Curtis
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 132kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk je log te volgen Seeker! succes!
De Foto's vertekenen zeker, zijn denk ik van te dichtbij genomen om echt een realistisch beeld te krijgen.. Zie hem in het echt en je schrikt zo kolossaal!! haha zieke massa
Leuk je log te volgen Seeker! succes!
De Foto's vertekenen zeker, zijn denk ik van te dichtbij genomen om echt een realistisch beeld te krijgen.. Zie hem in het echt en je schrikt zo kolossaal!! haha zieke massa

vette foto's man! gruwelijk fysiek, maar beetje overdreven dat men nu ineens zegt dat dit de afgetekende nummer één gaat worden. succes man - hopelijk wordt het een mooie strijd
Zo groot, maar ben je nog niet op feestjes tegen gekomen. terwijl ik in ander topic zag dat je toch naar aantal zelfde feestjes was geweest haha. Jij moet zeker twee kaarten kopen, omdat je anders niet binnen mag haha
Pfffff...Seeker je bent echt goed, chapeau! Als mijn maatje Ibo zich nu ook met je voeding bezig houd, weet ik niet waar dit gaat eindigen voor je. Nouja...weet ik ook eigenlijk wel. Eerste plaats for sure.
.Hè logje ook gevonden, i'll be watching you
Kan je vertellen dat seeker in het echt een real gentle giant is.
we gaan zeker op korte termijn een keer afspreken bij mij in Deventer.
Halen we tremendes erbij en doen we een lekkere beentraining. Last man lunges![]()
.Halen we tremendes erbij en doen we een lekkere beentraining. Last man lunges![]()
eerlijk gezegd vind ik je fotos tegenvallen vergeleken met album...je lijkt ook een oude huid te hebben ofzo (vind het er niet uitzien als iemand van 25 en dan heb ik het niet over de grootte)...
verder lijkt er beginnende gyno te zijn of zijn het gewoon puffy nipples omdat je nog te hoog in vet zit??
eerlijk gezegd vind ik je fotos tegenvallen vergeleken met album...je lijkt ook een oude huid te hebben ofzo (vind het er niet uitzien als iemand van 25 en dan heb ik het niet over de grootte)...
verder lijkt er beginnende gyno te zijn of zijn het gewoon puffy nipples omdat je nog te hoog in vet zit??