XXL Nutrition

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk je log te volgen Seeker! succes!

De Foto's vertekenen zeker, zijn denk ik van te dichtbij genomen om echt een realistisch beeld te krijgen.. Zie hem in het echt en je schrikt zo kolossaal!! haha zieke massa

• Topic Starter Topic Starter
Leuk je log te volgen Seeker! succes!

De Foto's vertekenen zeker, zijn denk ik van te dichtbij genomen om echt een realistisch beeld te krijgen.. Zie hem in het echt en je schrikt zo kolossaal!! haha zieke massa

Haha dank je! Wanneer gaan we weer een feestje pakken? Of heb je niks in de planning deze zomer?

Volgende laat ik van verder weg schieten en dan een shitload zodat er zeker goede bij zitten...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Succes beest

wowww echt hugeeee kerel !

Pfffff...Seeker je bent echt goed, chapeau! Als mijn maatje Ibo zich nu ook met je voeding bezig houd, weet ik niet waar dit gaat eindigen voor je. Nouja...weet ik ook eigenlijk wel. Eerste plaats for sure.

Zo groot, maar ben je nog niet op feestjes tegen gekomen. terwijl ik in ander topic zag dat je toch naar aantal zelfde feestjes was geweest haha. Jij moet zeker twee kaarten kopen, omdat je anders niet binnen mag haha

vette foto's man! gruwelijk fysiek, maar beetje overdreven dat men nu ineens zegt dat dit de afgetekende nummer één gaat worden. succes man - hopelijk wordt het een mooie strijd

vette foto's man! gruwelijk fysiek, maar beetje overdreven dat men nu ineens zegt dat dit de afgetekende nummer één gaat worden. succes man - hopelijk wordt het een mooie strijd

Ik moet idd nog wat verbeteren... Ten eerste beter poseren (ofwel leren poseren), benen moeten wat groter en buik nog een tikkeltje droger zodat alle blokjes goed zichtbaar zijn.

Rob S ligt op die punten wat voor mijns inziens, hetgeen mijn wil om te verbeteren versterkt. Ik hoop inderdaad op een mooie strijd!

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Zo groot, maar ben je nog niet op feestjes tegen gekomen. terwijl ik in ander topic zag dat je toch naar aantal zelfde feestjes was geweest haha. Jij moet zeker twee kaarten kopen, omdat je anders niet binnen mag haha

Was je ook op Riverdance dan? Bodybeast van de echt en nep-sectie heb ik daar wel ontmoet...

Volgende feest wordt Pleasure Island en dan heel misschien Defqon mocht ik aan kaartjes komen...

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Vandaag weer benen getrained bij mijn begeleider, nog net even voor ik naar het buitenland moest (godver wel extra vroeg mijn bed uit haha). Het was weer flink zwaar en weer kreeg ik te horen dat 120 kilo bij 8 of 9 % gehaald kan worden. Ik ben zeer benieuwd of dat gaat lukken!

Zaterdag een rugtraining bij de begeleider. We gaan een zogenaamde driefasen training volgen. Hoe of wat laat ik nog weten, zodra ik het zelf weet! Dat hoor ik zaterdag.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Pfffff...Seeker je bent echt goed, chapeau! Als mijn maatje Ibo zich nu ook met je voeding bezig houd, weet ik niet waar dit gaat eindigen voor je. Nouja...weet ik ook eigenlijk wel. Eerste plaats for sure.

Ibo is echt een top gozer. Zonder enig bezwaar heeft hij mijn huidige schema opgesteld en dat werkt erg goed de afgelopen 6 weken. Kcal is hoog voor een cut maar ik verlies langzaam vet en massa blijf ik behouden, dan duurt het maar wat langer.

Sinds woensdag heb ik een begeleider voor training en posing + misschien wat voedingsaanpassingen waar nodig. Niet zozeer voor de contest maar meer omdat ik mezelf eens echt goed wil verbeteren, waar die wil voorheen minder aanwezig was. Dat er nu ook een contest is, is natuurlijk een mooie bijgelegenheid en zorgt voor extra motivatie :p.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Ook wil ik wat korte filmjes gaan maken van training of posing. Kan iemand hier goed films bewerken (lees: gezicht onherkenbaar maken)?

Laatst bewerkt:
Hè logje ook gevonden, i'll be watching you:D
Kan je vertellen dat seeker in het echt een real gentle giant is.
we gaan zeker op korte termijn een keer afspreken bij mij in Deventer.
Halen we tremendes erbij en doen we een lekkere beentraining. Last man lunges:D

Laatst bewerkt:
Hè logje ook gevonden, i'll be watching you:D
Kan je vertellen dat seeker in het echt een real gentle giant is.
we gaan zeker op korte termijn een keer afspreken bij mij in Deventer.

Lijkt me leuk en de beentjes mogen wat groter: ik zeg doen:thumbs:

Tja, het slecht poseren op foto's hebben wij al besproken en zoals jij al eerder wist ga ik daar hulp bij krijgen. Ik ga ervan uit dat er de komende 2 maanden heel wat verbetert kan worden dankzij jullie hulp! Waarvoor dank:p.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Hoop iig voor de JBC 2012 een heel leuk totaalplaatje te hebben gecreeerd voor mijn eerste wedstrijd.

Laatst bewerkt:
ga je je voeding nog plaatsen? Ben heel benieuwd naar totaal aantal kcal en de meals

eerlijk gezegd vind ik je fotos tegenvallen vergeleken met album...je lijkt ook een oude huid te hebben ofzo (vind het er niet uitzien als iemand van 25 en dan heb ik het niet over de grootte)...

verder lijkt er beginnende gyno te zijn of zijn het gewoon puffy nipples omdat je nog te hoog in vet zit??

Hmmmm..is me een keer heel slecht bevallen hahaha. Heb nu je weg bent en ik de andere jongens weinig tegen kom, de gym eigenlijk voor mij alleen man! Niemand om eens te spotten, jammer hoor..

Brute foto's man! ;)
Traps zijn indeed huge.

eerlijk gezegd vind ik je fotos tegenvallen vergeleken met album...je lijkt ook een oude huid te hebben ofzo (vind het er niet uitzien als iemand van 25 en dan heb ik het niet over de grootte)...

verder lijkt er beginnende gyno te zijn of zijn het gewoon puffy nipples omdat je nog te hoog in vet zit??

Gozer, blijf AUB lekker uit mijn log want ik wil het hier positief houden!!!

Dat jij mijn album pics beter vindt ok, maar de rest slaat werkelijk nergens op. Moet je iemand die de moeite neem een log te plaatsen zo afzeiken?

Opbouwende kritiek daar heb ik wat aan, niet dit.

als je op fotos al zo uit ziet seeker ben je irl een tank

zeker kanshebber voor de contest

foto's zijn van te dichtbij genomen, maar is zeker wel een zieke shape
traps tot aan je oren haha, ben benieuwd naar pics van een afstandje en naar de trainingen :D

Iemand beetje jaloers op Seekers dodelijke fysiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven