XXL Nutrition

Sanne's log

Lekker een pizza en een sushicheat en toch afvallen en droger worden he! En dan nog ziek zijn en alle dagen trainen ook. Nou jij knalt wel door meid. Mag ik jaloers op zijn! :D

Je gaat super maar hoop dat je snel opknapt nu! Lekker doorgaan mop.. jij gaat het helemaal maken hier! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Oppassen met die schouder sanne! Wel lekker al die vpr's weer, zeker in je cut. :eek:
I know, maar het is zo lastig in te houden wanneer je iets voelt opkomen :rolleyes:. Moet zeggen dat het alweer minder wordt en dat ik donderdag pas weer UB train, dus ik heb zeer goede hoop dat het gewoon een kleine overbelasting is die donderdag alweer is verdwenen ^^.
Moet wel zeggen dat ik merk dat ik na de eerste oefeningen wel inkak hoor, de laatste oefeningen gaan me steeds meer moeite kosten.. Maar gewoon de tandjes op elkaar en doorknallen ;).

In voor B&J kokos of iets van kokos + choco:meal: Goed te lezen dat je ondanks alles deze week toch weer bent afgevallen!:thumbs: En al helemaal gezien de AYCE. De meting zullen inderdaad grotendeels met de vochthuishouding te maken hebben, dus niks om je zorgen over te maken!:D En tja, die trainingen...je blijft maar gewoon lekker doorgaan hè Sanne!!:bow:
Precies, + choco!! :D
Mag inderdaad eigenlijk niet klagen als ik die week AYCE + pizza op heb en er alsnog wat af is.. Had eigenlijk al genoegen moeten nemen met gelijk blijven wat gewicht betreft..
Lastig hoor, een evenwicht vinden in hoe snel je wilt cutten.. De cut duurt erg lang en had vooraf bepaald dat ik daarom gewoon langzaam wilde cutten om zo ook krachtverlies zo lang mogelijk tegen te houden, maar elke week lonkt het opnieuw om kcal naar beneden te schroeven :o.

Lekker een pizza en een sushicheat en toch afvallen en droger worden he! En dan nog ziek zijn en alle dagen trainen ook. Nou jij knalt wel door meid. Mag ik jaloers op zijn! :D Je gaat super maar hoop dat je snel opknapt nu! Lekker doorgaan mop.. jij gaat het helemaal maken hier! :)
Ha, tsja, eigenlijk mag ik toch niet klagen hè :rolleyes:. Zal het toch eens moeten leren dat ik blijkbaar prima kan cheaten zonder dramatische gevolgen ;).
En wat een lief compliment geef je weer :heart:.
Ben benieuwd naar je volgende training nu je weer terug bent! Het zou top zijn als rust je lichaam inderdaad goed heeft kunnen doen, opladen en weer verder met opbouwen! ^^

2/3 kilo vocht is heel normaal tijdens menstruatie

I know, maar het is zo lastig in te houden wanneer je iets voelt opkomen :rolleyes:. Moet zeggen dat het alweer minder wordt en dat ik donderdag pas weer UB train, dus ik heb zeer goede hoop dat het gewoon een kleine overbelasting is die donderdag alweer is verdwenen ^^. Moet wel zeggen dat ik merk dat ik na de eerste oefeningen wel inkak hoor, de laatste oefeningen gaan me steeds meer moeite kosten.. Maar gewoon de tandjes op elkaar en doorknallen ;).
Hoppa de zweep erover:whip:

• #1.607
  • #1.609
De vraag is dan nog of jij de zweep hanteert of dat de zweep op jou gehanteerd wordt :eyebrow:
Ik geef mezelf met de zweep er van langs :eyebrow:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: LB dag 1

Was een training waarbij ik al gelijk door had dat ik frustraties eruit wilde knallen.
En dat is gelukt! :D

Deficit deadlift "step" nieuw
6 x 50
6 x 50
6 x 50
6 x 50
6 x 50
6 x 50
Holy moly, dat is heavy zeg..
Deze oefening noem ik "nieuw" omdat ik voortaan het stepbankje (uiteraard zonder opzetstukken) gebruik. Best hoog dat ding, bleek al na mijn eerste rep :o. Voel deficit DL nu als nooit te voren, een goede uitdaging!

Vertical leg press
8 x 80
6 x 90
6 x 100 VPR
4 x 102 PR
15 x 70
20 x 60
25 x 50

Split squat
10 x 20
6 x 30 PR
8 x 26.5 VPR
10 x 20

Cable glute kickback
20 x 10
15 x 15
10 x 20
10 x 20

Glute hyperextension
10 x 4
10 x 6
10 x 8 PR
12 x 6 VPR

Zweet gutste aan alle kanten eruit, geen idee waar het vandaan kwam, maar was in ieder geval lekker wat agressie aan het botvieren :o.
En nu een welverdiende douche, genoten van deze training! :D

dit ga je wel voelen morgen.. lekkere training Sanne en aan (v)prs weer geen gebrek :D

lekker die deficitss!!!

Geloof dat je wel brandende billetjes (of moet ik zeggen billen :eyebrow:) hebt gehad na zo'n training. Nice!

Gaat weer lekker hier! Kan niet wachten tot ik weer echt kan trainen! Zo een training maakt me gewoon jaloers. :D

• #1.614
dit ga je wel voelen morgen.. lekkere training Sanne en aan (v)prs weer geen gebrek :D
Begin het nu steeds beter te voelen.. Maar dat is het absoluut waard! :D

Jaaaa, lekker liften met een gezicht waar alleen je moeder van kan houden!!
Ik houd d'r van!! :heart:

Geloof dat je wel brandende billetjes (of moet ik zeggen billen :eyebrow:) hebt gehad na zo'n training. Nice!
Ghehe, alsof ik met een zweep ben afgew.. Wait.. Whut.. Dat kan hier natuurlijk niet :o.

Gaat weer lekker hier! Kan niet wachten tot ik weer echt kan trainen! Zo een training maakt me gewoon jaloers. :D
Jouw tijd komt nog, stap voor stap lieverd :kiss:

doe je die dl dan speciaal voor hams?

Ik lees iets over brandende billetjes? :eyebrow:

• #1.617
I :heart: mooie billen. :D

Lekker geknald weer, Sanne.

Terug
Naar boven