- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
achteruit zitten?
ik zei toch dat je saai werd

lekkere VPR-sessie weer Sanne
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb er zelfs al eens tussen gelegen man 
Wil het vooral zo lang mogelijk op deze manier volhouden Pillz ^^.
We doen het niet voor minder!Weeral VPR's
En oud? Ha, de jeugd zou mij niet eens kunnen volgen als ik los ga![]()

Thanks

Ghehe, my lips are sealed

Thanks meidachteruit zitten?
ik zei toch dat je saai werd
lekkere VPR-sessie weer Sanne

WhahaJa nou, ik ben snel geïntimideerd door KT vrouwen
heb er zelfs al eens tussen gelegen man
![]()

Precies! Ik maak mezelf voordat ik begin met trainen elke keer wijs dat ik gewoon nog in de bulk zit.. Blijft vooralsnog werkenKijk aan! Gewoon een gewoonte maken van al die PR's! En 40kg benches!
Op naar de 50kg benchpress!![]()
.
.Must.. Has.. More (v)pr's!Wauw weer een toptraining met al die vpr's.
gaat lekker zo sanne!![]()

Af en toe slap lullen kan geen kwaad, NeetMoeilijk om hier serieus te blijven met al die stoorzenders
Maar ondanks de snotteringen een train met nog meer PR's. Ik ben trots op je!
.
), maar toch gered ^^
.Dankje! Die had nou wat mij betreft juist beter gekund
.
.Goan met die banoan!!

Thanks Rambo, jij mag vanmiddag weer las ik!
.Dankje Marvin ^^.Damn..je hebt er zelf goed de zweep erover gedaan! Erg sterke training Sanne! Mooie PR's en VPR's!
Die repout met 100kg is ook niet mis zeg!
Ben je altijd een beetje ziekerig als je vakantie hebt?

.
.Thanks Rambo, jij mag vanmiddag weer las ik!
.. Zit met smart te wachten op een epic training in je logje.

Zou fijn zijn als er ook iets met B&J en kokos op de markt zou komen
.Je wilt er natuurlijk alles uit halen wat er in zit ^^. Toch lijkt het me heerlijk om vanuit mijn volgende bulk met een geheel nette uitvoering de 100 te kunnenNice dl hoor! En begrijpelijk die laatste reps. Die van mij verdienen dan ook nooit de schoonheidsprijs![]()
.Ik heb gezien, ik vond helemaal mooi!

.

.Je hebt eigenlijk gewoon gelijk ook, het is niet voor niets een "feestje"
.
.
.In voor B&J kokos of iets van kokos + chocoZou fijn zijn als er ook iets met B&J en kokos op de markt zou komen.
Ondanks de cheat bij AYCE sushi vorige week toch iets kwijt. Heb weer insane veel gegeten die avond waardoor ik ook heel de week uiteindelijk op onderhoud terecht had kunnen komen. Daarnaast is het ook weer "het maandelijkse feestje" en houd ik wat vocht vast door warmte. Mag dus denk ik niet klagen, al gaat het voor mijn gevoel te langzaam.
Deze week blijf ik op 2100 kcal. Mocht ik volgende week te weinig vooruitgang zien ga ik naar 2000 kcal. Mocht dat ook niets uithalen ga ik langzaam cardio toevoegen nadat ik eerst twee weken op 2000 kcal heb gezeten.
Maandelijkse update
Centimeters
Borst +1
Taille -1
Bovenarm +0.5
Bovenbeen gelijk
Heup +0.5
Snapterhelemaalnietsvan!
Vocht? Toch niet helemaal exact op dezelfde plek als vorige maand gemeten?
Lijkt mij dat taille voor een vrouw toch het meest betrouwbaar is.. Die meet ik uiteraard op het smalste punt, het smalste punt is niet erg lastig om als vast meetpunt te pakken.. Ik ga er dus even vanuit dat ik toch droger begin te worden, zeker omdat dit bij mijn rug en buik ook wel te zien is.