Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja heb een heel drukke week nu met weinig slaap, vandaar was mijn reactie ook wat overdreven. Vriendjes?dit is tenminste een normale reactie...prima als je dan zegt dat een huid er 'ouder' uitziet als je zo laag zit...verder over die tepels sommige hebben er meer last van dan andere...je ziet het ook niet erg maar lijkt er wel licht te zijn...enige wat ik zeg dat je daarop moet oppassen...
lijken me allemaal geen gekke dingen dus vind mezelf inderdaad wel vriendelijk
over die toon slaat nog op mij?? een toon bij een geschreven stuk licht ook grotendeels bij de lezer...en misschien bij de betrokkenheid van de lezer bij hetgeen wat gezegd wordt...
ik zie geen hatelijke opmerkingen of wat dan ook, en als je reacties van andere ziet, komt het bij hun beter over zoals het bedoeld was...
mja genoeg gezeik ben benieuwd hoe je uiteindelijke fotos worden seeker, hopelijk ben je daarover wel compleet tevreden...

Deze eerste foto's vertekenen wel; je fibo pics geven een beter beeld.
Die films bewerken wil ik evt wel voor je doen, moet je maar even PM'en.
.
). Tijdens het poseren kwam duidelijk naar voren dat ik altijd erg mijn traps aanspan, hetgeen een goede pose bemoeilijkt en soms vrijwel onmogelijk maakt (denk aan een latspread waar aangespannen traps het simultaan aanspannen van de lats onmogelijk maakt).
. Ik kijk al uit naar schouders en borst
.
ITS ALIVE, ITS ALIVE I TELL YOU!! Hoe ging je sollicitatie
.nice work!
Mooi om te zien dat je je rug nu effectiever aan kan pakken als voorheen. Wanneer is de flex cup?
Ben benieuwd naar je nieuwe foto's dan. Je traps waren zwaar aan het domineren.
... echter, moet ik toch een manier vinden om me ego wat minder de baas te laten spelen en me concentreren op uitvoering en dan vooral bij rug... goed isoleren en knijpen met de schouderbladen.Tof om je update te hebben gelezen!!
Eigenlijk wil je er mee zeggen dat bodybuilding niet om ego (lees: gewichten) gaat, maar om uitvoering?
Ik moet eerlijk bekenen... ik train me ego net zo hard als mijn spieren... echter, moet ik toch een manier vinden om me ego wat minder de baas te laten spelen en me concentreren op uitvoering en dan vooral bij rug... goed isoleren en knijpen met de schouderbladen.
Ben benieuwd oe je schouder/brost training je bevalt nu je met begeleiding traint. Gebruik je ook dingen als dropsets of rest-paused sets? Of is dat niet zo populair bij begeleiders?
.Nice!je bent echt een beest volgens mij. ben wel heel benieuwd naar je benen,bij jou lengte.
Dat poseren is nog lastiger dan het lijkt,vooral om vast te houden en idd de goeie spieren aan te spannen.
Trainen op uitvoering ben ik ook op overgestapt,bvalt goed,minder blessures,en je spieren kunnen toch niet zien welk gewicht er aan je apperaat hangt.
Door kleine veranderingen in je houding kan je een oefening al 3x zo zwaar maken.
. Er is natuurlijk altijd groter. Mijn taak is nu vooral om beter te worden, als er natuurlijk was massa bijkomt dan is dat altijd mooi meegenomen
.
. Sta je daar dan met je perenbek
.
. Ik hoop onder begeleiding een zelfde slag te kunnen slaan
.Goed om te lezen dat de klik met Mascha ook goed is, had me ook niet anders voorgesteld.
Ben zeer benieuwd naar je previeuw pics en @ de flexcup kom ik je zeker aanmoedigen buddy.
.Goed om te lezen dat de klik met Mascha ook goed is, had me ook niet anders voorgesteld.
Ben zeer benieuwd naar je previeuw pics en @ de flexcup kom ik je zeker aanmoedigen buddy.