Godafoss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, ziet er allemaal wel heel interessant uit. Ben wel pas veel te kort geleden weer serieus begonnen dus het duurt nog wel een tijdje voordat ik 'klaar' ben voor dit schema, maar ik zal hem zeker onthouden.
Heb je een punt.. maar voorlopig ga ik nog hard op m'n split schema, dus ik denk dat ik daar nog bij blijf totdat m'n gains stagneren. Kans dat ik dan overstap op dit schema.Je kan er nu ook mee beginnen, en dan begin je op 30 reps/oefening. Geleidelijk opbouwen.

Bij standing --> 5 repsKuiten was na de eerste set ook reeksjes van 3 reps zeker?
Na mijn eerste beentraining gedurende 4 dagen mijn hiel niet op de grond kunnen zetten door de stijfheid. Dus heb gedurende 4 dagen op de tippen van mijn tenen moeten stappen![]()
Dat is sowieso het voordeel van dit schema, weinig spiergroepen per dag dus je kan lekker hard trainen.ik doe vooral de compounds, om arbeid te maken. ben daar al redelijk kapot van dus voorlopig nog geen kuitoefeningen. zo blijven de trainingen ook wat korter en kan ik me volledig geven bij die zware oefeningen.
voelt goed iig.
Vervang pull-ups en chin-ups door pull-ups alleen. 100 reps in totaal. Wel jammer dat je geen chins kan doen, die zijn belangrijker dan pulls. Rope pressdowns vervangen door bench dips. Preacher curls vervangen door incline dumbbell curls. Leg curls door glute/ham raises. Leg extensions proberen met een barbell boven op je benen? Beetje creatief zijnIk ben van plan om dit schema te proberen voor de komende tijd.
Alleen had ik een vraag over sommige oefeningen die ik niet kan doen thuis.
Dus mijn vraag is eigenlijk of ik de volgende oefeningen met iets anders zou kunnen vervangen,
aangezien ik alleen een bankje en squatrek thuis heb met dumbbells, barbell, curve stang etc.
rope pressdowns
preacher curls (vervangen door bicep curls?)
Chin ups
Pull ups (kan desnoods wel aan de trap, maar fijn is het niet)
leg curls, leg extensions
Dus waar zal ik die oefeningen het beste mee kunnen vervangen.
En zou je ook ipv incline benchpress, bijvoorbeeld bench press en dumbbell flys kunnen doen?
.Vervang pull-ups en chin-ups door pull-ups alleen. 100 reps in totaal. Wel jammer dat je geen chins kan doen, die zijn belangrijker dan pulls. Rope pressdowns vervangen door bench dips. Preacher curls vervangen door incline dumbbell curls. Leg curls door glute/ham raises. Leg extensions proberen met een barbell boven op je benen? Beetje creatief zijn.

Hoop dat dit werkt, want ben maandag ook aan dit schema begonnen!Achter dit schema zitten twee filosofieën:
1. Rest-pauze is superieur aan straight sets
2. Volume = massa
Straight sets passen dus niet in dit schema.

en als je dus eerste 10rm doet en daarna zoals hij het aan geeft maar dan met meer oefeningen of werkt dat ook niet?Achter dit schema zitten twee filosofieën:
1. Rest-pauze is superieur aan straight sets
2. Volume = massa
Straight sets passen dus niet in dit schema.
en als je dus eerste 10rm doet en daarna zoals hij het aan geeft maar dan met meer oefeningen of werkt dat ook niet?