overdag op de planning staan qua eten?
.
. 
Dan is de omschakeling voor je lijf denk ik ook te radicaal en te groot om zich daar goed op aan te passen..Ik merk voor nu ook nog weinig verschil in het trainen na een cheatdag, maar ik zit ook op mn nietcheatdagen relatief hoog in carbs dus ik denk dat dat effect drastischer is als je na een periode lowcarb gaat laden. Dat ga ik zelf nog wel ondervinden![]()
.Dat wil je niet weten Pillz, stille wateren .. Juist!

. 
Dankje Neet, ik mag nog niet klagen!
Triset bicep (afgekeken van SP) is in dit geval 1 curl, 1 Hammer en een schuine over borst als combinatie (tel ik als 1 rep). Geeft een lekkere pomp! Absoluut het proberen waard!

Haaaaa, de Calzone met kaas/paprika/ui/champignons/gekruide kip/knoflooksaus zit erin! Laatste keer pizza bestellen was zo'n 3 jaar geleden.
Omnomnom, deeg en kaas!!![]()

Nomnom!! Buiten die champignons om een keuze die ik ook zou kunnen maken!!Haaaaa, de Calzone met kaas/paprika/ui/champignons/gekruide kip/knoflooksaus zit erin! Laatste keer pizza bestellen was zo'n 3 jaar geleden.
Omnomnom, deeg en kaas!!![]()

Doen!Ga ik ook eens proberen dan
Ik heb ook wel eens 21-ers gezien: 7 curls van laag naar midden, 7x van midden naar boven, en om het af te maken 7x volle ROM curls. Ook lekkere burner! Kan je ook met chin-ups doen als je dood wilt
Mmmm ... pizza gains![]()
.
Nommmmnomnom! Na driekwart dacht ik even "oei, best flink ding..", maar daarna dacht ik: "nu gaatie op ook, veels te lekker dit"Nomnom!! Buiten die champignons om een keuze die ik ook zou kunnen maken!!
Lekker van kunnen genieten?![]()
.
.
. Zouden pizza-buffet doen maar de kans is groot dat we na de pizza van gister toch maar weer voor sushi en ijs gaan
.
.