Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Ik kan hier heel duidelijk in zijn. Ja Rob en ik hebben ook onze kennis gedeeltelijk van andere geleerd en gedeeltelijk door jaren ervaring. Daar zit een hoop tijd en energie in.
Als ik voor mezelf moet spreken ik heb met grote namen uit deze wereld gewerkt, Charles Glass, Hany Rambod, Dorian Yates om een paar op te noemen. Deze kennis hebben ze met mij gedeeld omdat ik de hele wereld daarvoor over ben gevlogen.
Deze mensen zijn begeleiders die op hun beurt ook van hun kennis leven.
Wij werken met een selecte groep mensen die wij graag helpen naar hun doel. Voor dit selecte groepje mensen maken wij diverse schema`s die op hun lijf zijn gemaakt.
Tevens worden de oefeningen net iets anders uitgevoerd dan anders....
Plaatsen van schema`s heeft geen zin, dood simpel omdat jij niet Seekers lijf en stofwisseling heb...
Hij kan prima loggen zonder zijn schema in zijn geheel te plaatsen...want zijn progressie zie je toch wel, en anders zie je het eind resultaat op het podium
Vrijwel iedereen in deze maatschappij leeft van kennis. En we kunnen elkaar juist verder helpen door deze kennis te delen i.p.v. daar alleen zelf van te profiteren. Dat is de reden dat dit forum bestaat, dat er een rechten forum bestaat, marketing fora en noem het maar. Het volgen van logjes zou juist leerzaam moeten zijn, voor alleen het laten zien van progressie hoef je geen log te openen.
Kennis met iemand delen maakt degene nog geen expert, wat jij - ga ik van uit - wel bent. Daarom gaan mensen naar jou toe, omdat jij een een praktische vertaling kan maken van de onderzochte methodes naar iemand persoonlijke situatie.
Wat betreft het voedingsschema posten ben ik het helemaal met je eens. Maar juist een trainingsschema en juist de uitvoering daarvan is leerzaam voor iedereen. Sibil post ook veel trainingsvids met daarin oefeningen die voor velen onbekend zijn, maakt dat het minder aantrekkelijk om met haar te werken mocht je serieuze begeleiding willen? Genoeg bedrijven die hun business model beschikbaar stellen voor derden. Dat betekent 9 van de 10x niet dat dit ook succesvol is voor andere. Echter kan de kennis anderen wel inspireren of verder helpen.
Daarbij dat het in deze contest, op een forum, meer meetelt dan alleen het eindresultaat.

Van de week nog een keer benen? Misschien samen met ibo
ik klaag steen en been dat het niet goed gaat