phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gozer, blijf AUB lekker uit mijn log want ik wil het hier positief houden!!!
Dat jij mijn album pics beter vindt ok, maar de rest slaat werkelijk nergens op. Moet je iemand die de moeite neem een log te plaatsen zo afzeiken?
Opbouwende kritiek daar heb ik wat aan, niet dit.
zo mensen zijn snel op hun teentjes getrapt...
moet iedereen een veer in je reet steken?? als ik die fotos in je album zag had ik meer verwacht...
verder is het alleen een constatering van wat ik zie...niets met jaloezie of wat dan ook te maken...
ik doe niets af aan je shape en grootte... is volgens mij geen gekke vraag over gyno wat je lijkt wel beginnende puffy nipples te krijgen...
---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------
Was je ook op Riverdance dan? Bodybeast van de echt en nep-sectie heb ik daar wel ontmoet...
Volgende feest wordt Pleasure Island en dan heel misschien Defqon mocht ik aan kaartjes komen...
---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------
Vandaag weer benen getrained bij mijn begeleider, nog net even voor ik naar het buitenland moest (godver wel extra vroeg mijn bed uit haha). Het was weer flink zwaar en weer kreeg ik te horen dat 120 kilo bij 8 of 9 % gehaald kan worden. Ik ben zeer benieuwd of dat gaat lukken!
Zaterdag een rugtraining bij de begeleider. We gaan een zogenaamde driefasen training volgen. Hoe of wat laat ik nog weten, zodra ik het zelf weet! Dat hoor ik zaterdag.
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------
Ibo is echt een top gozer. Zonder enig bezwaar heeft hij mijn huidige schema opgesteld en dat werkt erg goed de afgelopen 6 weken. Kcal is hoog voor een cut maar ik verlies langzaam vet en massa blijf ik behouden, dan duurt het maar wat langer.
Sinds woensdag heb ik een begeleider voor training en posing + misschien wat voedingsaanpassingen waar nodig. Niet zozeer voor de contest maar meer omdat ik mezelf eens echt goed wil verbeteren, waar die wil voorheen minder aanwezig was. Dat er nu ook een contest is, is natuurlijk een mooie bijgelegenheid en zorgt voor extra motivatie.
---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------
Ook wil ik wat korte filmjes gaan maken van training of posing. Kan iemand hier goed films bewerken (lees: gezicht onherkenbaar maken)?
Zie eigenlijk niks wat uit verhouding is, gewoon alles goed. Arm lijkt minder op de side chest pose maar zal vast niet zo zijn, zoals je zelf zegt, vertekenend beeld. Denk wel dat eerste plaats voor jou is, ik denk namelijk dat je lager in vet gaat komen als Rob en ook nog meer massa.
.Mooi dat je meedoet, schitterend fysiek, erg bruut. Mag ik vragen wie je begeleider is.
.Ziet er goed uit man. Ga je ook nog wat trainingen posten?
1 van de beesten van het forum dus ik volg je log ook. benieuwd straks naar de complete collage
Ook wil ik wat korte filmjes gaan maken van training of posing. Kan iemand hier goed films bewerken (lees: gezicht onherkenbaar maken)?
Waar praat ik over veren? Ik heb het over opbouwende kritiek...
Tja dat de foto's niet helemaal super gelukt zijn, daar kwam ik zelf al voor uit.
Oude huid? Ik span de MM zeer diep en lang aan, als je erg droog bent dan ziet je huid er daar anders uit, vandaar ook de aderen overal. Kijk maar eens naar Rich Gaspari die had dat ook bij een zeer diepe en lang aangespannen MM.
Ook zijn de foto's van zeer dichtbij genomen door iemand met een prof. camera, dan zie je natuurlijk alles geaccentrueerd. Volgende keer net zoals iedereen maar een iphone gebruiken dan?
Als ik dus zo droog ben op mijn bovenlichaam slaat jouw opmerking over de puffy niples door een te hoog vet% ook nergens op. Of wel?
Daarnaast is jouw post één en al negatief, gewoon om te provoceren. Daar mag je best op gewezen worden of niet?
---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------
Of vindt je jezelf wel heel vriendelijk?
Foto's zijn een moment opname jongens, hoeveel foto's heb ik wel niet waarop ik niet op mijn best uitzie.
Kritiek geven oke, maar toon maakt de muziek right
@ Tremendes, daarom zeg ik ook, de benen af en toe bij ons trainen, dus geen excuses grote vriend!!![]()