MuscleMeat

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Goh niet mij in lingerie... Lingerie in het algemeen wordt sexy beschouwt omdat het verhullende is, waar dat met een naakt VROUWENlichaam minder is juist omdat dat niks verhult. Ik verhul mijn gezicht met een Taz-plaatje, dus ben ik sexy :)

Moet ook alles uitleggen...

Laatst bewerkt:
Heb helaas donderdag mijn junkdag gehad, dus helaas geen chocopunt voor mij, maar lekker veel eieren, ga je zo lekker van stinken.

Mmm stinken.

Gozer ik wil jou niet in lingerie zien, tenzij je daarop kickt en dan mag jij van mij in je jarretels squaten :P

Benen morgen, doe ik wel Pilatus met een bakkie koffie met een chocopuntje, jij toch ook?Morgen junkdag hè :D

@turkish delight: jij wilt gewoon door Mas en Wicky in de watten word gelegd na je beentraining :D

Ehh nee flink gewoon flink afgebeuld worden door de dames, niets meer, niets minder :D:D

Bla bla bla... Denk dat het niet zo'n goed plan is... Want dat kan je denk ik niet aan....:D

Maakt niet uit, kan ik in ieder geval met een smile op mijn gezicht zeggen dat ik door jullie ben afgebeuld :D
So any time, any place, any where.
Behalve aankomend weekend niet en oja week 29 ook niet :D

hou nou toch op!!! je bent net chineesspeelgoed!!! 2x spelen en het is stuk :D

en wel grappig ;
Behalve aankomend weekend niet en oja week 29 ook niet

hahaha dusss niet So any time

grin.png

hahaha

hou nou toch op!!! je bent net chineesspeelgoed!!! 2x spelen en het is stuk :D

en wel grappig ;
Behalve aankomend weekend niet en oja week 29 ook niet

hahaha dusss niet So any time

2keer spelen....hmmm hoe moet ik dit lezen:D
Oke oke ik hou al op, laat ik het mooie topic van mijn grote vriend niet verpesten.
Maar wat mij betreft ga ik graag een keer de beentraining uitdaging aan;)

Niet doen Ibo, straks moeten ze nog geamputeerd worden wegens overbebloeding.

Sadistisch monster!

Als ik morgen nog niet normaal kan lopen dan kom ik alleen nog voor het meten en wegen, ik zweer je! :cool:

Ibo is goed hoor :d als je het aandurft kom maar op.....

Haha seeker...., told ya sooooo :d eigen schuld dikke bult!!!!!!

2keer spelen....hmmm hoe moet ik dit lezen:D
Oke oke ik hou al op, laat ik het mooie topic van mijn grote vriend niet verpesten.
Maar wat mij betreft ga ik graag een keer de beentraining uitdaging aan;)

Doe dat een keer op een zaterdag.....ben ik er ook.

??? Wie ben jij Bultrug????

Nog nooit iemand groot zien lopen op een zaterdag.. op Seeker na een keertje.. Voor de rest alleen oudjes op de crosstrainer :D

Laatst bewerkt:
Word tijd dat ik naar hillegom verhuis :p

owwwww die :D
is goed dat je erbij zet "die vandaag bij jullie was :D" want nog ff en we kunnen een winkeltje beginnen...wel makkelijk..daarnaast een sportschool zodat je de nodige kilo`s er weer af kan halen...

@GPRO dan moet je toch; of vaker komen of je ogen open doen LOL

Dat je het voedingsschema voor je wilt houden kan ik begrijpen. Maar de reden dat mensen trainingslogs volgen is om te zien hoe een beest traint. Dat is wat, denk ik, het merendeel hier motiveert om op jou topic te klikken als er geupdate is.

Probeer het eens uit te leggen, lijkt mij erg interessant om dergelijke oefeningen te zien. Wellicht kan je ook eens een filmpje o.i.d. posten. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo top secret is dat niemand het mag weten, Mascha en Rob hebben die oefeningen (grotendeels) ook weer van iemand anders.

Ik zou het jammer vinden als je niet wat meer met ons wilt delen. Kennis is er niet om te bezitten, maar om te delen.

Ik kan hier heel duidelijk in zijn. Ja Rob en ik hebben ook onze kennis gedeeltelijk van andere geleerd en gedeeltelijk door jaren ervaring. Daar zit een hoop tijd en energie in.
Als ik voor mezelf moet spreken ik heb met grote namen uit deze wereld gewerkt, Charles Glass, Hany Rambod, Dorian Yates om een paar op te noemen. Deze kennis hebben ze met mij gedeeld omdat ik de hele wereld daarvoor over ben gevlogen.
Deze mensen zijn begeleiders die op hun beurt ook van hun kennis leven.

Wij werken met een selecte groep mensen die wij graag helpen naar hun doel. Voor dit selecte groepje mensen maken wij diverse schema`s die op hun lijf zijn gemaakt.
Tevens worden de oefeningen net iets anders uitgevoerd dan anders....
Plaatsen van schema`s heeft geen zin, dood simpel omdat jij niet Seekers lijf en stofwisseling heb...

Hij kan prima loggen zonder zijn schema in zijn geheel te plaatsen...want zijn progressie zie je toch wel, en anders zie je het eind resultaat op het podium

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven