XXL Nutrition

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer netjes. Het gaat nu tussen jou en rob. Gezien je stats, gok ik op jou. Waarom eigelijk bambix en geen havermout?

Succes, erg indrukwekkend fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
dit is tenminste een normale reactie...prima als je dan zegt dat een huid er 'ouder' uitziet als je zo laag zit...verder over die tepels sommige hebben er meer last van dan andere...je ziet het ook niet erg maar lijkt er wel licht te zijn...enige wat ik zeg dat je daarop moet oppassen...

lijken me allemaal geen gekke dingen dus vind mezelf inderdaad wel vriendelijk

over die toon slaat nog op mij?? een toon bij een geschreven stuk licht ook grotendeels bij de lezer...en misschien bij de betrokkenheid van de lezer bij hetgeen wat gezegd wordt...

ik zie geen hatelijke opmerkingen of wat dan ook, en als je reacties van andere ziet, komt het bij hun beter over zoals het bedoeld was...

mja genoeg gezeik ben benieuwd hoe je uiteindelijke fotos worden seeker, hopelijk ben je daarover wel compleet tevreden...
Tja heb een heel drukke week nu met weinig slaap, vandaar was mijn reactie ook wat overdreven. Vriendjes? :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Deze eerste foto's vertekenen wel; je fibo pics geven een beter beeld.
Die films bewerken wil ik evt wel voor je doen, moet je maar even PM'en.

Bedankt alvast! Eerst even fatsoenlijk trainen weer. Ben nu de hele week in het buitenland voor werk. Was alleen woensdagavond even thuis en gelijk borst tri getraind, vond mijn vriendin niet zo leuk haha.

Iedereen nog bedankt voor de reacties. Hoop mijn log vanaf volgende week meer te kunnen updaten!

Bambix is makkelijker verteerbaar en je houdt veel minder vocht vast.

Ben benieuwd naar die trainingen van je. Succes!

Update 1

Het is alweer even geleden sinds ik gereageerd heb in mijn log. Dit komt omdat ik na een week vrijwel werken (maandag t/m woensdag en donderdag t/m vrijdag werken in het buitenland) en een sollicitatie vandaag eigenlijk geen tijd had voor een uitgebreide update.
De sollicitatie betrof een vacature in een rechtsgebied waar ik sinds 2007 niks meer mee heb gedaan, dus moest ik mijzelf even bijscholen de afgelopen dagen;).

Maar dan de update:
Zaterdag ben ik bij mijn begeleiders Mascha Tieken en haar vriend Rob geweest (Rob heeft mij al vermeld op muscleboard dus neem ik aan dat het mij vrijstaat hun bij naam te noemen als begeleiders).

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik een trainingsschema zou krijgen maar dat verliep wat anders. Ik had al 2 keer benen getraind bij ze en nu was het de beurt mijn gehele lichaam eens op te nemen. Vooraf was natuurlijk al duidelijk dat mijn traps de rest oversizen, wat vreemd is aangezien ik deze niet expliciet train.
Ze hebben mijn lichaam eens goed opgenomen, waarbij ik verschillende poses moest aannemen (waar ik dus niet zo goed in ben:p). Tijdens het poseren kwam duidelijk naar voren dat ik altijd erg mijn traps aanspan, hetgeen een goede pose bemoeilijkt en soms vrijwel onmogelijk maakt (denk aan een latspread waar aangespannen traps het simultaan aanspannen van de lats onmogelijk maakt).

Maar... daar houden de gevolgen van de continue aangespannen traps niet op. Dat gebeurt natuurlijk ook tijdens de training en dan is vooral te denken aan een rug- en schoudertraining. Om goede resultaten te boeken van een trainingsschema zal dit probleem eerst opgelost moeten worden.
Ik heb een ernstig scooterongeluk gehad op mijn 16de en daardoor staat mijn ene sleutelbeen niet recht, hetgeen doorzet naar het schoudergewricht. Mascha en ikzelf denken dat ik automatisch mijn traps inschakel om dit probleem te overkomen tijdens de training. Derhalve heb ik primair geen behoefte aan een nieuw trainingsschema, maar aan een andere manier van trainen. Geavanceerde trainingsschema's komen later wel...

Dus wat gingen we vervolgens doen: rug. Echter, op een geheel andere manier dan ik ooit heb gedaan en met een succesvolle uitschakeling van mijn traps kan ik achteraf zeggen (lees: spierpijn). Ik kan hier moeilijk in diepte op de oefeningen ingaan aangezien ik geen flauw benul heb hoe ze te benoemen. Ik kan wel zeggen dat ik voor mijn doen een p*ssy gewicht gebruikte bij elke oefening, maar naderhand behoorlijk bezweet en gesloopt was. Ik heb nu nog steeds spierpijn, een goed teken want ook daar valt vooruitgang in te behalen blijkt wel:cool:. Ik kijk al uit naar schouders en borst:p.

Morgen gaan we borst en triceps trainen en ook daar zal ik jullie van berichten.

Rob had al eerder met mij gesproken over deelname aan de flex-cup. Nu ik het idee een beetje heb laten bezinken lijkt mij dat een goed idee. Dat houdt echter wel in dat ik deze periode moet gebruiken om mijn zwakke punten te verbeteren, hetgeen natuurlijk altijd goed is. Wel houdt dat tevens in dat ik waarschijnlijk niet extreem laag ga cutten, doch de 7 a 8% wil ik zeker halen tijdens de contest.

Hoewel ik vorige week vrijwel alleen maar heb gewerkt en k*t heb getraind alsmede minder goed gedieet, ben ik na 1.5 week toch 1.4% in vet gezakt met behoud van gewicht. Valt me niet tegen en dat belooft wat voor de toekomst:cool:

Laatst bewerkt:
ITS ALIVE, ITS ALIVE I TELL YOU!! Hoe ging je sollicitatie

Het gaat goed hier zo te zien..

nice work!

Mooi om te zien dat je je rug nu effectiever aan kan pakken als voorheen. Wanneer is de flex cup?

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's dan. Je traps waren zwaar aan het domineren.

ITS ALIVE, ITS ALIVE I TELL YOU!! Hoe ging je sollicitatie

Goed! Althans dat hoop ik...

Het was vooral om probleem om eindelijk te kunnen solliciteren. In begin december had ik al een maatpak bij suitsupply gekocht. Tja, dat heeft achteraf iets wat lang geduurd, omdat ze hem 3x opnieuw moesten maken eer het goed zat. Mijn maathemd heb ik gisteren na 4x opnieuw maken opgehaald en die zat dus weer niet goed. Ik dacht k*t zooi morgen heb ik een sollicitatie. Dat hemd was zeker 10 cm te kort (voor de derde keer al...). Als oplossing hebben ze van een pashemd 10cm afgehaald en er onder aan vastgenaaid, zodat hij niet uit mijn broek zou schieten:D.
Die computer van de machine bij suitsupply accepteert gewoonweg mijn maten niet, omdat ze te veel afwijken...

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:06 ----------

nice work!

Mooi om te zien dat je je rug nu effectiever aan kan pakken als voorheen. Wanneer is de flex cup?

Over 7 maanden, december dus.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:09 ----------

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's dan. Je traps waren zwaar aan het domineren.

Ja idd, dat was deels omdat ze gewoon groot zijn en deels door fout poseren. Doel is aan beide iets te veranderen, maar dat zit wel goed bij Mascha en Rob.

Gisteren las ik nog dat een dbb-warrior beweerde dat begeleiders simpelweg veredelde apothekers zijn en dat je beter alles zelf kan uitzoeken. Nou ik train bijna 11 jaar en weet nu wel beter in 2 weken tijd. Over AAS is overigens geen enkel woord gesproken en zo hoort dat ook.

Laatst bewerkt:
Tof om je update te hebben gelezen!!

Eigenlijk wil je er mee zeggen dat bodybuilding niet om ego (lees: gewichten) gaat, maar om uitvoering? :thumb:
Ik moet eerlijk bekenen... ik train me ego net zo hard als mijn spieren :P... echter, moet ik toch een manier vinden om me ego wat minder de baas te laten spelen en me concentreren op uitvoering en dan vooral bij rug... goed isoleren en knijpen met de schouderbladen.

Ben benieuwd oe je schouder/brost training je bevalt nu je met begeleiding traint. Gebruik je ook dingen als dropsets of rest-paused sets? Of is dat niet zo populair bij begeleiders?

Tof om je update te hebben gelezen!!

Eigenlijk wil je er mee zeggen dat bodybuilding niet om ego (lees: gewichten) gaat, maar om uitvoering? :thumb:
Ik moet eerlijk bekenen... ik train me ego net zo hard als mijn spieren :P... echter, moet ik toch een manier vinden om me ego wat minder de baas te laten spelen en me concentreren op uitvoering en dan vooral bij rug... goed isoleren en knijpen met de schouderbladen.

Ben benieuwd oe je schouder/brost training je bevalt nu je met begeleiding traint. Gebruik je ook dingen als dropsets of rest-paused sets? Of is dat niet zo populair bij begeleiders?

Nee dat wil ik niet zeggen Koekie, ik moet gewoon heel anders trainen dan voorheen om zodoende mijn traps uit te schakelen. Mijn rug is dat natuurlijk niet gewend en daardoor was ik denk minder sterk, althans dat is mijn theorie. Ik gebruik altijd max gewicht bij zo goed mogelijke uitvoering.

Geavanceerde training gaat waarschijnlijk nog komen, maar traps uitschakelen is prioriteit numero uno. Vanuit daar gaan we verder:cool:.

Rug en schouders zijn nu echt niet slecht, dus wederom ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen...

Nice!je bent echt een beest volgens mij. ben wel heel benieuwd naar je benen,bij jou lengte.
Dat poseren is nog lastiger dan het lijkt,vooral om vast te houden en idd de goeie spieren aan te spannen.
Trainen op uitvoering ben ik ook op overgestapt,bvalt goed,minder blessures,en je spieren kunnen toch niet zien welk gewicht er aan je apperaat hangt.
Door kleine veranderingen in je houding kan je een oefening al 3x zo zwaar maken.

Goed om te lezen dat de klik met Mascha ook goed is, had me ook niet anders voorgesteld.
Ben zeer benieuwd naar je previeuw pics en @ de flexcup kom ik je zeker aanmoedigen buddy.

Nice!je bent echt een beest volgens mij. ben wel heel benieuwd naar je benen,bij jou lengte.
Dat poseren is nog lastiger dan het lijkt,vooral om vast te houden en idd de goeie spieren aan te spannen.
Trainen op uitvoering ben ik ook op overgestapt,bvalt goed,minder blessures,en je spieren kunnen toch niet zien welk gewicht er aan je apperaat hangt.
Door kleine veranderingen in je houding kan je een oefening al 3x zo zwaar maken.

Ben iig niet klei Mo;). Er is natuurlijk altijd groter. Mijn taak is nu vooral om beter te worden, als er natuurlijk was massa bijkomt dan is dat altijd mooi meegenomen:cool:.

Was zaterdag echt een knulletje met poseren. Mascha moest mij gewoon per schouder in latspread zetten anders lukte het niet haha:p. Sta je daar dan met je perenbek:o.
Ego strelend is het natuurlijk niet, maar anderzijds is het wel leuk dat er nog zo veel te leren valt en zoveel te verbeteren; dat zorgt wel voor een leuke stimulans.

Al met al ervaar ik Mascha en Rob als zeer kundige en grondige mensen. Uit ervaring weet ik dat ik goed presteer als underdog en met een gevoel van onmacht, zo was dat ook tijdens mijn universitaire tijd... Altijd met de nek aangekeken worden omdat je als bb'er anders bent, haalde het beste naar boven:cool:. Ik hoop onder begeleiding een zelfde slag te kunnen slaan:D.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 17:33 ----------

Goed om te lezen dat de klik met Mascha ook goed is, had me ook niet anders voorgesteld.
Ben zeer benieuwd naar je previeuw pics en @ de flexcup kom ik je zeker aanmoedigen buddy.

Als je maar niet vanuit het publiek gaat roepen "PINDAKAAS" zoals mijn meisje telkens bij jou deed:D.

Laatst bewerkt:
[/COLOR]

Als je maar niet vanuit het publiek gaat roepen "PINDAKAAS" zoals mijn meisje telkens bij jou deed:D.[/QUOTE]

Hahaha...ligt er aan waar jij naar uitkijkt, roep ik dat wel :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven