Fitness Seller

Sanne's log

Kijk aan! Gewoon een gewoonte maken van al die PR's! En 40kg benches!:thumbs:

Op naar de 50kg benchpress!:D:D

Wauw weer een toptraining met al die vpr's.
gaat lekker zo sanne!:)

Moeilijk om hier serieus te blijven met al die stoorzenders ;)
Maar ondanks de snotteringen een train met nog meer PR's. Ik ben trots op je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.587
Wil het vooral zo lang mogelijk op deze manier volhouden Pillz ^^.

Weeral VPR's :)

En oud? Ha, de jeugd zou mij niet eens kunnen volgen als ik los ga :p
We doen het niet voor minder! :D

Ghehe, my lips are sealed :eyebrow:
:popcorn: hier ga ik even voor achteruit zitten :popcorn:

achteruit zitten?
ik zei toch dat je saai werd :cool:

lekkere VPR-sessie weer Sanne
Thanks meid :heart:
Nog nooit vrouwen zien vingerverven?
Ja nou, ik ben snel geïntimideerd door KT vrouwen :p

:roflol: heb er zelfs al eens tussen gelegen man ;)
Whaha :roflol:

Kijk aan! Gewoon een gewoonte maken van al die PR's! En 40kg benches!:thumbs:

Op naar de 50kg benchpress!:D:D
Precies! Ik maak mezelf voordat ik begin met trainen elke keer wijs dat ik gewoon nog in de bulk zit.. Blijft vooralsnog werken :rolleyes:.
Vooral 's ochtends wil het nog wel lukken, mijn ontbijt is dan ook nog steeds onveranderd groot, daar ga ik prima op :D.

Oeeeh, en ik ga zo ontzettend veel dansjes in de gym doen als ik eindelijk die 50 haal!!

Wauw weer een toptraining met al die vpr's.
gaat lekker zo sanne!:)
Must.. Has.. More (v)pr's! ;)

Moeilijk om hier serieus te blijven met al die stoorzenders ;)
Maar ondanks de snotteringen een train met nog meer PR's. Ik ben trots op je!
Af en toe slap lullen kan geen kwaad, Neet ;).
Ahhh, en thanks, wat een lief compliment ^^.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 2

Vandaag sinds een tijdje weer eens een training op "karakter". Moe, snotteren, nog niet helemaal hersteld van LB dag 1, etcetera.. Maar, geen excuus, er moest weer gewerkt worden! :whip:

DL, Wendler cycle 2 week 1
5 x 37.5
5 x 47.5
3 x 57.5
5 x 62.5
5 x 70
6 x 80 Laatste 2 reps merkte Tdwag op dat ik als het ware mijn "starthouding" niet goed herpak, ik vergeet dan goed mijn borst als het ware vooruit te drukken waardoor laatste twee reps niet met een mooie houding waren..
Muh..

Leg press 45o
8 x 120
8 x 130
6 x 140
4 x 150
4 x 160 VPR
2 x 165 PR, op tandvlees en een schrikbarend lelijk gezicht (zoiets dus: :splat:), maar toch gered ^^
25 x 100 VPR

Glute bridge
10 x 80
10 x 90
10 x 100
10 x 105 VPR

Incline leg press
10 x 60
10 x 60
10 x 60
21 x 60 VPR

Cable pullthrough
10 x 18
10 x 23
10 x 27
10 x 29.6 PR
Begin van deze oefening te houden :heart:

Standing calf raises
10 x 35
10 x 40
10 x 45
10 x 45

Training ging vrij moeizaam, maar als ik het zo bekijk ben ik er zeer tevreden mee. Prima doorgezet met een goed resultaat, I do like!
Morgenochtend een spannende en belangrijke afspraak, dan heel de dag rust en flink bijkomen, is wel even nodig :).

nette dl

vooruit met de tieteuh!

Goeie pull throughs ook. V

Goeie training lieverd

Damn..je hebt er zelf goed de zweep erover gedaan! Erg sterke training Sanne! Mooie PR's en VPR's!

Die repout met 100kg is ook niet mis zeg!:fire:

Ben je altijd een beetje ziekerig als je vakantie hebt?

• #1.592
Dankje! Die had nou wat mij betreft juist beter gekund :o.
Heb 6 reps op 82.5 kunnen halen, dus wilde hier eigenlijk 7 op zetten.. Maar goed, moet minder mopperen op dat soort dingen enzo, dus ik houd mijn mond verder :rolleyes:.

vooruit met de tieteuh!

Goeie pull throughs ook. V
Goan met die banoan!! :banana:
Die pullthroughs had ik eerder moeten ontdekken, die zijn fijnnn!

Thanks Rambo, jij mag vanmiddag weer las ik!
.. Zit met smart te wachten op een epic training in je logje :D.

Damn..je hebt er zelf goed de zweep erover gedaan! Erg sterke training Sanne! Mooie PR's en VPR's!

Die repout met 100kg is ook niet mis zeg!:fire:

Ben je altijd een beetje ziekerig als je vakantie hebt?
Dankje Marvin ^^.
Soms wil je gewoon lekker in bed blijven liggen met dekbed over je hoofd terwijl je minstens vier bakken B&J's leeg aan het eten bent. Ja, gewoon terwijl je in bed ligt.
Maar ja, dan bedenk ik me weer wat voor lijf ik wil.. En dan moet ik er potdomme toch weer aan geloven.. ;)

Die repout verbaasde me eerlijk gezegd, ben er blij mee! Als het flink zeer doet ervaar ik inmiddels dat er dan heus nog wel wat reps inzitten, als de oefening er dan op zit voelt het des te beter :rolleyes:.

En heb inderdaad vaker dat ik in vakantie/vrije dagen ziekig ben.. Muh, is gewoon niet eerlijk :sad:.

In for the "4 bakken B&J in bed challenge":meal:

Nice dl hoor! En begrijpelijk die laatste reps. Die van mij verdienen dan ook nooit de schoonheidsprijs :D

• #1.596
In for the "4 bakken B&J in bed challenge":meal:
Zou fijn zijn als er ook iets met B&J en kokos op de markt zou komen :rolleyes:.
Heb je overigens favoriete smaken? Zou echt een moord doen die triple chocolate core te proberen..

Nice dl hoor! En begrijpelijk die laatste reps. Die van mij verdienen dan ook nooit de schoonheidsprijs :D
Je wilt er natuurlijk alles uit halen wat er in zit ^^. Toch lijkt het me heerlijk om vanuit mijn volgende bulk met een geheel nette uitvoering de 100 te kunnen :D.

Yep hij staat erin, hij was lekker :D
Ik heb gezien, ik vond helemaal mooi! :cheer:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: push

BP, ramping sets
3 x 22.5
3 x 25
3 x 27.5
3 x 27.5
3 x 30
3 x 32.5
3 x 35
3 x 40 Ging voor het eerst verbazingwekkend soepel, na de eerste soepele rep was ik dan ook erg verbaasd, mooie meevaller!
F x 45 Eerste poging ooit. Hij zit er wel ergens in, absoluut niet onmogelijk. Goed te weten dat ik de juiste richting op ga.

Incline db press
10 x 9
10 x 12
6 x 14 VPR
F x 16 Samen met Tdawg in een scheur gelegen om deze poging. Kreeg db's niet vanuit deze positie omhoog, zag er nogal klunzig en idioot uit :o.
4 x 14
10 x 12

CGBP
10 x 25
4 x 30 .. Kracht foetsie ???
10 x 25 Dan maar lekker knijpen :)
10 x 25

Cable front raises
10 x 11.3
5 x 16.3 PR
10 x 11.3
14 x 11.3 VPR

Machine shoulder press
10 x 25
6 x 30
10 x 25
13 x 20

Tricep cable pushdown
10 x 14
4 x 18 PR
13 x 14
9 x 14 dropset 11 x 9

Machine flyes
10 x 20
9 x 25 VPR
10 x 20
15 x 15

Wekelijkse update
Week 0 (2800 kcal) 68.5 -1.25 kg
Week 1 (2500 kcal) 69.5 +1 kg
Week 2 (2300 kcal) 69 - 0.5 kg
Week 3 (2300 kcal) 68 - 1 kg
Week 4 (2300 kcal) 67.75 - 0.25 kg
Week 5 (2300 kcal) 67.5 - 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 67.25 - 0.25
Ondanks de cheat bij AYCE sushi vorige week toch iets kwijt. Heb weer insane veel gegeten die avond waardoor ik ook heel de week uiteindelijk op onderhoud terecht had kunnen komen. Daarnaast is het ook weer "het maandelijkse feestje" en houd ik wat vocht vast door warmte. Mag dus denk ik niet klagen, al gaat het voor mijn gevoel te langzaam :o.

Deze week blijf ik op 2100 kcal. Mocht ik volgende week te weinig vooruitgang zien ga ik naar 2000 kcal. Mocht dat ook niets uithalen ga ik langzaam cardio toevoegen nadat ik eerst twee weken op 2000 kcal heb gezeten.

Maandelijkse update
Centimeters
Borst +1
Taille -1
Bovenarm +0.5
Bovenbeen gelijk
Heup +0.5

Snapterhelemaalnietsvan!
Vocht? Toch niet helemaal exact op dezelfde plek als vorige maand gemeten?
Lijkt mij dat taille voor een vrouw toch het meest betrouwbaar is.. Die meet ik uiteraard op het smalste punt, het smalste punt is niet erg lastig om als vast meetpunt te pakken.. Ik ga er dus even vanuit dat ik toch droger begin te worden, zeker omdat dit bij mijn rug en buik ook wel te zien is.

joh niet meten in je maandelijkse feestdagen ;)

• #1.598
joh niet meten in je maandelijkse feestdagen ;)
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk ook, het is niet voor niets een "feestje" ;).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: pull

BOR
20 x 20
10 x 30
8 x 40
6 x 50
4 x 52.5 VPR
7 x 45 dropset 7 x 35 dropset 10 x 25

Lat pulldown
15 x 25
10 x 32
8 x 39
10 x 34.3
25 x 25

One arm cable row
10 x 27
10 x 27
10 x 27
18 x 23 VPR
20 x 18

Reversed flyes machine
10 x 15
9 x 20 VPR
10 x 15
15 x 15 VPR

Side raises
10 x 5
10 x 6
4 x 7 PR
20 x 4 VPR

Triset biceps
14 x 6 VPR
12 x 6
12 x 6
14 x 6

Hier ergens ontdekte ik dat iets ineens niet helemaal lekker zit bij mijn linker schouder naar de overgang naar zijkant hals. Shrugs deden geen pijn, naar links kijken echter wel :o.

Db shrugs bovenin even vasthouden
10 x 10
10 x 10
10 x 12
10 x 12

Chin ups met elastiek
7 x
4 x
4 x
5 x

Face pulls
10 x 9 Even lichtjes in de hoop dat het wat losmaakt..
10 x 9
10 x 9

Training voelde lekker, volume bij de eerste oefeningen vond ik heerlijk.
Nu maar hopen dat er gewoon een spiertje overbelast is wat snel overgaat :).

Oppassen met die schouder sanne!

Wel lekker al die vpr's weer, zeker in je cut. :eek:

Zou fijn zijn als er ook iets met B&J en kokos op de markt zou komen :rolleyes:.

Ondanks de cheat bij AYCE sushi vorige week toch iets kwijt. Heb weer insane veel gegeten die avond waardoor ik ook heel de week uiteindelijk op onderhoud terecht had kunnen komen. Daarnaast is het ook weer "het maandelijkse feestje" en houd ik wat vocht vast door warmte. Mag dus denk ik niet klagen, al gaat het voor mijn gevoel te langzaam :o.

Deze week blijf ik op 2100 kcal. Mocht ik volgende week te weinig vooruitgang zien ga ik naar 2000 kcal. Mocht dat ook niets uithalen ga ik langzaam cardio toevoegen nadat ik eerst twee weken op 2000 kcal heb gezeten.

Maandelijkse update
Centimeters
Borst +1
Taille -1
Bovenarm +0.5
Bovenbeen gelijk
Heup +0.5

Snapterhelemaalnietsvan!
Vocht? Toch niet helemaal exact op dezelfde plek als vorige maand gemeten?
Lijkt mij dat taille voor een vrouw toch het meest betrouwbaar is.. Die meet ik uiteraard op het smalste punt, het smalste punt is niet erg lastig om als vast meetpunt te pakken.. Ik ga er dus even vanuit dat ik toch droger begin te worden, zeker omdat dit bij mijn rug en buik ook wel te zien is.
In voor B&J kokos of iets van kokos + choco:meal:

Goed te lezen dat je ondanks alles deze week toch weer bent afgevallen!:thumbs: En al helemaal gezien de AYCE. De meting zullen inderdaad grotendeels met de vochthuishouding te maken hebben, dus niks om je zorgen over te maken!:D

En tja, die trainingen...je blijft maar gewoon lekker doorgaan hè Sanne!!:bow:

Terug
Naar boven