- Waardering
- 3.699
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mn uitleg was verkeerd, maar het verschil weet ik welNee, je zat niet goed.
Je beweert de gehele tijd dat shrugs voor je schouders is terwijl het er gewoon op neer komt dat je het verschil tussen tussen schouder en trapezius niet weet.
Infinite heb je ook pics om die stats te ondersteunen?

zal ik doen ! heb vandaag schouders+delts+buik getraind en heb 12x gedaan 180 kilo.

zal ik doen ! heb vandaag schouders+delts+buik getraind en heb 12x gedaan 180 kilo.
zondag zal ik ff wat fotos maken + video's![]()
wat moet jij een krachtmonster zijn zeg!Ik heb uit zeer goede bron vernomen dat het hem hier gaat om kwart reps. Het is zeer goed mogelijk kwart reps met dergelijk gewicht te doen op bijvoorbeeld een Smith Machine of al helemaal op zo'n schoudermachine.
t mooiste vind ik t verschil tusse dumbbell en barbell bench press.
zullen interessante filmpjes worden
..technisch goede lifterzullen interessante filmpjes worden
![]()
daar ben ik wel heeeeeeel benieuwd naarwat moet jij een krachtmonster zijn zeg!
doe trouwens ook ff wat shrugs en laat zien hoe de pomp in je schouders elke keer groter en groter wordt als je je schouders aanspant tijdens je shrugs.
hahamaar hoe kan het dan dat ik tóch een pump krijg in mn nek?(dus naast mn hoofd-->die spieren), ik voel het ook in mn trapz maar óók daar!
ok ff snel foto gemaakt van mn shoulder..niet echt duidelijk sorry mensen..binnenkort ff wat duidelijker(relax body foto)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]