Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beledigen mag.....:D ik weet wie het zegt namelijk :P
Maar binnenkort effe een dagje organiseren met de rest, is leuk!

Alleen die Turk komt er niet in!!!!!mits ie lekkere Turkse pizza bij zich heeft??!!

Hij beledigt gewoon jouw Robbie, die is toch makkelijk +95 kilo :p

Benen doen nog steeds pijn, sadist. Voortaan alleen wegen en meten, dan niet te hard in mijn huid knijpen want dat doet ook pijn...:gay:

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:19 ----------

Lijkt me leuk en ik ben erg geregeld! Hoor dan graag van je.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 15:50 ----------

Wat is Mascha toch lekker streng:D
Maar als je straks op het podium staat te stralen dan straalt je coach ook mee, op die manier kunnen wij " atleten" onze dankbaarheid ook uiten naar hen toe.

Streng??welnee man, als je iets wilt bereiken moet je afzien, er is geen slap of hard trainen als je top wilt bereiken grote vriend, er is maar 1 manier en dat is de Maschiaanse manier :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja, jij bent ook getraind op de Maschiaanse manier en nu ben je een heel gehoorzaam slaafje :cool:

Eens met die oude meneer.:p
Verschrikkelijk afzien hoort erbij, hoe graag wil je het?

Ik train gelukkig op me eigen manier, dat is volgens het 'liever-lui-dan-moe' principe :D
Vind het wel goed voor mezelf, en lekker veel ijs eten.....gisteren paar bakken B&J op :P

Jij hebt dir drive ook niet meer om monster te worden;)

Op jou leeftijd is het al knap dat je het naar de wc redt:p

Geintje man, blijf lekker de dames fotograferen:D

Mascha haar atleten zitten in de pubertijd, worden ondeugend en zoeken de grenzen op :D

Eens met die oude meneer.:p
Verschrikkelijk afzien hoort erbij, hoe graag wil je het?

Oud????Oud?????en bedankt hè :(

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 16:11 ----------

Jij hebt dir drive ook niet meer om monster te worden;)

Op jou leeftijd is het al knap dat je het naar de wc redt:p

Geintje man, blijf lekker de dames fotograferen:D

Ik weet niet, maar op mijn leeftijd schijt je gewoon je broek vol en doet de zuster me verschonen, beetje talk op me kont en alles is weer goed.

Alleen nu ben ik weer schieuwnierig wie jij ben :D

I'm your sunshine baby:cool:

Haha.
Love u 2.

Topic ontspoord direct door JOU:p

Nee nee, gaat om Seeker hè?
Dus ik ga weer on, van de week zag je echt dat het beter gaat, aderen en strepen komen steeds meer door!mooi om te zien :)

Training vids :mad:

Ik zie dat testanimal er ook is.
MB is rustig nu:p

Rob, geen cardio?

Je kan toch wel een keer de camera er bij pakken rob als seeker word afgemaakt :p

En op een filmpje krijg je altijd een beter beeld dan een foto vanaf 1 hoek. Heb geen zin om tot december te wachten!

Ik zie dat testanimal er ook is.
MB is rustig nu:p

Rob, geen cardio?

Nee nog geen cardio, had ik al gezegd :)
Alleen wat voor de doorbloeding, maar meer niet, ik zie geen nut in cardio in deze fase.

Ik zaleens vragen of Seeker dat leuk vind Killy en anders een filmpje van Iboman als ie benen komt doen :D

Ik zaleens vragen of Seeker dat leuk vind Killy en anders een filmpje van Iboman als ie benen komt doen :D

Tja, weet niet of het zo leuk is om ibo benen te zien doen, al dat gemekker en gezeur :p

Ik hou je er aan rob, anders kom ik zelf maar een keer met mijn camera de chinese toerist uithangen :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven