Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd het allemaal wel in de gaten.@GPRO dan moet je toch; of vaker komen of je ogen open doen LOL

hoi seeker, veel succes met je voorbereiding. Misschien zie ik je wel een keer in hillegom .
begrijp ik Peanutjemaar ik laat hem de oefeningen zo anders uitvoeren dat de gewichten al helemaal niet meer tellen...
Het is totaal niet te vergelijken met de standaard dingen vandaar...
@ray....we gaan gewoon met z`n alle dagen trainen....team For Fun![]()

Seeker ff een andere vraag; nog niet zo lang gelden meen ik me te herinneren dat velen zeiden tegen je ga het podium op en dat jij daar heel duidelijk niks van moest weten....wat is er veranderd dat je dit nu wel wil?
Dat gewicht er dan niet meer toe doet, kan ik beamen. Voel me af en toe zo een watje. Sta je daar met al je massa een oefening te doen op een apparaat die niet lichter meer kan
Lijkt me een leuk plan Mascha om een keer jouw atleten te ontmoeten!
Het enige wat je hoeft te doen is sterk te lijken, SeekerDat gewicht er dan niet meer toe doet, kan ik beamen. Voel me af en toe zo een watje. Sta je daar met al je massa een oefening te doen op een apparaat die niet lichter meer kan

Dat gewicht er dan niet meer toe doet, kan ik beamen. Voel me af en toe zo een watje. Sta je daar met al je massa een oefening te doen op een apparaat die niet lichter meer kan
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:24 ----------
Ja klopt. Rob heeft me min of meer omgepraat. Als je natuurlijk volledige begeleiding geniet is het wel zo leuk en respectvol om daar ook wat mee te doen om zodoende je vooruitgang kenbaar te maken. Maar je hebt helemaal gelijk, dit is iets van de laatste 6 weken dat ik daar anders over denk.
uhmmm dat je zo loopt te janken om een klein beetje spierpijn duidt er wel op dat je je niet alleen af en toe een watje voelt LOL.....jankie!!!
regelen we....

@GPRO dan moet je toch; of vaker komen of je ogen open doen LOL

Hij beledigt gewoon jouw Robbie, die is toch makkelijk +95 kilo![]()
Oke duidelijk...ben benieuwd hoe het je bevalt...ook het zware dieeten, maar als je nu al op 8% staat heb je denk ik een stofwisseling die goed werkt! Dat zal voor mij wat moeilijker worden ben k bang.
Ik ben er elke dag hoor, de jongen die je squatrack heeft gesloopt
Personeel telt niet!!

8.4% en ik moet toegeven dat droger worden wel moeilijk is omdat ik nooit zo diep ben gegaan, maar ik eet ook nog wel veel kcal wat er voor zorgt dat droger worden gestaag verloopt.
Op hoeveel procent sta je nu Daan?
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 10:42 ----------
Dacht dat Rob daar De Baas was, maar dat is dan waarschijnlijk Mascha![]()
Gaat lekker dus.
Vandaag nog junk maaltijd?
[Link niet meer beschikbaar]
. Raar altijd dat mensen zich dan gelijk beledigt voelen als je hun eten afwijst onderbouwt met de achterliggende reden van waarom
.Mensen worden bij mij juist boos als ik alles op eet![]()