Mooi dat Parijs goed beviel!
Van die 3 kg is natuurlijk een hoop water en glycogeen, beetje vet. Even flink leeg-cardioen helpt vast een hoop
Magikterugalsjeblieft?

Vandaag gestart met cardio.. Grondige hekel aan, heb anderhalf jaar lang voor mijn gevoel veel te veel cardio gedaan om af te vallen, moet er weer even inkomen denk ik

.
Zag hoop mooie foto's voorbij komen op FB

Mooi dat je genoten hebt

3 kilo is niks idd, ben je zo weer kwijt.
mooie rug op die eerste foto, glutes zijn beetje lastig te zien in die rok
Dankje Rambo

.
Ben benieuwd hoe ik er volgende week voor sta.. Dan is het ook weer tijd voor de twee-maandelijkse progressiefoto's, dus wellicht dan een wat minder vertekend beeld.
En niet mopperen op niet-zichtbare glutes, je wilde foto's en die heb je gekregen, iets met een gegeven paard en in de bek kijken enzo

.
Leuke foto's, niemand vind zichzelf perfect, maar ik zie hier zeker geen los vel. In tegendeel: een sprortieve krachtige dame!
Da's waar, denk dat niemand volledig tevreden is met zichzelf, al helemaal niet wat betreft de bb-tak. Los vel is op foto's inderdaad niet te zien, ik zorg er wel voor dat ik me er goed naar kleed

.
En dankjewel voor je lieve compliment, doet me goed
Welcome back! Fijn dat je het ontzettend naar je zin hebt gehad

Die 3 kilo's zijn er vast zo af, inderdaad veel vocht waarschijnlijk. Snel weer je ritme oppakken!
Thanks Freakjam! Zou zo weer terug gaan, denk er nog steeds veel aan terug

.
Benieuwd hoe ik er volgende week voor sta, zou een goede leerschool voor me zijn als ik dan inderdaad zie dat mijn lichaam nu eenmaal zo reageert op een vakantie, handig om in de toekomst op terug te kunnen grijpen

.
Ben alweer terug in het gelid in ieder geval!
Tja.. verstand en gevoel.. Herkenbaar hoor en begrijpbaar!
Je hebt wat sporen.. maar ik denk dat jij ze veel meer ziet dan een ander omdat jij het weet. Anderen valt het wss niet eens op. Al snap ik je wel. Ik heb ook mijn sporen nog steeds.. weliswaar andersom.. Maar begrijpbaar. Maar dat komt allemaal goed. Een levensstijl aanpassen kost gewoon tijd voor je het ziet zoals jij wil dat het wordt! Als je me snapt he! Maar jij komt er wel! En dat fotolog ook.
Je hebt trouwens echt een mooie rug! Zelfs ontspannen zit die V-shape er al mooi in.
Daar heb je inderdaad een punt: zelf weet ik precies waar de sporen zichtbaar zijn.. Ik weet me er ook wel naar te kleden. Voor mij is het in ieder geval al een hele vooruitgang dat ik hemdjes en rokjes/jurkjes aan durf te doen

.
En bedankt voor je supercompliment!
Zou niet na 4 dagen Parijs nu ineens voeding verder zakken.
Op de oude voet verder en dan na 2 weken kijken waar je weer staat en dan aanpassen.
Dankje voor het advies, soms heb ik dat ene steuntje en zekerheid even nodig ^^.
+1!
Had het je gisteren ook al gezegd. Maar niet in paniek raken nu..gewoon weer oppakken dan komt het allemaal weer goed!
Erg leuke en vooral ook lekkere

foto's op fb!
Ben weer terug in het regime.. Maar verdomme, toch blijft zo'n crepe beter smaken dan een bordje vis met groenten hoor

.
En thanks!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: UB
Damn, dat viel flink tegen vandaag! Direct na eerste set bench enorm trillerig. Geen idee waarvan, voelde me verder kiplekker. Gisteren wel wat minder gegeten though. Trillerigheid verdween pas bij derde oefening. Op alle oefeningen gewicht terug moeten pakken. Het zij zo..
Wellicht is het te wijten aan minder eitwitrijke maar koolhydraatrijke voeding in de vakantie (lees: junk). Apart om het te ervaren, trilde op een gegeven moment zodanig dat ik niet meer normaal in mijn logboekje kon pennen :').
Ik ga er voor het gemak van uit dat morgen ook tegenvalt. Dan legday, nu nog flink vermoeide benen en voeten van Parijs. Dagelijks tussen de 20 a 30 kilometer gelopen (zonde van de Metro-kaart, I know..). Vorige keer pakte de training verrassend sterk uit nadat ik er rekening mee hield dat het niets zou worden, dus wie weet..
KT
BP
5 x 25
5 x 27.5
5 x 30
5 x 35
1 x 40
Whuutt, ging erg moeizaam..
korte pauze 1 x 40
Nee, ging echt niet 
5 x 37.5
Weird, dan ineens wel 5 reps 
5 x 37.5
MP
5 x 20
5 x 22.5
3 x 25
7 x 20
6 x 20
Cable seated row, D-handle Nieuw
Weet iemand de correcte benaming hiervoor? 
15 x 18
10 x 25
10 x 27.3
10 x 29.6
8 x 32
Laatste 2 reps niet geheel volledige ROM
Chin ups, elastiek
x 5
x 5
x 4
x 4
x 4
Dips, elastiek
x 7
x 6
x 4
x 4
x 3
Triset abs
x 10
VPR, toch nog stiekem iets kunnen behalen 
x 9
x 7
x 7
Cardio
Muhhhh, ik moet er nu dan echt aan geloven :').
Hometrainer
54 minuten
32 kilometer