Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weet ik wel man!

je niets aantrekken van gefrustreerde manlets sayerWeet ik wel man!
Ik ben ergens blij met die comments, zorgt dat ik mijn doel niet uit oog verlies.
Al is en blijft DBB hard voor zijn mede BB-er![]()
ongeacht hoeveel massa ze aanzetten zullen ze nooit tevreden zijn met hun mini gestalte, daarom gaan ze haten op mensen zoals wij
Wanneer kom jij btw naar Mechelen om te trainen en te posen?je niets aantrekken van gefrustreerde manlets sayerongeacht hoeveel massa ze aanzetten zullen ze nooit tevreden zijn met hun mini gestalte, daarom gaan ze haten op mensen zoals wij
![]()
Wanneer kom jij btw naar Mechelen om te trainen en te posen?

Wanneer post jij dan pose update pics?

Angelus trainen en poseren?Wanneer kom jij btw naar Mechelen om te trainen en te posen?
Angelus trainen en poseren?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff in je log gaan kijken zodat ik op je stats kon rippen, maar je bent blijkbaar sterker dan ik. Viel tegen![]()

Jij bent wel 4j ouderjij traint ook wel stukken langer dan ik en bent maar een tikkeltje sterker![]()

Mijn lichaam is nog niet volledig volgroeid, dus ik zet minder snel massa aanalsof leeftijd iets uitmaakt wnn het over 18 plussers gaat![]()

competitie bb is voor homo's dus /careMijn lichaam is nog niet volledig volgroeid, dus ik zet minder snel massa aan
wait wut
En over 4j mag ik de junioren nog meedoen, jij niet![]()

Dat zeg je gewoon uit frustraties omdat het niet lukt

Dat zeg je gewoon uit frustraties omdat het niet lukt
Ik begrijp het wel hoor! Je kan altijd terecht in de PL sectie!![]()

nee hoor, ik zeg het gewoon omdat het voor homo's is![]()