Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi seeker, veel succes met je voorbereiding. Misschien zie ik je wel een keer in hillegom .

Dat kan ik wel begrijpen Mascha, alhoewel ik het af en toe wel leuk zou vinden om te zien hoeveel gewicht Seeker met bepaalde oefeningen verplaatst en zijn (voedings)schema te inspecteren.. Blijft natuurlijk een bodybuilder en het doel blijft uiterlijk maar toch.
Verders geen probleem, gewoon zo door gaan :D Ik houd het allemaal wel in de gaten.

begrijp ik Peanutje :D maar ik laat hem de oefeningen zo anders uitvoeren dat de gewichten al helemaal niet meer tellen...
Het is totaal niet te vergelijken met de standaard dingen vandaar...

@ray....we gaan gewoon met z`n alle dagen trainen....team For Fun :D

• Topic Starter Topic Starter
@GPRO dan moet je toch; of vaker komen of je ogen open doen LOL

Hij beledigt gewoon jouw Robbie, die is toch makkelijk +95 kilo :p

Benen doen nog steeds pijn, sadist. Voortaan alleen wegen en meten, dan niet te hard in mijn huid knijpen want dat doet ook pijn...:gay:

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:19 ----------

hoi seeker, veel succes met je voorbereiding. Misschien zie ik je wel een keer in hillegom .

Lijkt me leuk en ik ben erg geregeld! Hoor dan graag van je.

Seeker ff een andere vraag; nog niet zo lang gelden meen ik me te herinneren dat velen zeiden tegen je ga het podium op en dat jij daar heel duidelijk niks van moest weten....wat is er veranderd dat je dit nu wel wil?

begrijp ik Peanutje :D maar ik laat hem de oefeningen zo anders uitvoeren dat de gewichten al helemaal niet meer tellen...
Het is totaal niet te vergelijken met de standaard dingen vandaar...

@ray....we gaan gewoon met z`n alle dagen trainen....team For Fun :D

Dat gewicht er dan niet meer toe doet, kan ik beamen. Voel me af en toe zo een watje. Sta je daar met al je massa een oefening te doen op een apparaat die niet lichter meer kan:mad:

Lijkt me een leuk plan Mascha om een keer jouw atleten te ontmoeten!

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:24 ----------

Seeker ff een andere vraag; nog niet zo lang gelden meen ik me te herinneren dat velen zeiden tegen je ga het podium op en dat jij daar heel duidelijk niks van moest weten....wat is er veranderd dat je dit nu wel wil?

Ja klopt. Rob heeft me min of meer omgepraat. Als je natuurlijk volledige begeleiding geniet is het wel zo leuk en respectvol om daar ook wat mee te doen om zodoende je vooruitgang kenbaar te maken. Maar je hebt helemaal gelijk, dit is iets van de laatste 6 weken dat ik daar anders over denk.

Dat gewicht er dan niet meer toe doet, kan ik beamen. Voel me af en toe zo een watje. Sta je daar met al je massa een oefening te doen op een apparaat die niet lichter meer kan:mad:

uhmmm dat je zo loopt te janken om een klein beetje spierpijn duidt er wel op dat je je niet alleen af en toe een watje voelt LOL.....jankie!!!

regelen we....

Laatst bewerkt:

Het enige wat je hoeft te doen is sterk te lijken, Seeker :D

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:24 ----------

Ja klopt. Rob heeft me min of meer omgepraat. Als je natuurlijk volledige begeleiding geniet is het wel zo leuk en respectvol om daar ook wat mee te doen om zodoende je vooruitgang kenbaar te maken. Maar je hebt helemaal gelijk, dit is iets van de laatste 6 weken dat ik daar anders over denk.

Oke duidelijk...ben benieuwd hoe het je bevalt...ook het zware dieeten, maar als je nu al op 8% staat heb je denk ik een stofwisseling die goed werkt! Dat zal voor mij wat moeilijker worden ben k bang.

Wat is Mascha toch lekker streng:D
Maar als je straks op het podium staat te stralen dan straalt je coach ook mee, op die manier kunnen wij " atleten" onze dankbaarheid ook uiten naar hen toe.

Oke duidelijk...ben benieuwd hoe het je bevalt...ook het zware dieeten, maar als je nu al op 8% staat heb je denk ik een stofwisseling die goed werkt! Dat zal voor mij wat moeilijker worden ben k bang.

8.4% en ik moet toegeven dat droger worden wel moeilijk is omdat ik nooit zo diep ben gegaan, maar ik eet ook nog wel veel kcal wat er voor zorgt dat droger worden gestaag verloopt.

Op hoeveel procent sta je nu Daan?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:42 ----------

Ik ben er elke dag hoor, de jongen die je squatrack heeft gesloopt :D

Personeel telt niet!!

Dacht dat Rob daar De Baas was, maar dat is dan waarschijnlijk Mascha:p

Laatst bewerkt:
Gaat lekker dus.

Vandaag nog junk maaltijd?

g2.jpg

Laat die arme man met rust mack :p

8.4% en ik moet toegeven dat droger worden wel moeilijk is omdat ik nooit zo diep ben gegaan, maar ik eet ook nog wel veel kcal wat er voor zorgt dat droger worden gestaag verloopt.

Op hoeveel procent sta je nu Daan?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:42 ----------

Dacht dat Rob daar De Baas was, maar dat is dan waarschijnlijk Mascha:p

Ja ik heb dus een probleem met veek kcal/KH. Heb net mn bloedtest terug van de sportarts en mn schildklier werkt verre van snel...weet niet wat dit gaat betekenen naar de wedstrijd toe van maar ben er goed ziek van...wellicht dat wat jodiumtekort er mee te maken kan hebben, dus ik slik nu extra kelp. Moet het na een tijd weer laten testen.

O klote bro, hopen dat dat iig helpt, want je moet wel vlammen in december. Desalniettemin gezondheid boven alles toch!?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:59 ----------

Gaat lekker dus.

Vandaag nog junk maaltijd?

[Link niet meer beschikbaar]

Doet me niets die foto's heb gisteren zelfs een lekkere en reeds voorgeschotelde pizza afgewezen:cool:. Raar altijd dat mensen zich dan gelijk beledigt voelen als je hun eten afwijst onderbouwt met de achterliggende reden van waarom:p.

Ja dat beledigt voelen is altijd zo maf. Soms op visite wil ik alleen een glas water.. Vinden ze raar..

Mensen worden bij mij juist boos als ik alles op eet :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven