- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zo'n pokkehekel aan deload.. Als ik een deload plan ga ik uiteindelijk toch weer gewoon lekker liften zoals ik het liefst wil, heb anders gewoon echt het gevoel niets te doen, vind ik niet fijn :/.Inderdaad lekker op compounds en goede techniek gaan.Ik vind dat zelf ook wel lekker gaan moet ik zeggen.
Het kan ook gewoon zijn dat je lijf even aan wat rust toe is. Je traint nu 5 x per week wat best veel is ook. Misschien een keertje een deload training.
Maar voor een futloze training zie ik weer genoeg VPR's voorbij komen.Lekker weer hoor!
Leuk ook dat Tdawq je schouders vooruit ziet gaanKan je het zelf ook al zien? Vaak zie je zelf minder dan een ander.
en dat je massa hebt opgepakt is niet meer dan logisch! Je hebt een hele mooie bulk neergezet en ook je gewichten op je trainingen was PR na PR. Dus die massa is er echt!
Je cut gaat ook al lekker en goed zo te zien. Top meid!
. Momenteel weeg ik wekelijks en laat ik maandelijks centimeters opmeten. Vetpercentage opmeten gaat bij mij erg lastig omdat boven -en onderlichaam enorm uit verhouding zijn, scheelt zowat 1.5 maat.. Heb een calliper, maar de uitkomst klopt gewoon van geen kanten. Heb wel beschikking over zo'n elektrisch ding, maar daar ga ik niet eens meer een poging aan wagen omdat je 5 minuten later "ineens" 5% in vet gedaald kan zijn (omdat je toevallig tussendoor wat water ophebt en/of je er met zweetvoeten op staatWeeg je alleen of meet je je vp ook?
Sowieso in cut alle energie/focus op de zware samengestelde oefeningen om zoveel mogelijk kracht en spiermassa te behouden.
). 
Thanks voor de feedback, dan zit ik nu op de juiste wegVoor natural zou ik veel gewicht verplaatsen met low reps bij de zware oefeningen. 3-6 reps.
(Eerst wel goed opwarmen natuurlijk)
Isolatie zou ik gewoon 15-8 houden.
.Je hebt gelijk dat het uiteindelijk om de progressie gaat. Zou bijvoorbeeld ook een vast punt ergens op mijn buik kunnen nemen en alleen dat punt als uitgangspunt nemen. De uitkomsten van vorig jaar waren dik boven 30%, het was in ieder geval een getal waarvan het niet leek te kloppen. Verschillende meet punten gebruikt, maar het bleef erg tobben.. En tsja, als ik eenmaal gefrustreerd raak...Hey sanne in hoeverre klopt dat hp meter van geen kanten? Uiteindelijk gaat het om de progressie dus het getal wat er uit rolt maakt niet zoveel uit. Mijn benen zijn ook aanzienlijk vetter (met de dexascan kwam ik vorig jaar op 21% waarvan 31% op mn benen en 15% op mn romp en 21% op mn armen). Met de hp meter kwam ik toen op 22% dus als gemiddelde klopte dat wel aardig! Nu ik droog wordt komen mijn benen beter in verhouding, maar ik had ook altijd maat s vorm shirts en maat l voor broeken.
Mee eens om focus op kracht/massa te houden. Ik zou persoonlijk tussen de 4-15 reps blijven (15 alleen voor isolatie oefeningen waar je techniek snel minder wordt bij zwaardere gewichten). Misschien als piramide set? 12-10-8-6-12..
Wat ik voor mijzelf nu heb bedacht is om een dropset te doen als de reps onder de 10 komen (dat is mijn target rep). Alleen als het lekker voelt en ook niet als 1e set. Zo pak ik toch de heavy weights en pak daarmee ook de voordelen van time under tension etc.
En indd, dat gymlicht laat me op een beest lijken met al die aders en scherpe lijnen.. eenmaal thuis denk ik waar the f**k is alles heen![]()

.
.
.Dankje Bricone
.Ben denk ik toe aan vakantieMisschien dat wat rust je ook goed doet. Zeg je ook vaak tegen mij.Maar desondanks een lekker pull daggie met PR's!
![]()
.Dat valt bij mij toch wel het meest op: dat ik me enorm vermoeid voel. Heb geen blaasjes in mijn mond.. Ga het in de gaten houdenHerken wel wat je zegt. Ik werd gisteren meerdere malen dizzy tijdens mn beentraining. Ik voel me niet grieperig, maar sinds gistermiddag echt super moe. Heb wel last van blaasjes in mn mond, dus het zal vast een virus zijnJe training zoet er wel lekker uit hoor!
.
.Dankjewel Rambo

Uur van te voren 50 gram oats, dus lijkt me wel voldoende brandstof..hoe zit het met suikers dan? Voor de traning wel carbs?
Nog helemaal niet veel.. Eet nu 2100 en kwam bij 2800 kcal langzaam aan. Onderhoud ligt denk ik rond de 2400 a 2500.
Na 7 weken 3 kg..je moet ook rekening houden dat behoefte constant verandert als je kilo's afvalt. Hoeveel kilo ben je kwijt sinds je bent begonnen met de cut?
Hmm, dat herken ik wel momenteel..Toen ik vanochtend wakker werd het gevoel helemaal niet geslapen te hebben, voel me "gewoon" erg moe en ben niet vooruit te branden.

Slow and steady.. Het wordt een lange cut en wil zo lang mogelijk kracht en zo veel mogelijk spiermassa behouden, dus ik hoop dat dit de juiste aanpak is!Hmm, dat herken ik wel momenteel..3kg op 7 weken is netjes toch..?
Ja..Slow and steady.. Het wordt een lange cut en wil zo lang mogelijk kracht en zo veel mogelijk spiermassa behouden, dus ik hoop dat dit de juiste aanpak is!